Zijn gedrag na de breuk

27-04-2017 09:15 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maandag al een topic geplaatst, toen was het net 1 dag uit tussen mij en mijn vriend (beide 17 jaar, hij maakte het uit). Ik heb jullie adviezen opgevolgd en voel me een heel stuk beter, eigenlijk weer als vanouds. Ik heb mijn ex-vriend niet geblokkeerd dus zijn Snapchat verhaal heb ik de afgelopen dagen wel gezien.



Mijn ex-vriend houdt helemaal niet van uitgaan en geeft er echt niks om. Het is vaak zo geweest dat ik wel ging en hij niet. Ik heb altijd gezegd doe wat je wilt, maar het zou leuk zijn als je eens mee gaat. Niet dat ik zelf zo vaak ga, maar toch.



Nu is het zo dat hij alle avonden sinds onze breuk al met vrienden 's avonds aan het 'pilsen' is. Ook is hij gisteravond naar een tentfeest geweest. Eigenlijk neemt hij het er dus lekker van. Is hij heel hard zijn best aan het doen om mij te vergeten, voelt hij zich rot? Ik vind zijn gedrag niet bij hem passen. Het is ook niet zo dat hij sinds onze breuk eindelijk vrij is, ik heb me nooit bemoeid met wat hij doet met vrienden of uitgaan etc.



Jullie denken nu waarschijnlijk laat het los, heb ik gedaan tot zover, maar ik merk dat ik dit graag wil snappen.
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft het niet te snappen, het is je ex, laat los
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn uit elkaar. Het gaat je dus, hard gezegd, niks meer aan..
Natuurlijk wil je het graag snappen, maar dit is ook een stukje waar je om moet rouwen. Je bent nou eenmaal niet meer intiem genoeg om iemands beweegredenen te weten of ernaar te vragen.



Je kan niet anders dan het loslaten. De vraag proberen te beantwoorden is de opdringerige ex worden.
En wij kennen hem niet dus waarom denk je dat wij weten wat hij voelt
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het zijn manier om hier mee om te gaan, misschien ook niet. Ik denk dat je het beste jezelf dit soort vragen niet kunt stellen, omdat je toch het antwoord niet gaat krijgen. We weten het hier namelijk ook nooit zeker. Focus je op iets anders en fijn dat de breuk goed voor je voelt.
Alle reacties Link kopieren
Misschien hebben jullie hier een idee over, gebeurt het vaker...
Alle reacties Link kopieren
Ja, je ex is ook maar een mens en ook al heeft hij het uitgemaakt, wil nog niet zeggen dat hij het er niet moeilijk mee kan hebben
Alle reacties Link kopieren
Wees gerust, zodra hij een ander heeft zal hij wel weer stoppen met stappen.
Alle reacties Link kopieren
Maar nogmaals leg de focus op jezelf en niet je ex
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk gebeurd dat vaker dat is ook normaal. Toen mijn relatie uit ging na 4 jaar ging ik ook veel uit. Had helemaal niets met mijn ex of ex relatie te maken maar was gewoon gezellig tijd voor mij samen met mijn vriendinnen. Lekker ontspannen en dansen etc. Wat moet je anders doen, elke donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag op de bank hangen en om 22.00 naar bed gaan?



Laat het gaan je komt het antwoord niet te weten en ik denk dat als je het wel weet je er toch niet gelukkig of rustig van wordt.
Gooi hem van Snapchat. Lekker rustig.
Hele normale reactie op een breuk. Er niet mee bezig willen zijn, met anderen optrekken, de boel vergeten.



Ik snap dat je het vraagt. En natuurlijk moet je het loslaten, het moet alleen eerst nog even slijten... Betrek wat je nu van hem ziet niet op de relate die geweest is. Het zegt namelijk niets over de voorbije periode.



Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Verwijder hem van Snapchat. Je maakt jezelf alleen maar gek zo.
Alle reacties Link kopieren
Het had voor jouw ego natuurlijk beter geweest als hij nu weg lag te kwijnen in bed, maar hij is heel gezond bezig om jou te vergeten.
Waarom stalk jij hem via zijn snapchat?
quote:Britt-DF schreef op 27 april 2017 @ 09:19:

Misschien hebben jullie hier een idee over, gebeurt het vaker...



Ja. Heel vaak.

Net als dat hij met zijn aanstaande nieuwe vriendin allemaal dingen gaat doen die hij met jou niet deed.

Ineens wél mee op familiebezoek of spontaan stofzuigen. Van die dingen. Heel veel blijft ook hetzelfde.



Als het goed is krijg jij daar niks van mee, want jullie hebben geen relatie meer.

Vandaag dat dat blokkeren van die social media kanalen ook zo'n dondersgoede tip is.



Maak je er niet druk om, voorkom dat je je verbaasd over zijn gedrag, zorg gewoon dat je niks weet. Dat geeft rust.
Het is je ex. Laat hem los en gooi hem van snapchat.
Hij is bevrijd en leeft er lekker op los. Heel gezond.



Hem zo blijven volgens zoals jij doet is dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Is heel normaal gedrag bij mannen als een belangrijke en lange relatie uitgaat. Ik zag twee exen in feestbeesten veranderen na de breuk. Het schijnt echter zo te zijn dat vrouwen op de lange termijn een breuk beter en sneller verwerken, juist omdat vrouwen de tijd nemen om weer tot zichzelf te komen en de 'pijn' omarmen.



Je hebt er niks over gezegd, maar ik denk dat je dit ook vraagt vanuit een onbewuste competitiedrang. We willen allemaal beter af zijn dan onze ex, zogezegd. Het feit dat hij veel uitgaat betekent echter niet dat hij over je heen is. Integendeel.



Maar je zou er niet mee bezig moeten zijn: blokkeer hem op Snapchat en andere social media. Je wordt niet gelukkiger door te weten wat hij uitspookt.
Alle reacties Link kopieren
Wij kennen hem niet...en het is uit tussen jullie. Laat het gaan...het zijn toch ook niet zijn zaken wat jij doet?
Alle reacties Link kopieren
Het is UIT!! Lekker belangrijk wat hij doet nu. Stop met analyseren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven