Zwanger worden in 2017, moeder worden in 2018!

14-04-2017 00:11 831 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve mama's to be,


Ik zou graag een nieuw forum willen opzetten zodat ik weer lekker dagelijks kan lezen en schrijven.


Wees vrij en schrijf gezellig met mij mee!!


Op dit moment schrijven er zo veel dames mee dat een tabel maken echt TE veel werk word... En 30 meter lang word. En ik wil ook geen stiefkindjes maken! :heart: Bij deze is dus het tabel verwijdert. Mocht er over een tijdje minder dames overblijven zal ik het tabel weer toevoegen!


Liefs Roosiex
roosiex wijzigde dit bericht op 17-05-2017 07:26
75.60% gewijzigd
Life doesn’t come with a manual, it comes with a mother.
Alle reacties Link kopieren
@ Floor : Gefeliciteerd!! :cheer2:Wat een goed nieuws moet dat zijn, ook omdat jullie al van augustus proberen hoe voel je je?
Alle reacties Link kopieren
aah ben zo blij ik stuiter bijna door huis!!

verder geen klachten
Alle reacties Link kopieren
Lekker door stuiteren! Je vriend ook?

Jammer dat we nog niks van Roosiex hebben gehoord. Het tabel kan aangepast worden joehoe
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend is ook heel blij, maar een beetje brak van koningsnacht haha die stuitert dus niet echt
Alle reacties Link kopieren
Whahahah begrijpelijk, het was waarschijnlijk erg gezellig
Alle reacties Link kopieren
Haha ja denk het wel
Alle reacties Link kopieren
Oh Floor, wat een geweldig nieuws! Zeker omdat je al wat langer aan het proberen was! Een heel dikke proficiat en hopelijk krijg je niet te snel last van zwangerschapskwaaltjes!



Ik kan pas binnen een week testen maar ik vind het nu al moeilijk om te wachten. Hopelijk volgt er nog veel goed nieuws van iedereen hier deze maand!
Alle reacties Link kopieren
Al een paar dagen last van mijn onderrug. Vandaag zo erg dat het uitstraalt naar mijn rechter. Yoga en wandelen heeft niks geholpen. Hebben jullie deze klachten wel eens gehad? Kan dit met mijn menstruatie te maken hebben? Ik ben 1 april gestopt met de pil.



Morgen ga ik mijn fysio in iedergeval bellen.
Alle reacties Link kopieren
Floor!!! Van harte gefeliciteerd!! Ik ben super blij voor jullie!!



Wat lijkt me dat spannend om een test te doen.

Wij Hebben het tot nu toe nog niet hoeven foen omdat ik optijd ongesteld word. Maar die spanning om 2 minuten te wachten hahaha.



Hoe voel je je nu verder?

Gaan jullie het meteen vertellen aan iemand of ouders? Of wachten jullie nog een tijdje?



Stuiter nog maar lekker even door!
Alle reacties Link kopieren
Roosiex hoe gast het met je? En met je familie?

Hoop dat alles goed gaat en we snel wat van je horen!



Sterkte en succes met alles!
Alle reacties Link kopieren
Floor:

Gefeliciteerd meid geniet ervan
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Super Floor! Gefeliciteerd, dat er maar snel meer mogen volgen!
Alle reacties Link kopieren
Nee we gaan het nog aan niemand vertellen. We willen eerst een hartje horen en dan gaan we het aan onze ouders vertellen .

De rest wil ik graag bij 12 weken inlichten.

Ik voel me echt op een roze wolk. Helemaal geweldig.



Maar ik had even uitgerekend dat ik nu 5 weken zwanger ben. Klinkt al best lang Haha.



Ik wil natuurlijk wel graag met jullie mee blijven schrijven en hoop dat er snel meer positieve testen mogen zijn.
Van harte Floor! Op naar een mooie echo nu!
Gefeliciteerd Floor! Het is je gegund ;) 5 weken klinkt al erg lang. Leuk he.



Nu wachten wie de volgende is. Vanaf wanneer was jij bezig Floor? Welke ronde was het?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat hoop ik ook Stella.



Wij waren vanaf augustus bezig.. dus duurde al een tijdje. Maar ik had in mijn hoofd dat het een jaar kon duren en dat helpt wel.



Wel iets minder is dat ik eind december ben uitgerekend.. maar ik klaag niet
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd floor!!
Alle reacties Link kopieren
Wow floor proficiat! Hier zou ik vandaag ongesteld kunnen worden, indien niet ga ik morgenvroeg testen
Olifant hoe was je vakantie? Ik ga ook morgen testen als ik niet ongesteld wordt. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
We zijn nog op vakantie, tot hiertoe was het echt heel fijn, beetje zon en veel natuur. Nu nog dagje stad bezoeken en morgenvroeg terugvliegen. Ergens hoop ik dat ongesteldheid gewoon vandaag komt of uiteraard dat morgen positief is. (Beetje aan het inhouden om niet gelijk nu te testen)
Alle reacties Link kopieren
Hier nog plek voor een extra kletser?

Ik praat al wel mee in verschillende topics, maar kunnen er nooit genoeg zijn :P haha
Klinkt leuk olifant hopen op een mooie afsluiting met een positieve test!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanmorgen ongesteld geworden, dus had nu een cyclus van 27 dagen. Vorige maand 25 dagen. Nu op naar de nieuwe ronde .
Alle reacties Link kopieren
Wat Jammer, CindiiY! Aan de hoeveelste ronde begin je nu? (sorry als je dit eerder al had geschreven, ik hou dat soort dingen niet goed bij).



Ik duim voor een positieve test Olifantje!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Olifantje en Theo!! Hoop dat jullie morgen een positieve test in handen hebben!!

Hebben jullie last van zwangerschaps symptomen?



CindiiY dat is jammer! Door naar de volgende ronde en hopen op meer geluk!



Ik ben een beetje in de war .. gisteren of vandaag mijn eisprong.. afgelopen week voldoende geklust dus we hebben gebruik gemaakt van de vruchtbare dagen!

Maar de afgelopen 4 maanden had ik vruchtbaar slijm en een beurs gevoel in me baarmoeder rond de eisprong maar deze maand helemaal niets??... erg frusterend dat je lichaam zo veranderd continu

Vanavond nog maar een keer klussen en dan op het wachtbankje!



Hoe gaat het met de rest van de dames?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven