zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pfff ik word maar niet ongesteld! Wat is dit nou ineens weer. Vorige cyclus 2 dagen korter en nu weer langer. Mijn lijf doet echt raar, het was maandenlang super regelmatig. Word er wel een beetje onzeker van.



Fijn kaartje dat het beter gaat met je oma en ze dit mooie nieuws nog kon horen.



Gefeliciteerd worteltaart! Vond het zo bijzonder die eerste verjaardag! Geniet er van!



Succes met de echo's vandaag! Spannend!
Wortel nogmaals gefeliciteerd!



Lalameme stom he dat wachten. Mijn vk verwacht de nipt pas volgende week. Dus bijna 4 weken wachttijd



Kaartje en dookster veel succes en plezier met de echo's! Zo spannend.



Vlammetje wat irritant. Is je cyclus vaker onregelmatig geweest?



Hier vandaag 5 jaar samen met mijn man en het hartje van onze baby gehoord kwam die nipt nou maar.....
Alle reacties Link kopieren
@kashri, wat mooi, gefeliciteerd! Nu de nipt nog!

Nee sinds ik van de AC af ben is mijn cyclus super regelmatig geweest. Meteen de eerste maand al. En na de bevalling was het ook al vrij snel weer op orde. Dus ik vind dit echt vaag.
Oh domper
Alle reacties Link kopieren
@kashri gefeliciteerd!



Hier goede echo gehad! Konden het hartje al zien kloppen en ik ben tussen 7 en 8 week zwanger. UD staat voor nu op 13 december, 16 mei hebben we termijnecho
Wat fijn koekiemonster



Hè vlammetje wat balen joh! Hopelijk is je cyclus weer snel regelmatig..



Kashri heel stom dat het zo lang duurt voordat je de uitslag hebt. Zo lang wachten is frustrerend!
Koekiemonster gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Ah wat naar vlammetje! Brengt toch steeds weer onzekerheid met zich mee.. hopen de je snel weer een normale cyclus hebt! Ondertussen al ongesteld geworden?



Jaaaaa koekie, Gefeliciteerd!



Jeetje wat lang kashri! ik duim voor een goede uitslag, ik zal op vakantie af en toe het forum checken! Hoe ver ben je ondertussen al ?
14 weken. Fijne vakantie!
Alle reacties Link kopieren
@koekiemonster wat fijn een goede echo. We hebben beide op dezelfde dag termijn echo. Mijne is ook op 16mei.
Fijne vakantie lalameme!



Bij jou schiet t ook al op kashri! 14 weken al weer! Begin je je al weer wat beter te voelen nu je het volgende trimester in gaat?
Ri88 ja ik ben al over 1/3



Voel me wel wat beter ja. Nog niet optimaal. Maar dat geeft niet. Buikje groeit ook langzaam hoe gaat het bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Yes! Net ongesteld geworden! Vorige keer 2 dagen te vroeg (cyclus 26 dagen), nu 2 dagen te laat (30 dagen). Denk dat mijn lijf even weer in balans moest komen. Vanaf nu hopelijk weer een cyclus van 28 dagen.



Fijne vakantie lalameme! En ik duim voor je kashri, komt vast goed!
Wat fijn vlammetje! Hopelijk heb je snel weer een regelmatige cyclus te pakken!



Gelukkig voel je je steeds beter Kashri! En zo leuk als je buik begint te groeien! Over een maandje misschien al wel de eerste schopjes..!



Ik voel me goed ja! Heb eigenlijk geen kwaaltjes en zit lekker in mijn vel! De kleine meid is een behoorlijke druktemaker. De hele dag door aan het trappelen, draaien, kriebelen... Zo fijn Geniet daar intens van.
Alle reacties Link kopieren
WoW nog maar 4 in de tabel niet zwanger! Dat gaat hard zeg! Ik zou weleens de laatste kunnen zijn die daar overblijft.
Alle reacties Link kopieren
@vlammetje vervelend dat je cyclus iets onregelmatig is. Hopelijk snel weer in balans.
quote:Ri88 schreef op 27 april 2017 @ 20:57:

Wat fijn vlammetje! Hopelijk heb je snel weer een regelmatige cyclus te pakken!



Gelukkig voel je je steeds beter Kashri! En zo leuk als je buik begint te groeien! Over een maandje misschien al wel de eerste schopjes..!



Ik voel me goed ja! Heb eigenlijk geen kwaaltjes en zit lekker in mijn vel! De kleine meid is een behoorlijke druktemaker. De hele dag door aan het trappelen, draaien, kriebelen... Zo fijn Geniet daar intens van.Klinkt als een heerlijke zwangerschap. Ik kan niet wachten tot ik onze baby ook kan voelen.
Alle reacties Link kopieren
@koekiemonster, wat fijn dat je een goede echo had!

@rii en kashri, klinkt ook goed jullie zwangerschappen! Lekker blijven genieten!



@vlammetje, hier schiet het ook niet op met zwanger worden hoor. Ik ga er maar gewoon vanuit dat het nog even duurt. Overigens hoeft een onregelmatige cyclus een zwangerschap niet in de weg te staan. Bij mij varieerde het van 31 tot 41 dagen, toch was ik de derde ronde dat we er voor gingen zwanger.



Ons mannetje is nu een dreumes. Zijn verjaardag was heel leuk. Hij vond alle aandacht super.
Alle reacties Link kopieren
@worteltaart, fijn dat de verjaardag leuk was! Vond het zo bijzonder! Mijn kleine meid al een jaar! Wat betreft zwanger worden, ik heb idd gehoord dat zelfs een onregelmatige cyclus het niet lang hoeft te duren. We gaan het zien, ik heb sowieso geen haast.
Mijn cyclus was tussen de 29 en 33 dagen en eh...ja, dat zwanger worden ging zonder enige moeite dus Dat je zwanger kunt worden weet je al. Volgens mij is het dan vooral een kwestie van the right time.
Wat een stulte hier! De nipt was goed hoor
Alle reacties Link kopieren
Yes wat fijn Kashri. Opgelucht?
Jaaa fijn kashri!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn kashri! Gefeliciteerd! Dat moet heerlijk voelen! Had je nou ook al bijna de geslachtsorganen bepaling?



Ik ben terug van vakantie en weer op het wachtbankje. Kijken wat deze ronde ons heeft gebracht! Op naar 15 mei!



Wat fijn dat het zo goed gaat Ri! Het klinkt heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Oh Yes kashri! Fijn dat het allemaal goed is!



Hier krijgt de kleine meid in juli buisjes. Daarna kijken hoe de nachten gaan en in augustus starten. Ben met fz begonnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven