Mallorca met 2 peuters

24-04-2017 19:04 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand een fijn hotel voor 8 dagen met onze kinderen van 1,5 en bijna 3? We zitten te denken aan Mallorca of menorca ivm de korte vliegtijd. Ze zijn nogal druk dus wij vinden het spannend om voor het eerst met ze te gaan vliegen! Het zou leuk zijn als er iets van een speeltuin bijzit of je zo het strand/boulevard op kan wandelen voor wat vertier.

Onze wensen zijn verder all inclusive en niet meer dan 2000 euro kwijt voor de eerste week van juli

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn toen met onze peuter in viva Mallorca geweest echt een top hotel!
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
quote:dance01 schreef op 24 april 2017 @ 19:06:

Wij zijn toen met onze peuter in viva Mallorca geweest echt een top hotel!Wel een eind van het vliegveld.
Alle reacties Link kopieren
Viva is leuk inderdaad maar wel duur, wij zijn in viva tropic geweest, toen nog zonder kind. Dit jaar gaan we naar Ferrera Blanca.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde ontzettend graag naar Marinda Garden op Menorca. Was ook een tip van iemand hier op het forum. Maar helas wil mijn vriend liever niet vliegen.
Alle reacties Link kopieren
Club cala barca van Iberostar. Maar dat ga je niet redden met 2.000. Misschien als je in november al geboekt had.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Viva tropic is 2900 voor eerste week juli en Ferrera Blanca 2600. Ik denk dat all in lastig wordt voor die prijs. Spanje is duurder dan bijv. Turkije met all in.
Alle reacties Link kopieren
Club cala Barça is 3500 gaat dus niet lukken haha. Zoek nog even verder want vriend is al niet zo'n voorstander van vliegen dus duurder moet het echt niet worden om hem te overtuigen
Alle reacties Link kopieren
Jutlandia was ook leuk op mallorca
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar je woont maar is boeken via een duitse touroperator en vliegen vanaf duitsland misschien een optie? Doen wij nu voor de 4e keer en scheelt iedere keer weer aanzienlijk in vergelijking met de prijzen van de nederlandse touroperators
Alle reacties Link kopieren
quote:Caro_22 schreef op 24 april 2017 @ 19:28:

Ik wilde ontzettend graag naar Marinda Garden op Menorca. Was ook een tip van iemand hier op het forum. Maar helas wil mijn vriend liever niet vliegen.Thnx deze heb ik gevonden voor 1975 euro alleen moet je dan nog apart voor bagage betalen..
Alle reacties Link kopieren
quote:pasdan schreef op 24 april 2017 @ 20:22:

Ik weet niet waar je woont maar is boeken via een duitse touroperator en vliegen vanaf duitsland misschien een optie? Doen wij nu voor de 4e keer en scheelt iedere keer weer aanzienlijk in vergelijking met de prijzen van de nederlandse touroperatorsWij wonen in Overijssel dus op zich is dat wel een optie. Op welke site kijk jij dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk altijd op holidaycheck.de

Heb nu 4x via deze site geboekt en bevalt prima.
Alle reacties Link kopieren
Ciudad Blanco van Iberostar. Aan het strand, leuke waterspeeldingen voor de kleintjes, schoon, vriendelijk personeel en hele goede buffetten. Geen idee wat het in juli kost maar je kunt ook zelf tickets en hotel en transfer's boeken. Kan ook voordeliger zijn dan via een reisorganisatie of anders inderdaad via Duitse aanbieder.
Alle reacties Link kopieren
quote:taxi87 schreef op 24 april 2017 @ 20:31:

[...]



Thnx deze heb ik gevonden voor 1975 euro alleen moet je dan nog apart voor bagage betalen..Voor een week kan je toch ook alleen handbagage meenemen en zo duur is een koffer inchecken toch niet?
Alle reacties Link kopieren
Cala d'or appartement/hotel Sa Marina



Is niet all inclusive maar wel wel half pension.

Erg fijn en schoon appartement, kun je toch nog zelf broodje smeren, koelkast, magnetron.

Eten ook erg goed, voldoende variatie en aanvulling tijdens buffet.
Alle reacties Link kopieren
quote:--ik-- schreef op 24 april 2017 @ 21:39:

Cala d'or appartement/hotel Sa Marina



Is niet alleen inclusive maar wel wel half pension.

Erg fijn en schoon appartement, kun je toch nog zelf broodje smeren, koelkast, magnetron.

Eten ook erg goed, volledig variatie en aanvulling tussen buffet.





Deze had ik ook (even) op het oog, niet-voor gegaan uiteindelijk. Ik weet de reisafstand niet voor jullie naar een vliegveld in Duitsland of Schiphol maar in Duitsland ben je aanzienlijk goedkoper af.



En bagage betaal je bijna altijd apart. Gewoon doen, je kan met twee peuters niet met alleen handbagage reizen.
Alle reacties Link kopieren
Je vliegt vanaf Schiphol voor 800 euro heen en terug (2 volwassenen, twee kinderen). Je zou nog even via Ryanair Weeze kunnen kijken.
max.daffie wijzigde dit bericht op 24-04-2017 21:59
Reden: tikfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:ririanneke schreef op 24 april 2017 @ 21:23:

Ciudad Blanco van Iberostar. Aan het strand, leuke waterspeeldingen voor de kleintjes, schoon, vriendelijk personeel en hele goede buffetten. Geen idee wat het in juli kost maar je kunt ook zelf tickets en hotel en transfer's boeken. Kan ook voordeliger zijn dan via een reisorganisatie of anders inderdaad via Duitse aanbieder.



Ah dat klinkt positief! Wij gaan hier vrijdag heen. Al zijn de verwachtingen van Iberostar altijd hoog gespannen .

Weet jij toevallig of de animatie binnen of buiten is in het voorseizoen? En hebben ze de zwembaden verwarmd?



We gaan nu voor het eerst in mei omdat de prijzen voor de zomervakantie gewoon echt niet meer te doen zijn voor Spanje . Tickets en hotel los geboekt met Black friday aanbieding nu en via Duitsland vliegen idd.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
quote:carrie-bradshaw schreef op 25 april 2017 @ 07:00:

[...]





Ah dat klinkt positief! Wij gaan hier vrijdag heen. Al zijn de verwachtingen van Iberostar altijd hoog gespannen .

Weet jij toevallig of de animatie binnen of buiten is in het voorseizoen? En hebben ze de zwembaden verwarmd?



We gaan nu voor het eerst in mei omdat de prijzen voor de zomervakantie gewoon echt niet meer te doen zijn voor Spanje . Tickets en hotel los geboekt met Black friday aanbieding nu en via Duitsland vliegen idd.Ben jaloers op je! Zijn hier 4 keer geweest.. Er wordt voor de kinderen heel veel georganiseerd zowel binnen als buiten op bv het strand. Tot ponyrijden in de hoteltuin aan toe. En elke avond minidisco. Waren er meestal ook in mei of juni en zwembaden waren dan goed van temperatuur. Heerlijke buffetten met heeeeeel veel keus en goede kwaliteit. Mag ik mee?
Wat leuk! Wij vliegen zondag naar Mallorca en verblijven ook in Iberostar Ciudad Blanca. Hoop inderdaad dat het water lekker is. De weersvoorspellingen zijn in ieder geval prima.
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder dat hier meerdere mensen zijn die naar Ciudad Blanca gaan. De keren dat wij er waren waren de Nederlanders op 1 hand te tellen. Één jaar waren we zelfs volgens de hostess de eerste Nederlanders dat seizoen, was halverwege juni toen.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier carry en angel! Misschien komen jullie elkaar wel tegen
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel waren jullie kwijt in mei?
Alle reacties Link kopieren
Oh ik vind de weersverwachtingen wat aan de magere kant hoop dat t nog wat bijtrekt want dit is denk ik te koud om te zwemmen. Wij zitten in blok 6, heb begane grond gevraagd dus wie weet Angel



Wij hebben in november geboekt met nog een ander gezin. Wij waren €1100 voor onze tickets kwijt (2 volwassen 3 kinderen) en hotel all incl was €1.350,- voor een week. Transfer met taxi is ongeveer €70 per rit. Als we een dag eerder geboekt hadden was het hotel €1.100,- geweest maar ik kreeg niet meteen vrij . Vrienden van ons hebben 2 kindjes en die hebben voor t hotel € 960 betaald (meteen betalen). En dus 900 voor tickets . Dit was volgens mij wel een erg goede deal.. prijzen zijn echt duur nu.



Paar jaar geleden konden we in de zomervakantie nog voor +/- €3000 weg met 2 kinderen 2 weken Iberostar maar tegenwoordig vragen ze daar rustig €7000-8000 voor
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven