Geld & Recht alle pijlers

Nog een fout gemaakt!

27-04-2017 00:35 31 berichten
Ik heb echt geen verstand van werken en alles wat ermee te maken heeft



Dus bij loonheffingskorting 'vanaf' de verkeerde datum ingevuld! Ik begin en teken het contract 1 mei 2017, maar heb 24-4-2017 ingevuld :moe:



Om het nog erger te maken heb ik hier mijn VOORLETTER(s) niet ingevuld, ik begrijp uberhaupt niet hoe dat moest. Hoezo naam en voorletters. Als je dus Kluun Vaak heet....moet je dan 'Kluun Vaak K' invullen of 'Kluun Vaak, K' als K de enige voorletter is?



[img]http://i.imgur.com/uRDbUCu.jpg[/img]



http://i.imgur.com/uRDbUCu.jpg



Alle reacties Link kopieren
quote:Tarabella schreef op 27 april 2017 @ 08:16:

[...]





Mwah, hangt ervan af. Als je dit in de mail zet bijvoorbeeld: 'bijgaand tref je een aangepast loonheffingformulier, het voorgaande was incorrect'. Komt op mij niet onzeker over.

Nee, dat is prima. Maar iets zegt me dat TO zich in uitputtende bewoordingen zou gaan verontschuldigen met een hoop 'hihi's' ertussendoor.



Dus TO: als je morgen toch even actie wil ondernemen, gebruik de bewoording van tarabella.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je op je werk beter oplet, anders zou het wel eens een heel kort dienstverband kunnen worden..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat een absurd gedrag voor jouw leeftijd.

Als je zelf geestelijk niet in orde bent om dit te regelen, dan vraag je je familie of vrienden om te helpen.
Alle reacties Link kopieren
Naam en voorletters: stel je het Klaas JanVaak.



Naam: Vaak

Voorletters : K. J.



Of alleen K. als je geen tweede naam hebt.



Uit welk ei kom jij?
Opinions are like assholes. Everybody has one.