Mode & Beauty alle pijlers

Jeffree Star

26-04-2017 21:05 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Vroeg me af wie er allemaal ervaring heeft met de cosmetica producten van the amazing Jeffree Star.



Zou graag van alles willen bestellen online, alleen ja..je kan niks uittesten, dus dat word gokken! Gaat vooral om de kwasten, highlighters en oogschaduw pallet.

Iemand aandraders? Of belangrijker..afraders?



Cant wait!
Alle reacties Link kopieren
Je kan op YouTube kijken. Staan veel reviews online
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Dit en anders < naam product> en dan <review> googlen.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Massha van Beautygloss en Jessie Maya zijn er lyrisch over en volgens mij vond Vera Camilla ht ook geweldig. Maar of je daar nou altijd op kunt vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg binnen nu en een week een highlighter binnen (de samenwerking met Manny Mua) dan kan ik je een ervaring vertellen haha
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
quote:closednote schreef op 26 april 2017 @ 22:31:

Massha van Beautygloss en Jessie Maya zijn er lyrisch over en volgens mij vond Vera Camilla ht ook geweldig. Maar of je daar nou altijd op kunt vertrouwen.Die worden er dik voor betaald om lyrisch over die producten te doen. Is gewoon reclame. De beautyblogs zijn erg ongeloofwaardig.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Je moet natuurlijk kopen wat je zelf wil, maar er is wat controverse geweest omtrent Jeffree Star omdat hij nogal racistische uitspraken heeft gemaakt. Zoals zuur gooien over iemand met bruine huid Ik zelf wil zo'n merk niet steunen. Ik begrijp wel dat zoiets voor anderen misschien niet meetelt, maar ik dacht ik deel het even.
Is die Jeffree Star trouwens een en man, transgender of een drag queen? Volgens mij is het een man met een liefde voor make up maar ik vind het wel een beetje apart want door al die make up lijkt hij een vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 26 april 2017 @ 23:34:

Je moet natuurlijk kopen wat je zelf wil, maar er is wat controverse geweest omtrent Jeffree Star omdat hij nogal racistische uitspraken heeft gemaakt. Zoals zuur gooien over iemand met bruine huid Ik zelf wil zo'n merk niet steunen. Ik begrijp wel dat zoiets voor anderen misschien niet meetelt, maar ik dacht ik deel het even.



Dit.



Dacht dat ie ook rare uitspraken over joden had gedaan en dat ie dat nu afdoet als jeugdzondes zonder er duidelijk afstand van te nemen.
Alle reacties Link kopieren
ik heb het oogschaduwpalet. Het is wel prima maar vind het geen 50 euro waard. De lipstick is wel fijn maar niet bijzonder. Gekocht toen ik nog niet wist dat hij er aparte ideeën op nahoudt. Denk niet dat ik het nog een keer zou kopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maaique schreef op 26 april 2017 @ 22:37:

Ik krijg binnen nu en een week een highlighter binnen (de samenwerking met Manny Mua) dan kan ik je een ervaring vertellen hahaBen benieuwd! Schijnt een mooie gepigmenteerde highlighter te zijn, ben benieuwd of het ook echt zo is!
Alle reacties Link kopieren
quote:closednote schreef op 27 april 2017 @ 09:40:

Is die Jeffree Star trouwens een en man, transgender of een drag queen? Volgens mij is het een man met een liefde voor make up maar ik vind het wel een beetje apart want door al die make up lijkt hij een vrouw.Heb ik mezelf ook afgevraagd, is nooit een duidelijk antwoord op gekomen. Maar het wisselen tussen zijn mannelijke uiterlijk en vrouwelijke uiterlijk maakt hem genderfluid. Voor zover ik weet is hij bisexueel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meerdere Highlighters van Jeffree Star, daarnaast ook een paar liquid lipsticks en de lipscrub. Alle producten dat ik heb van Jeffree Star zijn geweldig. Ik raad je aan om dit via Beauty Bay te bestellen, hier hebben ze een grote collectie en geen verzendkosten, je hebt wel een creditcard nodig.



Van wat voor kleuren hou je? En wat voor huidskleur heb je? Misschien kan ik je wel een paar adviezen geven over welke dan het beste is.
Beoordeel een boek nooit op z'n kaft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven