Gefrustreerd na seks

26-04-2017 23:32 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Om anoniem te blijven heb ik even een nieuwe Nick aangemaakt. Ik hoop dat jullie raad hebben.



Ik heb namelijk een fantastische man in mijn leven, sinds een half jaar. We klikken ontzettend goed en hebben het erg leuk samen. Maar dat geldt niet voor in bed. Eigenlijk is dat ook niet helemaal waar, want de seks is fantastisch! Maar we beleven het allebei heel anders. Hij lijkt gewend te zijn aan klaarkomende vrouwen die orgasmes echt het toppunt vinden, net als hijzelf. En ik ben niet zo. Ik geniet van het genieten en een man die weet waar hij mee bezig is. Dat resulteert bij mij niet altijd in een orgasme, maar dat hoeft ook niet voor mij. Ik vind klaarkomen nou ook weer niet zo bijzonder. Maar hij krijgt het gevoel het niet goed te doen daardoor en hoe vaak ik ook uitleg dat dit niet zo is, het idee zit in zijn hoofd en gaat er niet uit.



De lol is er in bed dus wel een beetje af. Ik weiger om te faken om hem een plezier te doen, maar hij heeft hierdoor het gevoel te falen. Ik wil hem niet het gevoel geven te falen, want dat doet hij absoluut niet. Hoe lossen we dit op?
Alle reacties Link kopieren
dat mannen en vrouwen orgasmetechnisch anders in elkaar zitten, begrijp ik.
quote:Emperor schreef op 27 april 2017 @ 15:53:

dat mannen en vrouwen orgasmetechnisch anders in elkaar zitten, begrijp ik.Maar waarom verbind je daar dan geen logische conclusies aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:honingbijtje schreef op 27 april 2017 @ 16:02:

[...]





Maar waarom verbind je daar dan geen logische conclusies aan?

dat doe ik wel; veel vrouwen kunnen niet klaarkomen door penetratie alleen.

maar de conclusie hier is dat een orgasme niet persé voor vrouwen hoeft.

en dat de seks dan goed is zoals ie is.

is dat dan voor alle vrouwen zo?
quote:Emperor schreef op 27 april 2017 @ 18:21:

[...]



dat doe ik wel; veel vrouwen kunnen niet klaarkomen door penetratie alleen.

maar de conclusie hier is dat een orgasme niet persé voor vrouwen hoeft.

en dat de seks dan goed is zoals ie is.

is dat dan voor alle vrouwen zo?Brrrrr doe es niet zo eng Emperor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 27 april 2017 @ 19:08:

[...]



Brrrrr doe es niet zo eng Emperor! hee nico wat doe ik voor engs?
Alle reacties Link kopieren
Conclusie ?



Iemand?
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 27 april 2017 @ 18:21:

[...]



dat doe ik wel; veel vrouwen kunnen niet klaarkomen door penetratie alleen.

maar de conclusie hier is dat een orgasme niet persé voor vrouwen hoeft.

en dat de seks dan goed is zoals ie is.

is dat dan voor alle vrouwen zo?Nee, zeker niet
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 27 april 2017 @ 20:48:

Conclusie ?



Iemand?Voor iedereen is het anders?
quote:Emperor schreef op 27 april 2017 @ 18:21:

[...]



dat doe ik wel; veel vrouwen kunnen niet klaarkomen door penetratie alleen.

maar de conclusie hier is dat een orgasme niet persé voor vrouwen hoeft.

en dat de seks dan goed is zoals ie is.

is dat dan voor alle vrouwen zo?Nope. Voor mij is dat niet af. Maar misschien ben ik geestelijk wel meer een kerel dan. Ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 27 april 2017 @ 18:21:

[...]



dat doe ik wel; veel vrouwen kunnen niet klaarkomen door penetratie alleen.

maar de conclusie hier is dat een orgasme niet persé voor vrouwen hoeft.

en dat de seks dan goed is zoals ie is.

is dat dan voor alle vrouwen zo? ieder mens is anders, ook vrouwen zijn allemaal verschillend, dus voor de ene vrouw wel en de andere niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Emperor schreef op 27 april 2017 @ 20:23:

[...]



hee nico wat doe ik voor engs?Enge conclusies trekken....vrouwen die niet zo nodig hoeven klaar te komen.....tssss
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 27 april 2017 @ 21:16:

[...]



Enge conclusies trekken....vrouwen die niet zo nodig hoeven klaar te komen.....tssss

o oke



tnx voor de antwoorden allen.
Alle reacties Link kopieren
Hij moet zich niet zo aanstellen en beseffen dat elke vrouw seks anders beleeft. Faken lijkt me het laatste wat je moet doen
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 27 april 2017 @ 20:50:

[...]





Voor iedereen is het anders?Dat maakt het ook elke keer weer spannend...of frustrerend...
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
Lang leve de vibrator
die ik wilde bestaat al...
quote:Emperor schreef op 27 april 2017 @ 18:21:

[...]



dat doe ik wel; veel vrouwen kunnen niet klaarkomen door penetratie alleen.

maar de conclusie hier is dat een orgasme niet persé voor vrouwen hoeft.

en dat de seks dan goed is zoals ie is.

is dat dan voor alle vrouwen zo?Nee natuurlijk is dat niet voor álle vrouwen zo! Houden alle mannen van slanke vrouwen? Houden alle mannen van een gladgeschoren vulva? Nee, sommigen hebben liever een dikke vrouw of een streepje of natuurlijk. Ieder zijn voorkeuren. Maar sommige/veel vrouwen hoeven niet elke seksbeurt klaar te komen om toch te genieten ervan. Klaarkomen is dan niet een heilig moeten om bevredigd te zijn met de seks.
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 28 april 2017 @ 00:04:

[...]





Dat maakt het ook elke keer weer spannend...of frustrerend... Klopt, maar meer spannend dan frustrerend mag ik hopen
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand_ schreef op 27 april 2017 @ 00:58:

Ik begeef me waarschijnlijk op een ernstig hellend vlak wanneer ik stel dat de vrouw die ik niet kan laten klaarkomen niet bij mij past? En dus niet een vrouw is die ik wil?Nee hoor, geen hellend vlak wat mij betreft. Dat mag je gelukkig helemaal zelf uitmaken. Een man die niet beft is voor mij een dikke bij voorbeeld
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
en even on topic. Dit lijkt mij vooral een communicatieprobleem. Waarom gelooft hij jou niet? Mogen jouw gevoelens er niet zijn? Alarmbelletje...



en ik snap hem ook. Als een man niet kan/wil klaarkomen dan mis ik toch dat kersje op de taart
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:honingbijtje schreef op 28 april 2017 @ 05:04:

[...]





Nee natuurlijk is dat niet voor álle vrouwen zo! Houden alle mannen van slanke vrouwen? Houden alle mannen van een gladgeschoren vulva? Nee, sommigen hebben liever een dikke vrouw of een streepje of natuurlijk. Ieder zijn voorkeuren. Maar sommige/veel vrouwen hoeven niet elke seksbeurt klaar te komen om toch te genieten ervan. Klaarkomen is dan niet een heilig moeten om bevredigd te zijn met de seks.

je teacher modus staat nog aan.

ik stelde die vraag om reacties van vrouwen hier te krijgen. ik wilde persoonlijke ervaringen lezen.

en ik heb niet gezegd dat klaarkomen een heilig moeten is om bevredigd te zijn, ik reageerde op TO die zei dat een orgasme sowieso niet zo bijzonder was.
quote:Emperor schreef op 27 april 2017 @ 18:21:

[...]



dat doe ik wel; veel vrouwen kunnen niet klaarkomen door penetratie alleen.

maar de conclusie hier is dat een orgasme niet persé voor vrouwen hoeft.

en dat de seks dan goed is zoals ie is.

is dat dan voor alle vrouwen zo?

Ik kom niet klaar door penetratie alleen.

Maar de seks is voor mij niet goed als ik niet klaarkom.
quote:Emperor schreef op 28 april 2017 @ 10:31:

[...]



je teacher modus staat nog aan.

quote:Emperor schreef op 28 april 2017 @ 10:31:

[...]



je teacher modus staat nog aan.

ik stelde die vraag om reacties van vrouwen hier te krijgen. ik wilde persoonlijke ervaringen lezen.

en ik heb niet gezegd dat klaarkomen een heilig moeten is om bevredigd te zijn, ik reageerde op TO die zei dat een orgasme sowieso niet zo bijzonder was.Persoonlijk heb ik soms geen zin in het gedoe om een orgasme te krijgen, maar als ik te lang niet klaarkom tijdens seks wordt ik stikchagrijnig. En laat ik dat nou net al bijna 4 weken niet hebben gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:honingbijtje schreef op 28 april 2017 @ 13:50:

[...]





Persoonlijk heb ik soms geen zin in het gedoe om een orgasme te krijgen, maar als ik te lang niet klaarkom tijdens seks wordt ik stikchagrijnig. En laat ik dat nou net al bijna 4 weken niet hebben gedaan.ik kan me voorstellen dat je er dan aan toe bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:honingbijtje schreef op 28 april 2017 @ 13:50:

[...]





Persoonlijk heb ik soms geen zin in het gedoe om een orgasme te krijgen, maar als ik te lang niet klaarkom tijdens seks wordt ik stikchagrijnig. En laat ik dat nou net al bijna 4 weken niet hebben gedaan.Haha, nou wat houdt je tegen dan? Bespring die lekkere vent en rijdt jezelf naar de zevende hemel. Pssst: niet van tevoren chagrijnig kijken, want daar worden mannen niet geil van
Leef en laat leven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven