Op huizenjacht, wie nog meer?

15-07-2015 11:22 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn vriend willen al een tijdje een koophuis, maar door mijn ZZP-bestaan was een hypotheek de afgelopen twee jaren geen optie (te kort bezig). Onlangs hebben we een positief gesprek gehad bij de bank en dat betekent vooralsnog groen licht. We plannen wel nog een aantal gesprekken bij andere verstrekkers. Dus nu begint het serieuze Funda-struinen, ritjes maken door leuke wijken en bezichtigingen plannen.



Wie is er nog meer op huizenjacht? Lijkt me leuk om te lezen hoe jullie het ervaren, wat voor soort huis je zoekt, welke prijsklasse, welke drempels zijn er, hoe gaan de bezichtigingen. En voor de mensen die onlangs iets hebben gekocht: hoe ging de zoektocht en hoe verliep de koop van je nieuwe huis? Moeilijkheden tegengekomen?

Wij zoeken een huis in een middelgrote stad buiten de Randstad met een budget van 225 (ruimte voor verbouwen) tot 325 (helemaal af). Voorwaarden: tuin, minstens 100 vierkante meter (of mogelijkheid tot uitbouw) en op max 10 min fietsen van stadscentrum.



Voor ons is de eerste teleurstelling er al: vrijdag een bezichtiging gepland, blijkt het huis alweer te zijn verkocht.
Oeeeeoeoeoe ik wil ook Early Dew op de muren. Wat een mooie kleur
Alle reacties Link kopieren
Floorine wat jammer zeg, echt balen!!



Dromenvangert echt? Waarom vonden jullie het ook alweer niks? Smaken verschillen dus echt haha
Alle reacties Link kopieren
Early dew staat ook bovenaan mijn lijstje qua kleur voor één muur in de woonkamer
Alle reacties Link kopieren
quote:ditjedatje schreef op 24 april 2017 @ 21:08:

Super spannend al die voorbehouden die aflopen... De stress rondom hypotheek enz daar kijk ik ook echt niet naar uit. Laatste keer moesten we nog ad hoc een vve oprichten (verkoop appartement) man oh man slapeloze nachten...



Hier volop in de stress door de hypotheek Wij hadden een huis gezien, bod gedaan en die is geaccepteerd. So far so good. Zaten wel een beetje in de rats over dat ons huidige huis nog verkocht moest worden maargoed. Makelaar was enthousiast over de verkoop en zou zo verkocht zijn volgens hem. Vervolgens moesten we natuurlijk alle papierwerk invullen voor de verkoop, ik had wel wat formulieren verwacht maar ik moest me toch een smak papierwerk invullen.

Dat had ik van te voren niet goed ingeschat en dat heeft mij ook aardig wat stres bezorgd. Oa omdat ik bepaalde gegevens gewoon niet had of wist van bijvoorbeeld de vve, voornamelijk ook dat ik alle papieren ook nergens terug kon vinden of het er gewoon niet in stond.

Uiteindelijk alles voor de vve online kunnen vinden nadat ik met heel veel moeite een bepaald nummer om toegang tot de site te krijgen had verkregen.



Nou huis in de verkoop en verkocht binnen 2 weken ! Helemaal blij natuurlijk en zelfs de datum dat we er uit moeten sluit goed aan bij het nieuwe huis.



Hypotheek aanvraag voor het nieuwe huis verloopt zoooo traag, volgende week verloopt het voorbehoud en het is nog niet rond, we moeten nu uitstel aan gaan vragen. De traagheid komt door de hypotheek adviseur trouwens en niet door de bank.

Die kwam ineens vorige week met allemaal dingen die we nog extra moesten geven en is achteraf gezien gewoon te laat begonnen met de aanvraag terwijl wij in de waan waren dat alle benodigde papieren er waren.

Pas toen ik belde joh ik hoor maar niets zei hij oh ja ik heb dit en dit nog nodig om van de bankgarantie die hij zou regelen nog maar te zwijgen. (Gisteren, oh moet ik die regelen?) terwijl we al een paar keer hadden gezegd dat hij dat moest regelen. Kan wel janken op het moment. wat een stress. En het enige wat de hypotheek adviseur daar op te zeggen heeft is: het komt wel goed.

Als het huis niet doorgaat hebben we niets meer.



Sorry voor de ellenlange post het zit me nogal hoog op het moment
quote:niekjeelastiekje schreef op 25 april 2017 @ 15:20:

Oeeeeoeoeoe ik wil ook Early Dew op de muren. Wat een mooie kleur



Ik heb maar eens gegoogled omdat geen idee had wat Early Dew is.

Blijkt het dus precies de kleur te zijn die ik in mijn hoofd had voor een muur in de nieuwe woonkamer
quote:ditjedatje schreef op 24 april 2017 @ 21:08:

Early dew prachtig! Heerlijk om al zo bezig te zijn met inrichting. Pinteresten jullie ook?



Wat voor huis is het eames ?



Super spannend al die voorbehouden die aflopen... De stress rondom hypotheek enz daar kijk ik ook echt niet naar uit. Laatste keer moesten we nog ad hoc een vve oprichten (verkoop appartement) man oh man slapeloze nachten..



Hier wordt druk gebrainstormd over wel/niet.. toch nog maar een keertje kijken.



We wonen nu in een standaard tussenwoning. Het huis waar we voor gaan kijken is een hoekhuis met een oprit, zijtuin en op de foto's ziet het er super uit. Mooie keuken, badkamer en smaakvol ingericht. Het ligt ook in een goede wijk en evenver van school als ons huidige huis.



Pinterest gebruik ik ook veel. Early Dew is inderdaad een mooie kleur!



Succes iedereen die met hypotheekstress zit!
Alle reacties Link kopieren
Heartlove : Je maakt je veelste druk. Ook al komt er uitstel jullie halen het wel. Laat het los, je maakt jezelf gek.

Wel zou ik vragen aan je adviseur of hij dit wel vaker gedaan heeft. En ik zal zeker zeggen hoe rot je het vind dat hij zijn werk niet optimaal doet terwijl je er wel voor betaald. Hij mag dit zeker wel weten!!
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Bij ons komt sowieso spacious grey in huis. Nu zit ik te kijken voor onze slaapkamer. Dat is moeilijk zeg.
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ycjoo- schreef op 25 april 2017 @ 22:45:

Heartlove : Je maakt je veelste druk. Ook al komt er uitstel jullie halen het wel. Laat het los, je maakt jezelf gek.

Wel zou ik vragen aan je adviseur of hij dit wel vaker gedaan heeft. En ik zal zeker zeggen hoe rot je het vind dat hij zijn werk niet optimaal doet terwijl je er wel voor betaald. Hij mag dit zeker wel weten!!



Dank je, we kunnen alleen maar afwachten helaas.

Ja we hebben hem al laten weten dat we er niet van gecharmeerd zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:ditjedatje schreef op 25 april 2017 @ 17:37:

Dromenvangert echt? Waarom vonden jullie het ook alweer niks? Smaken verschillen dus echt haha



Man en ik vonden het wel een erg mooi, nieuw huis, maar ondanks dat het een tweekapper van 175m2 is voelde het toch als een tussenwoning. Tuin was redelijk klein en op het noordoosten, had geen achterom. Er was geen kelder of voorraadkast. Het idee was om de muziekstudio voor mijn mans bedrijf in de garage te bouwen, maar dan zouden we dus geen ruimte meer hebben om fietsen en containers etc te stallen/heen en weer te rijden. Voelde bovendien alsof ik op bezoek was en zag me nog niet op het gemak op de bank liggen daar. Dat gevoel blijkt maar weer te kloppen, want als m'n vriendin er over een jaartje zit ga ik er wel regelmatig om een bakkie!



Het huis wat we nu hebben gekocht is zelf iets kleiner ( 150m2 dus nog steeds heerlijk ruim), maar de tuin is 3x zo groot (300m2) en het idee is dus om voor mijn man een tuinkantoor te gaan bouwen/plaatsen. Dan houden we de garage over om met de container naar de tuin te banjeren en hebben we ruimte zat voor onze klusspullen en fietsen. Als je vanuit de aangebouwde serre naar buiten kijkt voelt het alsof je vrijstaand woont
I think I have a problem - I think I think too much.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt goed zeg dromenvangert! Wat een oppervlak zeg, pfoe hee! Ik was/ben al dolblij met de 120 m2 die we gaan krijgen. Mag ik heel brutaal voor de beeldvorming vragen hoe oud jullie meeschrijvers/mede huizenjacht genoten zijn? Mijn vriend en ik zijn 25 en 23.



Gisteren al liters verf ingeslagen. Latex, lak en gekleurd verf. En de nodige klusspullen. Nu al gehaald I.v.m. hoge kortingen. Heeft ons meerdere hondereen euro's gescheeld door nu vast te halen. Early dew komt in de woonkamer en voor op de slaapkamerwand heb ik blueberry dream van flexa gehaald. Een hele stap die kleur anagezien hij vrij donker is en 'aanwezig' en wat minder veilig is dan de Wit teinten waar ik normaal naar neig. Maar je moet af en toe wat durven toch!
Sow, het is al weer een tijdje geleden dat ik van me heb laten horen. Druk, druk druk met alle voorbereidingen van het nieuwe huis Teveel om op iedereen te reageren, maar fijn dat er vorderingen zijn bij zovelen en ik duim mee voor iedereen die zijn huis nog moet verkopen of iets nieuws zoekt. De zoektocht is slopend, dat heb ik wel gemerkt de afgelopen paar maanden, maar er komt altijd wel weer een perfect/fantastisch/helemaal verliefd op huis langs, daar ben ik van overtuigd!



@Discover, ik leefde echt met je mee met alle moeilijkheden, fijn dat het uiteindelijk toch goed is gekomen!

Overigens zijn vriend en ik 29 en 27 jaar, om je vraag te beantwoorden



@Heartlove, jullie verhaal begon zo lekker, jammer dat er nu een zwarte schaduw over valt. Je kunt het maar beter wat loslaten, anders wordt je gek. Toen wij ons huidige huis kochten 3 jaar geleden leek alles eerst ook soepel te verlopen totdat er ineens een kink in de kabel kwam mbt de financiering. Ook uitstel moeten vragen, maar uiteindelijk helemaal goed gekomen. Verkopers hebben er weinig aan om het uitstel niet te verlenen, zeker als je ze gerust kunt stellen dat het aan de adviseur lag, dus dat gaat helemaal goed komen hoor! Dikke knuffel in ieder geval



@Dromenvangert, gek he hoe het soms kan lopen, maar je ziet, het komt altijd goed. Een huis kan perfect voor de een zijn en de ander kan er om wat voor reden dan ook volledig op afknappen. Wel leuk dat het voor zowel jullie als je vriendin goed is gekomen en jullie kunnen nu lekker kletsen over alles wat met verhuizen te maken heeft, haha. En dat tuinkantoor klinkt goed zeg, lijkt me heerlijk werken met een leuk tuinuitzicht. Ook leuk om je in te verdiepen om er echt iets moois van te maken.



Wij zijn inmiddels druk bezig met het opvragen van offertes voor alle werkzaamheden. Ik voel me inmiddels expert op het gebied van kozijnen, isolatie en glas in lood. Veel keuzes om te maken en met name hoge prijskaartjes.... Maar ja, het kost nou eenmaal wat om een jaren 30 huis goed te isoleren met behoud van alle mooie oude elementen. Gelukkig kunnen we ons ook al lekker uitleven op de inrichting, die wordt namelijk compleet vernieuwd Wij zijn dus ook lekker allemaal antiekzaakjes en handelaren af aan het struinen voor mooie elementen en de perfecte bank is ook al gevonden. We gaan lekker dus. Ook de financiering loopt voorspoedig, maar wij hadden dan ook geen afwijkende omstandigheden en veel eigen geld (uit de bizar hoge overwaarde van ons huis) dus de financieringsbehoefte was bij lange na niet wat we maximaal kunnen lenen. Daar gelukkig geen stress om. Ben ik extra blij mee als ik lees hoeveel problemen medeforummers daar mee ondervinden. Hart onder de riem voor iedereen die in de stress zit. Verhuizen is al stressvol genoeg lijkt me...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een week of 3 geleden een bericht geplaatst en daarna in de drukte en teleurstelling niks meer laten horen... ik ga proberen het beter bij te houden. Eerst even reactie op de laatste berichten:



@smartie Je uitleven op inrichting klinkt heerlijk, zelfs de verbouwingsdingen. Ook fijn dat de financiering voorspoedig lijkt te gaan, toch fijn als je je daar niet druk over hoeft te maken. Wanneer is de geplande oplevering?



@discover Yes, verf en klusspullen inslaan voelt dan pas echt 'echt', of niet? Early dew is inderdaad heel mooi! wel kleur, maar toch neutraal. Goede keuze! en heftig in de slaapkamer vind ik wel tof - daar doe je toch gemakkelijker een muurtje opnieuw dan in de huiskamer. Ik heb daar altijd behang gehad, wat om de twee jaar wisselt ofzo Wij zijn 30 en 32, op zoek naar ons volgende huis (nu koopappartement).



@dromenvangert Grappig hoe dat dan uitpakt he? Wij hebben eens zonder het van elkaar te weten met kennissen op hetzelfde huis geboden. Zij hebben het uiteindelijk gekocht en wij zijn stiekem best blij dat we het destijds niet gekocht hebben. Het was achteraf gewoon een mooi huis voor een goede prijs, maar ons hart lag er niet.



@heartlove Wat vervelend zo'n lakse hypotheekadviseur. Het komt vast goed, maar het is lastig als je zelf de touwtjes niet in handen heb en dan ook nog tegen dat soort verrassingen aanloopt.
Alle reacties Link kopieren
Het huis met de open dag waar man is gaan kijken, is het helaas niet geworden. Naast dat er nog wel wat haken en ogen aan zaten, was er de volgende dag al meerdere keren geboden en ook al over de vraagprijs heen. Uiteindelijk zelfs geen bod gedaan.



Afgelopen vrijdag weer een huis bezichtigd, dit keer samen, en we waren allebei enthousiast, maar rationeel. Voor het eerst dat man niet alle nadelen roept en ik hoteldebotel ben. We hebben dus alle voor- en nadelen afgewogen, ons gevoel natuurlijk ook wel laten meespelen en maandag een bod gedaan. Helaas heeft de verkoopmakelaar gister laten weten dat er veel belangstelling is en dat er niet onderhnadeld gaat worden, maar het huis obv een gesloten inschrijving verkocht gaat worden. Dit weekend moeten we bedenken wat we dan zouden willen bieden, en met welke voorwaarden, en dinsdag sluit de inschrijving.



Ik vind het heel lastig, want er gaat momenteel veel boven de vraagprijs in de regio, maar eigenlijk druist dat zo tegen mijn gevoel in. Onze aankoopmakelaar denkt ook dat het huis niet een bedrag boven de vraagprijs waard is. Tegelijkertijd wil ik het huis graag hebben; hoe langer het duurt hoe meer ik ons er zie wonen. Maandag hebben we een afspraak met onze makelaar om de strategie te bepalen, en eigenlijk wil ik dan alvoor mezelf duidelijk hebben wat IK wil. Maar dat is dus nog lastig. Ik vind het steeds fijner worden dat we iemand hebben die ons adviseert hierin - dan kun je jezelf iig niks verwijten als het niet lukt OF blijven twijfelen of je niet duizenden euro's "te veel" hebt geboden als je het wel krijgt.
@Flomo De overdacht is op 1 augustus, dus we hebben gelukkig nog wel even om alles te regelen. Al is het een drukke periode voor alle bouwmensen merken we, dus geen overbodige luxe om nu alvast iedereen in de startblokken te zetten, zodat er op 1 augustus ook echt direct begonnen kan worden.



Hoe staat het met jouw zoektocht? Ben even kwijt hoe het ook alweer zat en kan zo snel niet terugvinden..
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik Smartie - heb je dan geen last van bouwvak meer of precies nog wel? Wel fijn als je dan inderdaad direct kan beginnen zodra je de sleutels krijgt. En mijn update stond in een volgend bericht - precies een cross post denk ik
@Flomo, cross post inderdaad! Mea culpa!



We zitten nog precies in de bouwvak dan, maar ze zoeken nu dus ook aannemers/leveranciers die daar niet aan gebonden zijn. Hopelijk lukt het allemaal.



Vervelend dat er bij jullie ook zo'n overspannen markt is waarbij er zoveel gegadigden zijn elke keer. Vond ik echt slopend, maar ik bleef mezelf voorhouden dat er altijd wel weer een ander geweldig huis op de markt zou komen. Uiteindelijk denk ik namelijk wel dat er altijd een geschikt huis voorbij gaat komen.



Wat betreft over de vraagprijs bieden hielp het mij om de vraagprijs los te laten en echt puur te kijken naar wat jij ervoor over hebt om daar in dat huis te gaan wonen. Dus kijkend naar je maandlasten. Door de vraagprijs los te laten en alleen naar je eigen gevoel te kijken denk ik dat je altijd tevreden bent met de uitkomst. En uiteindelijk is 10.000 of 20.000 euro wel enorm veel geld, maar in je gehele hypotheek niet zo vreselijk veel. Het gaat dan om tientjes per maand extra. Dat brengt ook veel perspectief vind ik, al moet je natuurlijk altijd met beleid beslissingen maken, zeker financiële beslissingen. Fijn dat er een makelaar met jullie meekijkt, zal veel houvast bieden kan ik me zo voorstellen.



Veel succes in ieder geval, ik duim voor jullie dat het dinsdag lukt en dat jullie ook lekker met verhuizingsplannen e.d. kunnen beginnen!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Ycjoo, smartie90 en flomo, het voelde al goed om alles even van mij af te schrijven haha

We hebben net bericht gehad dat de eerste keuring voor de hypotheek er door is en het nu naar de ing is.

Wat leuk dat jullie zo met de kleuren van de muren enz bezig zijn, ik heb het hele huis al ingericht in mijn hoofd en de kasten al uitgezocht op Ikea.nl

Ik ben 26 en vriend 29.
Alle reacties Link kopieren
@discover Heel slim!! Zodra onze hypotheekaanvraag er door is ga ik ook alle aanbiedingen scherp in de gaten houden! Dat is het voordeel van nog wat maandjes wachttijd, je hoeft niet binnen een maand alles in huis te hebben om aan de slag te gaan! Ik ben trouwens 29 en mijn man bijna 32. Jullie zijn best jong nog! Ik woonde op m'n 23ste nog antikraak



@smartie Goed bezig!! Lijkt me een heel werkje om alles uit te zoeken, maar erg leuk. Zo tof om bezig te zijn met dat oude karakter! Wij zitten inmiddels serieus te denken om toch een grote, oude houten balk te plaatsen, gewoon eentje tussen de woonkamer en serre, om wat warmte en karakter toe te voegen. Screw iedereen die beweert dat het niet bij een modern huis past, ik ga de 30's naar 2017 brengen Inmiddels ook op jacht naar zo'n mooie oude biedermeier kast, ben gek op kringloop en antiekwinkeltjes!



@flomo oh wat lijkt dat me klote zeg! Dan ben je verliefd en zijn er opeens een handvol andere mensen die dat ook zijn. Snap dat boven de vraagprijs bieden je tegenstaat, maar wellicht maak je met net een paar duizend euro meer wel net het verschil om het winnende bod te worden. Ik denk dat je wel snel leert om weer verder te zoeken en een huis los te laten...hoe vervelend dat ook is, je moet maar denken dat als het 'm niet wordt, het huis niet voor jullie bedoeld is geweest



Trouwens nog meer mensen die na het kopen van een huis toch wel een beetje moeten afkicken van hun Funda verslaving? Ergens in een diep, duister plekje in mij heerst de angst dat ik opeens een NOG veel mooier huis voorbij zie komen
I think I have a problem - I think I think too much.
Alle reacties Link kopieren
Wij huren op dit moment een huis wat al meerdere jaren te koop staat, hooguit 1 keer per half jaar kwam er een kijker.

Nu zijn wel zelf bezig om te kijken of we het huis kunnen kopen en hebben met de verkopers al rond de tafel gezeten wat hun absolute bodemprijs was.

En je zal net zien, vorige week 2 kijkers gehad en volgende week weer één.

Wij zijn al bij de bank geweest en de bodemprijs is (comfortabel) haalbaar voor ons, maar meer willen we niet.

Dat vinden wij het huis niet waard en omdat we er al een hele tijd wonen weten we ongeveer wat de gebreken zijn.

Nu zijn we bang dat de verkopers de bodemprijs niet meer accepteren omdat het zo sterk aantrekt wat kijkers betreft.
Alle reacties Link kopieren
@Smartie



Nou pff, wat een stressvolle tijd hebben wij gehad. Ik ben 3 jaar ouder geworden in die korte tijd. Zelfs nu de polissen binnen zijn durf ik het niet eens voor de volle 100% te geloven. Super bang dat er alsnog iets misloopt en de boel in duigen valt. Echt wakker van gelegen en zo ontzettend boos geweest. Maar het is rond, ik blijf het mezelf maar vertellen. Ik was blij dat ik hier af en toe even kon drammen en dat jullie er allemaal waren voor de steun.



Super gaaf dat je een jaren '30 huis hebt zeg. Heel veel werk maar écht gaaf. Zo'n huis ademt sfeer, maakt dan bijna niet meer uit wát je erin gooit qua meubels. Maar het origineel houden is sowieso gaaf.



@ Flomo

Ja, ik ben niet zo'n held qua interieur en mijn wederhelft ziet het al helemaal niet. Die werd lijkbleek bij het zien van de kleurenstalen wand in menig bouwmarkt. Verf kan gelukkig zo over, als het niet bevalt. Al hoop ik liever dat het in 1 x goed is. Ik zou inderdaad de vp loslaten en puur kijken naar wat je het waard vindt voor jezelf. En anders is het niet jouw huis, zoals vele mensen zeggen. Al is dat soms een dooddoener als je verliefd bent op een specifiek huis. Heel veel succes!



@Heartlove

Gefeliciteerd, de laatste loodjes voor jullie dus! Spannend maar komt dan vast helemaal goed. Leuk hea, dat inrichten en nadenken over al die details. Eerst is een huis zoiets objectiefs en groots en naarmate de tijd verstrijkt kun je steeds meer jezelf er zien wonen en plezier beleven aan die kleine dingen.



@Dromenvangert

Wij hebben denk ik zo'n 400 euro aan kosten bespaard met acties. En bonnen sparen en bvb klantenkaarten. Loont dus wel degelijk! Wij zijn relatief jong ja, wij wonen nu al zo'n 4 jaar samen. Hebben 1 jaar gehuurd gezeten en daarna heeft mijn vriend dit huidige appartement gekocht. En nu dus weer verkocht en kopen nu dus samen. Ik ben direct na het 'kopen' van dit huis gestopt met Funda. Ik ga mezelf écht niet gek laten maken haha. Mijn wederhelft kan dat minder goed loslaten. Maar toch, die heeft ook nog niets voorbij zien komen dat beter was dan wat we nu aan het kopen zijn. Maar ik kan je aanraden te stoppen met kijken.



De rest is trouwens ook nog jong hier! Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hier slaat de stress weer toe..



Een stuk of 6 dingen in onze hypotheek aanvraag afgewezen terwijl het maandag rond moet zijn. En dan zijn het dingen waar je bek echt van openvalt. Het ontbreken van een stempeltje op de werkgeversverklaring. Terwijl dat bedrijf geen stempel heeft. Moet weer een aparte ondertekende verklaring voor komen, in zesvoud natuurlijk. Een computer die de namen op de papieren niet duidelijk kan lezen. Ons taxatierapport dat net verlopen is door dat verzekerings gedoe. Terwijl wij al een bindend koopcontract hebben daarvoor. Ze vragen om afschriften van een lening voor de rente. Wij hebben deze echter afgelost in de rentevrije periode dus dat bewijs wat ze vragen, hebben wij helemaal niet. Je wordt er doodmoe van. Ik ben er echt helemaal klaar mee. En onze adviseur was de godganse dag onbereikbaar waardoor je dat om 5e pas hoort terwijl het vanochtend al bekend was. Waardoor je de helft al niet meer kan regelen (want het meeste hiervan lijkt formaliteit te zijn). Morgen zit de zoveelste speciale dag tussen onze haast en doet niemand wat. Dus vrijdag moet alles in 1 x goed zijn anders hebben we echt echt een probleem. En toch lijkt niemand de noodzaak in te zien of echt haast te hebben en worden we continu gesust met slogans als 'wij ontzorgen u' en 'in onze handen komt alles goed'. Ik geloof er inmiddels echt niet meer in. Ik ben er helemaal klaar mee. Echt. Klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
Discover, ik begrijp je heel goed. Zo frustrerend! Je kan ook uitstel aanvragen van de ontbindende voorwaarden, dan geeft het je weer even lucht om het papierwerk te regelen.



Onze geldverstrekker had ook van die leuke verassingen: nieuwe werkgeversverklaring nodig, want ik had salarisverhoging gehad, dus de verklaring klopte niet meer i.c.m. mn salarisstrook . Daarnaast moest ik ook 'bewijzen' hoe ik aan mn spaargeld kwam. Gekmakend al die rompslomp. Uiteindelijk ook een week uitstel moeten vragen.



Sterkte met het regelen!
Alle reacties Link kopieren
Probleem is dat als het niet rond komt we in de problemen komen met onze geplande afspraken voor het leggen van vloeren en diverse leveringen van materiaal. Wij hadden eigenlijk al de sleutel willen hebben in het eerste plan. Nu komen we dus tijd tekort. Zulke afspraken cancelen kost klauwen met geld en ruïneert eigenlijk het hele plan. Zitten we nog ruim een jaar in een on af huis als we een beetje pech hebben. Dus het MOET rond. Wij moeten ook ons spaargeld bewijzen! Hoe heb jij dat gedaan? Want onze afschriften waren niet genoeg blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een pb gestuurd Discover.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven