1np ervaring aansluiten als professional?

27-04-2017 16:20 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een goede vriend wil voor zz beginnen als GZ psycholoog. Nu had hij het over 1np.

Hij heeft iemand daar gesproken mar duidelijk werd het niet wat je nou per uur verdient..

Ik zei dat ik wel een topic op een forum voor hem zou openen... ????

Maar misschien zit hier niemand die aangesloten is bij dit netwerk? 600 in Nederland 'slechts' lees ik
Alle reacties Link kopieren
Je kan vragen per uur wat je wilt, maar de verzekeringen vergoeden maar een bepaald maximumbedrag. Wat je meer vraagt, moet de patiënt zelf betalen. Niet alle patiënten willen (een deel) zelf betalen. Als patiënt weet ik dat bedragen per 'uur' van 45 min rond 90-100 euro liggen.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Alle reacties Link kopieren
Ok maar je zal ook deel aan 1np moeten afstaan?
Keuteltje, denk je nou echt dat zomaar iemand hier er meer over weet dan de organisatie zelf? Laat je vriend het zelf goed navragen, daar heeft hij meer aan.
Alle reacties Link kopieren
Eens! Hij zegt geen duidelijk overzicht te krijgen..

daarom hoop ik een professional hier te vinden. Wie niet waagt wie niet wint
Alle reacties Link kopieren
1np?
Ik zou gewoon een afspraak maken met iemand van de stichting om het over mogelijkheden te hebben. Komt ook wat onprofessioneel over om informatie via dit forum te vergaren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Luna_ schreef op 27 april 2017 @ 18:04:

Ik zou gewoon een afspraak maken met iemand van de stichting om het over mogelijkheden te hebben. Komt ook wat onprofessioneel over om informatie via dit forum te vergaren.Eens! Hoopte iemand te vinden die voor ze werkt en wilt pb en
Maar waarom dan via dit forum als je alle aangesloten behandelaren via de website kan vinden, dat snap ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Als je vriend dit soort informatie via iemand anders op een forum moet krijgen, heb ik sterke twijfels bij zijn geschiktheid als psycholoog. Van een universitair geschoold iemand mag je wel enige zelfredzaamheid verwachten
Alle reacties Link kopieren
Ook eens maar het was op mijn initiatief met helaas geen positief resultaat.. althans tot nu toe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven