Minder van Tinder- deel 8

22-04-2017 14:28 2900 berichten
Al 7 delen bespreken we het lief en leed rondom online daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 7
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel Instagram maar daarop kan niemand mij vinden zonder mijn gebruikersnaam te weten en ik heb ook geen Facebook, daar vond ik niets meer aan, dus het hoeft inderdaad niets te zeggen hoor. Snapchat heb ik wel, inderdaad een handige manier om erachter te komen of iemand echt is wie hij zegt.



Verder klinkt het wel goed juist kerstfeest, hij wil snel afspreken, dan weet jij ook sneller waar je aan toe bent toch? Kun je er minder langer over piekeren



Ik ben ook benieuwd hoe je date was Cherokee!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk inderdaad dat hij het nu een beetje van jou af laat hangen greenbean, alleen maar lief toch? Als jij nu het iniatief neemt dan gaat hij dat daarna misschien ook (weer) meer doen, als hij denkt "ok ze is er aan toe". Klinkt leuk tussen jou en je date.
Alle reacties Link kopieren
Ohh mensen wat hebben jullie veel geschreven. Ben nu aan het werk dus lees straks even alles goed bij want moet daar echt even voor zitten zie ik al.

Dan zal ik ook mijn verhaal even neerzetten heb ook iemand ontmoet via tinder en dat is eigenlijk een heel grappig verhaal en al 3 dates gehad.



Cherookee, hoe was jouw date?!
.
quote:max schreef op 26 april 2017 @ 01:17:

[...]





Nou nee, hij kwam uit Canada, en toen vroeg ik waar uit Canada... :-)Ik ben ook een keer uit het niets ontmatcht. Wij hadden al nr's uitgewisseld dus na een paar dagen sprak hij me aan via een appje waarop ik vroeg waarom hij me ontmatcht had. Bleek hij dus helemaal niet gedaan te hebben. Hij stuurde me daarop een screenshot van ons gesprek met zelfs een berichtje van zijn kant wat ik nooit ontvangen heb.. Ik stond er bij hem dus nog wel in maar hij bij mij niet meer. Misschien is dit ook wel bij jou gebeurd..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit soort topics altijd leuk! Ik zit niet op Tinder, maar op OkCupid. Tot nu toe met drie verschillende mannen op date gegaan.



Man 1: aardige jongen, maar typisch zo iemand die zijn hele leven in dezelfde stad had gewoond en weinig kende buiten zijn eigen wereldje. Vertelde hem wat dingen over mezelf en bij alles kreeg ik een glazige blik, zei hij "Ja..." en viel het stil, om vervolgens weer over zichzelf beginnen. Had bij het teruglopen naar het station gelijk maar gezegd dat een tweede er niet in zat.



Man 2: leek aanvankelijk een leuke vent (al vond ik hem soms een beetje pusherig overkomen op de whatsapp, maar wist niet zo goed of het nou echt zo was of dat het in mijn hoofd zat :P). Hij had het druk, dus ik was zijn kant op gekomen met de trein. Wij dus gezellig wat wijn drinken. Hij wilde ook hapjes bestellen. Voor mij was dat niet zo nodig, maar goed, op zich wel lekker dus ik liet hem maar. Bestelde hij hele dure dingen en wilde hij daarna nog splitten ook. Vond ik een beetje apart, maar ik liet het gaan.



We hadden wel hele gezellige gesprekken op die date toen, dus toen hij een tweede date vroeg zei ik gelijk ja. Toen vroeg ik: "Kom jij mijn kant op?", ging hij daarover zeiken. Ik woon net over de grens, ong 1 uur vanwaar hij woont, maar hij deed alsof het de wereld uit was. Ik heb hem niks meer laten horen.



Man 3: Date afgelopen maandag met een hele aardige jongen. Ik was voor het eerst sinds tijden weer eens nerveus. Hij was lang en knap en ik heb van het eerste kwartier eigenlijk weinig meegekregen van wat hij vertelde, oeps. We dronken eerst koffie en daarna hadden we buiten op een bankje nog een brownie gegeten die hij voor me bewaard had.



Ik vond de laatste echt leuk, maar tegelijk vind ik het doodeng om weer iemand leuk te vinden en houd ik onbewust afstand. Moeilijk!
quote:Anna_02 schreef op 26 april 2017 @ 08:37:

Ik denk inderdaad dat hij het nu een beetje van jou af laat hangen greenbean, alleen maar lief toch? Als jij nu het iniatief neemt dan gaat hij dat daarna misschien ook (weer) meer doen, als hij denkt "ok ze is er aan toe". Klinkt leuk tussen jou en je date.Ja hij is wel het type jongen dat daar rekening mee houdt. Zo fijn!
GB laat het lekker op z'n beloop, zondag is al bijna. Ben blij voor je dat je zo'n leukerd aan de haak hebt geslagen.
hier ben ik!



Zit in de trein terug naar Rotterdam.



Leuke jongen. Geen vlinders in de buik leuk, dat niet. Maar hij leek tenminste wel op zijn foto's!

Samen in de hotelkamer gezeten, muziek geluisterd, wijn gedronken. Daarna een aangename nacht gehad



Een 2e keer zien zou leuk zijn maar ik zou er niet rouwig om zijn als t niet gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Greenbean: ik vraag me echt af of je niet te hard van stapel loopt. Hij is heel enthousiast geweest, maar hardlopers zijn doodlopers, zo gaat het gezegde.



Leuk Cherokee



Edit:

@isa: 3 dates in korte tijd, klinkt leuk. Vertel!
Alle reacties Link kopieren
@ Greenbean, klinkt als een leuke man. Lekker van genieten toch.



@ Cherokee, je hebt weer een lekkere avond gehad. Hoe gaat het met de Grieken? Ik zag dat je een topic had geopend over Athene, ga je een van de Grieken opzoeken?



Maar het was wel grappig... kleine wereld he
isa__88 wijzigde dit bericht op 18-05-2017 10:00
70.55% gewijzigd
.
quote:Kerstfeest1998 schreef op 25 april 2017 @ 23:40:

Ik kom weer even langs waaien haha, heb een aantal weken leuke gesprekken gehad met een tinder match maar dit was helaas opeens voorbij. Dus ben weer verder gaan tinderen en sinds zaterdag weer een erg leuke match. Nu word ik alleen helaas weer erg argwanend omdat hij misschien wel (te) leuk is.. ....



Ik zie er geen kwaad in. Ik heb ook geen Instagram en Facebook. Een gezonde dosis 'wantrouwen' of beter gezegd, lage verwachtingen kan geen kwaad. Maar misschien is dit bij jou doorgeslagen??



Ik zou gewoon op date gaan en zelf ondervinden of hij too good to be true was
@Isa, zoals het nu gaat, worden het meerdere grieken! nee,dat niet hoor maar ik swype er al met mijn tinder plus en ik moet zeggen, het loopt goed! maar ik had zoveel matches dat ik heel veel ontmatcht. Met een aantal nog in gesprek. Best aardig wat eigenlijk.... Op tinder, facebook, whatsapp...



Afwachten of dat nog zo is als ik in Athene ben eind mei. Ik ga er in ieder geval mijn ogen uitkijken met al dat mannelijk schoon!



Misschien moeten we een 'tinderende viva vrouwen' vakantie organiseren naar Griekenland of een ander Zuid Europees land
Isa leuk verhaal! Benieuwd hoe dat evolueert...
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel mee op die vakantie Turkije, het Midden Oosten of die kanten op mag ook



Leuk verhaal Isa!
Alle reacties Link kopieren
Ha Isa, wat een verhaal!



Inderdaad kleine wereld. Leuk dat het zo gelopen is, lekker spontaan! en helemaal fijn dat hij in het echt ook leuk was!

Wie weet waar dit heen gaat....!
Smile, you're designed to!
Isa wat leuk! Hele kleine wereld. Geniet er lekker van
quote:CherokeeRose1977 schreef op 26 april 2017 @ 13:08:

@Isa, zoals het nu gaat, worden het meerdere grieken! nee,dat niet hoor maar ik swype er al met mijn tinder plus en ik moet zeggen, het loopt goed! maar ik had zoveel matches dat ik heel veel ontmatcht. Met een aantal nog in gesprek. Best aardig wat eigenlijk.... Op tinder, facebook, whatsapp...



Afwachten of dat nog zo is als ik in Athene ben eind mei. Ik ga er in ieder geval mijn ogen uitkijken met al dat mannelijk schoon!



Misschien moeten we een 'tinderende viva vrouwen' vakantie organiseren naar Griekenland of een ander Zuid Europees land Als het Italië wordt ga ik mee!!
quote:isa__88 schreef op 26 april 2017 @ 09:00:

Ohh mensen wat hebben jullie veel geschreven. Ben nu aan het werk dus lees straks even alles goed bij want moet daar echt even voor zitten zie ik al.

Dan zal ik ook mijn verhaal even neerzetten heb ook iemand ontmoet via tinder en dat is eigenlijk een heel grappig verhaal en al 3 dates gehad.



Cherookee, hoe was jouw date?!
We gaan gewoon op een loveboat vakantie!



Ik ben verwend. Ben vrij vandaag dus net even aan het swypen hier in de buurt maar ik vind t allemaal niks na al die griekse adonissen
NDD

Wat een verhalen. Ik denk, leuke, normale mannen bestaan heus wel. Als ik die verhalen dan weer hoor.....
quote:greenbean schreef op 25 april 2017 @ 22:00:

Ik ben benieuwd hoe Cherokee het heeft. Die ligt waarschijnlijk al lang en breed in bed



Heb sinds afgelopen zondag wat appcontact met mijn date en we plannen nu een 5e date. Als ik maandag vrij ben komt hij zondagavond hierheen zodat hij bij me kan blijven slapen, dat wordt dan de eerste keer dat we samen wakker gaan worden.

Eigenlijk zou ik hem ook wel wat eerder willen zien, maar hij zegt er niets over en ik wil me ook niet opdringen. Het kan best zijn dat hij dat met opzet zo doet omdat ik al een aantal keren heb aangegeven niets te willen overhaasten. Dat zou me niets verbazen namelijk, dat hij het een beetje aan mij over laat nu. Maar even kijken of het misschien deze week nog lukt ergens een drankje te doen samen.





Laat het op zijn beloop. Maar als je hem eerder wil zien, wat houdt je tegen?



Om eerlijk te zijn, vind ik 'gedrag, spelletjes' zoals 'ik wil hem wel eerder zien, maar hij zegt er niets over en ik wil mij niet opdringen' vermoeiend. Waarom vraag je het gewoon niet? Doe een voorstel
quote:CherokeeRose1977 schreef op 26 april 2017 @ 11:40:

hier ben ik!



Zit in de trein terug naar Rotterdam.



Leuke jongen. Geen vlinders in de buik leuk, dat niet. Maar hij leek tenminste wel op zijn foto's!

Samen in de hotelkamer gezeten, muziek geluisterd, wijn gedronken. Daarna een aangename nacht gehad



Een 2e keer zien zou leuk zijn maar ik zou er niet rouwig om zijn als t niet gebeurt.Cher
quote:isa__88 schreef op 26 april 2017 @ 12:47:

@ Greenbean, klinkt als een leuke man. Lekker van genieten toch.



@ Cherokee, je hebt weer een lekkere avond gehad. Hoe gaat het met de Grieken? Ik zag dat je een topic had geopend over Athene, ga je een van de Grieken opzoeken?



Ben ondertussen nog aan het werk maar mijn verhaal in het kort.

Afgelopen weekend ging ik uit met een vriendin, we waren de laatste maanden erg druk dus had haar niet zo vaak gezien. Ik dacht leuk, wat drinken , dansen en wie weet zijn er nog leuke mannen.

We zitten wat te borrelen bij mij thuis voordat we de stad in gaan en zij maakt op een gegeven moment de opmerking ooh ik heb een vriend *noemt naam* hij is misschien ook in de stad, wel gezellig.

Ik denk hey die naam komt me bekend voor dus ik zei goh ik heb iemand op tinder ontmoet die zo heet (heeft namelijk aparte naam) bleek het dus dezelfde te zijn maar ik had al 2 dagen niet op hem gereageerd, geen tijd geen zin etc. dus zij stuurt een foto naar hem met de tekst kijk eens met wie ik hier zit nou ja van het een kwam het ander. We gingen naar zijn huis, hij was ook met vrienden en gingen daar spelletje doen en borrelen en daarna de stad in. Uiteindelijk gingen we pas om 7 uur 's ochtends naar huis.



Daarna nog 2 keer gezien. We zijn uit eten geweest en de andere date bij mij thuis, filmpje gekeken etc.

Het is erg gezellig en echt een leuke man. Knapper dan op de foto's Dat zag ik al meteen toen ik binnenkwam.



Maar ik doe het verder rustig aan. Hij heeft ook een kindje dus heeft haar ook een paar dagen per week.

Maar het was wel grappig... kleine wereld he



Wat een leuk verhaal Isa Grappig dat het er zo van kwam. Dit werkt denk ik beter voor je, of niet?



Geniet ervan
quote:CherokeeRose1977 schreef op 26 april 2017 @ 13:08:

@Isa, zoals het nu gaat, worden het meerdere grieken! nee,dat niet hoor maar ik swype er al met mijn tinder plus en ik moet zeggen, het loopt goed! maar ik had zoveel matches dat ik heel veel ontmatcht. Met een aantal nog in gesprek. Best aardig wat eigenlijk.... Op tinder, facebook, whatsapp...



Afwachten of dat nog zo is als ik in Athene ben eind mei. Ik ga er in ieder geval mijn ogen uitkijken met al dat mannelijk schoon!



Misschien moeten we een 'tinderende viva vrouwen' vakantie organiseren naar Griekenland of een ander Zuid Europees land





Ik ga mee!
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 26 april 2017 @ 14:02:

We gaan gewoon op een loveboat vakantie!



Lijkt me leuk!



(dit valt toch niet onder hengelen?)
Rich as a jew, hung like a moose...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven