Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 25 april 2017 @ 21:16:

Iemand die 'is' ipv 'eens' schrijft, neem je toch niet serieus?Ik vraag me nog altijd af waarom mensen die twee met elkaar verwarren.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 25 april 2017 @ 21:21:

[...]





Ik staf ook elke post van LV. Maar bij mij willen de Mods er ook niet aan. Volgens mij staan wij onder de negeer bij de Mods.En dáár gaat het dus mis. Eens/is wij ipv privé
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 25 april 2017 @ 21:27:

[...]





En dáár gaat het dus mis. Eens/is wij ipv privéOwww, als ik dus gewoon naar doe tegen 3 mensen racismeer ik een een groep en mag het dus wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:MoirenPhae schreef op 25 april 2017 @ 22:06:

[...]



Owww, als ik dus gewoon naar doe tegen 3 mensen racismeer ik een een groep en mag het dus wel.



Ja, hoewel het benoemen van kleurtjes gevoelig kan liggen.

Mijn laatste (terechte) waarschuwing ging over een onvriendelijke opmerking over blauw.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Dood aan al het blauw op straat is natuurlijk best provocerend. En generaliserend.
Jongens is Filee weg? Op anoniem?
Alle reacties Link kopieren


Komt die enorme influx van idioten niet alleen van fok en de vakantie maar misschien ook door die debiele kutplista's vraag ik me ineens af.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
quote:AeonOfWinter schreef op 26 april 2017 @ 00:18:



Komt die enorme influx van idioten niet alleen van fok en de vakantie maar misschien ook door die debiele kutplista's vraag ik me ineens af.

Dat zou zomaar eens kunnen.



Dat hele vakantiegezanik geloof ik niet in.
Alle reacties Link kopieren
quote:_alice_ schreef op 26 april 2017 @ 00:14:

Jongens is Filee weg? Op anoniem?Ze was terug met een andere nick, maar is nu weer op anoniem.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 26 april 2017 @ 00:21:

[...]



Ze was terug met een andere nick, maar is nu weer op anoniem.Och wat jammer, ineens mis je iemand, hoop dat zij terug komt, bedankt voor de info
Alle reacties Link kopieren
quote:_alice_ schreef op 26 april 2017 @ 00:26:

[...]



Och wat jammer, ineens mis je iemand, hoop dat zij terug komt, bedankt voor de infoIk vermoed dat ze nog wel terugkomt hoor. Graag gedaan!
Life is short. Eat dessert first.
quote:_alice_ schreef op 26 april 2017 @ 00:26:

[...]



Och wat jammer, ineens mis je iemand, hoop dat zij terug komt, bedankt voor de infoIk ben terug voor even, maar ik zal de komende tijd minder forummen. Er zijn een aantal dingen irl gebeurd die nu even voorrang hebben.
Alle reacties Link kopieren
Dat is vervelend Filee, sterkte.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 april 2017 @ 21:03:

[...]





De straatterreur zeker?Ja. Echt, wat een nare lui.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 26 april 2017 @ 08:38:

[...]



Ik ben terug voor even, maar ik zal de komende tijd minder forummen. Er zijn een aantal dingen irl gebeurd die nu even voorrang hebben.Toch niets ernstig, Filee? Heel veel sterkte iig!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Filee_ schreef op 26 april 2017 @ 08:38:

[...]



Ik ben terug voor even, maar ik zal de komende tijd minder forummen. Er zijn een aantal dingen irl gebeurd die nu even voorrang hebben.Hé, ik had je al gemist. Ik hoop dat je irl besognes niet heel naar, vervelend ofzo zijn en dat ze snel zijn opgelost. Dan zien we je graag weer in het stamcafé.
quote:Filee_ schreef op 26 april 2017 @ 08:38:

[...]



Ik ben terug voor even, maar ik zal de komende tijd minder forummen. Er zijn een aantal dingen irl gebeurd die nu even voorrang hebben.
quote:Filee_ schreef op 26 april 2017 @ 08:38:

[...]



Ik ben terug voor even, maar ik zal de komende tijd minder forummen. Er zijn een aantal dingen irl gebeurd die nu even voorrang hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 26 april 2017 @ 08:38:

[...]



Ik ben terug voor even, maar ik zal de komende tijd minder forummen. Er zijn een aantal dingen irl gebeurd die nu even voorrang hebben.Sterkte
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 25 april 2017 @ 22:19:

[...]





Ja, hoewel het benoemen van kleurtjes gevoelig kan liggen.

Mijn laatste (terechte) waarschuwing ging over een onvriendelijke opmerking over blauw.Ging dat over mijn blauw?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 26 april 2017 @ 13:43:

[...]





[fgcoor=#272b9f]Ging dat over mijn blauw?[/fgcolor]Jij voelt jezelf wel heel belangrijk hè.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 26 april 2017 @ 08:38:

[...]



Ik ben terug voor even, maar ik zal de komende tijd minder forummen. Er zijn een aantal dingen irl gebeurd die nu even voorrang hebben.Het is goed dat je prioriteiten stelt. Wat het ook mogen zijn, ik hoop voor je dat het goed komt.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 april 2017 @ 13:45:

[...]



Jij voelt jezelf wel heel belangrijk hè. Het was een vraag. Maar stel je voor dat het over mijn het blauw van viva ging. Het blauw dat niet mijn blauw is maar het blauw van dit forum dat ik mag gebruiken als ik iets schrijf.
missie_m wijzigde dit bericht op 26-04-2017 14:11
Reden: Puntjes op de i gezet. Zo goed?
% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 26 april 2017 @ 14:04:

[...]





[fgolor=#245bb4]Het was een vraag. Maar stel je voor dat het over mijn blauw ging.[/fgcolor]Je hebt geen idee welke kleur blauw van "jouw" is. Je gebruikt steeds andere codes. Dit bericht heeft code "245bb4" en je vorige bericht "272b9f".
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 26 april 2017 @ 14:07:

[...]



Je hebt geen idee welke kleur blauw van "jouw" is. Je gebruikt steeds andere codes. Dit bericht heeft code "245bb4" en je vorige bericht "272b9f".Korenbloemblauw, Pruisischblauw kobaltblauw, hemelsblauw, violetblauw, phtaloblauw, marineblauw, ultramarijnblauw enz.. Dus blauw.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven