Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
?
Iemand die nieuwste aflevering al gezien van TeenMom OG?

Heb echt moeite om Catelynn en Tyler te zien, ik vind echt dat ze beide zoveel issues hebben dat ik me af vraag of ze het redden samen.. Wel heel zielig! Vond ze altijd heel leuk.

Ik heb ook niks met Amber blegh altijd maar huilen en drama bij haar. Terwijl ze amper naar Leah omkijkt (zo komt het in de serie over voor mij)
quote:Leafs schreef op 20 april 2017 @ 10:49:

Iemand die nieuwste aflevering al gezien van TeenMom OG?

Heb echt moeite om Catelynn en Tyler te zien, ik vind echt dat ze beide zoveel issues hebben dat ik me af vraag of ze het redden samen.. Wel heel zielig! Vond ze altijd heel leuk.

Ik heb ook niks met Amber blegh altijd maar huilen en drama bij haar. Terwijl ze amper naar Leah omkijkt (zo komt het in de serie over voor mij)Is het in NL al op tv?
Geen idee
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Leafs schreef op 20 april 2017 @ 10:49:

Iemand die nieuwste aflevering al gezien van TeenMom OG?

Heb echt moeite om Catelynn en Tyler te zien, ik vind echt dat ze beide zoveel issues hebben dat ik me af vraag of ze het redden samen.. Wel heel zielig! Vond ze altijd heel leuk.

Ik heb ook niks met Amber blegh altijd maar huilen en drama bij haar. Terwijl ze amper naar Leah omkijkt (zo komt het in de serie over voor mij)Ben erg benieuwd naar de aflevering! Kan alleen nog nergens een link vinden, helaas.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hebben jullie dit al is gezien?

https://youtu.be/U1tf9rc6-Gc
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Wintersneeuw02 schreef op 20 april 2017 @ 18:17:

Hebben jullie dit al is gezien?

https://youtu.be/U1tf9rc6-Gc
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Wintersneeuw02 schreef op 20 april 2017 @ 18:17:

Hebben jullie dit al is gezien?

https://youtu.be/U1tf9rc6-Gc

Jemig wat een deuzig filmpje. Die muts doet net alsof ze god weet wat te melden heeft maar weinig echt shocking news moet ik zeggen.

"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou ik vond het ook spannender klinken dan het was. Sommige scènes worden "nagespeeld" omdat er toen het gebeurde niet gefilmd werd. Dat ligt nogal voor de hand, maakt niet gelijk alles fake.
Ach..........
In de laatste aflevering gaan de camera's straks omhoog en zie je net zo'n tafereel met filmset als aan het einde van The Hills?
Vanaf 9 mei komen de nieuwe afleveringen van Teenmom OG op de Nederlandse televisie.
:comput::nerd:[quote]SF_ schreef op 21 april 2017 @ 17:21:

In de laatste aflevering gaan de camera's straks omhoog en zie je net zo'n tafereel met filmset als aan het einde van The Hills?





Alle reacties Link kopieren Quote
9 mei 21.30
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe kunnen zwangerschappen nou fake zijn..
quote:Leafs schreef op 20 april 2017 @ 10:49:

Iemand die nieuwste aflevering al gezien van TeenMom OG?

Heb echt moeite om Catelynn en Tyler te zien, ik vind echt dat ze beide zoveel issues hebben dat ik me af vraag of ze het redden samen.. Wel heel zielig! Vond ze altijd heel leuk.

Ik heb ook niks met Amber blegh altijd maar huilen en drama bij haar. Terwijl ze amper naar Leah omkijkt (zo komt het in de serie over voor mij)Ja gezien! Tyler zag er beroerd uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nessa zegt de hele tijd 'cute!'

'Oh that's cute...)

'So cute!'



quote:Noopes schreef op 25 april 2017 @ 22:35:

Nessa zegt de hele tijd 'cute!'

'Oh that's cute...)

'So cute!'



Ik vind Nessa ook onwijs irritant inderdaad. Kan er bijna niet naar kijken (maar ja, wil wel de Moms zien).
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Muurhanger schreef op 19 april 2017 @ 11:47:

[...]





Ja klopt, dat is ook tussen die 2 uitgesproken. Jenelle wil haar moeder sowieso niet meer zien, en toen Barbara iets zei van "je gaat Jace bij me weghouden" ontkende Jenelle dat niet.



Jace was denk ik beter afgeweest in een warm pleeggezin.



Nog niet verder gelezen, maar wil hier even op reageren. Door zulke uitspraken vind ik wel dat je kunt merken dat Jenelle haar prioriteiten nog niet op orde heeft. Die jongen woont al heel wat jaren bij zijn oma, als hij haar vervolgens ineens niet meer ziet, doet hem dat geen goed natuurlijk. Ik snap dat ze graag de voogdij wil, maar het zou mooier zijn als ze zou kijken naar wat die jongen nodig heeft. Dan vertoon je pas echt moedergedrag.



En ja, hij was misschien beter af geweest in een warm pleeggezin. (Als zoveel mensen)
Ik vind dat Kailyn er erg goed vanaf kwam bij Dr Drew. En Vie had helemaal gelijk over die 50/50 regeling. Voor je het weet is Kailyn weer boos en heeft Jo het nakijken. Wel fijn om te zien dat Kailyn en Javi weer beter met elkaar om gaan.

En dan te bedenken dat Kailyn binnenkort met ern derde vader te maken krijgt. Pff, vermoeiend.



Janelle leeft in een fantasiewereld. Ze denkt dat ze alles goed doet en geen schuld heeft in hoe de relatie met Nathan en Barbara is.
Alle reacties Link kopieren Quote
En Jenelle houdt de drama levend, als het niet bij de een is dab wel bij de ander. Dat benoemde dr Drew ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:daneli schreef op 25 april 2017 @ 23:14:

[...]



Ik vind Nessa ook onwijs irritant inderdaad. Kan er bijna niet naar kijken (maar ja, wil wel de Moms zien).+1, die voegt ook echt niks toe.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren Quote
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:watdachtjehiervan schreef op 26 april 2017 @ 07:59:

Ik vind dat Kailyn er erg goed vanaf kwam bij Dr Drew. En Vie had helemaal gelijk over die 50/50 regeling. Voor je het weet is Kailyn weer boos en heeft Jo het nakijken. Wel fijn om te zien dat Kailyn en Javi weer beter met elkaar om gaan.

En dan te bedenken dat Kailyn binnenkort met ern derde vader te maken krijgt. Pff, vermoeiend.



Janelle leeft in een fantasiewereld. Ze denkt dat ze alles goed doet en geen schuld heeft in hoe de relatie met Nathan en Barbara is.



Jaa Vee heeft helemaal gelijk. Jammer te zien dat Jo haar daar niet in steunt. Ik snap Vee helemaal, zij heeft heel haar leven verhuisd in mee te gaan met Jo naar Delaware omdat Kail daar perse naartoe wilde verhuizen. Wat als Kail dalijk besluit om weer te verhuizen, gaan ze dan met zijn alle weer mee? Hoevaak Jo zijn kind te zien krijgt is volledig afhankelijk van Kail en haar stemming en die is niet bepaalt stabiel. Snap heel goed dat ze wat op papier willen hebben.



Jenelle leeft in haar eigen fantasie idd. Je gaat er bijna in geloven zo goed weet ze het te verdraaien.
Life is always rocky when you're a gem.
Ik was het ook helemaal eens met Vee! Snap ook niet dat Jo het niet inziet.. En snap ook niet dat Kailyn het niet regelt, hij doet zoveel voor haar en Isaac. Regel het dan ook gewoon netjes.



Jenelle is echt verschrikkelijk bleh. Ben benieuwd hoelang het met die David goed gaat.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven