Wat gaan jullie doen op Koningsdag?

26-04-2017 13:19 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zie titel... wat gaan jullie doen op Koningsdag?

en laat je je tegenhouden door het weer?



En plannen voor vanavond?



TO trapt af...

Ik ga waarschijnlijk wel even naar het buurtfestivalletje op loopafstand, met veel live muziek, vrijmarkt, lekker eten, pub quiz, kunstenaars en theatermakers die grote rijdende dingen maken en op stelten lopen enzo. En misschien later in de middag nog naar een kroeg aan de andere kant van de stad waar veel bekenden zijn, daar is het meestal gezellig op straat. Maar alleen als het niet regent! (Kroeg zelf is maar klein en al snel bomvol.)
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niks. Wilde ik sowieso al niet en t wordt kutweer dus lekker netflixen
Internagelaktisch
Mezelf in oranje hullen, oranjebitter drinken, hopelijk wordt het aardig weer, kunnen we het terras op.
Oranje tompoucen vreten, duh
Ja, ik laat me zeker door vies weer tegenhouden.
Alle reacties Link kopieren
Hij voorspelt in ieder geval beter weer! Ik vier het in Tilburg, schijnt een leuk concert in het centrum te zijn
Alle reacties Link kopieren
fietsen en oranjetompouce eten
Alle reacties Link kopieren
Vroeg op en dan in mijn eentje over de vrijmarkt struinen. (in mijn stad is in een bepaalde wijk een erg leuke vrijmarkt).

Daarna voegen vriend en kind zich bij me, even wat eten ergens, wat muziek kijken en dan weer op huus an.



oh en natuurlijk nog even een oranje tompouce scoren.
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren
Ik ga de hele dag op de vrijmarkt rondlopen. Love it! En een tompouce eten natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 26 april 2017 @ 13:23:

Oranje tompoucen vreten, duh
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 26 april 2017 @ 13:23:

Oranje tompoucen vreten, duh



Dit. En even verplicht kijken naar dochter die op de vrijmarkt staat met oma. En gitaar gaat spelen daar.



Dat zal het zijn, niet meer.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik laat me ook niet tegenhouden door het weer. Alleen als het heel hard regent, en dan niet eens omdat ik dat zelf zo vervelend vind, maar omdat er dan haast niemand met z'n kleedje met spullen op de vrijmarkt gaat staan en er dus niks te kopen valt.
het is wat het is
Wij willen tussen 11-12 uur eventjes over de plaatselijke rommelmarkt slenteren, voornamelijk voor de Marokkaanse eet kraampjes , hopelijk schijnt het zonnetje!



En daarna naar wat woonwinkels en het tuincentrum om verder te gaan met de make-over van mijn huisje.



Oh en 's avonds ga ik eens beginnen aan mijn Belastingaangifte.
Dit jaar kan ik voor het eerst zeggen dat ik van Koningsdag baal want ik ben er gek op. Maar mijn hond heeft een tumor in de buik en heeft een operatie nodig en dat doen ze niet met Koningsdag. Het is dan wel nog niet levensbedreigend, dat ding kan altijd scheuren en dan gaat ie misschien wel dood. Het is geen grote kans dat dat gebeurt maar had toch liever gehad dat ie morgen terecht kon.



Maar toch, het zal een dubbel gevoel geven van feestelijk met een vleug nervositeit/angst en een toefje ergernis. Ik blijf van de dag houden hoor. Da's nou het enige waar ik me even echt verbonden voel met alle Nederlanders. Veel plezier allen!
Alle reacties Link kopieren
300 hamburgers bakken.

Iemand moet het doen
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig dat zoveel mensen echt die oranjetompoezen eten, ik hou best van tompoezen maar die oranje vind ik meestal maar vies. Misschien ben ik verwend omdat ik de laatste jaren alleen nog maar tompoezen eet bij Hotel New York in Rotterdam, die zijn echt geweldig.



Ik hoop dat de poffertjeskraam van de scoutingclub er weer is.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Misschien ga ik ook wel een oranje-tompouceje eten.
Alle reacties Link kopieren
Flowers-and-roses, sterkte met je hond!



(en Lotus90, met je belastingaangifte.)
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Thuis voor de buis naar koninklijk echtpaar Alex, Max & hun hoogheden Kids kijken.

Met een kan warme thee en schaal met Jumbollen (Jumbo) op tafel.

De verwarming op een behaaglijke temperatuur + eventueel dekentje.



Dit jaar geen rommelmarkt aangezien we de helft al opgeruimd hebben en niks meer nodig hebben. Ook geen collectors items.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Hier in de buurt zijn overal al vakjes afgetapet voor morgen met namen erin, zo grappig altijd. Als het weer het toelaat wel even beetje struinen over de vrijmarkt, maar ben zwanger dus hele heftige drukte ga ik uit de weg. Misschien met vrienden nog even biertje drinken en de kids samen laten spelen.



Een tompouce eten zit er bij mij niet echt in qua traditie, maar zeg er geen nee tegen
Alle reacties Link kopieren
quote:Babuino schreef op 26 april 2017 @ 13:23:

Hij voorspelt in ieder geval beter weer! Ik vier het in Tilburg, schijnt een leuk concert in het centrum te zijnEn nog bezoek van, hoe heet 'ie ook alweer. Met z'n familie.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Ik ben dol op vrijmarkten maar als ik wakker word en de regen komt met bakken de lucht uit blijf ik binnen voor de tv. Er zullen dan ook wel weinig verkopers met hun waar buiten staan.
Naar Lex en Max kijken hoe ze verregenen in Tilburg.

Misschien dat ik nog eventjes naar buiten ga om bij wat kleedjes te snuffelen in de omgeving, maar naar de grote vrijmarkt ga ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Optocht kijken

Koninklijke familie op tv kijken onder het genot van een oranje tompouche

Ff de stad in

Bbqen met vrienden onder een dekentje bij de kachel
Niet veel. Man heeft morgen vrij dus kunnen we samen onze dochter verzorgen.

Verder misschien ergens gaan lunchen in Duitsland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven