Minder van Tinder- deel 8

22-04-2017 14:28 2900 berichten
Al 7 delen bespreken we het lief en leed rondom online daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 7
En als antwoord op je vraag Ginerva. Nee daar ben ik niet bang voor. Ik spreek ook niet met jan en alleman af. Sowieso nooit bij mij thuis en bij hem thuis alleen als het 100% goed voelt. Hetzelfde geldt voor een hotel.



En als ik me daar druk om moet maken, kan ik nooit meer met iemand afspreken.
Alle reacties Link kopieren
te persoonlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 27 april 2017 @ 20:40:

En als antwoord op je vraag Ginerva. Nee daar ben ik niet bang voor. Ik spreek ook niet met jan en alleman af. Sowieso nooit bij mij thuis en bij hem thuis alleen als het 100% goed voelt. Hetzelfde geldt voor een hotel.



En als ik me daar druk om moet maken, kan ik nooit meer met iemand afspreken.Oke, ja zo kan je er ook in staan. Het is iig onbevangen waardoor je denk ik meer kan genieten. Zelf kan ik dat dus niet, daarom ook weer gestopt met daten
Alle reacties Link kopieren
Waar kan ik me aanmelden voor het feestje?
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
quote:Bukowskey schreef op 27 april 2017 @ 21:15:

Waar kan ik me aanmelden voor het feestje? Bij mij
Alle reacties Link kopieren
Mats, de enige leuke mensen die ik vandaag ontmoet heb, zijn al vriendinnen van me Geen leuke mannen ontmoet. Maar was ook wel fijn zo vandaag! Jij leuke gesprekjes dus? Nog dates staan? Je wilde er iets "losser" in gaan staan toch, als je date van afgelopen week niets zou worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Robertooooh schreef op 27 april 2017 @ 18:46:

[...]



Drenthe is hardstikke leuk. Kom je daarna Koffie drinken bij mij. Of beter ervoor. Daarna ben je natuurlijk helemaal uitgeput. HahahaMisschien kun je mee als tolk Robertoooh...??
noppes
Alle reacties Link kopieren
Okee.... Ik hou het nu officieel niet meer bij....



Om antwoord te geven op de vraag van Ginerva: nee, maar ik spreek ook niet de eerste keer thuis af.



En verder: welkom nieuwelingen! En mag ik van de nieuwe nicks een pb met de vorige? Na de wissel van Ginerva ben ik de draad een beetje kwijt geraakt



Verder geen nieuws op date gebied. Heb Tinder er maar uit gegooid vanwege het gebrek aan matches, laatste was van 3 april
Alle reacties Link kopieren
Ow, en ik wil mee naar Spanje, Italië en Griekenland!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Wat doet het er toe?
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
Niet veel vroeg het me gewoon af normaal verandert de afstand mee
Alle reacties Link kopieren
Dan gebruikt ie misschien een App waarmee hij zijn locatie voor GPS anders kan instellen dan waar hij werkelijk is. Om bijvoorbeeld in een bepaalde kring rondom zijn woonplek te blijven zoeken ook al is hij op dat moment op z'n werk.
Alle reacties Link kopieren
Bestaat er zoiets dan?
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
quote:max schreef op 27 april 2017 @ 21:28:

[...]





Misschien kun je mee als tolk Robertoooh...??Geen probleem. Ben gek op trio denk ik
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:littlemissy schreef op 27 april 2017 @ 12:54:

Haha Blondie, misschien ook maar goed ook dat je met je vriendin naar huis moest? Of had je het nog graag een vervolg willen geven?



Ja, dat was beter. Ik had veel te veel wijntjes op ook. Maar hij heeft wel mijn nummer en appte gister. Dus wie weet gaan we elkaar nog een keer zien!



Op de vraag.. bang voor een engerd? Een vriendin van mij is daar heel panisch in, die vindt het maar eng dat ik met vreemde mannen afspreek. Ik ben daar nooit zo bang voor eigenlijk..



En leuk deze viva match hoor! Geniet er van samen



Toevallig niet iemand van hier in Arnhem geweest de afgelopen twee dagen?
Alle reacties Link kopieren
Ik spreek niet met vreemde mannen af, dat scheelt!

Daarnaast ben ik aardig sociaal.



Congrads met jullie a.s. huwelijk!

Ik ben de draad ook even kwijt welke vorige nick er achter de 'troonswisseling' schuilt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anna_02 schreef op 27 april 2017 @ 21:20:

Mats, de enige leuke mensen die ik vandaag ontmoet heb, zijn al vriendinnen van me Geen leuke mannen ontmoet. Maar was ook wel fijn zo vandaag! Jij leuke gesprekjes dus? Nog dates staan? Je wilde er iets "losser" in gaan staan toch, als je date van afgelopen week niets zou worden?



Ook wel eens fijn toch, even geen bewuste contacten hebben!

Gister wel leuke gesprekjes gehad, bij toeval even staan ouwehoeren bij een kou-kleumende bar medewerkster.

Ook sloot er een andere groep aan met, voor mij, vreemde mensen ( dames ) en met sommige een gezellig praatje gehouden.

Niet meer en niet minder maar leuk genoeg.

Geen dates staan, geen matches.. het is een beetje dood



Ja, ik denk dat ik het maar op mij af laat komen dus die matches mogen komen!
Alle reacties Link kopieren
Ginerva, om antwoord te geven op je vraag...



Ik heb er zelf nooit zoveel zin in om de eerste keer bij mij thuis af te spreken. Niet eens zozeer omdat ik bang ben een engerd te treffen maar meer ook omdat ik het idee heb dat mannen die meteen bij je langs willen komen dat maar met 1 reden doen. Als je iemand wilt leren kennen maakt het volgens mij niet echt uit waar je afspreekt, dus wat is er dan mis met ergens een drankje doen ofzo.

Kun je ook makkelijker weg als de date niet bevalt en kun je meteen een beetje zien wat voor een type je treft. Ik ben toch een beetje ouderwets misschien maar ik vind dat de man de drankjes betaald op de eerste date ;)
Smile, you're designed to!
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie-S schreef op 28 april 2017 @ 07:00:

[...]



Toevallig niet iemand van hier in Arnhem geweest de afgelopen twee dagen?YES, me! Was weer een flink feestje he!
Smile, you're designed to!
Oooh man wat een geweldige dagen heb ik achter de rug. Nu net thuis, koningsnacht en koningsdag met mijn (seks) maatje gevierd en vrienden van ons. Topper is het, dierbare vriendschap.

Kom ik gisteren op station terug naar huis, mijn date van zondag tegen Was zo grappig, meteen knuffelen. Zaten even naast elkaar in de trein en ging hij me zoenen. Was helemaal het moment er ook voor zoals dat liep.

Mijn maatje zat tegenover in de trein en gaf later aan dat hij zich wat ongemakkelijk voelde en niet meer wist waar hij kijken moest Terwijl hij de hele tijd met z'n grote mond aangaf dat totaal niet erg te vinden en gewoon mijn date moest uitnodigen langs te komen als hij toch op dezelfde plek was. Want date appte dus dat hij ook naar Eindhoven was gegaan waar wij gisteren waren. Ik wilde hem niet uitnodigen is toch super awkward Dus bewust niet gedaan.

Maar zo onverwachts was leuk en we waren meteen een stuk vrijer als op date. Beide gewoon onszelf en wat losser. Dates zijn altijd zo, tja.. Niet mijn ding. Dus ben benieuwd, geef deze date wel een kans.



Maar goed, maatje die was wat jaloersig, grappig te merken.

Sowieso goed gesproken de afgelopen dagen over wat wij hebben. Een bijzonder mooie vriendschap. Hij is zijn relatie nog aan het verwerken en wil genieten van andere vrouwen. Ik voel nu alleen echt een vriendschappelijk gevoel +

Ben dol op hem, maar op een andere manier. Mooi dat dat kan. En dan zien we vanzelf.



Ik geniet na



Jullie leuke dagen gehad? Ik ga even bijlezen zo. Nog niet gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Eva- jij bent de vrouwelijke player van 't VIVA forum?
Rich as a jew, hung like a moose...
Jij bent de viva clown?
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie-S schreef op 28 april 2017 @ 07:00:

[...]

Toevallig niet iemand van hier in Arnhem geweest de afgelopen twee dagen?Met Koningsdag, was weer gezellig.(wel koud! )
Alle reacties Link kopieren
Heel eerlijk, ik dacht dat het hier wat conservatiever zou zijn. Maar er wordt gegrapt over trio's en daten met 2 mannen tegelijk en over onderlinge feestjes enzo...dus ik ben verrast hahaha
Rich as a jew, hung like a moose...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven