Jongemoeder en vriend heeft iemand anders zwanger

25-04-2017 11:04 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Ik had graag jullie menig geweten omdat jullie niet kunnen oordelen op personen maar op de situatie zelf.



Ik kende mijn vriend 1 jaar, beide hadden we een kinderwens, ik wat meer dan hem. Ik werd na 1 jaar zwanger, we woonde niet echt samen maar ik hoorde hem elke dag en zag hem heel veel. na de geboorte van ons zoontje zijn we samen gaan wonen. Toen mijn zoontje 6 maanden werd, had ik vernomen van roddels die achteraf bleken te kloppen, dat hij al 3jaar een sex relatie had met een vrouw en zij bleek toen 8 maanden zwanger te zijn. Al die tijd heeft hij mij voorgelogen zogezegd om me geen pijn te doen. hij smeekt voor vergiffenis, dat hij niets serieus met die vrouw had. Maar het doet pijn. Die vrouw vraagt geen steun of wilt hem niet van mij afnemen maar ze wilt wel dat hij haar blijft bezoeken voor de kleine. Ik heb alle vertrouwen verloren dat die relatie wel be-eindigt is. Ze wist over mijn bestaan, ze wist dat ik zwanger was van mijn eerste en toch heeft ze er alles aan gedaan om ook zwanger te worden.



Ik zoek een goude raad van een buitenstaander.



.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Paris191016 schreef op 26 april 2017 @ 12:06:

[...]





Ja



maar wil jij de relatie met deze man behouden ?

wetend dat hij al ruim 3 jaar een ander neukt en haar zwanger maakt terwijl jij net bevallen was of nog moest bevallen

buiten de boosheid die je kennelijk alleen na haar hebt, wil je dit echt ?



hij zal dat andere kindje in zijn leven houden, misschien komt het kindje op een bepaald leeftijd wel bij hem en jou voor een paar dage

wil je dat ?



wil je echt een kop in de zand steken en bij een volgende vrouw met weer een zwangerschap weer boos worden op de ander?



wil je dit voor jezelf of je kind ?





tegen over jou kind ben je echt iets anders verplicht



ik zeg niet dat je een slechte moeder bent of hij een slechte vader is , maar hij is respectloos na jou toe en dat is ook niet goed voor een kindje,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Het komt goed.

Nu heb ik gezien hoe andere het bekijken.

Einde topic
Als jullie cultuur kennelijk een flexibele moraal heeft mbt seks en kinderen krijgen, is het dan niet ook normaal om meerdere relaties naast elkaar te hebben?
Alle reacties Link kopieren
je kan niet roepen Einde topic
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Erizon schreef op 26 april 2017 @ 12:11:

Als jullie cultuur kennelijk een flexibele moraal heeft mbt seks en kinderen krijgen, is het dan niet ook normaal om meerdere relaties naast elkaar te hebben?Ja dat is de hypocriete kant van mijn cultuur. Mannen denken dat ze alles mogen
Alle reacties Link kopieren
quote:Paris191016 schreef op 26 april 2017 @ 12:28:

[...]





Ja dat is de hypocriete kant van mijn cultuur. Mannen denken dat ze alles mogenHij mag het ook van jou!
Alle reacties Link kopieren
Dus? Je hebt hem nu verteld dat het over is en dat hij andere woonruimte moet zoeken?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Jahoor TO.

In jullie cultuur moet je verloofd zijn om samen te mogen wonen, maar neuken voor het huwelijk en een kind werpen zonder samen te wonen is dikke prima.

Neem een ander in de zeik.
quote:granny71 schreef op 26 april 2017 @ 12:30:

[...]



Hij mag het ook van jou!Ik blijf verbaasd hierover. Waar is je eigenwaarde? Of hoort dat niet bij je cultuur
Alle reacties Link kopieren
quote:Paris191016 schreef op 26 april 2017 @ 10:33:

[...]





Omdat ik niet van op de hoogte was van haar bestaan. Twee jaar geleden had ze zich moeten vertonen! Hij postte mijn foto's op zijn Facebook, ik ging naar zijn familie. Leek allemaal hee mooi maar intussen tijd was ze er ook. Het moet pijnlijk zijn geweest voor haar en nu is zij verloren omdat hij met mij woont. Ze heeft ook al kinderen met verscheidene vaders. Zegt veel over haar. Toch had ze me moeten contacteren in het begin. Daarvioor neem ik haar kwalijk. hij is degene die fout zit en goed beschouwd jij ook, want jij bent er later bij gekomen. Hij is met jou vreemdgegaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren




TO, vriend en die andere vrouw
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 26 april 2017 @ 13:23:

[...]



hij is degene die fout zit en goed beschouwd jij ook, want jij bent er later bij gekomen. Hij is met jou vreemdgegaan Ja zo te zien, en nu blijkt het dat hij al maanden de keus gemaakt heeft dat hij met mij verder wilt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Paris191016 schreef op 26 april 2017 @ 14:36:

[...]





Ja zo te zien, en nu blijkt het dat hij al maanden de keus gemaakt heeft dat hij met mij verder wilt.

En jij trapt daar in als braaf vrouwtje?

Voor hoelang en hoeveel kinderen van hem zullen over een paar jaar voor je deur staan?
Alle reacties Link kopieren
De waarheid is boven water gekomen! Het is zijn kind niet!
Al de stress en bedrog…
Hij is was blijkbaar niet de enige die haar bezocht! Zulke vrouwen… ik heb daar geen woorden voor.
Tijd zal de wonden helen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor jou. Dus nu is alles vergeten en vergeven?
Alle reacties Link kopieren
Het feit dat je hier om een gouden tip komt vragen en die zelf niet kan bedenken geeft aan mij al aan dat je zelf ook niet echt een helder lampje bent.

Dumpen die vent en zelf verder gaan natuurlijk, hoe simpel kan iets zijn?
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
heel simpel als je de liefde niet groot is.
Ik heb dit geprobeerd!!
Alle reacties Link kopieren
anonym raad vragen???
Daar dient een forum toch voor? Snoopylynn???
Alle reacties Link kopieren
ah ok gelukkig... niks aan het handje dan
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Al diegene die mijn situatie niet begrijpen gelieve voor de commentaar voor jullie zelf te houden.
Ik zit nu eigenlijk met een ander probleem.
Hij heeft me toegegeven dat hij niet monogaam kan zijn.
Het is heel moeilijk voor hem om niet voor de verleiding te gaan. Hij doet zijn best…

Ik weet niet goed als ik dit nog lang volhou.
We hebben 1 probleem overwonnen, maar ik kan gewoon geen vrede sluiten de feit dat het zich ooit zal herhalen.
Heeft er iemand ervaring met polygamie, hoe kan je hiermee leven? Hoe pas je je aan in een polygaam relatie.
Moet ik ook dezelfde als hem doen? Ik kan hem gewoon niet bedriegen zoals hij het gemakkelijk doet.
Alle reacties Link kopieren
je hoeft niet hem te bedriegen als je trouw gaat zijn aan een ander :lightbulb:
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Paris191016 schreef:
08-01-2018 16:23
Al diegene die mijn situatie niet begrijpen gelieve voor de commentaar voor jullie zelf te houden.
Ik zit nu eigenlijk met een ander probleem.
Hij heeft me toegegeven dat hij niet monogaam kan zijn.
Het is heel moeilijk voor hem om niet voor de verleiding te gaan. Hij doet zijn best…

Ik weet niet goed als ik dit nog lang volhou.
We hebben 1 probleem overwonnen, maar ik kan gewoon geen vrede sluiten de feit dat het zich ooit zal herhalen.
Heeft er iemand ervaring met polygamie, hoe kan je hiermee leven? Hoe pas je je aan in een polygaam relatie.
Moet ik ook dezelfde als hem doen? Ik kan hem gewoon niet bedriegen zoals hij het gemakkelijk doet.
Niet.
Hij wil zich ook niet aanpassen aan jou. Zoek iemand die wel monogaam kan en wil zijn.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Paris191016 schreef:
08-01-2018 16:23
...
Heeft er iemand ervaring met polygamie, hoe kan je hiermee leven? Hoe pas je je aan in een polygaam relatie.
....
Dat werkt alleen wanneer je er beide achter staat. Jij kan dat niet. dus is het onmogelijk voor jou om je aan te passen. Dan zit er niets anders op dan de relatie af te breken en een partner te nemen die wel dezelfde normen en waarden heeft, in dit geval monogamie en trouw.

Maar het kan best zijn dat jullie een Polyamoreuze relatie willen, dat houdt in dat jij in staat bent om een liefdesrelatie met meer dan een partner te onderhouden. En hij moet dat dan ook van jou kunnen accepteren. Maar iets zegt mij dat hij het niet zal accepteren wanneer jij een andere vent uitnodigd in jouw bed.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Paris191016 schreef:
08-01-2018 15:33
De waarheid is boven water gekomen! Het is zijn kind niet!
Al de stress en bedrog…
Hij is was blijkbaar niet de enige die haar bezocht! Zulke vrouwen… ik heb daar geen woorden voor.
Tijd zal de wonden helen.
Die vrouw had geen relatie met jou vriend, die scharrelde maar wat rond. Dat was niet netjes natuurlijk, behoorlijk fout ook. Jouw vriend is echter degene die vreemd is gegaan en daarmee nog altijd de foutste. Dus als ik in dit verhaal geen woorden voor iemand heb, dan is het wel jouw vriend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven