Zwanger worden vanaf augustus 2016 met tabel

03-08-2016 20:13 3168 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje NOD Bijzonderheden
cheese-cake 28/31 1e ? Miskraam oktober '16
Zaphod 29/31 1e ?
AV1992 24/26 1e ?
Zeepaardje55 29 3e ? Miskraam maart '17
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Mermaid89 27 2e 19 mei 2017 :heart: Een meisje!
Herstblaadje89 27/29 1e 20 mei 2017 :heart: Een jongen!
HermioneJeanGranger 26/29 1e 1 juni 2017 :heart: Een jongen!
Hassebassie 29 1e 5 juni 2017 :heart: Een meisje!
Pandi 26/26 1e 11 juli 2017 :heart: Een verrassing!
Beetje-vreemd 38/23 3e 17 augustus 2017 :heart: Een jongen!
summer87 29/32 1e 20 september 2017 :heart: Een meisje!
sneeuwwitje86 30/32 1e 24 oktober 2017 :heart:
Mellala 26/31 1e 19 november 2017 :heart:
Floor789 24/26 1e :heart:
Bevallen :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 1e :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 1e :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 12:17
55.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jaa ik heb het berekend ben ongeveer 5 weken zwanger.

Hahaha 5 stuks. Best veel. Ik heb hem net nog even uit de prullenbak gevist om nog een x te kijken. Kan het nog niet geloven.



Nou ik hoop dat ik niet te vaak hoef. Een vriendin van mij moest de laatste weken om de dag. Lijkt me verschrikkelijk.
Oh! Is er kans dat je meerdere keren moet bloedprikken? Nooo!
Alle reacties Link kopieren
Haha, Achja, ik kon t niet echt geloven, vooral omdat de 1e negatief was en t streepje zo licht.



Oh, ik wist niet dat die optie voor zo vaak bloedprikken er nu nog was.. heb er zelf geen moeite mee, maar kan me voorstellen dat je er tegenop ziet!
Alle reacties Link kopieren
Jaa dat kwam omdat ze hele hoge bloeddruk had.. ze moest om de dat heen en volgens mij om de dag bloedprikken. We gaan er maar niet vanuit dar wij dat ook moeten ..
M'n nicht is laatst geweest en die kreeg de kinderbehandeling. Verdovende spray en ze kon er bij liggen. Dus die ga ik mezelf ook maar eens regelen Hahaha.
Normaal gesproken prik je een keer of 2/3.



Ik vaker ivm kans op zwangerschapsdiabetes, jeuk (verdenking zwangerschapscholestase) en nu voor de eventuele keizersnede nog een Hb waarde en kruisproef, is standaard bij een operatie.

Maar ik heb ze allemaal overleefd jullie ook dus!
Als je idd zegt dat je er heel erg tegenop ziet en je bang bent zullen ze er rekening mee houden. Idd eventueel liggen en rustiger etc.
Alle reacties Link kopieren
En ook als je een negatieve bloedgroep hebt en de kleine een positieve bloedgroep dan krijg je in week 30 een extra spuit.
Alle reacties Link kopieren
ja het hoort er nu eenmaal bij. Die verdovende spray lijkt me ook wel wat.
Gefeliciteerd Floor . Wat een goed nieuws.
Jaaaa Floor, wat geweldig!!!! Ik ben zo blij voor je, gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!

Lief Av hopelijk is het voor jou ook snel raak
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Floor!! Ik ben blij met positief nieuws hier! Wow!!



Ik heb denk ik wel 10 testen gedaan toen ik zwanger bleek. Mijn vriend zat toen toevallig een week in het buitenland en kon het me gewoon niet voorstellen dat het echt zo was. Ik had echt die bevestiging nodig. Daarnaast had ik er wel een jaar voor uitgetrokken en dus een stapel testen gehaald, omdat ik er vanuit ging dat we nog wel even zouden moeten. Echt bizar om die streep steeds duidelijker te zien worden. Ik had mijn eerste test 's avonds gedaan voor het slapen gaan. Geen oog meer dichtgedaan natuurlijk. En het een week niet kunnen delen, ik kon nergens anders meer aan denken, haha!
Alle reacties Link kopieren
Autum ik heb de test nog 2x uit de prullenbak gevist om het nog weer te controleren.

Ik kon gisteravond ook echt niet in slaap komen en natuurlijk heb ik er over gedroomd.
Alle reacties Link kopieren
1 cm ontsluiting maar strippen ging daardoor nog niet helaas. Nu weer afwachten. Maandag naar de gynaecoloog extra check up en inleiding plannen. Ik ben er klaar mee! Vooral mentaal.
He shit door! Je had zo gehoopt op dat strippen he? Ik ga duimen voor je dat die inleiding niet nodig gaat zijn. Kleine meid heeft het nog te goed bij mama
Alle reacties Link kopieren
Jaaa Floor wat een topnieuws! Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Oo balen Door.

Hopelijk begint het het weekend spontaan..



Tnx summer! Ben super blij!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het ook Haha kan niet wachten om onze kleine mup te ontmoeten. Je weet wat ze zeggen dit is de enige blind date waarbij je zeker weet dat het liefde op het eerste gezicht is en ik kan niet wachten Haha
Alle reacties Link kopieren
Spannend Door! Hoop dat t snel begint!
Alle reacties Link kopieren
dat klinkt toch geweldig
Alle reacties Link kopieren
9 mei hebben wij de eerst echo
Oh wat spannend en wat snel al! Super!!
Alle reacties Link kopieren
Jaa vond ik ook melllala. Het was heel raar om tegen iemand te zeggen dat ik zwanger ben. Ik dacht is her wel echt?? Ik vind het zo onwerkelijk. De verloskundige klonk echt heel aardig ik voelde me aan de telefoon direct op mijn gemak.
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven