Welk kraamkado van collega's?

25-04-2017 14:38 82 berichten
Dag allemaal,



Ik heb de leuke taak gekregen om voor een collega een kraamkado uit te zoeken. Het budget ligt tussen de 50 en de 60 euro.



Dit is voor een mannelijke collega wiens vrouw bevallen is; de collega werkt op een andere vestiging dus ik kan niet terloops eens vragen hoe het gaat, wat ze leuk vinden. Rondvraag bij zijn directe collega's heeft ook niet geholpen.



Ik vind veel dingen erg smaak afhankelijk; wat vonden jullie een leuk kraamkado om van collega's (van je man) te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Bonnen vind ik inderdaad heel fijn om te krijgen, maar er is toch een drempel om er een te géven...



Vreemd, maar waar.
Vreemd hoeft het niet te zijn.

In mijn omgeving vragen mensen er actief naar. Ik vind het ideaal. Weet altijd zeker dat het gewaardeerd wordt. En je kunt een bon vrij "neutraal" houden door er een te kiezen die op tal van plekken inwisselbaar is, voor het geval je bang bent dat je te beperkt inzetbare bon kiest.



De Hema bon trouwens is inzetbaar voor meer dan kleding. Ook voor kraamgebak, flessen, spenen, ondergoed, luiertas, assecoires, etc. Dus je kunt er meer mee dan hier eerder benoemd.
Nee hoor niet vreemd.

Wij geven altijd cadeaubonnen. Zelf hebben we ook veel binnen gekregen. Je hebt toch meestal nog vanalles nodig en dan zijn die bonnen ideaal. Of je verzamelt er een paar en koopt dan iets duurders maar echt je smaak.



Houten speelgoed is niet aan ons besteed. Dochter heeft nu al een voorkeur aan speelgoed met geluidjes en lampjes.

Daar reageert ze alert op en begint te lachen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg van mijn collega,s een stoeltje adhv het geboortekaartje. Super leuk vond ik dat!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een fietsstoeltje echt een heel goed groter cadeau.



Verder vond ik alle cadeau's even leuk en lief. Grootste successen voor dochter: een kleine rammelaar aan een ring (die we later ook aan een ander stel hebben gegeven wiens kind er ook fan van was) en een zelfgemaakt speelkleed met schapenvacht aan 1 kant. Dingen waar nooit naar is omgekeken: grote knuffels van Woezel en Pip.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-09-2017 13:49
Reden: ivm spam
98.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Is dat reclame zo maanden later?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven