Entertainment alle pijlers

Sister Wives op TLC

01-05-2014 18:05 976 berichten
Goedemiddag,



Zijn er hier meer mensen die Sister Wives volgen op TLC.

Ik vind het wel interessant.
Wat ik alleen erg irritant vind is dat ik het idee heb dat de uitzendingen een beetje willekeurig door elkaar uitgezonden worden.

Voorbeeld : op een gegeven moment werd er over nieuwe huizen gepraat en toen dacht ik : he? ze zijn net verhuisd.
Bleek het een oude aflevering te zijn.

En er was een hele aflevering gewijd aan de voorbereidingen voor een feest waarop ze de regels van de familie zouden bekend maken of zoiets. Hilarische scenes met een coupeuse die de jurken in stukjes op de geklede lijven afspeldde, ,hopeloos.

Maar van het uiteindelijke feest heb ik nix gezien. Jullie wel?

Opvallend vind ik ook dat Kody nooit een vrouw zoent in bijzijn van de anderen, maar dat is natuurlijk om jaloezie te voorkomen, maar daardoor komt het allemaal wel wat koud over...

Wat vinden jullie ervan?

VRIENDELIJK VERZOEK : GEEN SPOILERS PLAATSEN S.V.P. !
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 27-02-2018 16:28
1.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zou die Tony en/of zijn familie ook nog iets bijdragen aan de bruiloft, financieel gezien? Hij zit er bij en zegt niets, zit alleen maar met zijn kikkerogen te gluren en laat zijn scharrel het woord doen.



Vond het ook erg onbeschoft dat hij in een eerdere aflevering zei dat ze (Kody & co) maar de hypotheek moesten verhogen voor de bruiloft.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 20 april 2017 @ 17:13:

Zou die Tony en/of zijn familie ook nog iets bijdragen aan de bruiloft, financieel gezien? Hij zit er bij en zegt niets, zit alleen maar met zijn kikkerogen te gluren en laat zijn scharrel het woord doen.



Vond het ook erg onbeschoft dat hij in een eerdere aflevering zei dat ze (Kody & co) maar de hypotheek moesten verhogen voor de bruiloft.
Alle reacties Link kopieren
Dat vond ik ook behoorlijk onbeschoft, om een ander met een lening op te schepen voor jouw bruiloft.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
quote:Belle73 schreef op 19 april 2017 @ 22:32:

[...]



Ik vind het uiterlijk van Tony anti conceptie genoeg Oef mijn type is het ook niet
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 20 april 2017 @ 17:13:

Zou die Tony en/of zijn familie ook nog iets bijdragen aan de bruiloft, financieel gezien? Hij zit er bij en zegt niets, zit alleen maar met zijn kikkerogen te gluren en laat zijn scharrel het woord doen.



Vond het ook erg onbeschoft dat hij in een eerdere aflevering zei dat ze (Kody & co) maar de hypotheek moesten verhogen voor de bruiloft.

Huh echt? ? Heb ik dat effe totaal gemist



Ik zou wel een spoiler willen plaatsen maar dat mag niet van TO zo te zien.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Die Tony gaat nig een hoop drama veroorzaken. Hij is mij te dominant.
Alle reacties Link kopieren
en stiekem
Alle reacties Link kopieren
quote:Ana_Isabel_ schreef op 22 april 2017 @ 14:30:

Die Tony gaat nig een hoop drama veroorzaken. Hij is mij te dominant.Dat is natuurlijk ook waarom ze wilde dat ze zouden wachten. In de hoop dat ze heen zou doorzien.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
quote:LunchLover schreef op 22 april 2017 @ 17:26:

[...]



Dat is natuurlijk ook waarom ze wilde dat ze zouden wachten. In de hoop dat ze heen zou doorzien.



Ik vind het echt heel knap hoe ze ermee omgaan.

Maar zoals Tony zich uitlaat tijdens de interviews, weten zij niet. Tot ze de uitzendingen bekijken. Ik zou er snel klaar mee zijn. Hij komt op mij heel hypocriet over. De Mykelti vind ik ook heel stilletjes, zodra hij zijn mond open trekt.
quote:Ana_Isabel_ schreef op 22 april 2017 @ 17:44:

[...]





Ik vind het echt heel knap hoe ze ermee omgaan.

Maar zoals Tony zich uitlaat tijdens de interviews, weten zij niet. Tot ze de uitzendingen bekijken. Ik zou er snel klaar mee zijn. Hij komt op mij heel hypocriet over. De Mykelti vind ik ook heel stilletjes, zodra hij zijn mond open trekt.Dat zei haar moeder inderdaad dat ze zo stil was als hij er was.
Alle reacties Link kopieren
Hij is dominant en overstemt haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 22 april 2017 @ 17:49:

[...]



Dat zei haar moeder inderdaad dat ze zo stil was als hij er was.Ze kijkt ook zo "apart" naam hem. Of het is verplaatst schaamte gevoel vanwege zijn uitspraken,een vorm van onderdanigheid of een uit de hand gelopen adoratie..
Alle reacties Link kopieren
Mwoah, ze is ook geen groot licht volgens mij. Dus schaamte gevoelens komen nog niet eens in haar op denk ik
en wat is er met Tony zijn stem? Ik vind het ook maar een griezel
Alle reacties Link kopieren
De bruiloft vanavond! Ik zit er klaar voor.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook. Wordt volgens mij wel een leuke bruiloft.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik begrijp alleen nog niet helemaal hoe het in elkaar zit wat Madison en haar verloofde betreft. Zijn ze nu achterfamilie van elkaar of begreep ik dit nu verkeerd (vast wel haha)
Alle reacties Link kopieren
quote:maylo schreef op 26 april 2017 @ 21:28:

Ik begrijp alleen nog niet helemaal hoe het in elkaar zit wat Madison en haar verloofde betreft. Zijn ze nu achterfamilie van elkaar of begreep ik dit nu verkeerd (vast wel haha)



Ze zijn via de koude kant familie.

Calebs zus is Madisons aangetrouwde tante (via de broer van Kody).



Geen bloedband dus.
Alle reacties Link kopieren
Madison's verloofde Caleb is de broer van de vrouw die met Cody's broer getrouwd was. Die broer is een paar jaar geleden overleden.
Mooi bruidje, maar wat een zeur is Kody, jeetje.

Hij kan toch ook kort en krachtig zijn in zijn verhaal ,zoals het nu overkomt is hij uren bezig.
Ik vind de bruiloft zo tergend langzaam gaan, veel te veel afleveringen over die bruiloft, vind deze afleveringen niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n mooie bruiloft en dan komt Kody met dat hele zeur verhaal. Misschien speciaal voor haar maar too much voor mij. Had dan toch maar zelf de geloften geschreven.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan je de ringen nou vergeten, haha. Heb het niet echt gemist in de ceremonie. Ze hebben het goed opgelost. Ze zagen er allemaal erg mooi uit, zowel de bruid en bruidegom als de 'bridal party' en familie. Ik hou wel van die stijl.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Hahahah waarom doen de broers mee met het vangen van dat jarretel bandje (hoe noem je dat?). Dat is een beetje ongepast toch of ligt dat aan mij?
Life is always rocky when you're a gem.
Ik heb weer met verbazing zitten kijken......die arme Janelle kreeg bijna niks mee van de plechtigheid...moest tegen de zon inkijken...haar vader gaf haar weg niet haar vader en moeder.......en die elandtaart afschuwelijk. Als je zo gristelijk bent en zelfs knielend beloofd voor weerlozen op te komen waarom knal je dan prachtige gezonde beesten af? Snap ik echt niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven