Koningskinderen slimmer?

26-04-2017 13:33 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zomaar even een gedachte zijn bijv koningskinderen van nature slimmer of word daar zoveel aandacht aan gegeven met studie ed?

Ik heb nog niet gehoord dat die kinderen bijv naar het vmbo gaan
quote:Bobby-Pin schreef op 26 april 2017 @ 21:15:

[...]





Daar ben ik het niet zo mee eens, het koningshuis is er mee opgegroeid en kent de ins & outs van de andere koningshuizen, de gebruiken en krijgen makkelijk toegang. Een president heeft deze voorsprong niet.

Een koningshuis heeft in geen enkel land toegevoegde waarde, dus waarom die andere koningshuizen?

Een president is prima in staat de handelsbelangen van een land te vertegenwoordigen en wordt tenminste democratisch verkozen.



Het Nederlandse koningshuis is door al de mis informatie nog steeds behoorlijk populair en daarom durft geen enkele partij of politicus er zich openbaar tegen uit te spreken.
quote:jopee schreef op 26 april 2017 @ 21:32:

ja en dan nog. Het heeft status in andere landen. Een koning die langskomt.

Hoeveel indruk denk je dat een nederlandse president maakt. Die zal niet eens herkend worden.

Ik denk echt dat een koningshuis veel meer voor elkaar krijgt.

Vergeet ook niet de sterke banden met de andere koningshuizen.



Andere landen zouden allang president Bos, president Balkenende vergeten zijn hoor. (en ik ook bijna). Dan laat je als land geen indruk achter.

Terwijl het in veel landen groot nieuws is als er een staatsbezoek is (komt toch wel op tv en zo). Dat zou bij een president van zo'n ieniemienielandje echt niet gebeuren.

Welnee joh, dat koningshuis krijgt helemaal niks voor elkaar!

Handel is handel, het draait om geld verdienen niet om indruk maken.
Alle reacties Link kopieren
ach ik kan niet zoveel met mensen die tegen het koningshuis zijn. Ik ben fan.



Ik keek vanavond Verborgen Verleden terug met Arjen Lubach. Anti monarchie, anti adel. En issie trots op. Totdat hij erachter komt dat hij van de Graven van Holland afstamt en dat er een familiewapen en zegel is. Hij zat me toch te glimmen en wilde dit voortaan op alle feestjes vertellen. Nou prik mij maar lek. Hij was zo anti adel maar er erg op gebrand om uit te zoeken of hij van adel afstamt . En vervolgens stijgt hij bijna van trots op dat het zo is. eh? Hij was er toch tegen?
quote:karin12345 schreef op 26 april 2017 @ 20:52:

[...]





Het is een sprookje om te denken, dat het koningshuis wat oplevert.

Waarmee dan?

Het kost wel veel geld, heel veel.

Hoeveel precies wordt nooit duidelijk, zal wel geheim blijven omdat we zouden schrikken van de cijfers.Sterke onderbouwing
quote:SallySpectra schreef op 26 april 2017 @ 23:29:

[...]



Sterke onderbouwing Nee. dan die van jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven