Entertainment alle pijlers

Valt er nog iets lekker fouts te kijken?

26-04-2017 19:07 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, ik ben fan van trash-tv. Denk aan:

- We zijn er bijna

- Ik vertrek

- Temptation Island

- Het beste voor mijn kind

- Married at first sight

- Help, mijn man is klusser



Nou ja, dat soort tv. Ik kijk ook terug via NLZiet. Maar heb het idee dat ik door de pareltjes heen ben en dat er momenteel niet echt iets sappigs draait. Maar misschien vergis ik me. Heeft iemand nog tips? Mag van nu zijn, mag ook oud zijn. Netflix is ook aanwezig, overigens.



En verder heb ik ook heus een leven. En vakantie.
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
quote:-Nienke- schreef op 26 april 2017 @ 19:53:

[...]





En dat! Voordat je daar alle afleveringen van hebt gezien... Ik ben twee weken ziek geweest en kom een heel eind nu
quote:sallie68 schreef op 26 april 2017 @ 19:14:

Vanavond: HET interview met Willem AlexanderIk vind het tot nu toe best leuk
Maar moeten we WimLex niet trashen?
Alle reacties Link kopieren
Er komen nu ook weer nieuwe afleveringen van Beschuldigd, dat is ook heerlijk fout.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
-
anoniem_227901 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 23:38
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als je het nog ergens kan vinden waren Undercover Lover en Cheat on Me ook goud.



Oh en heb je afgelopen zomer Ex on the Beach (van MTV) gezien?
Say yes to the dress

From Russia with love

Geordie Shore

Ex on the Beach

Teenmom

Sisterwives



En uiteraard het interview nu.
Alle reacties Link kopieren
first dates (op BNN geloof ik)
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 26 april 2017 @ 20:31:

[...]





Ik ben twee weken ziek geweest en kom een heel eind nu Wauw, respect! Dat is me zelfs in vier weken zwangerschapsverlof niet gelukt
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 26 april 2017 @ 19:30:

Een tijd geleden op rtlxl de herhaling gekeken van From Russia with love. Over Nederlandse mannen die de liefde van hun leven in Rusland gingen zoeken.

Vooral de twee jongens uit Twente..... tenenkrommend!



Ja dit!



En allerlei TLC programma's
quote:Star schreef op 26 april 2017 @ 20:40:

Maar moeten we WimLex niet trashen? WimLex doet T goed alleen n waardeloze interviewer
Alle reacties Link kopieren
Toddlers & Tiara's is ook een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
quote:daenerys79 schreef op 26 april 2017 @ 20:19:

[...]





Ja, nu je het zegt... zijn geloof ik maar 2 afleveringen van geweest...Er zijn vier afleveringen geweest. Dat was het in de OP vermeldde 'Het beste voor je kind'.
Alle reacties Link kopieren
quote:gerritjevan schreef op 26 april 2017 @ 21:36:

[...]



WimLex doet T goed alleen n waardeloze interviewerTenenkrommend!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee, heerlijk hersenloos vermaak :-D.



Bad Girls Club, minder bekend maar echt toppunt van trash tv. Is alleen nergens meer te kijken vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
Teen mom en georgie shore op mtv.
Alle reacties Link kopieren
Wat een goede tip: probleemwijken.:)



Verder is familiedinerdna onbekend en spoorloos misschien ook nog wat? Iets minder trashy maar wel boeiend vind ik;)



quote:patricia1987 schreef op 26 april 2017 @ 19:27:

-de Rijdende rechter

- Fort Oranje

-Probleemwijken (YouTube)



Ik lees mee voor verdere tips!
Alle reacties Link kopieren
quote:juliadenders schreef op 27 april 2017 @ 00:33:

Wat een goede tip: probleemwijken.:)



Verder is familiedinerdna onbekend en spoorloos misschien ook nog wat? Iets minder trashy maar wel boeiend vind ik;)





[...]

Ja, die laatste kijk ik ook allemaal graag. Probleemwijken ga ik opzoeken.
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Alle reacties Link kopieren
Op TLC: "Married by Mum and Dad".

Over ouders die voor hun zoon/dochter de perfecte bruid/bruidegom uitkiezen. Het stel ziet elkaar pas voor het eerst bij de trouwceremonie.



Ook op TLC: "90 Days to Wed".

Over verliefde stellen waarvan er 1 uit het buitenland komt. Die buitenlander heeft een speciaal visum gekregen, waarmee er binnen 90 dagen getrouwd dient te worden.



Op Nederland 3: "First Dates".
Gypsy Sisters.
Hahaa ik heb hetzelfde lijstje bekeken, busted!



Hotter than my daughter is ook leuk

Catfish (MTV, kan je wel deels terugkijken met Ziggogo.tv)

Secret Millionaire

Nu kijk ik My 600 lb life... van TLC over enorm dikke mensen die een gastic bypass krijgen... Maar die download ik.
oh en TIP!



Derren Brown (britse mind magician, vind je op Youtube). The Apocalypse is bijvoorbeeld heel erg sterk en heel bizar. Hij laat iemand geloven dat de apocalypse is gekomen door een meteorieteninslag, door het nieuws op zijn tv, laptop en telefoon te hacken en vervolgens de apocolypse in scene te zetten... Echt heel extreme televisie.
Extreme bruiden (Bridezila) zijn idiote geflipte Amerikaanse stellen die gaan trouwen. Is wel erg Amerikaans en aangedikt.

Ik heb een koppel gevolgd die wel grappig waren.



Vanmorgen in WNL op NPO liet Rick van de Westelaken stukjes van zijn programma over Amerika zien. (Lijkend op Eva Jinek in Amerika voor de verkiezingen.) Er kwamen Amerikaanse zedendelinquenten aan het woord. Heel bizarre fragmenten zaten daarin.

Tijdens zappen gezien en even terug naar vanaf begin om te zien waar die fragmenten op gericht waren.

Ik herkende wel een stukje van een kennis uit Amerika. Heel bizar die interviews. De WNL van vanmorgen is nog wel terug te kijken.

Op actueel kom ik bijna nooit. Misschien dat ergens een topic staat.
Alle reacties Link kopieren
quote:tigri schreef op 30 april 2017 @ 10:02:

oh en TIP!



Derren Brown (britse mind magician, vind je op Youtube). The Apocalypse is bijvoorbeeld heel erg sterk en heel bizar. Hij laat iemand geloven dat de apocalypse is gekomen door een meteorieteninslag, door het nieuws op zijn tv, laptop en telefoon te hacken en vervolgens de apocolypse in scene te zetten... Echt heel extreme televisie.Bedankt voor deze tip. Heb net gekeken. Heel heftig. En heel ontroerend ook, heb het niet droog gehouden.
Ja heftig he! The Experiments zijn ook erg goed, nou ja al zijn shows zijn heel interessant. Wel heftig en extreem en maf dat het uberhaubt mag, maar wel echt heel boeiend.



Jullie weer bedankt voor de Married at First Sight tip! Lekker zitten bingen gisteren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven