Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren Rings gezien , ben in slaap gevallen en heb hem toen maar afgezet, was geen ruk aan. Dus verspil je tijd maar niet aan deze film.
The skeleton key
Alle reacties Link kopieren
Freeheld.



Jeetje



Ik vond het een prachtige film, ben er stil van.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Their Finest: leuke film!
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 21 april 2017 @ 18:38:

Is het deze?

Being ThereDie was mooi! Ontroerend en grappig tegelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocs schreef op 22 april 2017 @ 23:52:

Get out gezien

Bij vlagen echt wel creepy, jammer dat de trailer al zo veel verraadt...De trailer nooit gezien, wel de film (in Londen, op de gok een kaartje gekocht). Geweldige film!
Alle reacties Link kopieren
Hidden Figures:

Feel good film over drie briljante zwarte vrouwen die in de jaren 50 (nog volop rassenscheiding) voor Nasa werkten.



Get out:

briljante film, spannend met een vleug horror. Probeer de trailer te vermijden, dan is ie het gaafst. Gaat over een zwarte jongen die voor het eerst met zijn blanke vriendinnetje naar haar ouders gaat. Die ouders lijken toffe progressieve lui, maar er loopt een zwarte tuinman en zwarte huishoudster rond die zich vreemd gedragen.
quote:hiltje schreef op 26 april 2017 @ 17:50:

Get out:

briljante film, spannend met een vleug horror. Probeer de trailer te vermijden, dan is ie het gaafst. Gaat over een zwarte jongen die voor het eerst met zijn blanke vriendinnetje naar haar ouders gaat. Die ouders lijken toffe progressieve lui, maar er loopt een zwarte tuinman en zwarte huishoudster rond die zich vreemd gedragen.

De trailer zag ik laatst in de bioscoop al. Jammer idd want die geeft al veel weg.

Ik denk dat het 100x beter is idd om die niet te zien vtv.
quote:dolfje schreef op 15 april 2017 @ 15:24:

Wij keken gisteren The girl on the train. Ik was niet zo kapot van het boek ( vond de hype nogal overdreven) maar vond de film eigenlijk wel ok.

Ik vond het boek gaaf maar liep weeres net achter de meute aan.

Toen ik het boek uit had en naar de film wilde draaide die niet meer :(



Ik wacht wel op Netflix.
Alle reacties Link kopieren
Get Out: leuke film. Ook ik heb de trailer gezien maar de film blijft de moeite waard.
Get out heb ik ook gezien, was wel leuk. Had de trailer niet gezien dus dook er zonder voorkennis in.



Logan: fantastisch. Hugh Jackman is echt een geweldig acteur. Ga hem ook zien in Prisoners.



Rogue One: ik vond er echt NIKS aan.
Alle reacties Link kopieren
Kong, in zijn genre goede film vond ik.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Guardians of the galaxy 1 & 2

2 was wel lachen zaten veel droge humor stukjes tussen.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
quote:KyloRen schreef op 27 april 2017 @ 11:55:

[...]





Hier ook Ook een biosmarathon? yep hahaha had na POTC gezworen dat ik nooit meer een biosmarathon zou doen maar deze was het zeker waard
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Gold. Met Matthew mcConaughey. Hij ziet er niet uit in deze film. Film op zich is aardig.
The boy next door.

Ik ben geen fan van Jennifer Lopez maar hier vond ik ze echt goed!
... Vergist in topic
Alle reacties Link kopieren
Net Get Out gezien, heeft iets weg van The Skeleton Key , maar de laatste vond ik veel beter.
Stalked by my doctor I & II
Alle reacties Link kopieren
Age of Adeline. Tja, zoet en braaf. En Michiel Huisman te harig, ik had telkens de aandrang om de carmen trimmer van boven te halen daar zou hij vast van opknappen.

Midnight Express. Stukker beter en hard. Nog niet gedateerd in mijn beleving. Wel jammer dat Brad Davis zo glorieloos ten onder is gegaan.
Ja en?
Age of adeline was goed!!
quote:Kwebbeltje91 schreef op 29 april 2017 @ 08:32:

The boy next door.

Ik ben geen fan van Jennifer Lopez maar hier vond ik ze echt goed!Die film vond ik wat minder.
Alle reacties Link kopieren
20th century women.

Ik vond hem vooral erg saai.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 29 april 2017 @ 23:31:

Age of adeline was goed!!Wel oké hoor maar vreselijk voorspelbaar en tam.
Ja en?
Guardians of the galaxy 1! Heb gisteren in de bios deel 2 gezien, vriend had kaartjes gewonnen en ik ben dan zijn vaste bios-buddy vond die zo leuk, dat ik nu deel 1 ook wilde zien! Ik had gedacht, toen ik de beschrijving van deel 1 lees voordat ik gisteren naar de film ging, ik er niks aan zou vinden. De 2e zin op Wikipedia is "Na de dood van zijn moeder wordt de jongen Peter Quill ontvoerd door een groep ruimtepiraten genaamd de Ravagers, geleid door Yondu Udonta.". Toen was ik er al klaar mee...ruimtepiraten?? Dat trekt me totaal niet, ruimtedingen, sciencefiction en sowieso Marvel. Maar goed, toch gegaan en heb me goed vermaakt! Wat een droge humor, ik hou ervan! Dus net met mijn man samen deel 1 ook maar gekeken en ook die is erg leuk. Maar ik vind deel 2 toch leuker. Al is het maar vanwege de kleine Groot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven