Wie mis jij op het forum momenteel? Deel 2

06-07-2016 20:22 1286 berichten
De titel spreekt voor zich.

In het eerste deel deden de mods het verzoek geen negatieve uitlatingen te doen over forummers die zich niet kunnen verdedigen (permabannelingen bijvoorbeeld).
O wat gek joh. Verbaast me best.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk misschien niet goed, of we missen elkaar maar ik mis Redbulletje alweer een hele poos....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
ZombieQueen waar is zij gebleven?
quote:Eindeloos schreef op 27 april 2017 @ 10:19:

Ik kijk misschien niet goed, of we missen elkaar maar ik mis Redbulletje alweer een hele poos....Alweer een half jaar geleden dat ze schreef...
quote:Corona67 schreef op 27 april 2017 @ 08:12:

Tja. Zolang iedereen maar lekker anoniem mag blijven staffen, blijven mensen (soms) onnodige bannen krijgen.

Ik heb al eens voorgesteld aan de mods om bij elke staf de naam erbij te zetten. Als je zo stoer bent om te staffen moet je ook zo stoer zijn om je naam en reden erbij te laten zetten.



Maar zoals zoveel tips en adviezen "gaan ze er naar kijken" en hoor je er nooit meer wat van.



Maar goed. Dit was ff offtopicStaffen is niet anoniem. Mods zien wie er staft.
quote:Star schreef op 27 april 2017 @ 11:53:

[...]





Staffen is niet anoniem. Mods zien wie er staft.

Inderdaad.

Bovendien had Elle al meerdere (tijdelijke) bans op haar naam staan, ze wist hoe de hazen liepen en vond het desondanks nodig om mensen te schofferen. Ik mis haar niet.
quote:Star schreef op 27 april 2017 @ 11:53:

[...]





Staffen is niet anoniem. Mods zien wie er staft.Alleen de mods, niet de lezers, dus laf, klikken. Schrijf dan op z'n minst dat je gaat staffen.
quote:Courage-- schreef op 27 april 2017 @ 12:00:

[...]



Inderdaad.

Bovendien had Elle al meerdere (tijdelijke) bans op haar naam staan, ze wist hoe de hazen liepen en vond het desondanks nodig om mensen te schofferen. Ik mis haar niet.Dit.
quote:_alice_ schreef op 27 april 2017 @ 10:45:

ZombieQueen waar is zij gebleven?Die is er nog.
quote:niekie1 schreef op 27 april 2017 @ 12:03:

[...]



Alleen de mods, niet de lezers, dus laf, klikken. Schrijf dan op z'n minst dat je gaat staffen.Dit bedoel ik dus idd
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 27 april 2017 @ 08:12:

Tja. Zolang iedereen maar lekker anoniem mag blijven staffen, blijven mensen (soms) onnodige bannen krijgen.

Ik heb al eens voorgesteld aan de mods om bij elke staf de naam erbij te zetten. Als je zo stoer bent om te staffen moet je ook zo stoer zijn om je naam en reden erbij te laten zetten.



Maar zoals zoveel tips en adviezen "gaan ze er naar kijken" en hoor je er nooit meer wat van.



Maar goed. Dit was ff offtopicAls je niks banwaardig doet, krijg je ook geen ban. Ligt dus echt aan hunzelf en heeft niks met anonimiteit van de staffert te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:niekie1 schreef op 27 april 2017 @ 12:03:

[...]



Alleen de mods, niet de lezers, dus laf, klikken. Schrijf dan op z'n minst dat je gaat staffen.Weet je wat laf is? Anoniem op het internet iemand uitschelden. Als ik dat zie, staf ik die persoon. En dat ga ik echt niet vermelden. Dat zijn nou eenmaal de consequenties.
quote:_alice_ schreef op 27 april 2017 @ 10:45:

ZombieQueen waar is zij gebleven?Zij is er nog onder een andere nick nu.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis Hatsetats.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 27 april 2017 @ 19:01:

Ik mis Hatsetats.Die heeft een permaban.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 27 april 2017 @ 19:05:

[...]



Die heeft een permaban.Ik mis haar lekker toch.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 27 april 2017 @ 19:08:

[...]





Ik mis haar lekker toch.Dat kan.
quote:feow schreef op 27 april 2017 @ 19:01:

Ik mis Hatsetats.I love Hatsetats ik mis der ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis Elle, ik weet dat ze een perma heeft maar toch mis ik haar aparte berichtjes
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 27 april 2017 @ 19:15:

Ik mis Elle, ik weet dat ze een perma heeft maar toch mis ik haar aparte berichtjesDat kan ook hè...........kàn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 27 april 2017 @ 19:01:

Ik mis Hatsetats.Ik ook
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 27 april 2017 @ 19:16:

[...]



Dat kan ook hè...........kàn. Ja die uitspraken van haar, ik moest er altijd wel om lachen
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 27 april 2017 @ 19:01:

Ik mis Hatsetats.Ik ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik mis Djoels.

Ze komt soms nog voorbijvliegen, maar niet meer met hilarische live-verslagen.
quote:Trevina schreef op 27 april 2017 @ 19:27:

Ik mis Djoels.

Ze komt soms nog voorbijvliegen, maar niet meer met hilarische live-verslagen.Inderdaad. Dat Kramfors topic was geniaal destijds. Het is nog steeds leuk om terug te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven