Geld & Recht alle pijlers

Jouw koningsdagbuit

27-04-2017 13:09 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar nog geen topic over je koopjes op de koningsdag rommelmarkt?



Na ja, bij deze!



Ik heb al onwijs veel gekocht bij een zeer grote rommelmarkt. Nu even snel thuis de spullen neergelegd, ik eet een broodje en ga door naar de volgende rommelmarkt die wel veel kleiner is.



Foto's volgen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik heb, samen met dochter, alles wat we meegebracht hadden om te verkopen, verkocht of weggegeven. Dus heb geld mee terug genomen.

En ik heb een Haligali spel gekocht voor €0,50 cent omdat ik het belletje in de klas kan gebruiken.

Ik ben helemaal niet van het slenteren op rommelmarkten, maar dit lag op het kleedje naast mij, dus dat ging nog net
Alle reacties Link kopieren
De boeken Mr Big en Eten, bidden, liefde (die ik heb laten vallen in de modder ) samen voor één euro.
Alle reacties Link kopieren
De wekelijkse boodschappen, oranje tompoucen en een fles oranjebitter. Van de laatste heb ik er al twee genomen om Koningsdag te vieren. Ik schroef nu de dop erop en zet hem weg. Veel te lekker...... Maar morgen weer gewoon aan het werk om 6.30 uur
Ik had geen schoonmoeder. Ik had een trouwma.
Alle reacties Link kopieren
Teva's voor 1,50, een spelletje voor de Wii 2,- en 3 boeken voor 4,- Ik ben blij!

Nog leuker is dat zoonlief 50,- verdient heeft vanochtend met de verkoop.
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Alle reacties Link kopieren
3 Nijntje boeken
Alle reacties Link kopieren
Te veel..



3 nieuwe Cowboysbag tassen en riem. Een weekendtas, een normale en een kleiner modelletje.

Ze stonden al hun samples/ fotoshootmateriaal te verkopen dit jaar.

Nieuwprijs online: 450 euro, betaald 130



GRATIS 6 dvds oa motorcycle diaries, slumdog millionaire, amelie etc



Een boek van Taschen 50s fashion voor een euro



4 Disney classics voor 5.50, 1 ervan voor mij. Rest is voor een vriendin die ze spaart.
rolschaatsen
Een nieuw schattig rompertje en een grote Griekse schotel heerlijk.



Maar weet niet of dit telt, zijn even naar Duitsland gereden
Alle reacties Link kopieren
Een aloë vera plant €2

Een paar schoenen (ben bijna door mijn sneakertjes heen) €4

Zak van die plastic ringen voor babies +-20 stuks (speelgoed voor mijn papegaai) €0,20

Een shirtje €1

Een boodschappenkrat vol met stoffen, gebruik ik voor de opvangdieren €1 (mensje was het zat en wilde er gráág van af haha)

Totaal €8,20 uitgegeven.



Dus, ja, prima geslaagd en alleen spullen die ik ook echt gebruik, niet van die dingen die ik wegleg en nooit meer aanraak
Alle reacties Link kopieren
Een paar biertjes en een portie droge worst
Alle reacties Link kopieren
quote:NymphadoraTonks schreef op 27 april 2017 @ 17:35:

Een Harry Potter boek in het Nederlands voor in de kinderboekenkast.Ooo... heb ik op de verkeerde plek gezocht! Hier de hele stad afgestruind voor HP boeken, maar niets, nada, noppes.... wel veel dagboeken van een muts, Mees Kees en Hoe overleef ik.....
Alle reacties Link kopieren
De vtech baby walker.

Was echt lang geleden dat ik op de vrijmarkt of rommelmarkt was. Heerlijk om even rond te snuffelen.
Alle reacties Link kopieren
Hier dochter helemaal blij met haar guilty pleasure rokje (waar ze al maanden bij zat te kwijlen op ali ) en bij toeval bijpassende sandaaltjes en een dummy de mummy.

Verder nog wat schoenen voor de anderen, DD pockets, knuffeltje.

En hema worst. Bij elkaar max 24 euro uitgegeven.
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw activity eetbak voor de poezels, een schaal die dienst gaat doen als vogelbadje, een vogelvoerding waar zes mussen tegelijkertijd uit kunnen eten ipv mijn huidige met twee stokjes die niet meer schoon te krijgen is. Een nieuw fietszadel, een kitsch vogelhuisje. En van vriend een hele kar met tuinplanten gekregen

Ohja, en twee lampen.



Edit: en een antieke deurbel.
Alle reacties Link kopieren
Met dochter en zoon: een een hoop Skylanders (xbox), Geronimo Stilton boek voor 50 cent, Pokemon dvd's.

Kinderen blij :-)
Niks, hier zijn geen rommelmarkten en ik heb er ook geen geld voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:koekkie schreef op 27 april 2017 @ 18:44:

[...]





Ooo... heb ik op de verkeerde plek gezocht! Hier de hele stad afgestruind voor HP boeken, maar niets, nada, noppes.... wel veel dagboeken van een muts, Mees Kees en Hoe overleef ik.....Ik heb geen dagboek van een muts gezien! Wel naar op zoek. HP was alleen deel 5. Verder ook geen HP gezien. Ik had deel 2 en 4 al, dus ik moet nog even verder zoeken voor de rest
Het Viva forum is papaja.
Een abacus (van 3x20 kralen) en een windmolentje voor in de tuin. Voor 1,-
Alle reacties Link kopieren
Alleen kinderkleding dit jaar.
Alle reacties Link kopieren
Een gouden mok (gratis) , een schoudertas 2 euro, de kinderen wat autootjes en knuffels en nieuwe adidasschoenen voor mijn zoon voor 3 euro. Aan het einde nog tompouce gehaald en de kinderen een ijsje
Alle reacties Link kopieren
Hier gisteren op de avond markt als vandaag op de markten goed geslaagd.



Ik vond net als vele voor mij dat er echt veel stuk, versleten en echt oud spul lag. Ook geregeld kleding met gaten erin tegengekomen. je kijkt je spullen toch na voordat je het neerlegt of überhaupt inpakt? Tevens ook veel te koop voor woekert prijzen... je zit op een kleedje buiten hoor.



Maargoed de buit:



Man

Veel verschillende lego voor zijn hobby €30 zeker 1 vuilniszak vol

2x sieradenrek €1 (gebruikt hij voor andere dingen)

Ralph lauren overhemden 4 stuks €10

Carcassonne €3

Ds fatboy met tasje en games €4



Zoon

Pokemon kaarten €5

MerkKleding €15

All stars €3

Knuffel €0,50

2 originele disney hoeden €3





Ìk

2 echte wolllen vesten airforce desigual €5,50

Desigual jurk €5

Blond servies theepot 5 kopjes suikerpot €12,50

Nieuwe all stars in doos €15



Nog lekker eten en drinken erbij.

Was weer gezellig!
Alle reacties Link kopieren
quote:NymphadoraTonks schreef op 27 april 2017 @ 20:17:

[...]





Ik heb geen dagboek van een muts gezien! Wel naar op zoek. HP was alleen deel 5. Verder ook geen HP gezien. Ik had deel 2 en 4 al, dus ik moet nog even verder zoeken voor de rest En ik was juist op zoek naar 3, 5 en hoger....
Bij elkaar een kilo playmobil voor zoons verjaardag in mei. Een knikkerbaan. Zelf ook nog met wat spullen op de markt gestaan en maar liefst 50 cent verdiend...
Alle reacties Link kopieren
Ik:



Een boek over duiken in Maleisie. Blij mee, want dit deel had ik nog niet 1,50 euro

Een sieradenhouder in de vorm van een hart 0,50 cent

handgemaakte leuke kaart 0,50 cent



Mijn moeder:

Een grote prachtige gehaakte plaid gebroken wit 17,50 euro

Een luchtbevochtiger voor aan de verwarming 0,50 cent

2 brocante lijstjes met afbeeldingen van slapende baby's 1,50 euro voor beide



Een geborduurd schilderijtje met allemaal hanen voor 2,50 euro



Parkeerkosten 11 euro

Broodjes en soep bij de Hema tijdens een regenbui 12 euro



's avonds 2 heerlijke tompoucen



Verder nog nieuwe kleding geshopt. Goed geslaagd.
quote:Mystery schreef op 27 april 2017 @ 22:41:

Ik:



Een boek over duiken in Maleisie. Blij mee, want dit deel had ik nog niet 1,50 euro

Een sieradenhouder in de vorm van een hart 0,50 cent

handgemaakte leuke kaart 0,50 cent



Mijn moeder:

Een grote prachtige gehaakte plaid gebroken wit 17,50 euro

Een luchtbevochtiger voor aan de verwarming 0,50 cent

2 brocante lijstjes met afbeeldingen van slapende baby's 1,50 euro voor beide



Een geborduurd schilderijtje met allemaal hanen voor 2,50 euro



Parkeerkosten 11 euroOp landelijke feestdagen is parkeren hier gewoon gratis. Volgens mij in heel Nederland toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven