Wat gaan jullie doen op Koningsdag?

26-04-2017 13:19 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zie titel... wat gaan jullie doen op Koningsdag?

en laat je je tegenhouden door het weer?



En plannen voor vanavond?



TO trapt af...

Ik ga waarschijnlijk wel even naar het buurtfestivalletje op loopafstand, met veel live muziek, vrijmarkt, lekker eten, pub quiz, kunstenaars en theatermakers die grote rijdende dingen maken en op stelten lopen enzo. En misschien later in de middag nog naar een kroeg aan de andere kant van de stad waar veel bekenden zijn, daar is het meestal gezellig op straat. Maar alleen als het niet regent! (Kroeg zelf is maar klein en al snel bomvol.)
You can never have too many hats, gloves and shoes
quote:patsy--stone schreef op 26 april 2017 @ 13:32:

Flowers-and-roses, sterkte met je hond!



(en Lotus90, met je belastingaangifte.)Dankjewel! Ik weet niet of oranje tompoucen lekker smaken met afbeten nagels. Maar zou zomaar kunnen dat ik het toch ga proberen.
Alle reacties Link kopieren
Bij droog weer vrijmarkt..
Ohhh tompouchen eten en lekker met de hond de hort op.Verder zijn wij dit jaar helemaal niks van plan.
Natuurlijk even naar de vrijmarkt met man en kids en dan traditiegetrouw een oranje tompouce eten bij mijn ouders. Verder niet zoveel bijzonders denk ik.
De vrijmarkt daar vind ik niks aan. Wij gaan met een hele groep vrienden lekker bier drinken. Met mooi weer op een terras en met slecht weer binnen in een cafe waar een band speelt. Daarna met zijn allen uit eten. Morgen vanaf 2 uur beginnen we. Heb er zin in.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond gaan we ergens wat drinken, niet waar de grote massa/dance feesten zijn.

Morgen iets massaler maar net niet in het centrum. Maar als het zeikt van de regen blijven we thuis, ik heb oranje tompoucen en bier dus dat komt ook goed
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 26 april 2017 @ 13:54:

De vrijmarkt daar vind ik niks aan. Ik ook niet, hekel aan.
Alle reacties Link kopieren
Morgenochtend zitten mijn meisjes met hun spullen in de speeltuin hier in de straat, ze zijn 7 en 3 dus hebben ze wel wat assistentie nodig. 's middags doet de oudste nog een optreden met haar balletschool in een plantsoen verderop in de wijk en geven mijn kinderen hun s ochtends verdiende geld weer uit op het rommelmarktje in de plaatselijke kinderboerderij.



Voordat ik kinderen had ging ik elk jaar met koninginnenavond de stad in en de volgende dag weer om uit te brakken in het zonnetje. Nu doe ik dat niet meer en ik mis het ook niet. Die drukte, dat gezuip en die enorme teringzooi daar ben ik inmiddels wel klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
Even kijken wat het weer toe laat.

Als het morgenochtend mooi weer droog is dan even met zoonlief (1,5) naar het winkelcentrumpje hier in de buurt steggelen en daar rond kijken. Rond lunch krijgen we bezoek uit het zuiden (wij wonen noord). In de middag is manlief ook vrij en dan misschien even in de stad kijken, ook geen zin om uren te slenteren (oa vanwege zwangerschap).



Ohja, tuurlijk halen we wat lekkers voor bij de koffie

veel plezier alvast allemaal!
Erger je niet, verwonder je slechts.
Alle reacties Link kopieren
Niks. Druk, vies en koud buiten.
Even over de vrijmarkt denk ik. Het weer schijnt bij ons mee te vallen morgen.
Werken
Ik vind het altijd leuk om een kleinigheidje te kopen bij een jongedame of heer van een jaar of 5. Echte handelaars in de dop. Voor een dubbeltje of twintig cent ben ik dan de trotse eigenaresse van iets moois en ik heb van de handelaar een rijke stinkerd gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Als we niet wegwaaien of wegregenen eerst op de kleedjesmarkt. Ik heb het mijn dochter beloofd en vorig jaar heb ik mijn belofte verbroken. Dit jaar dus maar wel. En verder lekker luieren/rommelen in huis. Iedereen (man, ik, puber, tiener en dochter van 7) is vrij hier morgen, dus dat is wel gezellig. Spelletje dien, film kijken... zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Als het weer mee werkt morgenochtend naar de vrijmarkt. Oranje tompouce eten, en een glas ijsthee op het terras (bij slecht weer binnen)

'S middags naar de kermis.

En als avondeten een half haantje van de kermis met frietjes



Elk jaar weer..... Haha hoezo traditioneel
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Met jongste van 8 op vrijmarkt gaan staan met speelgoed en kinder kleding

Alles voor 1 euro .
Alle reacties Link kopieren
Werken . Gelukkig wel maar tot 2 uur. Baas werkt die dag niet, dus was voor mij perfect om mijn klanten achter elkaar in te kunnen plannen zonder gezoek naar een vrij gaatje in de agenda. Verder niks. Of nouja, mijn haren thuis verven en misschien even naar vriend toe in de avond. That's it.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
Ik denk weinig, wegens het weer. Ik haat kou en regen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend moet optreden met z'n band in één of ander gat die het zoveelste koningsdag festivalletje organiseert.

Gelukkig las ik net op facebook dat ze er een tent hebben neergeploft ipv in de open lucht
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de eerste jumbo bol al achter de kiezen ;)
Alle reacties Link kopieren
Kinderen willen voor het eerst met een kleedje met spullen op de vrijmarkt gaan staan, dus dat gaan we doen. En dan thuis geld tellen en bijkomen van lang staan/spullen bedekken bij regen/koukleumen. Dat was het wel denk ik.
Alle reacties Link kopieren
waarschijnlijk vanavond kroeg in (lees: verwarmd terras op) morgen in ieder geval eerst met vele vrienden traditioneel oranjegebak eten met koffie , beetje kijken wat Willem en Max aan het doen zijn, dan starten we zo rond het middaguur met drank. Afhankelijk van het weer gaan we in de loop vd middag weer richting kroeg/terras. Meestal gaat rond 20.00 mijn lichtje uit en ga ik lekker naar huis.



Vrijdag wel werken helaas
Alle reacties Link kopieren
quote:rosepudding schreef op 26 april 2017 @ 14:45:

Mijn vriend moet optreden met z'n band in één of ander gat die het zoveelste koningsdag festivalletje organiseert.

Gelukkig las ik net op facebook dat ze er een tent hebben neergeploft ipv in de open luchtMijn vriend moet ook optreden in Amsterdam vanavond. Lekker rustig. Hoop voor hem wel op een beetje weer.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Tot 5 uur morgenochtend zou het vriezen hier en op de tijd dat je een plekje op de vrijmarkt moet bemachtigen is het net boven 0. Ik denk niet dat ik voor een paar euro ga kou lijden.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond stappen en morgen vanaf eind middag naar een ander feestje (tenzij ik een kater heb dan blijf ik lekker thuis )
My life, my way

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven