Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 5

21-04-2017 18:04 3345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet uitgespeeld, dus hier weer verder.







Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

How to beat

Global Nest Atlas

IV calculator
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ah, ok , CrochetAway79, zover had ik nog niet gekeken. Ik krijg mijn data sowieso nooit op, dus vandaar niet zo' interessante actie voor mij
Alle reacties Link kopieren
quote:ruma1999 schreef op 26 april 2017 @ 08:11:

[...]





Was die actie niet afgelopen weekend? Althans ik kreeg een mail van T-mobile dat ik 48 uur onbeperkt data kon gebruiken vanwege het snelst of beste netwerk van NL.Is geldig vanaf 8 mei geloof ik tot ergens in juni. Althans zo staat het op de site
Alle reacties Link kopieren
quote:Oranjexxx schreef op 25 april 2017 @ 22:13:

Mijn man is naar Australië en Azië geweest sinds Pokémon Go er is. No way dat hij een poging voor me wilde doen...Jammer! Te druk met werk dan of heeft hij niks met het spel?
Alle reacties Link kopieren
Even gekeken op de site van T-mobile. Maar iedereen krijgt dat volgens die als provider T-mobile heeft?

Dat is niet verkeerd! Misschien inderdaag in die tijd maar een dagje Kijkduin plannen met de kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt, iedereen die Tmobile heeft Dat was mijn idee precies, hahahaha! Nu vriendlief nog overtuigen
Alle reacties Link kopieren
Speelt jouw vriend ook, of is het idee gewoon om er een gezellig dagje van te maken Crochet?

Mijn man vindt Pokemon onzin. Die zou het ook echt belachelijk vinden om daar alleen voor pokemon heen te gaan. Ik ga dan denk ik met de kinderen onder het mom van een lekker dagje strand én pokemons vangen.
Alle reacties Link kopieren
Die speelt niet, die vind het onzin, maar om mij blij te maken wil hij er dan best een uurtje heen, hahaha! Misschien zuslief maar eens polsen, die heeft wel kids en man waarmee ze het doet ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik best blij mag zijn met een man die ook Pokemon speelt en het geen onzin vind. Al vind ik hem soms wel een beetje slecht spelen . Hij heeft het bijvoorbeeld voor elkaar gekregen om tijdens het dubbele xp event een Lucky egg in te zetten en dan nog maar 14.000 xp te halen. Als ik daar wat van zeg dan is het maar een spelletje en ben ik te fanatiek, dus we zitten niet helemaal op het zelfde niveau.



Ik kreeg vandaag trouwens nog een Aerodactyl uit een ei, die was nog van het event. Inmiddels heb ik ook weer genoeg candy voor Dragonite, maar ik bedacht me net op tijd dat de mijne een jongen was en het misschien slimmer is om te wachten op een meisje. Mijn goede Dratini’s zijn allebei heren en mijn 2 dames zijn slecht qua CP en appraisel dus ik spaar toch nog maar even verder.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
quote:winters schreef op 25 april 2017 @ 20:41:



Volgens mij een nieuwe naam in dit topic, Asphyxiated. Welkom in ieder geval! Balen van die Sudowoodo. Helaas herkenbaar.

:



Niet nieuw, maar schijf niet heel vaak mee omdat ik het niet dagelijks doe. Wel al vanaf augustus aan het spelen met pauzes.



Vandaag is een goede dag!!!! Mijn eerste gyarados kunnen evolueren, dus super blij nu!



Verder een stantler en tyrogue uit een ei gekregen (samen met nog wat prut) en houndor in het wild gevangen. Allemaal nieuwe, grote blij nu



En level 24 kunnen worden
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetCbhilliSauce schreef op 25 april 2017 @ 21:28:

https://kijkduin.pokehunt.me/



Hierop zie je de pokemon die er zijn.

Handige voor op je telefoon :-)Leuke site mijn stad staat er ook op alleen negeert ie mijn wijk
Alle reacties Link kopieren
quote:BowGirl35 schreef op 26 april 2017 @ 06:58:

[...]



Wow! Dank je voor de link, meteen opgeslagen in mn telefoon. Hier heb ik wel wat aan als ik binnenkort een dagje Kijkduin ga doen samen met een goede vriend. Nu alleen nog wachten op mooi weer en de actie van T-mobile voor 48u onbeperkt data. Verder ben ik er klaar voor



Geen dank, ik ben overgestapt naar Vodafone, 5GB data.

Wat blijkt nu na een maand ? Dubbele data omdat ik ook Ziggo op mijn adres heb, dus 10GB.

Nou daar kom ik de maand wel mee door
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlinderplant schreef op 26 april 2017 @ 16:59:

[...]





Leuke site mijn stad staat er ook op alleen negeert ie mijn wijk



Je kunt instellen welke pokemon gaan springen als ze spawnen, bijv. Snorlax, Gyarados, Dratini enz...

In mijn wijk springt er nooit wat.

Ik moet altijd minimaal 2 km rijden als ik iets leuks zie.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man ergert zich nogal aan mijn Pokemon-verslaving. Hij weigerde de app op de tel te zetten voor de kids, dus ik heb niet al te veel aangedrongen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Oranjexxx schreef op 26 april 2017 @ 21:53:

Mijn man ergert zich nogal aan mijn Pokemon-verslaving. Hij weigerde de app op de tel te zetten voor de kids, dus ik heb niet al te veel aangedrongen...

Hebben wij dezelfde man? Jammer wel, hè...



Vanmorgen heeft jongste zoon (7) een togetic gevangen! Zat zomaar in de nearby, ik was nog niet aangekleed dus hij ging alleen op pad.

Zo lief, ik heb hem al dus hij had eerst voor oudste ingelogd . Helaas poefte hij, voor mij lukte het wel.

En net bij hardlopen een scyther uit mijn ei (zeldzaam hier) en ik liep tegen een gele gym level 1 aan. Kon zo instappen
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat jammer van jullie mannen Streepjessokken en Oranjexxx

Het is toch wel leuk vind ik om het af en toe met iemand te delen.



Mijn man heeft me de eerste week belachelijk zitten maken, toen heb ik de app op zijn telefoon gezet en gezegd dat hij toch nooit verder zou komen dan ik

Mijn man is nogal van de beste willen zijn in spelletjes, dus in no-time was hij verslaafd
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetChilliSauce schreef op 25 april 2017 @ 21:28:

https://kijkduin.pokehunt.me/



Hierop zie je de pokemon die er zijn.

Handige voor op je telefoon :-)





Leuke site! Bedankt!

Meteen op telefoon gezet, zag ik een Chansey hier vlakbij. Ik er naar toe, cp was vrij laag maar de candy zouden handig zijn om mijn Blissey sterker te maken.

Zouden..... want hij poefte weg na een ananas en een gele bal
Alle reacties Link kopieren
quote:Dollycat schreef op 26 april 2017 @ 23:22:

Oh, wat jammer van jullie mannen Streepjessokken en Oranjexxx

Het is toch wel leuk vind ik om het af en toe met iemand te delen.



Mijn man heeft me de eerste week belachelijk zitten maken, toen heb ik de app op zijn telefoon gezet en gezegd dat hij toch nooit verder zou komen dan ik

Mijn man is nogal van de beste willen zijn in spelletjes, dus in no-time was hij verslaafd





Zeker jammer Streepjessokken en Oranjexxx!

Jij hebt het goed aangepakt Dollycat

Vriend en ik delen de verslaving, is inderdaad heel leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Asphyxiated schreef op 25 april 2017 @ 20:30:

^@&#^(&$)!(_$ Sudowoodo uit mijn 10 km ei

Krijg al bijna nooit 10 km eieren, maar heb Sudowoodo's genoeg. Waar blijft die Snorlax nou eens?



Hier ook net een Sudowoodo uit een 10km ei....... verbeeldde ik 't me of trok hij echt een triomfantelijke grijns toen hij er uit sprong

Ik ga maar slapen nu ......
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds geen tauros, maar heb me wel naar level 23 gespeeld! 2 levels omhoog in anderhalve vind ik ook een goede score! En ik heb nu 156 pokemons in m'n pokedex staan.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Anna, en dat ondanks de slechte internetverbinding!

Ik ga duimen dat je alsnog je tauros kunt vangen. Kom op Universum, doe eens lief!



Mijn partner speelt het spelletje ook niet, schudt ietwat lachend zijn hoofd als ik opeens stil sta om een Pokemon te vangen. Maar rijdt wel uit zichzelf een iets langere route als we met de auto ergens heen moeten, omdat we dan langs verschillende stop komen. En drukt op mijn Plus als hij trilt en ik ben niet in de buurt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik duim ook mee voor een Tauros voor Anna, ik heb namelijk het idee dat het universum soms meekijkt op het viva forum.



Gisteren had ik nog gepost dat ik nog even moest wachten op een goede meisjes Dratini en vanochtend kwam er 1 uit een 10km ei. Dus nu heb ik een mooi koppeltje Dragonites, helaas was mijn candy op maar ze is nu alvast ruim 2900CP.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Mijn man doet mee voor onze tweede zoon. Hij heeft nog geen eigen telefoon en uiteindelijk is mijn man overstag gegaan. Hij snapt er nog steeds niet zo heel veel van met al die verschillende Pokemon en hun evolves, maar hij draait elke keer braaf aan de pokestop en vangt een beestje als hij hem tegenkomt. Laatst was hij trots omdat hij een Skarmory had gevangen. Zoon had hem al 5x, maar dat mocht de pret niet drukken .



Mijn oudste heeft twee accounts. De eerste dateert van de tijd voordat pokemon in NL werd uitgebracht, daarbij is hij team rood. Toen in NL uitkwam, heeft hij zijn huidige account aangemaakt, team blauw. Daar speelt hij nu ook nog mee (en heel af en toe met het 1. account). We hebben het nog niet gebruikt om gyms aan te vechten van team blauw, om zo weer een plekje voor zoon 2 te heroveren. Ik vind het best sneu voor hem. Hij is nu in level 26, maar heeft geen sterke Pokemon, dus hij vliegt er bijna altijd als eerste uit bij een vijandige aanval. Ik geloof dat ze vandaag of morgen wel eens met het oude account een plekje willen terugveroveren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Curley schreef op 27 april 2017 @ 09:32:

Ik duim ook mee voor een Tauros voor Anna, ik heb namelijk het idee dat het universum soms meekijkt op het viva forum.



Gisteren had ik nog gepost dat ik nog even moest wachten op een goede meisjes Dratini en vanochtend kwam er 1 uit een 10km ei. Dus nu heb ik een mooi koppeltje Dragonites, helaas was mijn candy op maar ze is nu alvast ruim 2900CP.Dat is super! Ik heb met pijn en moeite 1 dragonite bij elkaar gekregen, die nu 2999 cp is. Toen waren de candies op...
Alle reacties Link kopieren
Wat me trouwens opvalt, is dat er weinig starterspokemon van de tweede generatie te vinden zijn, zoals totodile, cyndaquil en chicorita (?). Is dat bij jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn ook heel weinig G2 starters, ik heb pas 1 Cyndaquil gevangen. Gelukkig had ik er nog wel 1 uit een ei met veel candy, daardoor heb ik nu wel een Quilava. Chikorita is ook vrij zeldzaam, ik heb er 6 in totaal gezien en gevangen en 1 wilde Bayleef. De enige die hier redelijk zit is Totodile, dankzij een nest heb ik er 17 gevangen en daardoor een Croconaw. Op zich mag ik dus niet klagen, maar de eind evolve gaat denk ik wel heel lang duren.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven