Vanille batons gekarteld

26-03-2017 23:52 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij helpen?



Vroeger als kind aten wij bij ons thuis vanille batons. Dat zijn van die gekartelde, langwerpige koekjes met een dun wit glazuur laagje er op. (Ik weet niet hoe ik een foto moet plakken, maar als je 'vanille batons' Googled, zie je de afbeelding wel.)



Nu waren deze koekjes vroeger gewoon in (alle?) supermarkten te koop. Nu zocht ik ze laatst, maar ben al bij de Jumbo, Albert Heijn en Plus geweest. In deze supermarkten lagen ze niet (verschillende groottes van de supermarkten geprobeerd). Bij de Aldi/Lidl heb ik ze ook niet gezien, maar had ze hier ook niet verwacht. Weet iemand van jullie waar je deze kunt kopen of eventueel bestellen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze ooit bij een Nettorama gekocht. Daar al gekeken? Ben er alleen al een lange tijd niet geweest, dus durf niet te zeggen of ze die nog steeds hebben.
Alle reacties Link kopieren
Even een tvp. Volgens mij liggen ze hier bij onze plaatselijke grutter in het schap...
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
quote:sjansje schreef op 26 april 2017 @ 01:29:

Het lijkt erop dat ze ze hier hebben:

http://www.troefmarktdere ... /kruidenierswaren/koekjes



Wow, je hebt gelijk! Deze supermarkt ligt wel ruim 2 uur rijden van mij vandaan, dus ik zal ze eerst een mail sturen of ze ook versturen naar mijn adres of dat het alleen in de buurt wordt thuisgebracht.

Zodra ik reactie heb, horen jullie van mij!
Alle reacties Link kopieren
quote:wee schreef op 26 april 2017 @ 12:43:

[...]





Wow, je hebt gelijk! Deze supermarkt ligt wel ruim 2 uur rijden van mij vandaan, dus ik zal ze eerst een mail sturen of ze ook versturen naar mijn adres of dat het alleen in de buurt wordt thuisgebracht.

Zodra ik reactie heb, horen jullie van mij!



Graag! Ik ben nu ook wel erg benieuwd haha.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
De 25e in de Plus gezocht en toen gezien. Maar ik heb het bewijs niet vastgelegd .

Zet 'foto maken van koekjes' op mijn boodschappenlijstje voor de volgende keer!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil de koekjes best kopen en opsturen. De koekjes zijn in de omgeving van Leiden gespot trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Het wordt echt wel een heel grappig topic nu en ALS ik weer bij de lekkere banketbakker kom hier ga ik zeker kijken bij de luxe koekjes!
Alle reacties Link kopieren
Dames en heren... IK HEB ZE!



De supermarkt waarvan Sjansje de link stuurde, heeft mij terug gemaild. Ze willen ze versturen!

Één pak vanille batons kost €1,29 en de verzendkosten van €6,95 komt bij de prijs op. Ze weet niet of de koekjes heel blijven, maar dat kan geprobeerd worden.

YES! Na weken van zoeken, mailen en forummen met een heleboel toppers heeft tot dit resultaat geleid. Woehoee!

Iedereen ontzettend bedankt. Nu maar hopen dat ze net zo lekker smaken als in mijn gedachten..
Alle reacties Link kopieren
quote:RozePioen schreef op 26 april 2017 @ 15:52:

Ik wil de koekjes best kopen en opsturen. De koekjes zijn in de omgeving van Leiden gespot trouwens.Wat lief dat je dat anders had willen doen, dankjewel! Ik heb ze net gevonden, maar in mijn blinde enthousiasme over je berichtje heen gelezen. Maar daarom niet minder gewaardeerd!
Alle reacties Link kopieren
Maar heb je dan maar 1 pakje besteld wee? Voor die verzendkosten toch beter paar pakjes meer als het toch pakketpost is.

Haha, nu maar hopen dat de koekjes net zo lekker zijn als de 'smaak van de herinnering' !
Alle reacties Link kopieren
Gelijk even vanille batons op google ingetikt en ja hoor, Viva heeft er weer een specifiek onderwerp bij waarbij naar het forum wordt verwezen
Alle reacties Link kopieren
Yes, wat fijn dat jij jouw koekjes hebt gevonden! Hoop dat de koeken net zo smaken als in jouw herinnering!
Aah die koekjes zoek ik ook al zo lang.. hier in de omgeving in geen één supermarkt te krijgen.



Nu heb ik er meteen weer trek in Ga ze morgen maar eens zelf bakken!
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat het gelukt is! Smakelijk!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ik heb ze vandaag ook gevonden! Vandaag op de markt bij het Stoepje (bakkerskraam), ik heb een foto voor je gemaakt: http://nl.tinypic.com/r/dyaz55/9. Ik hoop voor je dat zij ook bij jou op de markt staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:wee schreef op 26 april 2017 @ 16:43:

Dames en heren... IK HEB ZE!



De supermarkt waarvan Sjansje de link stuurde, heeft mij terug gemaild. Ze willen ze versturen!

Één pak vanille batons kost €1,29 en de verzendkosten van €6,95 komt bij de prijs op. Ze weet niet of de koekjes heel blijven, maar dat kan geprobeerd worden.

YES! Na weken van zoeken, mailen en forummen met een heleboel toppers heeft tot dit resultaat geleid. Woehoee!

Iedereen ontzettend bedankt. Nu maar hopen dat ze net zo lekker smaken als in mijn gedachten..



Wat goed!!! Ik zocht trouwens op "banket gilde vanille batons" en toen had ik ze vrij snel.

Van de ene kant hoop ik natuurlijk van harte dat je ze nog steeds zo lekker vind. Maar van de andere kant zou het handiger zijn als ze tegenvallen. Qua verzendkosten enzo
Woooohooo Wee! Wat tof zeg! Nou, proost zeg ik maar en laat het smaken!
Wat goed dat ze je de koekjes willen toesturen! Laat hier nog even weten hoe lekker ze zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:tessin schreef op 29 april 2017 @ 22:24:

Ik heb ze vandaag ook gevonden! Vandaag op de markt bij het Stoepje (bakkerskraam), ik heb een foto voor je gemaakt: http://nl.tinypic.com/r/dyaz55/9. Ik hoop voor je dat zij ook bij jou op de markt staan.



Oehh, volgens mij staat deze bakkerskraam ook bij ons op de markt. Ook maar eens gaan kijken dan deze week..

Nogmaals bedankt allemaal voor alle hulp. Jullie zijn geweldig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven