Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Klopt thee dat ik idd bij het bedrijfrestaurant mijn lunch haalde, maar ze hebben sinds Januari een prijsverhoging gehad en er zit weer een verhoging aan te komen en dat word me een beetje te gek. Dus dan maar lekker gezond mijn eigen lunch elke avond maken.

Wat een gedoe zeg met dat ziekenhuis....grrrr!



Ben benieuwd wat ik vanavond ga eten, vriend heeft dit keer boodschappen gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ja, als de prijsstijgingen zo hard gaan want je had toch vaak best luxe lunches voor een heel schappelijk bedrag.



Ik heb net thee gezet en neem er 1 bounty bij.
Alle reacties Link kopieren
En heb eindelijk weer eens (Coca)cola (light) gehaald. Fles van 1,5 liter doe ik te lang mee/gaat de prik dan uit en literflessen zijn in verhouding best duur maar nu in de bonus incl. extra restaurantzegel.
Thee: klinkt leuk je jasje/vestje. Leuk dat je dat zelf gaat maken. Eet smakelijk morgen! Bevalt het je, het maandmenu?

Wat een gedoe met het ziekenhuis; klinkt knap vermoeiend en boosmakend. Maar geef niet op hoor!

Coetje: veel plezier gewenst! Weet nog steeds niet wat de allergische reactie veroorzaakt heeft. Is vaak een zoektocht.

DB: wat attent van je baas!

BE: zit je haar weer goed? Veel succes en plezier maandag.
Alle reacties Link kopieren
Blueeyes,je haar naar wens gedaan?



Tv,lastig dat het zo'n zoektocht is.Je weet dus ook niet precies wat je moet vermijden.Hopelijk komt het niet te vaak voor!



Thee,ja..ons plekje Benieuwd hoe het de winter weer heeft overleefd.En ik kan niet wachten om langs het strand te wandelen! Ben er echt aan toe om even weg te gaan.



Alles staat klaar,morgenvroeg douchen,auto inladen en vertrekken.Eten is er bij mij vandaag een beetje bij ingeschoten,ben ook nog bij vriendin geweest,kinderen hebben een pizza in de oven geschoven.Ik eet nu een bakje griekse yoghurt met wat aardbeien.
Alle reacties Link kopieren
Ik had van m'n AVG vandaag nog een klein stukje verse worst over en wat heerlijke jus en dat neem ik zo op een boterham en net ook een banaan op, had ineens soort geeuwhonger.

Ik drink een 50/50.

Hier nog mensen naar het interview met WA gekeken?
Alle reacties Link kopieren
glas ijskoude cola en pindaflips




Coetje: klinkt goed, dat wandelen aan het strand! Fijn om even te kunnen relaxen!

Thee: Ik heb er een klein stukje van gezien. Ergerde me al direct aan Wilfried De Jong, die bij binnenkomst zijn sleutelbos op een dure, antieke tafel gooide om daarna te vragen of dat mocht. Krast toch enorm? Zonde van die tafel en vraag het dan vooraf. Kwam op mij echt over als onopgevoed, brutaal, provocerend en puberaal gedrag. Vond dat WA er erg vriendelijk onder bleef overigens.

Eerlijk gezegd heb ik niets met het Koningshuis, maar als we ze toch moeten hebben, vind ik dat ze het best aardig doen hoor.

Aangezien voor veel mensen Koningsdag wel wat betekent, toch een plaatje om iedereen een fijne Koningsdag te wensen.

Ik eet twee boterhammen filet Americain.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn bij de boot!

Fijne koningsdag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
TV dan heb je met filet toch een soort oranje tintje aan je dag toch

Een oranjetompouce eet ik nooit, ik houd niet van oranje snoep/gebak en heb me netjes beheerst door maar 1 kersencakeje bij AH te halen en heb nu een oranje lunch met een droog wit wijntje, mokje bouillon en nog weer crackers met sandwichspread en gerookte zalm.



Blue 3dubbele voor jou
Alle reacties Link kopieren
TV daar ergerde ik me ook aan tijdens het interview. En gelijk idd ook die sleutelbos op de tafel smijten.



Veel plezier coetje!



Wij hebben lekker een uurtje op het balkon gezeten, vriend een dubbellikker waterijsje en ik een glas Vitaminwater Green Tea Citroen. Begint nu wel fris te worden met het windje dus denk dat we langzaam naar binnen gaan.
Thee: was je kersencakeje lekker?

DB: fijn te lezen dat jij je ook stoorde aan het sleutelbos gooien op de antieke tafel. Vroeg me al af of het aan mij lag? Fijn dat je op het balkon hebt kunnen zitten. Daar was het hier te fris voor.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!

Heb net heerlijk uitgeslapen heb een superlang weekend; sinds gisteren t/m Maandag. En ik heb de hele nacht in de billen van m'n vriend geknepen .



Ik ga vanmiddag even langs de winkel om lekkere snackjes te halen.



Nu eerst ontbijt maken.
Ik heb net ontbeten met een beschuitje met hagelslag en een plak Friese kruidkoek. Daarnaast wen glas sap en een kop thee.



En inmiddels begin ik een beetje de zenuwen te krijgen voor m'n nieuwe baan... ik begin maandag, heb er zin in maar ik vind het ook spannend!



Gister ben ik naar mijn ouders geweest en heb ik lekker een oranjetompouce van de bakker gegeten. Verder met m'n vader over de vrijmarkt geweest.



Vanavond maak ik pasta met rode saus, dan kunnen er ook meteen wat porties saus de vriezer in.
Alle reacties Link kopieren
TV die kersencakejes met vleugje custard zijn zo lekker. Ik eet gerust de drie achter elkaar op (normaal per 3 verpakt) dus voor eigen veiligheid nu maar een keer eentje gekocht

Hier kon ik ook niet op het balkon zitten, echt zo koud binnen en buiten. Zo de wbv maar weer bellen hoe het zit met de nieuwe radiator.



Wat voor lekkere snackjes heb je in de planning Diamond?



BE niet gek toch dat je nerveuzig bent voor maandag. Uiteraard kun je het want ze hebben niet voor niets voor jou gekozen maar toch wel even spannend altijd qua nieuwe mensen, gewoontes etc. Dat is voor iedereen zo maar voor jou gewoon wat heftiger. Komt goed!!!



Gisteravond heb ik gyros gemaakt van varkenshaas (gourmet mini) en had verse knoflooksaus van AH. Naast pita ook wat gebakken ui/champignons erbij en groot glas koude cola.



Ik ben even aan het puzzelen/schuiven met m'n menu van komende 1,5 week dus waarschijnlijk verander ik wat aan de planning.

Nu blikje energy sf en bij lunch thee en karnemelk.
Logisch hoor BE, maar komt wel goed!



Ik ga zondag met vriend naar Elfia, even gedachte verzetten en mensen kijken en dan mag ik een mooie gothic jurk aan!



Verder ben ik vooral aan het vechten tegen alle rotgevoelens.

Gister bijna grote ruzie gehad met vriend omdat ik gewoon echt niet lekker in mijn vel zit maar loste zichzelf op gelukkig.



Ik drink zwarte thee. (losse thee van Mark&Spencers)
Dare, wat naar dat je je zo voelt! Wel goed dat je dingen blijft ondernemen, dat is echt zo belangrijk!



(In dat kader: is vrijwilligerswerk misschien niet iets voor je? Of is dit de naschok van je studie?)



Ik ga zo knuffeltje weer herenigen met zijn vriendje!!
Alle reacties Link kopieren
Thee ik heb knoflook stokbrood gehaald, Lay's oven baked chips Paprika en kippendijspiesjes. Gisteren hebben we ook lekker vettig zitten snacken: minikaassouflé's, vlammetjes en mini frikandellen uit de oven.



BE ik snap dat je het spannend vind Maandag, nieuwe baan, nieuwe mensen.



Daremanda gelukkig is het gisteren goed afgelopen tussen jou en vriend. Rot dat je niet goed in je vel zit.



Net terug van boodschappen doen. Vanavond gaan we pittige Spareribs eten met aardappelschijfjes en sla.



Mijn lieve bodybuilder is nu lekker aan het trainen, ik heb vandaag m'n rustdag en spierpijn van gisteren.
Alle reacties Link kopieren
BE, hereniging met knuffeltje gelukt? Zo lief van je!



Dare, vast veel plezier zondag. Op de kledingmaken faceboekgroep zie ik wel eens creaties voorbijkomen van mensen die echt hele kostuums maken. Hoop dat je jezelf snel wat beter voelt



Kaassoufle's en frikandellen lust ik niet maar vlammetjes (de Echte) zijn wel erg lekker. Eet smakelijk met de spareribs.!



Mijn geplande pannenkoeken schuiven door en ik maak straks weer zo'n heerlijke megaburger met m'n geknutselde 'big mac sausje', gebakken bacon/ui/champignons en augurk en een mosterd/ketchup mengsel.



Heb eindelijk een operatiedatum! Helaas nog wel 2,5 week wachten. Opname 16 mei en operatie 17 mei. Datumwijziging kan alleen als er eerder nog een plekje vrijkomt maar daar moest ik niet van uitgaan. Kleine tegenvaller dat ik me dag voor de operatie al moet melden want er was gezegd 's ochtends vroeg op dag van operatie. Nou ja, het is niet anders. Had liever gehad dat ik telefoontje kreeg dat het 3 dagen later zover zou zijn dus nog even spanning of het lopen daarna beter gaat. Ben vaker onder narcose geweest (en meestal snel bij en gelijk dorst/eetlust) maar nog nooit zo lang.
Dankje thee, heb zeker zin in zondag, is altijd heel leuk (al ben ik pas 1 keer geweest) maar samen met vriend zoiets doen is nog leuker. Beetje verkleed allebei en lekker koekeloeren bij de kramen en mensen.



Ja, BE, ik zit na te denken over vrijwilligerswerk, maar ik heb vooral veel last van trauma dingen (veel nachtmerries, overdag gespannen zijn, veel angsten) en daarboven op gewoon depressieve klachten. Heel vervelend.
Oja, vanavond eten we:

rode krielaardappeltjes eerst gekookt daarna gebakken met ui en spek

bloemkool (met kaassaus voor vriend)

en spareribs
Alle reacties Link kopieren
bouillon
Ik heb pasta met saus op en nog lekker veel saus voor in de vriezer.



Diamond, jullie gaan een lekkere avond tegemoet! Gaan jullie er ook bij TV bij kijken, of wordt het lezen/spelletjes spelen?



Thee, ik snap dat je de zenuwen en de balen hebt. Maar je hebt igg een datum!



BL, hoe is het met jou?



Dare, tip: overleg het eens met je jobcoach. Er zijn namelijk vaak best veel plekken waar je vrijwilligerswerk kunt opbouwen. Misschien helpt het je iets. Hier in de regio zijn bijvoorbeeld ook sporttrajecten waarbij je via sport werkvaardigheden op kunt doen, of bijvoorbeeld honden uitlaten voor het asiel. Ik heb ook wel eens een poos huiswerkbegeleiding gegeven (lees: 2 uurtjes per week) aan pubers die in een achterstandswijk wonen, of Nederlandse les aan clienten van een zorginstelling (ook een uurtje). Er is zo veel beschikbaar.
Goeie tip, ga ik zeker doen al heeft bezoek aan mijn psych hogere prioriteit.
Dat snap ik Dare! En laten we eerlijk zijn: zo snel is het UWV doorgaans ook weer niet



Ondertussen hier een panna cotta toetje op en een portie druiven. Iets met pitavientjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven