Mode & Beauty alle pijlers

Parfum van Kijkshop

27-04-2017 17:38 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet of parfum van de Kijkshop van goede kwaliteit is ?

Is parfum daar oud en daarom goedkoop of...?



Graag hoor ik jullie ervaring
Alle reacties Link kopieren
Is goedkoper omdat daar geen verkoper staat om alles te laten ruiken, mooi inpakt en testers erbij te doen. Verder gewoon dezelfde geuren.
En omdat ze geen winkeldiefstal hoeven meefinancieren.
Alle reacties Link kopieren
omdat 99% van de parfums eigenlijk gewoon goedkope meuk is, die met extreem veel winst verkocht wordt.

Bij kijkshop maken ze net iets minder winst.
Alle reacties Link kopieren
Is de Kijkshop nog niet weg dan? Waren ze niet failliet?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
De parfum was in mijn geval te oud. Hij staat nu in de wc als luchtverfrisser.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
Graag geen theorieën maar ervaringen van jezelf of derden zoals bij de persoon hierboven.
Alle reacties Link kopieren
Wat een Knagende Vraag om je voor te registreren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:kerszentaart schreef op 27 april 2017 @ 19:03:

Graag geen theorieën maar ervaringen van jezelf of derden zoals bij de persoon hierboven.Nou, nou. Poeh poeh. Blaas niet zo hoog van de toren.
quote:kerszentaart schreef op 27 april 2017 @ 19:03:

Graag geen theorieën maar ervaringen van jezelf of derden zoals bij de persoon hierboven.Doe niet zo moeilijk dan en niet zo krenterig en ga naar een fatsoenlijke winkel. Dan weet je wat je krijgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 27 april 2017 @ 19:40:

[...]





Doe niet zo moeilijk dan en niet zo krenterig en ga naar een fatsoenlijke winkel. Dan weet je wat je krijgt.Mad :p
Alle reacties Link kopieren
T scheelt wel mooi 20 euro dus dat is best een verschil
Het zijn toch sowieso de goedkopere parfums/ merken?
Alle reacties Link kopieren
Ik koop ze daar omdat ze goedkoper zijn. Nooit problemen mee gehad. Alleen de Hugo Boss en de Armani die ik altijd kocht hebben ze niet (altijd) in de winkel, maar dan bezorgen ze die gratis thuis. Zelfde geur als bij Ici Paris alleen goedkoper.
quote:kerszentaart schreef op 27 april 2017 @ 19:50:

T scheelt wel mooi 20 euro dus dat is best een verschilMet wat scheelt het? Ze verkopen oude luchten die niemand meer wil. Die liggen bij het Kruidvat ook in de grabbelbakken.
Alle reacties Link kopieren
quote:gizzmo-returns schreef op 27 april 2017 @ 19:51:

Het zijn toch sowieso de goedkopere parfums/ merken?Nee t gaat om viktor en rolf
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 27 april 2017 @ 19:55:

[...]





Met wat scheelt het? Ze verkopen oude luchten die niemand meer wil. Die liggen bij het Kruidvat ook in de grabbelbakken.Tov douglas. Ze hebben ook duurdere merken.
Alle reacties Link kopieren
De Giorgio Armani (100ml) kostte bij Douglas €87 bij Kijkshop €71 . Was precies dezelfde geur hadden ze alleen in de winkel niet, dag daarna had ik m in huis.
Alle reacties Link kopieren
Qua kwaliteit vind ik hetzelfde. Ooit parfum online gekocht bij de Kijkshop waarvan die niet meer beschikbaar is bij de wat bekendere keten (Ici Parisxl, Douglas)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven