Geld & Recht alle pijlers

Algemeen Belasting Teruggave Topic

02-05-2016 10:21 2546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of iemand hier op het forum al belasting teruggave hebben ontvangen?



Ik krijg geld terug en zit erom te springen
Love yourself in all your way and stay who you are in all kinds of days
Aangifte ook eerste week maart.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Iemand al geld ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar het is ook nog geen 2 mei he!
Alle reacties Link kopieren
Jeejjj ik heb de definitieve aanslag gekregen met dagtekening 4 mei.



Lekker mijn spaarrekening spekken
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik heb ergens in maart mijn aangifte gedaan, dacht tussen half en eind maart ergens
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Net de definitieve aanslag (flinke teruggave HRA) ontvangen met dagtekening 3 mei. Nog nooit zo vroeg gekregen!
kan niet wachten tot het volgende week is Katten willen een nieuwe krabton
Alle reacties Link kopieren
Ik ook half maart, dagtekening 2 mei..
Alle reacties Link kopieren
1 maart gedaan en 24 April al brief gehad in mijn overheid dagtekening 2 mei ben benieuwd wanneer we het binnen hebben
Ik krijg normaal altijd iets van 600 euro terug en ik moet nu 166 euro bijbetalen, er is niks veranderd bij mij, ik snap er niks van.
quote:Ikje86 schreef op 28 april 2017 @ 21:40:

Ik krijg normaal altijd iets van 600 euro terug en ik moet nu 166 euro bijbetalen, er is niks veranderd bij mij, ik snap er niks van.Heb je gebeld hierover of iemand met kennis er naar laten kijken?
quote:gizzmo-returns schreef op 28 april 2017 @ 21:43:

[...]





Heb je gebeld hierover of iemand met kennis er naar laten kijken?Nee nog niet, heb net die app ingevuld.
Er is wel wat veranderd, ik ben minder hypotheek gaan betalen, rente is nu een stuk lager maar zag dat de heffingskorting 500 euro meer was dit jaar. Nou ik snap er niks van.
quote:Ikje86 schreef op 28 april 2017 @ 22:02:

Er is wel wat veranderd, ik ben minder hypotheek gaan betalen, rente is nu een stuk lager maar zag dat de heffingskorting 500 euro meer was dit jaar. Nou ik snap er niks van.Laat er een deskundige naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jarden69 schreef op 28 april 2017 @ 13:15:

Iemand al geld ontvangen?Ik las op de site van de Belastingdienst dat het binnen een week na de dagtekening op je rekening staat.
Alle reacties Link kopieren
Ik was het bijna vergeten door een hoop gedoe privé net toch maar snel gedaan en krijg iets meer dan 1000 terug! Dus blij dat ik er nog aan dacht. Ben wel benieuwd hoelang het gaat duren voor ik bericht krijg omdat ik het niet voor 1 april heb gedaan maar ik wacht af.
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
quote:peach1990 schreef op 29 april 2017 @ 10:56:

Ik was het bijna vergeten door een hoop gedoe privé net toch maar snel gedaan en krijg iets meer dan 1000 terug! Dus blij dat ik er nog aan dacht. Ben wel benieuwd hoelang het gaat duren voor ik bericht krijg omdat ik het niet voor 1 april heb gedaan maar ik wacht af.De datum van inzenden heeft geen verband met de datum van verwerking door de BD.
quote:Ikje86 schreef op 28 april 2017 @ 22:02:

Er is wel wat veranderd, ik ben minder hypotheek gaan betalen, rente is nu een stuk lager maar zag dat de heffingskorting 500 euro meer was dit jaar. Nou ik snap er niks van.Het enige dat ik zo kan bedenken is dat je een voorlopige teruggave had en je die niet hebt aangepast? Anders moet je er samen met even iemand even inhoudelijk naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 29 april 2017 @ 11:33:

[...]



De datum van inzenden heeft geen verband met de datum van verwerking door de BD.Nou ze zeggen altijd dat als je het voor 1 april doet je voor 1 juli bericht hebt.
Life is like an hourglass glued to the table.
Hoezo belastingteruggave, ik moet betalen
Alle reacties Link kopieren
quote:peach1990 schreef op 29 april 2017 @ 13:45:

[...]





Nou ze zeggen altijd dat als je het voor 1 april doet je voor 1 juli bericht hebt.Jawel maar wie 2 maart instuurt heeft niet auromatisch eerder bericht dan iemand die 31 maart indient
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 29 april 2017 @ 13:57:

[...]



Jawel maar wie 2 maart instuurt heeft niet auromatisch eerder bericht dan iemand die 31 maart indientAah oké dat wist ik inderdaad niet. En dat geld dan ook voor na 1 april zoals ik heb nu op 29 april gedaan en dat maakt geen verschil met iemand die op 5 april heeft gedaan? Kwa bericht krijgen?
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
Heeft er al iemand een aanslag ontvangen die rond 23 maart aangifte heeft gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven