[deel 2] Zwanger vanaf maart/april 2017

20-03-2017 08:23 1009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames, hier deel 2 van ons topic, met tabel bovenaan!

Deelneemster Leeftijd Kindje Ronde NOD Bijzonderheden
Winter123 31 2 1 :cheer2: dochtertje geboren half nov
Jarja 23 1 3 :cheer: 8 feb uitgerekend
Ribbertfrog 35 1 1 :cheer2: zoontje geboren eind dec.
Wenspleeg 29 1 13 :cheer: -
Duikmuis87 30 1 1 :cheer2: januari zoontje geboren
Pipodeclown30 31 1 5 :cheer: 1 mei uitgerekend
Daliah 30 2 9 25-11 heeft zoontje
Bessie2017 29 1 1 :cheer2: half oktober zoontje geboren
Pandatjeh 25 1 12 27-12 -
Puck2017 28 1 3 :cheer: 9 maart uitgerekend! 28-9 echo geslacht, 18-10 20wk echo
Kaatjevlaatje85 32 2 7 27-10 :redrose: mk 5 weken
River86 32 2 5 28-8 heeft zoontje
Petita 33 2 3 :cheer: heeft dochter
Chezloeloe, heb je maar even uit de tabel gehaald. Veel succes en plezier in Toronto!
anoniem_335219 wijzigde dit bericht op 03-03-2018 19:05
70.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon een deze dagen resten Ribert. CB staat voor Clear Blue
Alle reacties Link kopieren
Ribbert frog cb test is volgens mij een clearbeu test en daarmee wordt volgens mij zelfs dan de test met week indicator mee bedoeld.



river en kaatje wat spannend ik hoop op goed nieuws! erg knap dat jullie kunnen wachten.

ik had bij mijn vorige cyclus toen ik waker werd en nog niet ongesteld was al meteen over een test geplast hartstikke negatief natuurlijk en rond een uur of twaalf was ik dus ook gewoon ongesteld geworden. dus heb nu tegen mezelf gezegd dat ik minimaal 1 dag moet wachten. en aangezien in die 2 voor 5 kruidvat testen toch altijd 2 testen zitten kan ik dan als die na 1 dag nog negatief is gewoon nog 2 dagen wachten en dan opnieuw proberen.
Net een kruidvat 2 voor 5 test gedaan en ik liep eigenlijk na 1 minuut al weg omdat ik geen streep zag.

1 uur later kijk ik nog ff op de test en staat er een lichte streep!

Hij is licht maar waarneembaar.

Ik heb geen idee hoe dat zit met deze testen.

Of het een indroog lijn is of dat hij binnen de 4 minuten is verschenen of later.

Hoe is jullie ervaring wat betrouwbaarheid betreft met deze testen?
Alle reacties Link kopieren
River , wat spannend. Ik denk dat de test nu onbetrouwbaar is (als ik de gebruiksaanwijzing mag geloven, heb geen ervaring).

Dus of opnieuw doen en dan binnen 5 minuten kijken en daarna negeren/weggooien. Als je geduldig bent dan kun je ook morgen een nieuwe test pas doen (aangezien hcg nogal omhoog gaat per dag).



Jarja, begrijpelijk!

Hier ook over gesproken wanneer dan testen, besloten dat we wachten of menstruatie komt en anders testen na de laatste dag dat ik het zou verwachten (cyclus varieert meestal met drie dagen, dus gaan dan uit van een langere variant). Kunnen we ook fijn in het weekend kijken, lijkt me prettig dan voor of na het werk! Maar eerst nog een week wachten.



Spannend ook voor jou Kaatje!



Puck, sterkte nog deze dagen. Komt er al wat op gang? Hopelijk snel een plan zaterdag en dan kun je weer verder. Beetje afleiding vandaag met Koningsdag?
@ribbert bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook. Iedere maand had ik wel "klachten" die ik normaal niet had en nooit zwanger. Na 1,5 jaar proberen was ik zwanger en had ik nul klachten
Alle reacties Link kopieren
River ik denk dat het dan positief is. de kruidvat test als die negatief is echt wit wit geen streep in te zien.

wel is mij is vertelt dat een test na een bepaalde tijd niet meer betrouwbaar is zelf dacht ik 10 of 20 minuten.



Ik zou denk vanavond denk nog een test doen. maar dat ben ik. wat is je eigen planning?
Ik denk/hoop toch ook wel dat hij positief is.

Achter af is het gewoon heel stom dat ik niet even 5 minuten heb gewacht en gelijk mn bed weer in dook haha

Ik denk dat ik morgen een cb test doe, heb er nog een liggen.
Ik heb zelf nu buikpijn dus denk dat mijn ongesteldheid eraan zit te komen helaas... dus wacht het maar af. Anders net als Pipo in het weekend testen!
Alle reacties Link kopieren
Puck, heel veel sterkte



River, ik heb ook voor het eerst positief getest met k2v5 en weet nog dat het heel lang duurde, echt 4 minuten ofzo, voor er een heel heel licht streepje verscheen. Iets langer wachten dus de volgende keer.



Jarja, 8 mei heb ik termijn echo maar volgens mij zit ik dan nog niet op 12 weken. Weet het zelf dus eigenlijk ook niet, haha. En bloedingen heb ik geen gehad, ik denk dat je je vergist.
Alle reacties Link kopieren
bessie sorry ben slecht in namen
Alle reacties Link kopieren
Woow spannend Ribbert en River!! Ben benieuwd. Ik hoop het voor jullie!



Ik was ongesteld geworden na een cyclus van 34 dagen Jarja. Op naar de volgende ronde!
Alle reacties Link kopieren
Best verwarrend dat vandaag opeens allerlei symptomen weer heftiger aanwezig zijn: hele zere borsten en erg moe. Toch kan ik geen hoop meer hebben op een goede afloop want die is er niet. Zo frustrerend dit. Ik wil zo graag verder, maar ben tegelijkertijd nog zo verdrietig en het afwachten is vervelend.
Puck wat klote! Als het nou( misschien heel hard?) door zou zetten dan kon jij het ook afsluiten.... ik hoop dat verder leed je bespaart blijft. Ondanks dat het zo pril was is het verdriet niet minder denk ik.





Ik begin echt te twijfelen... ik heb sinds dinsdag af en toe kramp in mijn buik. Alsof ik ongesteld moet worden. Omdat mijn cyclus wat varieert heb ik geen idee wanneer ik echt over tijd ben. Ik heb altijd zere borsten als ik ongesteld moet worden en zo nu ook. Maar ja omdat ik nog steeds niet ongesteld ben weet ik niet of ik het me inbeeld... jeetje ik had mezelf voorgenomen me er niet meer zo mee bezig te houden. Ik denk dat ik morgen ochtend maar ga testen...



Xx
Toch maar getest heb zoveel kramp in mijn buik en geen bloed.

Cb test: zwanger!!!! Kan het echt niet geloven!!!!!
Kaatje, gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kaatje!!
Alle reacties Link kopieren
kaatje gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Woehoe Kaatje wat fijn! Gefeliciteerd en lekker van gaan genieten!



@ Jarja: ik snap überhaupt niet hoe sommige hier een berichtje kunnen plaatsen en dan een reactie op bijna iedereen hebben. Super lief en attent, maar ik kan dat allemaal niet onthouden en lees steeds 200 keer terug
Alle reacties Link kopieren
Pipo, je bent rap op de vroege ochtend
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kaatje!

Ik ga vanmiddag een cbtest halen en dan morgen ochtend testen. Ben nog steeds overtijd... duimen maar!
Ritnitnitnitnit
Kaatje gefeliciteerd!!!????

Hoe doen jullie dat leuke zwaai poppetje?



Hier blijft het nog even spannend!

Ik zit nu op dag 30 of 31 en vanochtend cb negatief getest.

Vanmiddag maar weer 2 voor 5 kv halen en dan morgenochtend weer opnieuw testen, en dit keer ga ik het binnen de 5 minuten aflezen.

Deze onduidelijkheid is mega irritant!



Ribbert jij ook succes morgen!:)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kaatje!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kaatje, fantastisch hoeraaaa!!



Lieve Puck, hoe gaat het met jou? Trek je het allemaal een beetje? Ik hoop dat de zwangerschapssymptomen gauw afnemen, helemaal niet leuk maar dan kun je wel een beetje verder.

God wat liggen verdriet en vreugde dicht bij elkaar he



Hoop dat het met Winter allemaal goed gaat!



Ribbert en River ik duim voor jullie aiaiaiiiii wat een spannende dagen!



Ik doe braaf mijn plasje over de CB ovutest maar vooralsnog geen eitje in aantocht, zit nu op dag 15 hihi. Vind het eigenlijk wel lekker rustig zo, nog geen seksgedoe van het "moet" nu en ook geen wachtbankje-spanning.
Kaatje gefeliciteerd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven