onzeker in bed

26-04-2017 12:17 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

een paar maanden geleden heb ik voor het eerst seks gehad met mijn vriend.

Dit ging niet zo soepel als ik gehoopt had, ik was niet nerveus namelijk.

Het deed ook geen pijn, maar lekker is ook anders.

We lopen tegen enkele problemen aan, zijn penis 'floept' er namelijk vrij snel uit tijdens het vrijen en nee hij heeft niet een 'te kleine' lul. Hij zegt hier nooit last van gehad te hebben bij andere meisjes...

Als volgt zei hij dat hij erg moe was en ik ook eens meer moest doen, nou vroeg ik mij af hoe ik dan veel mee kan bewegen vanuit het missionarisstandje? (ik lag uiteraard niet helemaal stil haha), dus ik was n beetje beledigd.

Het volgende probleem, waar hij niks/weinig aan kan doen is dat ik geen orgasme krijg bij alleen penetratie, ze zeggen dat bij bepaalde standjes waarbij de vrouw zelf meer kan bewegen het beter lukt. Maar ik snap nog altijd niet hoe ik dan genoeg mijn clitoris zou kunnen stimuleren tijdens het vrijen?

( Bij gewone stimulatie van de clitoris krijg ik wel orgasmes)

Door al deze situaties durf ik eigenlijk niet meer met m naar bed te gaan, omdat ik onzeker ben. Ik wil dit graag oplossen omdat ik voor derest super gelukkig met hem ben.

Zou iemand mijn kunnen helpen/ of heeft iemand tips?

Dankjewel alvast



groetjes xx
Alle reacties Link kopieren
Misschien eens een ander standje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Azarole schreef op 26 april 2017 @ 12:28:

Misschien eens een ander standje?Ja, dit dus gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Klaarkomen met alleen penetratie lukt weinig vrouwen, dus daar moet je niet onzeker door worden.

Niet aardig dat hij zegt dat het met andere meisjes anders was. Is niet belangrijk, t gaat om jullie.

Misschien andere standjes waarbij je meer kunt bewegen, missionaris is niet heel makkelijk bewegen voor de vrouw.

Is hij jou eerste sekspartner?
summer is a state of mind
Alle reacties Link kopieren
Het is misschien al vermeld, een ander standje misschien?
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
quote:Azarole schreef op 26 april 2017 @ 12:28:

Misschien eens een ander standje?

Ik had misschien wat duidelijker moeten zijn, sorry!

In t geval van meebewegen had ik t voornamelijk over het missionarisstandje.

Maar we hebben wel meerdere standjes gedaan! doggie, lepeltje lepeltje, ik bovenop etc. Is gewoon hetzelfde verhaal
Alle reacties Link kopieren
quote:c_est_moi schreef op 26 april 2017 @ 12:36:

Klaarkomen met alleen penetratie lukt weinig vrouwen, dus daar moet je niet onzeker door worden.

Niet aardig dat hij zegt dat het met andere meisjes anders was. Is niet belangrijk, t gaat om jullie.

Misschien andere standjes waarbij je meer kunt bewegen, missionaris is niet heel makkelijk bewegen voor de vrouw.

Is hij jou eerste sekspartner?



Wat hij daarmee bedoelde was, dat hij met andere meisjes niet tegen deze problemen aanliep

en ja hij is mijn eerste sekspartner
Alle reacties Link kopieren
Kun je misschien met je handen meer actief zijn? Dat hij het gevoel heeft dat je "meedoet". Of is hij onterecht aan het klagen?
summer is a state of mind
Je kunt bij lepeltje lepeltje, doggie en jij bovenop vaak ook met je hand bij je clitoris. Kan je die extra stimuleren of dat door hem laten doen.
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder dat de andere meisjes allemaal klaar konden komen, meeste vrouwen hebben daar toch echt wel wat "hulp" van handen oid voor nodig.

Misschien deden de andere meisjes alsof...... tja en denkt hij nu dat hij het geweldig deed allemaal.



Misschien was zijn piemel niet stijf genoeg, dan floept ie er makkelijker uit.

Iedereen is anders gebouwd, beetje zoeken naar een juist standje of juiste manier van bewegen, die voor beide fijn is.

En wat hij doet is, nogmaals, niet tof! Het ligt niet aan jou!
summer is a state of mind
Alle reacties Link kopieren
quote:c_est_moi schreef op 26 april 2017 @ 12:40:

Kun je misschien met je handen meer actief zijn? Dat hij het gevoel heeft dat je "meedoet". Of is hij onterecht aan het klagen?Als in de zin van? Ik kan dit namelijk op meerdere manieren doelen. Of ben ik dan heel erg dom bezig?
Alle reacties Link kopieren
bij doggy en jij bovenop kan je toch zelf bij je clitoris?
Alle reacties Link kopieren
@x-x Haha, ik bedoel strelen enzo! Gewoon in het allemaal meer actief bezig zijn.
summer is a state of mind
Alle reacties Link kopieren
quote:c_est_moi schreef op 26 april 2017 @ 12:50:

@x-x Haha, ik bedoel strelen enzo! Gewoon in het allemaal meer actief bezig zijn.



ja dat doe ik zeker! dankjewel voor al je helpende reacties

Nee, zoals ik al bedoelde ik lig niet helemaal stil en doe ook zeker wat met mijn handen. ligt er niet bij op mn ooie dooie hahah

t gaat hem meer om dat hij meer echt het ''werk'' moet doen
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook niet aardig van hem dat hij zulke dingen zegt. Ligt toch ook aan hem dan, als het niet goed 'werkt'. Seks is iets tussen twee mensen en het kan even zoeken zijn naar hoe jullie matchen.

Iemand die nog nooit seks heeft gehad, moet je juist zelfvertrouwen geven, en een beetje helpen door op een lieve, geduldige manier te laten merken wat je wilt en wat je lekker vindt. Zijn lompe gedrag gaat waarschijnlijk juist averechts werken: het maakt jou onzeker en daar word je geen leukere sekspartner van.



Het klinkt ook alsof hij wel erg penetratie-gericht is. Dat maakt hém juist 'niet zo goed in bed', vind ik hoor. Dan heeft hij dus totaal niet begrepen hoe een vrouw in elkaar zit.



En ja ik denk dat die vorige vriendinnetjes van hem er flink op los ge-faked hebben.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Wat een boer die vriend van je.
Alle reacties Link kopieren
Voor de mensen die zeggen dat bij sommige standjes ik mn clitoris kan stimuleren: klopt, helpt ook!

Maar terwijl hij ''bijna klaar is'' en harder aan t stoten, terwijl ik mn clitoris stimuleer is dus de enige manier dat we zo ongv beide/samen kunnen komen?
Alle reacties Link kopieren
quote:x_x schreef op 26 april 2017 @ 13:14:

Voor de mensen die zeggen dat bij sommige standjes ik mn clitoris kan stimuleren: klopt, helpt ook!

Maar terwijl hij ''bijna klaar is'' en harder aan t stoten, terwijl ik mn clitoris stimuleer is dus de enige manier dat we zo ongv beide/samen kunnen komen?Als je inderdaad enkel via stimulatie van de clitoris klaarkomt, waarschijnlijk wel. Maar waarom moet je per se samen klaarkomen?
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy--stone schreef op 26 april 2017 @ 12:56:

Dat is ook niet aardig van hem dat hij zulke dingen zegt. Ligt toch ook aan hem dan, als het niet goed 'werkt'. Seks is iets tussen twee mensen en het kan even zoeken zijn naar hoe jullie matchen.

Iemand die nog nooit seks heeft gehad, moet je juist zelfvertrouwen geven, en een beetje helpen door op een lieve, geduldige manier te laten merken wat je wilt en wat je lekker vindt. Zijn lompe gedrag gaat waarschijnlijk juist averechts werken: het maakt jou onzeker en daar word je geen leukere sekspartner van.



Het klinkt ook alsof hij wel erg penetratie-gericht is. Dat maakt hém juist 'niet zo goed in bed', vind ik hoor. Dan heeft hij dus totaal niet begrepen hoe een vrouw in elkaar zit.



En ja ik denk dat die vorige vriendinnetjes van hem er flink op los ge-faked hebben.HELEMAAL mee eens!
summer is a state of mind
Alle reacties Link kopieren
quote:x_x schreef op 26 april 2017 @ 13:14:

Voor de mensen die zeggen dat bij sommige standjes ik mn clitoris kan stimuleren: klopt, helpt ook!

Maar terwijl hij ''bijna klaar is'' en harder aan t stoten, terwijl ik mn clitoris stimuleer is dus de enige manier dat we zo ongv beide/samen kunnen komen?Standje 69 zou ook kunnen als je per se tegelijk wilt. Maar waarom wil je dat? Omdat dat in films altijd zo lijkt te gaan? Zo nep.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Ik vind doggy het fijnst, dan kan ik bij mijn clitoris en omdat mijn heupen en billen een erogene zone zijn bij mij, kan hij daar mooi in knijpen/op slaan tijdens het stoten.

Zo kom ik vaak meerdere keren klaar, en vaak is de laatste keer dat ik kom (meestal na 2-3x) tegelijk met hem.

Maar ik hou bijv. van 'harde' seks, dus voor mij werkt dit heel goed. Misschien werkt het niet zo als je meer van strelen en 'zacht' houdt.
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy--stone schreef op 26 april 2017 @ 13:21:

[...]





Standje 69 zou ook kunnen als je per se tegelijk wilt. Maar waarom wil je dat? Omdat dat in films altijd zo lijkt te gaan? Zo nep.

geen idee, ik denk dat het inderdaad een ideaal beeld in mijn hoofd is.

misschien zie ik t iets als dat je 'samen seks hebt'? Alleen clitoris stimuleren kan ik ook zelf wel.

Ben ook niet alleen aan t zoeken naar hoe ik kan klaarkomen door penetratie, dat lukt wrs toch niet. Maar wel dat ik t lekker vind, t meerwaarde heeft
Alle reacties Link kopieren
quote:BaronTrump schreef op 26 april 2017 @ 13:28:

Ik vind doggy het fijnst, dan kan ik bij mijn clitoris en omdat mijn heupen en billen een erogene zone zijn bij mij, kan hij daar mooi in knijpen/op slaan tijdens het stoten.

Zo kom ik vaak meerdere keren klaar, en vaak is de laatste keer dat ik kom (meestal na 2-3x) tegelijk met hem.

Maar ik hou bijv. van 'harde' seks, dus voor mij werkt dit heel goed. Misschien werkt het niet zo als je meer van strelen en 'zacht' houdt.



thanks voor je reactie/tip!

Hou ik zelf ook wel van haha
Alle reacties Link kopieren
Als hij dat soort opmerkingen maakt gedraagt hij zich als een hork.



Qua handelingen in een missionaris positie; Sla je benen om hem heen en trek hem daarmee naar je toe om het ritme aan te geven. Tevens je bekken mee kantelen om hem ook in dat ritme te ontvangen.



Wanneer je zelf bovenop zit, wees dan echt egoïstisch, bepaal echt voor jezelf het ritme, de snelheid en de diepte welke jij het beste vind voelen en hou dat dan ook aan, hij wacht maar en zeg hem dan dat ook, dat hij moet volgen.



De beste manier om van onzekerheid in bed met seks af te komen is wanneer de ander jou toestaat dat jij egoïstisch voor jezelf bezig mag zijn. Dat moet natuurlijk geen gewoonte worden.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 26 april 2017 @ 13:49:

Als hij dat soort opmerkingen maakt gedraagt hij zich als een hork.



Qua handelingen in een missionaris positie; Sla je benen om hem heen en trek hem daarmee naar je toe om het ritme aan te geven. Tevens je bekken mee kantelen om hem ook in dat ritme te ontvangen.



Wanneer je zelf bovenop zit, wees dan echt egoïstisch, bepaal echt voor jezelf het ritme, de snelheid en de diepte welke jij het beste vind voelen en hou dat dan ook aan, hij wacht maar en zeg hem dan dat ook, dat hij moet volgen.



De beste manier om van onzekerheid in bed met seks af te komen is wanneer de ander jou toestaat dat jij egoïstisch voor jezelf bezig mag zijn. Dat moet natuurlijk geen gewoonte worden.thanks!! Zou misschien wel ens kunnen helpen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven