Vrijmarkt: wat heb je NIET gekocht?

27-04-2017 17:01 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens kijken.... patat, broodje hamburger, kibbeling, loempia's..... flauw hè, maar ik had honger...



Ok serieus nu, ik zag hele mooie aardewerken schaaltjes en glazen parfumflesjes in allerlei kleuren maar mijn man zou een hartverzakking krijgen dus maar niet gedaan....
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
quote:modus_ schreef op 27 april 2017 @ 17:29:

[...]



Dit. Zelfs mijn kleuter van 5 leek dat niet lekker.

Verder nog een doos Kid k'nex voor €2,50. Best mooie doos en redelijke prijs maar te weinig om echt iets zelf te kunnen maken. Ook geen nieuw Skylander figuur voor €3,50 ivm veel te duur. Verder denk ik dat ik meer had kunnen kopen zonder kleuter, want die had na 5 kraampjes al geen zin meer en wilde naar huis om zijn puzzels te maken.Dat lees je ook niet vaak, dat je met kind minder koopt dan zonder
Alle reacties Link kopieren
Een babybadje op standaard om de hond in te wassen (lijkt mij handig, al tijdje over nagedacht maar man vind het niks). En een paar grote omnibussen van boeken die ik al gelezen heb voor in de kast.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag 2 hele mooie houten kandelaars, maar vond ze te duur. Waren 10 en 12 euro, doei...
Vertrouwen - als je alles loslaat, heb je twee handen vrij
Alle reacties Link kopieren
Dat nerf pistool van 30 euro, zoon is nog pissig...

(en vond m later voor 20 bij de intertoys dus we gaan van we week wel ff kijken)



Thermostaatkranen voor 50 euro, grapje zeker?

En dat schattige knuffeltje met stiftvlekken voor 1 euro, voor 50ct kreeg ik m niet mee :(
Alle reacties Link kopieren
De plakjes arretjescake (rauwe eieren) die in de zon lagen te glimmen.
Alle reacties Link kopieren
Het spel Cluedo. Had ik achteraf toch wel willen hebben eigenlijk. Een boekje van Roald Dahl. En verder nog heeeel veel natuurlijk, anders was de markt nu leeg geweest.
Alle reacties Link kopieren
Een barbie met paard erbij voor mijn nichtje, ze wilde er €20 voor hebben! Das geen rommelmarktprijs
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Een goudkleurig barok-achtig schilderijlijstje waar men 7,50 euro voor vroeg. Toen ik zei dat ik dat te duur vond (had een euro of 3 in mijn hoofd) wilden ze zakken naar 5 euro. Dat vond ik nog steeds te veel. "Ja, maar het is echt antiek hoor!". Yeah right
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Speelgoed waar zoon nog te klein voor is, zag leuke spellen die ik nog van vroeger ken alleen vind het zonde om het nu te kopen en nog 2 jaar ongebruikt in de kast te hebben staan (en dan nog een kast te moeten kopen want ik heb geen idee waar ik het spul zou laten). Een politie auto met geluid waar geen batterijen in zaten, heb er na vorige miskopen geen vertrouwen meer in om de gok te nemen en geen schroevendraaier bij me om het batterijen vakje open te maken om te testen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 27 april 2017 @ 17:24:

[...]





Jouw koningsdagbuitBedankt!
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een verweerde, gedeukte oude trompet laten liggen. Heb daar nu spijt van, had niet misstaan in ons interieur.
Love is the meaning of life
quote:LadyMadonna schreef op 27 april 2017 @ 17:49:

De plakjes arretjescake (rauwe eieren) die in de zon lagen te glimmen.



Kan ook zonder eieren, maar ook dan maar niet nee.

Ik heb de minicupcakes ook laten liggen. Ze zagen er schattig uit en het kind van de kraam had zo te zien dr best gedaan maar nee bedankt.



Een vormenpuzzelding voor dochter. €8 koekkoek heb ik een nieuwe voor.

Later 1 gevonden met veel meer blokjes, een vormenhuis voor €2.
En ook veel leuk speelgoed laten liggen waar dochter nog te klein voor is.

Geen ruimte voor.
Alle reacties Link kopieren
Houten puzzels. Man vond dat we er al wel genoeg hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik had even de neiging om een Spirograph te kopen, maar ik heb geen kinderen. Was meer een soort nostalgie.



Op een paar biertjes na niks gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Cocoskoeken en 2 kussensloopjes (met de oorspronkelijke prijskaartjes er nog aan)
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Boeken, want geen ruimte en heb een ereader. En verder allemaal vreselijke kitsch schilderijen. Wil graag een muur vol vreselijke schilderijen maar vriend wil niet.



En planten, omdat ik dat niet meer mee kon nemen. :(
Alle reacties Link kopieren
En de xbox die net aan onze neus voorbij ging.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag een Wii maar wij hebben al een Wii dus niet gekocht. Ik keek nog wel even of ze Wii spellen verkochten maar helaas. Voor de rest was het letterlijk een rommelmarkt. Niets gekocht.
Ik zag een paar hele vieze, compleet afgetrapte kinder-birkenstockjes liggen. Ik werd er plaatsvervangend misselijk van.
Alle reacties Link kopieren
Hee, wij hebben een X-box en een Senseo verkocht. En ik moet wel lachen om die cakejes van die kinderen. Vind dat zelf ook niet fris. Maar jongste heeft vandaag 35 euro verdiend met de verkoop van zelfgebakken koekjes en limonade. Hij begon met 20 cent te vragen per koekje, maar het ging zo goed dat het al gauw 1 euro per koekje werd.



Ik heb alles niet gekocht. En daar ben ik heel blij om. Wil juist troep mijn huis uit in plaats van erin.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb expres niet gekeken voor knuffels. Heb er al een aantal en ach wat moet je er eigenlijk mee als volwassen vrouw.

Maar toen ik wegfietste van de markt had iemand een aap achtergelaten naast de prullenbak. Even navraag gedaan die arme knuffel was afgedankt.

Dus in mijn fietstas gestopt en de aap asiel verleent. Niet gekocht, wel meegenomen dus.



Verder zag ik nog een enorm mooi rumicub spel met houten plankjes, niet nodig dus niet gekocht maar riep wel.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Een metalen designschaal. Ik was op zoek naar iets dat ik als vogelbadje kon misbruiken. Ze wilden er 35 euro voor. Nee, succes met verkopen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 opklap veldbedden laten liggen. Vond ze zelf wel handig, maar hoorde in mn hoofd de stem van mn vriendin "ja en waar bergen we die dan nou weer op". Voor zomers geen probleem, dan gebruiken we ze op om te liggen, maar waar laat ik dat in de winter. Is overigens wel een goed punt, dus maar laten staan.



En ik zag hele leuke verkleedkleren voor mn neefje en nichtje. Maar de band met mn schoonzus is niet zo goed, en ik weet dan niet zeker hoe ze zal reageren als ik het meeneem. Weet nooit zo goed hoe tweedehands kleding bij anderen valt. Niet iedereen wil iets aan wat anderen al gedragen hebben. Dus maar laten liggen. Wat ik eigenlijk ook weer stom van mezelf vond. Dat ik daar zo onzeker over ben.
Alle reacties Link kopieren
Een zand en watertafel van Little Tikes. Werd net voor onze neus verkocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven