Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken



Mijn bijdrage:



- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.



- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.



Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 27 april 2017 @ 08:10:

[...]



Keratine behandeling zelf doen is best een risico je moet ook een speciale steiltang hebben die warmer wordt dan de normale tangen.

Ga er voor de zomervakantie een laten doen wordt elke avond mijn haar uit föhnen en na 5 minuten toch op Diana Ross lijken een beetje beu



Aha dus dàarom worden die haren allemaal zo stijl, vanwege een stijltang. Ik zie die keratinebehandelingen heel vaak voorbij komen op facebook, en behalve hoe gewelsig de keratine voor je haar moet zijn, staat er dus nooit bij hoe het precies werkt. Ik heb mij dus al die tijd afgevraagd waarom zelfs negroïde haar zo stijl kan worden van enkel een keratinebehandeling (want stijlen is toch juist slecht voor je haren?), want dat zeggen ze er nooit bij.



Maar het komt dus gewoon door een stijltang . Mysterie solved.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 27 april 2017 @ 08:07:

[...]





Bij de action hebben ze ook microfiber make-up reinigingsdoekjes 0,89€ werken ook erg goed !Die vond ik juist helemaal niet goed, omdat ze binnenstebuiten zaten als je begrijpt wat ik bedoel. Van de primark en van aliexpress zijn wel heel prima
quote:Groupie schreef op 27 april 2017 @ 11:18:

[...]





Die vond ik juist helemaal niet goed, omdat ze binnenstebuiten zaten als je begrijpt wat ik bedoel. Van de primark en van aliexpress zijn wel heel prima

Nee snap eerlijk gezegd niet wat je bedoelt ;)

Ik vind ze prima stop mijn vingers toch niet in die daarvoor bestemde openingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsNiceGuy schreef op 27 april 2017 @ 06:26:

[...]





Ervaring bij het kapsalon is prima. Gezonde, glanzende haren zonder krullen. Maar je moet het regelmatig opnieuw doen en dat is erg duur. En ik betaalde geen 275€!



Zelf doen was een ramp. Product gekocht bij Kruidvat (kom nu niet op het merk, die Franse kapper..). Het zat nog maar op een klein stukje haar en dat verbrandde precies onmiddellijk. Ik kon alsnog naar de kapper voor de dure behandeling.



Ondertussen heb ik mij verzoend met mijn krullenbol en geef ik handenvol geld uit aan krullenproducten



Ik quote ff mezelf, het was dus de Expert Lissage van Franck Provost dat je absoluut niet moet gebruiken. Mijn haar was kapot geschroeid! Gelukkig had ik eerst een klein stukje geprobeerd.

Een stijltang had ik hiervoor niet nodig.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 27 april 2017 @ 08:10:

[...]



Ga er voor de zomervakantie een laten doen wordt elke avond mijn haar uit föhnen en na 5 minuten toch op Diana Ross lijken een beetje beu Vandaar dat ik mijn krullen gewoon terug laat krullen. Dan zijn ze wel mooi. Uitgeföhnde krullen die terug gaan kroesen zijn inderdaad zeer vervelend. Na 10 jaar heb ik dat opgegeven en ik krijg best veel complimentjes op mijn krullen nu
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Nou shampoo en conditioner net gehaald..

Snel een update..



Fijne Koningsdag allemaal
Als je wint heb je vrienden...
quote:MrsNiceGuy schreef op 27 april 2017 @ 11:38:

[...]





Vandaar dat ik mijn krullen gewoon terug laat krullen. Dan zijn ze wel mooi. Uitgeföhnde krullen die terug gaan kroesen zijn inderdaad zeer vervelend. Na 10 jaar heb ik dat opgegeven en ik krijg best veel complimentjes op mijn krullen nu

Als net alleen de krullen waren vond ik het primamaar echt kroes/frizz hoe ik het ook moet noemen.

Stap ik compleet geföhnd de hotelkamer uit en binnen 5 minuten
Alle reacties Link kopieren
Ik kon het niet laten en ben net na mijn werk toch maar even het wimperserum wezen halen, ben benieuwd. De shampoo sla ik even over want ik heb een hele goeie, maar inmiddels ben ik wel erg nieuwsgierig naar The Ordinary, en zie ik tot mijn grote vreugde dat je bij Asos met Ideal kunt betalen, wat een feest
Alle reacties Link kopieren
quote:afstandsbediening1989 schreef op 27 april 2017 @ 08:26:

[...]





Wat zijn buffet? Ik heb gekeken op de ASOS website maar ik kan het niet vinden?http://www.asos.com/the-o ... y-buffet-30ml/prd/7554573
Alle reacties Link kopieren
quote:Baudolino schreef op 31 maart 2017 @ 22:56:

Is de uitgroeispray hier al ten sprake gekomen?Bedoel je die van L'Oréal? Ik heb m! Fijn spul, maar niet direct op je haar sprayen, want dat geeft een hele gekke streep.
Alle reacties Link kopieren
quote:dutchsuzanne schreef op 27 april 2017 @ 13:30:

[...]





http://www.asos.com/the-o ... y-buffet-30ml/prd/7554573Bedankt!! Heb het besteld
Alle reacties Link kopieren
Wat raden jullie aan voor een puber huid? Mijn zoon van 15 begint her en der wat pukkels te krijgen. Ik heb zelf wel reinigings producten maar die zijn niet voor zijn huid. Welke reinigings/verzorgingsproducten zijn hier geschikt voor?

Van vroeger ken ik alleen clearasil, maar die zijn volgens mij niet zo heel erg goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Arizona15 schreef op 27 april 2017 @ 16:07:

Wat raden jullie aan voor een puber huid? Mijn zoon van 15 begint her en der wat pukkels te krijgen. Ik heb zelf wel reinigings producten maar die zijn niet voor zijn huid. Welke reinigings/verzorgingsproducten zijn hier geschikt voor?

Van vroeger ken ik alleen clearasil, maar die zijn volgens mij niet zo heel erg goed.Black african soap! Werkt echt als een knetter! Er is hier een topic over geweest...
quote:jules schreef op 27 april 2017 @ 14:05:

[...]





Bedoel je die van L'Oréal? Ik heb m! Fijn spul, maar niet direct op je haar sprayen, want dat geeft een hele gekke streep.Maar hoe dan wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:Groupie schreef op 27 april 2017 @ 16:28:

[...]





Black african soap! Werkt echt als een knetter! Er is hier een topic over geweest...

Gebruikte is in mijn jonge jaren ook. Werkte opzich wel maar het waren bleek later niet gewoon jeugdpuistjes maar acne en daar hielp de Zeep niet voor.



Heb nu van Paula's choice, werkt echt perfect!



Zou voor zoon een goede reiniger aanschaffen.



Misschien die van Louis widmer.Of kruidvat merk. 2 uiteenlopende merken en prijzen maar beide goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de paarden shampoo+conditioner vanmorgen voor het eerst gebruikt en ik heb wel het idee dat het een iets vollere bos is nu. Van mezelf wat slagen in mijn haar trouwens, mijn man zei: je hebt meer krullen

Maar ik zie zelf niet dat het meer krult. Wel ietsje meer volume.
Alle reacties Link kopieren
Zoon heeft echt jeugdpeustjes, ik zie rond zijn neus ook wat meeeters. Groupie ik ga even googlen op dat African soap waar je dat kan kopen, nog nooit eerder van gehoord.



Frietmetmayo welke reiniger zou dan geschikt voor hem zijn? er is alijd zoveel keuze.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu het topic over de zeep aan het lezen en zie veel lovende reacties. Ik ga hem bestellen, kost geen drol.
Alle reacties Link kopieren
Zo net de African soap besteld



Dit topic is zo niet goed voor mijn portemenee.
Alle reacties Link kopieren
Arizona ik gebruik het nog steeds regelmatig, ik blijf hormonale pukkels houden en daar werkt het prima tegen. Maar geef het wel echt een kans, want een aantal mensen die ik maf aangeraden stopten er mee na een week, omdat ze het te uitdrogend vonden. Maar daar moet je echt even doorheen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik las het inderdaad, dat je huid eraan moet wennen. Ik ben heel benieuwd, het schijnt ook te helpen tegen meerdere dingen, dus ik ga het ook gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 27 april 2017 @ 09:14:

[...]





http://theordinary.com/product/rdn-buffet-30mlHee! Het is er weer.. ik wilde het gisteren bestellen maar het was op. Ik heb het uiteindelijk besteld op de site van het bedrijf zelf, maar daar waren ook wat dingen op. Eindstand; halve bestelling bij Asos en halve bestelling bij Deciem
Alle reacties Link kopieren
quote:Arizona15 schreef op 27 april 2017 @ 18:30:

Ja ik las het inderdaad, dat je huid eraan moet wennen. Ik ben heel benieuwd, het schijnt ook te helpen tegen meerdere dingen, dus ik ga het ook gebruiken.Ik zou het alleen in de avond gebruiken en daarna wel de huid insmeren.
Alle reacties Link kopieren
Idd, rustig opbouwen
Alle reacties Link kopieren
Ik woon niet in NL en vind het nu een beetje jammer dat toen ik er was, ik de Vitis tandpasta niet gehaald heb. Heb nu gegoogled en volgens mij kan ik het hier wel online bestellen. Net als de Tail 'n Mane shampoo (ook die voor gekleurd haar).



Ik weet niet wie het vroeg, maar ik heb ook een vochtarme huid en ik gebruik het hydra intense masker van Lancome soms als nachtcreme. Die van Nivea (moisture mask) is trouwens ook goed. Gewoon een hele nacht laten inwerken.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven