Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 4!

30-07-2016 09:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren




En hier kunnen we weer verder!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig, dezelfde trui als papa! Leuk ventje.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Wat lijkt ie op opa Hazes
quote:girl29 schreef op 27 april 2017 @ 16:37:

Wat lijkt ie op opa HazesEn toch vind ik een lekker ventje. Dat vond ik opa nou niet echt
Alle reacties Link kopieren
Ronan Keating en zijn vrouw hebben een zoontje gekregen. Dat heeft de zanger onthuld op Instagram.



Bij een foto van zijn vrouw en zoon schrijft hij: "Ongelofelijk blij dat we zijn geboorte kunnen aankondigen. We ontploffen allemaal van liefde die we voor dit nieuwste en kleinste lid van ons gezin voelen. Ik voel me erg gezegend dat ik de vader ben van deze kleine man en ik voel me de gelukkigste man op aarde dat ik de echtgenoot ben van zo'n sterke, liefdevolle en warme vrouw."



Hoe het jongetje heet, verklapt Ronan nog niet. Het is het eerste kindje voor de Boyzone-zanger en Storm samen. Uit een eerder huwelijk heeft hij al drie kinderen: Missy, Jack en Ali.
quote:soetkees schreef op 27 april 2017 @ 14:06:

Maxima ziet er prachtig en stijlvol uit.

Echt práchtig inderdaad!

En mijn god, wat een enorm hoge hakken heeft ze weer aan. Chapeau hoor, ik zou er niet aan moeten denken om daar de hele dag op te moeten lopen.
Alle reacties Link kopieren
Maxima is prachtig.

En Dreetje de 3e is een schattig ventje.
Alle reacties Link kopieren








Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 27 april 2017 @ 16:55:

[...]





En toch vind ik een lekker ventje. Dat vond ik opa nou niet echt
Alle reacties Link kopieren
Vrouw Rob Geus in verwachting



De vrouw van Rob Geus, Suzanne, is weer in verwachting. Dit maakte de presentator bekend op Instagram.



"Eindelijk mogen we het delen met iedereen. Esmee krijgt er een broertje of zusje bij", schrijft Rob. "Wij beseffen ons als geen ander, dat het heel bijzonder is dat we in blijde verwachting zijn van ons klein wondertje."



Rob en Suzanne zijn sinds juli 2015 getrouwd. Voor de presentator van Smerige Zaken en De Smaakpolitie is het zijn tweede huwelijk. In februari 2012 liep zijn relatie met zijn ex Miranda na zeven jaar op de klippen. Uit dat huwelijk werd Esmee (9) geboren.



Rob liet eerder dit jaar al doorschemeren dat hij en Suzanne een kinderwens hebben. "De kinderwens is er, maar je haalt kinderen niet zomaar bij de bakker", zei hij in januari.



http://www.telegraaf.nl/e/28069387

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven