Lijf & Lijn alle pijlers

Cardiff cruisers vs. skeelers

26-04-2017 21:05 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Ik ben toe aan nieuwe skeelers en nu twijfel ik tussen gewone skeelers (die ik nu ook heb) of Cardiff cruisers. Ik heb echter geen idee of de Cardiff cruisers prettig skeeleren en aangezien ze ongeveer het dubbele kosten ben ik benieuwd naar ervaringen. Sta je stabieler, ga je harder, is het prettiger? Iemand die ervaring heeft met de Cardiffs? Hoor het graag.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Kun je ze niet eens uitproberen bij een winkel die ze verkoopt? Ik skate graag, maar had deze dinge nog niet gezien.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben die cardiff skates voor mijn zoontje van 6 gekocht. Grootste voordeel voor ons is dat hij ze makkelijk zelf aan kan doen en hij er met schoenen in kan. Door een plaatje ertussen te schroeven gaan ze minder hard. Dit had hij echt nodig. Anders gingen ze er steeds met hem vandoor.



Ik pas ze zelf niet dus heb het zelf niet geprobeerd maar volgens mij rollen ze soepel. Ze zijn degelijk en geven wat extra stabiliteit die jij waarschijnlijk niet nodig hebt.



Een nadeel, ze zijn volgens mij best zwaar en het automatische sluit systeem werkt niet meer zo soepel door het zand wat er toch in komt. Dit is geen probleem om ze aan te trekken.
Alle reacties Link kopieren
Zag ze bij wehkamp, kan ze dan binnen evt testen inderdaad. Ben ook benieuwd of iemand ze heeft en hoe ze bevallen.
Alle reacties Link kopieren
Oké, dank voor reactie Bladiebla
Alle reacties Link kopieren
Bladiebladiebla2016 schreef:
26-04-2017 22:01
Wij hebben die cardiff skates voor mijn zoontje van 6 gekocht. Grootste voordeel voor ons is dat hij ze makkelijk zelf aan kan doen en hij er met schoenen in kan. Door een plaatje ertussen te schroeven gaan ze minder hard. Dit had hij echt nodig. Anders gingen ze er steeds met hem vandoor.
Hi - kan je uitleggen hoe je dit gedaan hebt? een plaatje ertussen te schroeven? Wat voor plaatje en waartussen? Ik wil ze ook wat minder hard maken voor mijn 6 jarige dochter.

-Dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven