het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 4

07-11-2015 14:59 3198 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier spreken we over de spannende periode na de eisprong, en de dagen voor de menstruatie, en soms helaas ook na een miskraam.



Hier kan je alles delen, symptomen, angsten, advies en steun aan elkaar.



Veel meiden schrijven kort mee, maar de meeste meerdere rondes!



Succes allemaal en op naar een hele boel nieuwe zwangerschappen!
Alle reacties Link kopieren
Ondanks alle narigheid wel fijn dat je lichaam het zelf heeft opgeruimd. Welke onderzoeken krijg je? Ik wil ook heel graag extra onderzoeken maar ze zijn niet zo scheutig. Als ik weet waar ik om moet vragen is het misschien makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, vandaag zit ik op dag 25 van me cyclus, vorige maand werd ik ook de 25e dag ongesteld. Daarvoor op 7 maart een onttrekkingsbloeding gehad. Nu nog niks, net een test gedaan met ochtendurine van de kruidvat 2 voor 5 euro maar hij was negatief. Heb wel al vanaf vorige week maandag gevoelige borsten en een heel raar gevoel in me onderbuik.

Zal ik zaterdag nog een keer testen als ik het dan nog niet ben? Of had ik dan nu al een positieve test moeten hebben?



Groetjes Cindy
Alle reacties Link kopieren
quote:CindiiY schreef op 26 april 2017 @ 07:46:

Goedemorgen, vandaag zit ik op dag 25 van me cyclus, vorige maand werd ik ook de 25e dag ongesteld. Daarvoor op 7 maart een onttrekkingsbloeding gehad. Nu nog niks, net een test gedaan met ochtendurine van de kruidvat 2 voor 5 euro maar hij was negatief. Heb wel al vanaf vorige week maandag gevoelige borsten en een heel raar gevoel in me onderbuik.

Zal ik zaterdag nog een keer testen als ik het dan nog niet ben? Of had ik dan nu al een positieve test moeten hebben?



Groetjes Cindy





Hey Cindy

Kan zeker nog te vroeg zijn. Gemiddelde cyclus duurt 28 dagen. Zolang je nog niet ongesteld bent is er zeker hoop! Zag je ook geen licht streepje? Succes hoop echt dat het raak is voor je !!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, nee ik zag jammer genoeg echt helemaal niks alleen dat ik hem goed had uitgevoerd. Maar voorheen had ik ook altijd een cyclus van 28 dagen. Dat betekend dan zaterdag. Je hebt je eisprong toch meestal 14 dagen voor je nod?

Heb toen wel die dag meer en dikkere afscheiding gehad. Nu nog steeds wel aardig wat afscheiding en denk elke keer oh ik ben ongesteld maar dan ga ik naar de wc en is het weer afscheiding. Ik moet nog even geduld hebben, maar is moeilijk. Heb zo'n gek onderbuik gevoel dat het raak is maar wil niet te veel hopen en dan denk ik maar weer nee zal wel niet. Pffff geduld geduld geduld.

Als ik zaterdag niet ongesteld ben, weer testen? Of zouden jullie langer wachten??
Alle reacties Link kopieren
Hier toch echt een leeg vruchtzakje. Hopelijk komt de miskraam snel op gang. Heb al wel wat krampen steeds. Hoop dat ik snel weer op het wachtbankje kan aanschuiven. Ondanks dat ik nu vooral nog teleurgesteld ben over deze miskraam.
Alle reacties Link kopieren
@Cindy je bent nog niet zo lang met de ook gestopt toch? Als je menstruatie nog 2 maanden op zich laat wachten zou dat nog steeds volkomen normaal zijn. Helaas geen advies dus over welke dag je kunt testen.



Dikke knuffel voor jou Puck!



Ik mag vanavond weer op het wachtbankje.. voel me alleen niet zo lekker dus dat wordt nog wat :P
Alle reacties Link kopieren
Oh wat vervelend om te horen! Ik hoop voor je dat je weer snel kan aanschuiven op het wachtbankje. Heel veel sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
quote:L-ieke schreef op 26 april 2017 @ 19:47:

@Cindy je bent nog niet zo lang met de ook gestopt toch? Als je menstruatie nog 2 maanden op zich laat wachten zou dat nog steeds volkomen normaal zijn. Helaas geen advies dus over welke dag je kunt testen.



Dikke knuffel voor jou Puck!



Ik mag vanavond weer op het wachtbankje.. voel me alleen niet zo lekker dus dat wordt nog wat :P



Hoi, Voor jou ook spannend dan.

Nee klopt ben nog niet lang gestopt met de pil. Maar ben al eerder in november om medische redenen gestopt met de pil 3 maanden en had toen gelijk een cyclus van 28 dagen.

Toen weer 2 maanden de pil geslikt en gestopt nu voor een kindje.

Dus had eigenlijk wel hoop dat ik gelijk een regelmatige cyclus zou hebben.

Maar heb wel een aantal zwangerschapsklachten die ik herken van eerdere zwangerschappen, maar dan denk ik weer kan ook zijn omdat ik ongesteld moet worden.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Hoe gaat het met iedereen? Ik meld mij weer op t wachtbankje na een rot periode. Na 6 weken zwangerschap kwamen we erachter dat ik een bbz had. Daarvoor ben ik met bijna 8 weken geopereerd. Het vrucht zat op mn eileider en kon zonder verwijderen van mn eileider eraf gehaald worden. Helaas bleven er wat cellen achter, waardoor mn hcg heel langzaam zakte. 3 weken werd ik opeens niet goed en bleek mn eileider geklapt te zijn, toen met spoed geopereerd omdat ik ook al een liter bloed in mn buik had. Daarna was mn hcg met een week uit mn lichaam. Het was uitzondering op uitzondering op uitzondering bij ons, maar we zijn erdoorheen. Ik moet nog wel herstellen vd operatie, maar het gaat opzich best prima. Mentaal soms even moeilijk, omdat er erg veel is gebeurt in korte tijd. Maar ook dat komt wel weer goed.

Als ik mn eerste dag vd bloeding pakte als eerste menstruatie dag, zou ik vorige week vrijdag mn ovulatie hebben. Vanaf toen ben ik ovulatietesten gaan doen en gisteren had ik een knaller. Had de test niet hoeven doen, want door de bbz doet t behoorlijk pijn als hij eraan komt en plopt, maar goed, we hebben weer een eisprong. Allang blij dat mn lichaam weer doet wat t moet doen.



Fietjelief hoe gaat het met je na je miskraam? En vienna met jou na de bbz (wel fijn dat je lichaam dit zelf heeft opgelost zeg!)?



Vossenest, wat balen van de onregelmatige cyclus. Zouden ovulatietesten voor jou niks zijn?

(Fietjelief, het kan dat jou LH gehalte laag is, daarvoor heb je bij sensitest gevoelige testen. Bij mij is dat andersom, als ik de gevoelige gebruik heb ik 2 weken lang een positieve test haha)



Lieke hoe gaat t met jou? Hoe zit t met je aantal kansen nog in t traject?

Mooi idee vh herinneringsdoosje. Ik heb een notitieboekje gekocht aan t begin van onze, in eerste instantie, miskraam. Heb daar elke keer in opgeschreven wat er is gebeurt en dan foto's, kaartjes en van alles bijgeplakt. Gaf voor mij ook rust in mn hoofd. Wil niks vergeten, dus dan blijf ik malen. Nu is t opgeschreven en hoef ik niet bang te zijn dat ik ook maar iets vergeet.



Puck hoe gaat t? is er al een bloeding? Sterkte!



Macito, nog opnieuw getest? Clearblue kun je vaak niet te vroeg doen. Die reageren minder snel. Als je vroeg test, is ochtendurine beter. Das geconcentreerd.



Cindy, lastig inschatten is dat nu he. Zwangerschapsklachten zijn wel lastig, want er zijn er veel die je ook kan hebben voor je menstruatie. En je lichaam houdt je ook veel voor de gek, omdat je overal extra op let. Wanneer heb je voor t laatst getest? Succes met afwachten!
Alle reacties Link kopieren
Oh Ka, wat een heftig verhaal, vooral als je het zo achter elkaar leest. Wel super fijn dat je weer op het wachtbankje zit! En we lopen precies tegelijk, op de dag af!



Ze willen het hierna nog 1 of 2 keer proberen en dan is het klaar.. maar op de een of andere manier denk ik dat het wel goed komt voor die tijd, geen idee waarom hoor, maar ik blijf positief!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ka14 schreef op 27 april 2017 @ 11:22:

Hallo allemaal,

Hoe gaat het met iedereen? Ik meld mij weer op t wachtbankje na een rot periode. Na 6 weken zwangerschap kwamen we erachter dat ik een bbz had. Daarvoor ben ik met bijna 8 weken geopereerd. Het vrucht zat op mn eileider en kon zonder verwijderen van mn eileider eraf gehaald worden. Helaas bleven er wat cellen achter, waardoor mn hcg heel langzaam zakte. 3 weken werd ik opeens niet goed en bleek mn eileider geklapt te zijn, toen met spoed geopereerd omdat ik ook al een liter bloed in mn buik had. Daarna was mn hcg met een week uit mn lichaam. Het was uitzondering op uitzondering op uitzondering bij ons, maar we zijn erdoorheen. Ik moet nog wel herstellen vd operatie, maar het gaat opzich best prima. Mentaal soms even moeilijk, omdat er erg veel is gebeurt in korte tijd. Maar ook dat komt wel weer goed.

Als ik mn eerste dag vd bloeding pakte als eerste menstruatie dag, zou ik vorige week vrijdag mn ovulatie hebben. Vanaf toen ben ik ovulatietesten gaan doen en gisteren had ik een knaller. Had de test niet hoeven doen, want door de bbz doet t behoorlijk pijn als hij eraan komt en plopt, maar goed, we hebben weer een eisprong. Allang blij dat mn lichaam weer doet wat t moet doen.



Fietjelief hoe gaat het met je na je miskraam? En vienna met jou na de bbz (wel fijn dat je lichaam dit zelf heeft opgelost zeg!)?



Vossenest, wat balen van de onregelmatige cyclus. Zouden ovulatietesten voor jou niks zijn?

(Fietjelief, het kan dat jou LH gehalte laag is, daarvoor heb je bij sensitest gevoelige testen. Bij mij is dat andersom, als ik de gevoelige gebruik heb ik 2 weken lang een positieve test haha)



Lieke hoe gaat t met jou? Hoe zit t met je aantal kansen nog in t traject?

Mooi idee vh herinneringsdoosje. Ik heb een notitieboekje gekocht aan t begin van onze, in eerste instantie, miskraam. Heb daar elke keer in opgeschreven wat er is gebeurt en dan foto's, kaartjes en van alles bijgeplakt. Gaf voor mij ook rust in mn hoofd. Wil niks vergeten, dus dan blijf ik malen. Nu is t opgeschreven en hoef ik niet bang te zijn dat ik ook maar iets vergeet.



Puck hoe gaat t? is er al een bloeding? Sterkte!



Macito, nog opnieuw getest? Clearblue kun je vaak niet te vroeg doen. Die reageren minder snel. Als je vroeg test, is ochtendurine beter. Das geconcentreerd.



Cindy, lastig inschatten is dat nu he. Zwangerschapsklachten zijn wel lastig, want er zijn er veel die je ook kan hebben voor je menstruatie. En je lichaam houdt je ook veel voor de gek, omdat je overal extra op let. Wanneer heb je voor t laatst getest? Succes met afwachten!





Jeetje wat een heftige verhalen allemaal heel veel sterkte in deze moeilijke tijden!!!!!! Hopen dat jullie snel weer aan

Mogen sluiten op het wachtbankje en dat alles goed gaat!!



Ik ben helaas ongesteld geworden. Na Mn derde iui. Nu even wachten want moet opnieuw donorzaad bestellen de buisjes zijn op...
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik heb gisterochtend een test gedaan.

Heb nog niet zoals vorige keren als ik ongesteld moest worden buikpijn of rugpijn.

Wel constant een opgeblazen gevoel en veel misselijk, eet anders dan voorheen. En gisteren had ik het mega koud en toen weer warm. Maar heb het merendeels van de dag alleen maar koud.

Maar ja aan de ene kant denk ik ik ben zwanger en aan de andere kant weer niet maar denk meer omdat ik niet teleurgesteld wil worden.

Zit te twijfelen als ik morgen nog niet ongesteld ben weer een test te doen, maar ben zo bang voor de teleurstelling.
Alle reacties Link kopieren
Wat erg, Ka! Ik ben blij dat je lichaam intussen weer meewerkt en dat je opnieuw bij ons op het wachtbankje kan komen zitten!



Nog iets meer dan een week aftellen voor mij. Geduld is niet mijn sterkste kant
Alle reacties Link kopieren
Oh Ka wat een vreselijk verhaal, (ik weet ook gewoon niet wat ik moet zeggen)ik wens je veel sterkte met het verwerken en hopelijk gaat het de volgende keer beter.
Just do it
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel allemaal. Ik herstel gelukkig vrij snel na een operatie en kan t mentaal verder wel aan. Tuurlijk m'n verdriet erom en het is allemaal veel geweest, maar ben ook blij weer door te kunnen.



Nu wel weer dus op dat wachtbankje, waar niemand op wil. We gaan t zien. Vind t wel weer spannend.



Macito, balen zeg! Waarom moeten ze sperma bestellen, als ik vragen mag. Mis heb je dit al eens vertelt, maar dan gemist. Ben je alleen of is t sperma van je man/vriend niet goed of....?

Hoop dat je niet te vaak iui hoeft en t binnenkort raak mag zijn.



Bakela, volgens mij zit dat niet echt in t pakket van een mens haha; geduld. Zou graag een glazenbol hebben die ons dit soort dingen kan vertellen.



Cindy, zal voor je duimen!
Alle reacties Link kopieren
Dubbel bericht
Jeetje ka wat heftig! Wat bizar dat het als een domino door ging.. kan je wel nu op een normale manier zwanger raken als in zonder vroege controle?



Ik zit nog op het Wachtbankje moet ergens tussen gisteren en zaterdag ongesteld worden. Ik wacht het maar af...



Liefs
Ik kon niet wachten.. heb zoveel kramp.



Cb test zegt zwanger!!! O my god!!!!
Alle reacties Link kopieren
Waauuw!! Gefeliciteerd kaatje! Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd !! Super!!



Ik helaas vanmorgen ongesteld geworden, dus op naar de volgende ronde.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ka14 schreef op 27 april 2017 @ 20:02:

Dank jullie wel allemaal. Ik herstel gelukkig vrij snel na een operatie en kan t mentaal verder wel aan. Tuurlijk m'n verdriet erom en het is allemaal veel geweest, maar ben ook blij weer door te kunnen.



Nu wel weer dus op dat wachtbankje, waar niemand op wil. We gaan t zien. Vind t wel weer spannend.



Macito, balen zeg! Waarom moeten ze sperma bestellen, als ik vragen mag. Mis heb je dit al eens vertelt, maar dan gemist. Ben je alleen of is t sperma van je man/vriend niet goed of....?

Hoop dat je niet te vaak iui hoeft en t binnenkort raak mag zijn.



Bakela, volgens mij zit dat niet echt in t pakket van een mens haha; geduld. Zou graag een glazenbol hebben die ons dit soort dingen kan vertellen.



Cindy, zal voor je duimen!





Kaatje: gefeliciteerd!!!! Ben echt blij voor je!!!



Cindy: balen zeg!!! Hopen op de volgende ronde!!!



@ka

Ik had het nog niet eerder geschreven maar ik heb een vriendin dus wij moeten het met donor zaad doen. Gelukkig hebben we al een prinsesje maar willen graag een tweede erbij! Nu mag ik het proberen dus op naar ronde 4.
Alle reacties Link kopieren
quote:Macito56 schreef op 28 april 2017 @ 12:34:

[...]





Kaatje gefeliciteerd!!!! Ben echt blij voor je!!!



Cindy: balen zeg!!! Hopen op de volgende ronde!!!



@ka

Ik had het nog niet eerder geschreven maar ik heb een vriendin dus wij moeten het met donor zaad doen. Gelukkig hebben we al een prinsesje maar willen graag een tweede erbij! Nu mag ik het proberen dus op naar ronde 4.
Alle reacties Link kopieren
Topic is vol. Slotje!



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven