Vriendin heeft mij geslagen?

23-04-2017 07:17 277 berichten
Alle reacties Link kopieren
=
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-04-2017 09:36
Reden: Maatregelen genomen ivm OP verwijderd
% gewijzigd
Of je bent al zo bekend bij de politie dat ze denken, heb je haar weer
Alle reacties Link kopieren
quote:lolly-pop schreef op 27 april 2017 @ 14:11:

Dus iemand in een situatie van huiselijk geweld kan ook geen aangifte doen, want geen bewijs/getuigen? Echt wat een onzin. Je hebt helemaal niet gebeld.Ik heb haar het verhaal uitgelegd waar het s gebeurd en wat er is gebeurd vanuit daar heeft zij advies gegeven, ik sta sterker als ik getuige heb of bewijs anders is het maar een ''aangifte''. Aan de andere kant wil ik het gewoon laten, wie weet dat deze meid in staat is als ze hoort dat er een aangifte is gedaan tegen haar, zij heeft echt schijt aan haar leven, ze zou mij nog een keer kunnen aanvallen.
quote:Star schreef op 27 april 2017 @ 14:04:

Dieven ook niet.
Alle reacties Link kopieren
En geef gewoon aub serieus advies, ik vress hier voor mijn leven, aangifte doen betekent dat ik weer met haar te maken moet hebben en zij kan mij weer aanvallen als ze toch al weet dat ze bekend staat bij de politie. Sommige mensen hebben gewoon echt schijt, ik ken haar beter dan jullie en ik heb al aan eerder situaties gezien dat zij schijt heeft aan haar leven, zij wilt nergens komen in haar leven en als ze hoort dat ik aangifte heb gedaan kan zij mij als zij mij tegenkomt nog een keer aanvallen omdat zij het gevoel heeft dat het ''mij'' schuld is. Nogmaals luister aub mensen deze persoon klopt niet, ik kan wel politie inschakelen maar politie heeft ook schijt aan je veiligheid.
quote:lolly-pop schreef op 27 april 2017 @ 14:11:

Dus iemand in een situatie van huiselijk geweld kan ook geen aangifte doen, want geen bewijs/getuigen? Echt wat een onzin. Je hebt helemaal niet gebeld.Nee natuurlijk heeft ze niet gebeld. En dit hele verhaal is denk ik van a tot z verzonnen, of heel erg uit z'n verband getrokken.
Alle reacties Link kopieren
quote:sassa_82 schreef op 27 april 2017 @ 14:31:

[...]



Nee natuurlijk heeft ze niet gebeld. En dit hele verhaal is denk ik van a tot z verzonnen, of heel erg uit z'n verband getrokken.Oh ok, als ij het beter weet , dus ik ga iedereens tijd verspillen en liegen dat ik niet heb gebeld? waarom zou ik dat doen? liegen dat ik niet heb gebeld? vertel eens. Ik heb WEL gebeld en dit is wat ik te horen kreeg. Ik kan wel aangifte doen, dat ik ga toch sowieso doen maar veel kunnen ze er niet mee
Alle reacties Link kopieren
quote:nicole6592 schreef op 27 april 2017 @ 14:20:

En geef gewoon aub serieus advies, ik vress hier voor mijn leven, aangifte doen betekent dat ik weer met haar te maken moet hebben en zij kan mij weer aanvallen als ze toch al weet dat ze bekend staat bij de politie. Sommige mensen hebben gewoon echt schijt, ik ken haar beter dan jullie en ik heb al aan eerder situaties gezien dat zij schijt heeft aan haar leven, zij wilt nergens komen in haar leven en als ze hoort dat ik aangifte heb gedaan kan zij mij als zij mij tegenkomt nog een keer aanvallen omdat zij het gevoel heeft dat het ''mij'' schuld is. Nogmaals luister aub mensen deze persoon klopt niet, ik kan wel politie inschakelen maar politie heeft ook schijt aan je veiligheid.Je raaskalt en maakt jezelf echt onsterfelijk belachelijk.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
quote:nicole6592 schreef op 27 april 2017 @ 14:43:

[...]

Oh ok, als ij het beter weet , dus ik ga iedereens tijd verspillen en liegen dat ik niet heb gebeld? waarom zou ik dat doen? liegen dat ik niet heb gebeld? vertel eens. Ik heb WEL gebeld en dit is wat ik te horen kreeg. Ik kan wel aangifte doen, dat ik ga toch sowieso doen maar veel kunnen ze er niet meeJe verzint schrijft iedere keer weer wat bij je verhaal. Niet zo vreemd dat mensen twijfelen he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:nicole6592 schreef op 27 april 2017 @ 13:51:

Ik heb gebeld met de politie en die hebben inderdaad gezegd dat het geen nut heeft om een aangifte te doen want ik heb geen getuigen. Ik heb wel een doktersverklaring en een paar foto's met mijn schaafwonden. Of ik kan vragen of er camerabeelden waren bij de bushalte. Dit ga ik nog navragen als dat zo is dan ga ik zeker een aangifte indienen. Laagbegaafd of niet iemand mag dit niet zomaar doen en doen ze dit dan horen ze niet op straat rond te lopen. Als ze het bij mij heeft gedaan gaat ze dat zeker bij de volgende doen. Politie begreep dat ik uit zelfverdediging of reflex haar terug heb geslagen. En rosesarered je hebt hebt helemaal gelijk, ik hoor zelf beter weten en geen aandacht aan zo een iemand te besteden. Ik zat ook fout door mijn grenzen niet aan te geven, maar mijn moeder zij mij ook wees niet ''vrienden'' met iedereen en kies mensen uit je eigen ''klasse'' uit om misverstanden te verkomen. Deze ervaring heeft mij scherper en wijzer gemaakt in het kiezen van vrienden. Ik ben nu wel een tijdje ''alleen'''maar ik ga er werk van maken om vrienden te maken met normale vrouwen die geen agressieproblemen hebben. Ik had dit al aan zien kunnen komen, een ander vriendin vertelde mij al dat ik afstand van haar moest nemen, maar uit medelijden deed ik dat niet. Ik dacht AWW zielig dat ze geen vriendinnen heeft, maar dat doet ze zelf. Mijn andere vriendin zij ook dat iedereen wel zijn ''oude vriendinnen heeft ook al is het maar 1 oude vriendin het is tenminste 1'' zij had geen oude vriendinnen en alleen maar mannen en toevallig elke vrouw die zij tegenkwam had ''iets'' tegen haar. Ik zal geen aandacht meer aan haar besteden en ook al kan ik aangifte doen , ik zal geen aandacht haar besteden.Dat deed je toch (bij je eigen klasse blijven), zowel jij als zij mepte er immers op los. Sterker nog: misschien was de ander wel van een hogere klasse. Pleegt zij geen diefstallen bijvoorbeeld. Klasse zegt niet zoveel hoor. Er zijn ook mensen van adel die overtredingen of misdrijven begaan hoor! Zoals er ook genoeg mensen zijn die een uitkering krijgen en zich keurig gedragen. Dat onderscheid menen te moeten maken tussen mensen, zegt alweer genoeg; je hebt weer de illusie dat je beter bent dan de ander. Sorry dat ik je uit deze droom help.
quote:HasseSimonsdochter schreef op 27 april 2017 @ 09:53:

[...]





Oprechte vraag: Waarom zou je gaan staffen? Ik snap dat echt niet.



Vatte je vraag ook niet verkeerd op hoor! Maar altijd goed om te vermelden.

Waarom ik ging staffen? Omdat je van mij best boos op iemand mag zijn, maar dood of verminking toewensen, vind ik een brug te ver.

Ben wel benieuwd waarom jij er anders over denkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 27 april 2017 @ 18:39:

[...]





Dat deed je toch (bij je eigen klasse blijven), zowel jij als zij mepte er immers op los. Sterker nog: misschien was de ander wel van een hogere klasse. Pleegt zij geen diefstallen bijvoorbeeld. Klasse zegt niet zoveel hoor. Er zijn ook mensen van adel die overtredingen of misdrijven begaan hoor! Zoals er ook genoeg mensen zijn die een uitkering krijgen en zich keurig gedragen. Dat onderscheid menen te moeten maken tussen mensen, zegt alweer genoeg; je hebt weer de illusie dat je beter bent dan de ander. Sorry dat ik je uit deze droom help.ik ben sowieso beter dan haar. Zij is dom, heeft geen diploma, ik ben niet dom, zij heeft geen vriendinnen, ik wel. Dan andere misschien niet dan haar? Dat wel
quote:nicole6592 schreef op 27 april 2017 @ 18:55:

[...]

ik ben sowieso beter dan haar. Zij is dom, heeft geen diploma, ik ben niet dom, zij heeft geen vriendinnen, ik wel. Dan andere misschien niet dan haar? Dat wel



Eén ding moet ik je nageven... je hebt me bijna van de bank laten rollen van het lachen. Echt... ik kom niet meer bij...

Lees je eigen post nog eens. Kijk dan eens in de spiegel en ben vooral eerlijk!
[quote]nicole6592 schreef op 27 april 2017 @ 18:55:

[...]

ik ben sowieso beter dan haar. Zij is dom, heeft geen diploma, ik ben niet dom, zij heeft geen vriendinnen, ik wel. Dan andere misschien niet dan haar? Dat wel[/quote

quote:nicole6592 schreef op 27 april 2017 @ 18:55:

[...]

ik ben sowieso beter dan haar. Zij is dom, heeft geen diploma, ik ben niet dom, zij heeft geen vriendinnen, ik wel. Dan andere misschien niet dan haar? Dat wel



Ja echt. Wereldvriendinnen gezien je andere topics over ze...... maar je blijkt een enorme voorkeur voor trutten te hebben zolang je maar 'vriendinnen' hebt



Sarcasme modus uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:nicole6592 schreef op 27 april 2017 @ 14:20:

En geef gewoon aub serieus advies, ik vress hier voor mijn leven, aangifte doen betekent dat ik weer met haar te maken moet hebben en zij kan mij weer aanvallen als ze toch al weet dat ze bekend staat bij de politie. (...)
Alle reacties Link kopieren
quote:nicole6592 schreef op 27 april 2017 @ 18:55:

[...]

ik ben sowieso beter dan haar. Zij is dom, heeft geen diploma, ik ben niet dom, zij heeft geen vriendinnen, ik wel. Dan andere misschien niet dan haar? Dat welOch meisje toch, je mag dan wel een diploma hebben maar dat betekent nog niet dat je slim bent. Op andere vlakken dan schoolse vaardigheden laat je nogal een staaltje domheid zien. Mensen met fijne omgang worden meer gewaardeerd dan een diploma aan de muur. Heb je nooit van je ouders geleerd om niet neer te kijken op mensen? Dat je de zwakkeren van de maatschappij juist een handreiking moet doen ipv ze dom te noemen? Ik wil de situatie wel omdraaien hoor, als wij vriendinnen zouden zijn ( ) zou ik precies kunnen zeggen wat jij over dit meiske zegt. Ik ben intelligent, hoogbegaafd zelfs, heb een niveau zeven opleiding en een topbaan. Verdien maandelijks minimaal vier maal jouw bruto salaris netto. Ondanks mijn dyslexie kan ik (uitzonderingen daargelaten) vrijwel foutloos typen. Daarnaast geef ik om mensen in alle vormen. Doe veel vrijwilligerswerk, schenk een groot deel van mijn salaris aan een goed doel, en haal voldoening uit een vriendelijke glimlach geven aan de oude dame die ik op straat tegenkom, betaal ik met liefde de boodschappen van de man voor me in de rij waarvan overduidelijk is dat hij het moeilijk heeft, help ik mijn zwaar gehandicapte buurmeisje als ze de brieven niet begrijpt die ze van het wmo heeft gekregen. Daarnaast ben ik door vrienden nog nooit aangevallen of heb ik van vrienden gestolen en heb ik nog nooit de neiging gehad de mensen die mijn jonge leven behoorlijk hebben verziekt dood te wensen, ernstig verminkt te wensen of zelfs maar te haten. Van nature ben ik lief, vriendelijk, zorgzaam, meelevend en zal niet snel de neiging hebben mensen de grond in te boren om mijn eigen onzekerheden zo maar weg te poetsen. In alles ben ik dus ver boven jou en jouw leven verheven en ben ik in alles beter dan jij en heb ik échte klasse (volgens jouw theorietje dan). En hoe voelt dat nou? Dat ik mezelf boven jou stel? Voor mij voelt het geenszins oké om dit te doen, maar wellicht leer je er zo iets van. Iemand naar beneden halen om je eigen onzekerheden weg te poetsen is een zeer nare eigenschap. Eentje die je snel moet zien te lozen. Een oordeel hebben over anderen over zaken die niet te veranderen zijn zoals een handicap of intelligentie zegt meer over jou als persoon dan over het meiske waar jij het over hebt. Sowieso is het dom want eerst was ze wel goed genoeg om mee te gaan stappen...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Wat ik hier van je lees Nicole, daar zou ik ook de neiging van krijgen je weg te duwen. Ik vind jou op basis van je posts een heel naar mens.
Alle reacties Link kopieren
Je bent in ieder geval niet slim ten aanzien van de keuze van je vrienden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Kia-Ora ik begrijp je. Ik lees uit je post dat je geen geweldige start hebt gehad, maar dat je daar op eigen kracht boven uit bent gegroeid. En dat je de lat hoog legt voor jezelf en trots bent op wat je bereikt hebt. Ik gun je dat van harte. Maar wat hoop je te bereiken met deze post? Een plotseling inzicht van TO? Ik vrees dat het tegenovergestelde zal gebeuren. Alvast een hart onder de riem: ik vind het geweldig zoals je je leven leeft. Dat meen ik oprecht.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 28 april 2017 @ 05:16:

[...]



Och meisje toch, je mag dan wel een diploma hebben maar dat betekent nog niet dat je slim bent. Op andere vlakken dan schoolse vaardigheden laat je nogal een staaltje domheid zien. Mensen met fijne omgang worden meer gewaardeerd dan een diploma aan de muur. Heb je nooit van je ouders geleerd om niet neer te kijken op mensen? Dat je de zwakkeren van de maatschappij juist een handreiking moet doen ipv ze dom te noemen? Ik wil de situatie wel omdraaien hoor, als wij vriendinnen zouden zijn ( ) zou ik precies kunnen zeggen wat jij over dit meiske zegt. Ik ben intelligent, hoogbegaafd zelfs, heb een niveau zeven opleiding en een topbaan. Verdien maandelijks minimaal vier maal jouw bruto salaris netto. Ondanks mijn dyslexie kan ik (uitzonderingen daargelaten) vrijwel foutloos typen. Daarnaast geef ik om mensen in alle vormen. Doe veel vrijwilligerswerk, schenk een groot deel van mijn salaris aan een goed doel, en haal voldoening uit een vriendelijke glimlach geven aan de oude dame die ik op straat tegenkom, betaal ik met liefde de boodschappen van de man voor me in de rij waarvan overduidelijk is dat hij het moeilijk heeft, help ik mijn zwaar gehandicapte buurmeisje als ze de brieven niet begrijpt die ze van het wmo heeft gekregen. Daarnaast ben ik door vrienden nog nooit aangevallen of heb ik van vrienden gestolen en heb ik nog nooit de neiging gehad de mensen die mijn jonge leven behoorlijk hebben verziekt dood te wensen, ernstig verminkt te wensen of zelfs maar te haten. Van nature ben ik lief, vriendelijk, zorgzaam, meelevend en zal niet snel de neiging hebben mensen de grond in te boren om mijn eigen onzekerheden zo maar weg te poetsen. In alles ben ik dus ver boven jou en jouw leven verheven en ben ik in alles beter dan jij en heb ik échte klasse (volgens jouw theorietje dan). En hoe voelt dat nou? Dat ik mezelf boven jou stel? Voor mij voelt het geenszins oké om dit te doen, maar wellicht leer je er zo iets van. Iemand naar beneden halen om je eigen onzekerheden weg te poetsen is een zeer nare eigenschap. Eentje die je snel moet zien te lozen. Een oordeel hebben over anderen over zaken die niet te veranderen zijn zoals een handicap of intelligentie zegt meer over jou als persoon dan over het meiske waar jij het over hebt. Sowieso is het dom want eerst was ze wel goed genoeg om mee te gaan stappen...ik ben wel beter dan haar, ik associeer mijzelf ook gewoon niet meer met domme mensen. Leuk dat jij een gehandicapt persoon helpt etc. Maar voor mij persoonlijk ga ik geen vriendinnen meer worden met vrouwen die laagbegaafd zijn. Ik ging uit medelijden en eenzaamheid met der uit. Zij is letterlijk de domste perdoon die ik ooit heb ontmoet, die mijzelfs probeerde over te halen geld van dat meisje niet terug te geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:nicole6592 schreef op 28 april 2017 @ 12:18:

[...]

ik ben wel beter dan haar, ik associeer mijzelf ook gewoon niet meer met domme mensen. Leuk dat jij een gehandicapt persoon helpt etc. Maar voor mij persoonlijk ga ik geen vriendinnen meer worden met vrouwen die laagbegaafd zijn. Ik ging uit medelijden en eenzaamheid met der uit. Zij is letterlijk de domste perdoon die ik ooit heb ontmoet, die mijzelfs probeerde over te halen geld van dat meisje niet terug te geven.En dat jij de persoon bent die het geld heeft gestólen is natuurlijk minder erg..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nou aan de hand van jouw topics en reacties , plus je taalgebruik vraag ik me ernstig af wat voor diploma dat is .
quote:Pretzel66 schreef op 28 april 2017 @ 12:22:

Nou aan de hand van jouw topics en reacties , plus je taalgebruik vraag ik me ernstig af wat voor diploma dat is .
Alle reacties Link kopieren
Er is inmiddels weer een nieuw topic!

The neverending story part ?
Alle reacties Link kopieren
O jij weer..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven