Fotobehang slaapkamer: wat op de rest van de muren?

26-04-2017 22:52 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort willen we beginnen met het opknappen van onze slaapkamer en het lijkt ons erg leuk om de muur waar het bed tegen aan staat te behangen met fotobehang van bomen/bos.

Maar heb eigenlijk geen flauw wat ik met de rest van de muren nu aan moet.



Ik wilde in de eerste instantie behang op 2 muren (ook de muur waar het bed aan staat) met een rood/grijsbruin baksteenbehang.

Nu wil ik dat nog steeds graag op 1 lange muur maar ben bang dat dat voor geen meter staat.



Wat denken jullie ervan? Of de rest van de muren een effen kleur?

Wil de muren niet wit hebben qua kleur.

Hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet op de andere muur ook behang met een print doen.

Als je muren niet wit wilt, heel licht grijs, licht grijs/groen, licht grijs/blauw, creme.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar


Effen behang met een kleur die er bij past.

Ik heb ook dat bos behang gehad maar was er snel op uitgekeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de lichtste kleur groen van het fotobehang op de andere muren doen.
De rest van de muren zou ik in een lichte bijpassende unikleur verven. Als je een staaltje behang hebt kun je een met een verfwaaier een mooie bijpassende tint uitzoeken. Dat met die bakstenen lijkt me geen porum als combinatie. Dat bos wordt de eyecatcher, dan moet je de rest rustig houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook doorbehang, en de andere muur een effen kleur die er bij past. Ik zou echt geen behang met print doen
Alle reacties Link kopieren
Andere muren zou ik wit doen. Dat behang u 's druk dus zou ik de rest rustig houden
Ik zou de andere muren groen doen. Een wat donkerdere kleur groen die ook in het behang terug komt. Dan krijg je een lekker knus gevoel en dan je bed wit en ook weer groen beddengoed. Ton-sur-ton met groen dus, lijkt me prachtig! Dat baksteenbehang is geen gezicht denk ik. Sowieso, wat doen bakstenen in het bos?
Alle reacties Link kopieren
Tja,daar was ik al bang voor. Het is vooral mijn man die graag dat bos/bomen behang graag wil.

Ik vind het zelf ook heel leuk maar dat baksteenbehang vindt ik leuker

Wil de slaapkamer graag in iets donkere kleuren. De muur tegenover het bed bestaat uit een raam van 2 meter breed dus voldoende licht. En aan de muur zijkant bed zit ook een raam.

Weet niet hoe ik een linkje moet doen maar het gaat om het behang van Graham & Brown baksteen rood.

Misschien man toch maar van het bos afpraten
Alle reacties Link kopieren
quote:Whomi schreef op 26 april 2017 @ 23:13:

Ik zou de andere muren groen doen. Een wat donkerdere kleur groen die ook in het behang terug komt. Dan krijg je een lekker knus gevoel en dan je bed wit en ook weer groen beddengoed. Ton-sur-ton met groen dus, lijkt me prachtig! Dat baksteenbehang is geen gezicht denk ik. Sowieso, wat doen bakstenen in het bos? Ja,dat idee had ik ook al(baksteen en bos )
Alle reacties Link kopieren
Alle muren bosfotobehang, nog wat decoratie stammetjes in je slaapkamer en je waant je in de natuur
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 26 april 2017 @ 22:56:

Ik zou de lichtste kleur groen van het fotobehang op de andere muren doen.+1
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
quote:Agaphantus schreef op 26 april 2017 @ 23:18:

[...]



Ja,dat idee had ik ook al(baksteen en bos )



Geeft je het gevoel dat het bos in je achtertuin ligt...

De stenen zijn je muur dan.
Ik vind persoonlijk een bos een stuk mooier dan dat baksteenbehang. Krijg er zo'n jaren 80 steenstrips muur-idee van als ik zo dat behang zie.
Alle reacties Link kopieren
Moet er toch nog eens goed over nadenken

Gelukkig hoef ik morgen nog niet te beslissen!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-05-2017 18:53
Reden: spam
% gewijzigd
Gestaft wegens spam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven