Uitgerekend nov/dec 2017

08-04-2017 20:49 347 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, na een slag om de arm te hebben gehouden ivm bloedverlies kan ik nu met zekerheid zeggen dat ik zwanger ben!

Wie is er nog meer in nov/dec dit jaar uitgerekend en heeft zin in een kletstopic?

Ik ben 29 en heb een zoontje van 1.





NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekende datumBijzondhedenBabyboom31321e23-12-2017-Fresiaatje292e15-12-2017-Javadeel271e27-11-2017-Marlinjane221e17-11-2017-Blondekatie382e13-12-2017-Sientje84?2eeind december-Miep82341e23-12-2017-Meningenvan1988281e21-12-2017-Kleinemug1231e?-PKT331e16-12-2017-Groene-thee281e24-12-2017-Susieflower351e?-
Alle reacties Link kopieren
Ja dat klopt! Daarom denk ik nu ook dat het een meisje is.
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik ken het precies andersom in mijn omgeving. Iedereen die super misselijk was en zelfs dagelijks de wc heeft geknuffeld heeft wen jongen gekregen. Iedereen die ik ken die niet misselijk was een meisje. Het zegt dus niet zoveel denk ik. Het zijn meer wat voor invloed de hormonen op je hebben.



Hier nog steeds niet misselijk gelukkig, maar wens iedereen die misselijk is sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook nog steeds niet misselijk. Nu 5+1 weken. Vriendin van mij was ook niet misselijk tot de 7 weken. Toen opeens super misselijk.

Probeer het maar rustig af te wachten. Maar dat mn borsten ineens geen zeer meer doen vind ik toch raar. Blijf me maar zorgen maken.

2 mei komt er iemand bij me langs van moeders voor moeders.
Alle reacties Link kopieren
Blondekatie, fijn dat de echo goed was!!
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd!

Fijn om te horen van die goede echo's!! Iemand binnenkort al aan de beurt voor een echo?



@blondekatie, Hopelijk voel je je weer beter nu! Wanneer ga je nu naar de VK? Bij fitboxen ligt trouwens de focus op snelheid en in shape blijven, met verschillende boxcombinaties. Ook veel andere oefeningen tussendoor, zoals buikspieroefeningen. Heel leuk om te doen!



@javadeel haha zwangerschapsdementie daar gooi ik het ook maar op als ik iets vergeet, heb ook echt het idee dat dat de laatste weken vaker is, maar misschien is dat maar onzin haha..



@Babyboom: Top dat je die tabel hebt gemaakt. ik ben trouwens 34 en volgens mijzelf (nog geen echo gehad) ben ik op 23 december uitgerekend.



@groenethee, dank je! Dat was wel schrikken voor je zeg, fijn dat je geen last meer hebt!!



@Saartje, heel herkenbaar die onzekerheid, dat heb ik ook heel erg, de ene dag meer dan de andere. Hopelijk lukt het je om wat rustiger te blijven, zorgen maken heeft inderdaad heel weinig zin en die stress is alleen maar slecht voor je. Zoals mijn dokter hier tegen mij zei: Tranquilo



Ik ga vandaag naar de gyn voor de eerste afspraak.. ben heel benieuwd. Verwacht dat ik nog geen echo krijg, aangezien het nog wel erg vroeg is (5wk+5).



Hebben jullie trouwens nog leuke tips voor het vertellen aan ouders? Hoe hebben jullie het verteld of hoe gaan jullie het vertellen??
Alle reacties Link kopieren
@miep, het is bewezen dat de hersenen van zwangere vrouwen gemiddeld 8% krimpen, dus zwangerschapdementie bestaat wel degelijk. Maar of dat nu al telt??



Wij hebben aan iedereen de echo laten zien, was erg leuk.



Even een uhm.. intieme vraag zal ik het maar noemen. Als ik een hoogtepunt bereik tijdens het vrijen voelt dat niet meer zo intens als voorheen. Hebben jullie dat ook?
Alle reacties Link kopieren
@javadeel om maar even kort en bondig te antwoorden: totaaaal niet! 10 keer intenser. Maar soms zelfs iets té *shame*
Alle reacties Link kopieren
quote:Javadeel schreef op 27 april 2017 @ 13:42:

@miep, het is bewezen dat de hersenen van zwangere vrouwen gemiddeld 8% krimpen, dus zwangerschapdementie bestaat wel degelijk. Maar of dat nu al telt??



Wij hebben aan iedereen de echo laten zien, was erg leuk.



Even een uhm.. intieme vraag zal ik het maar noemen. Als ik een hoogtepunt bereik tijdens het vrijen voelt dat niet meer zo intens als voorheen. Hebben jullie dat ook?Ja herkenbaar, zowel bij de eerste als nu. In latere zwangerschap vond ik minder fijn want trok mijn baarmoeder hard samen waardoor het meer buikpijn was met een vaag gevoel van genot.
Alle reacties Link kopieren
@miep: wij hebben het alleen aan mijn moeder verteld omdat het nog zo pril is. Ik heb een klein koffertje gekocht met daarin billendoekjes, een rompertje, knuffeltjes en hydrofieleluier en daar bovenop lag een briefje met: 'mag ik in december bij je komen logeren?'

Ze begreep het eerst niet en begon daarna te gillen en te huilen



@javadeel: wat betreft het orgasme; bij mij is het intenser geworden. Al moet ik zeggen dat ik momenteel niet een erg hoog libido heb. En dat is wel vreemd...
Alle reacties Link kopieren
@javadeel, Haha ja dat zal vast vanaf het begin wel zo werken toch, ik vind het wel een mooi excuus in ieder geval



Qua orgasme kan ik nog niet zeggen, mijn man is ziek geweest, dus het is er nog niet van gekomen, zal er eens op letten, nu word ik toch wel erg nieuwsgierig..



Leuke ideeën, bedankt!



Ik ben net terug van de gynaecoloog, ze heeft al een inwendige echo gemaakt en alles was goed gelukkig, wel nog heeel erg klein, maar dat is normaal met 5+5 wkn. toch wel heel bijzonder om te zien! Heb ook al foto's gekregen, maar meer dan een stipje zie je nog niet, dus is misschien niet zo interessant om dit te laten zien aan onze ouders haha.. Op 16 mei de volgende echo. Weten jullie of het normaal is om met 8 weken een inwendige echo te krijgen, ben benieuwd nl, vanaf wanneer het uitwendig kan..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag ook een echo gehad. Het kon nu eindelijk uitwendig. We hebben een echte mini baby gezien, hij zwaaide zelfs even.

Ik ben nu 9+5, maar daarvoor heb ik ook een paar keer inwendig gehad Miep.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk java!! Het begint al ergens op te lijken he! Fijn ook nu uitwendig. Ij vind inwendig erg onprettig.
Alle reacties Link kopieren
quote:miep82 schreef op 27 april 2017 @ 19:58:

@javadeel, Haha ja dat zal vast vanaf het begin wel zo werken toch, ik vind het wel een mooi excuus in ieder geval



Qua orgasme kan ik nog niet zeggen, mijn man is ziek geweest, dus het is er nog niet van gekomen, zal er eens op letten, nu word ik toch wel erg nieuwsgierig..



Leuke ideeën, bedankt!



Ik ben net terug van de gynaecoloog, ze heeft al een inwendige echo gemaakt en alles was goed gelukkig, wel nog heeel erg klein, maar dat is normaal met 5+5 wkn. toch wel heel bijzonder om te zien! Heb ook al foto's gekregen, maar meer dan een stipje zie je nog niet, dus is misschien niet zo interessant om dit te laten zien aan onze ouders haha.. Op 16 mei de volgende echo. Weten jullie of het normaal is om met 8 weken een inwendige echo te krijgen, ben benieuwd nl, vanaf wanneer het uitwendig kan..Hoera voor de goede echo! Was er al wat hartactiviteit of nog net te vroeg? Ik weet niet precies vanaf wanneer uitwendig. Ik heb nu bij 8 weken eerste echo en die gaat wel inwendig zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Meningenvan1988 schreef op 27 april 2017 @ 19:31:

@miep: wij hebben het alleen aan mijn moeder verteld omdat het nog zo pril is. Ik heb een klein koffertje gekocht met daarin billendoekjes, een rompertje, knuffeltjes en hydrofieleluier en daar bovenop lag een briefje met: 'mag ik in december bij je komen logeren?'

Ze begreep het eerst niet en begon daarna te gillen en te huilen



@javadeel: wat betreft het orgasme; bij mij is het intenser geworden. Al moet ik zeggen dat ik momenteel niet een erg hoog libido heb. En dat is wel vreemd...Aah wat een leuke manier! Leuk he om die reactie te zien.
Alle reacties Link kopieren
Miep wat fijn een goeie echo! Wij lopen bijna gelijk, ik heb 16 mei de eerste echo!



Javadeel ook voor jou een goede echo!! Wat super fijn! Lijkt me zo bijzonder, ik kan echt niet wachten op de echo, lijkt nog zo lang te duren!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, mag ik hier ook mee komen schrijven? Ik ben 35 en na een fertiliteitstraject zwanger van ons eerste kindje. Ben nu ongeveer 7 weken. Vorige week hebben we bij een extra controle het hartje zien kloppen. Volgende week hebben we de 8 weken echo. Spannend. Voel me verder goed, alleen heel erg moe.
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
quote:Babyboom31 schreef op 25 april 2017 @ 09:51:

NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekende datumBijzondhedenBabyboom31321e23-12-2017-Fresiaatje292e15-12-2017-Javadeel271e27-11-2017-Marlinjane221e17-11-20017-Blondekatie382e13-12-2017-Sientje84?2eeind december-Miep82341e23-12-2017-Saartje26261e27-12-2017-Meningenvan1988281e21-12-2017-Kleinemug1231e?-PKT331e16-12-2017-Groene-thee281e24-12-2017-Susieflower351e?-Aangepaste versie
Alle reacties Link kopieren
@Javadeel, superleuk!! fijn dat alles goed is! Kan niet wachten om dat ook te zien!



@Fresiaatje, dank je! het was nog te vroeg voor hartactiviteit helaas, volgende keer hoop ik!

Ik ga er maar vanuit dat hij dan weer inwendig is, kan het altijd meevallen



@Saartje, wat grappig, precies op dezelfde dag de echo dan, spannend he! Kan ook echt niet wachten!



@Suzieflower, welkom en gefeliciteerd! Fijn dat het na zo'n traject eindelijk gelukt is!



@Babyboom, goed dat je hem ge-update hebt. mijn gegevens missen nog in de tabel, wellicht even over het hoofd gezien met alle berichten, wil je er nog aan toevoegen dat ik 34 jaar oud ben en 23 dec 2017 ben uitgerekend? Bedankt alvast!



Grappig trouwens dat er zoveel meiden bij zijn die hun eerste kindje verwachten!
Alle reacties Link kopieren
@Miep: Aangepast !! Bedankt !



@Susie: Leuk dat je hier ook mee komt schrijven. We kennen elkaar al uit andere topic.
Alle reacties Link kopieren
@Fresiaatje bij mij gaven ze aan dat het tot 9 weken meestal inwendig is, ik gaf aan dat niet zo prettig te vinden en dus hebben ze meteen via de buik geprobeerd en daar was het ook goed zichtbaar! Als je er niet zeker over bent of het niet prettig vind, gewoon tegen je vk zeggen :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb overigens echt last van mijn borsten gekregen, ik heb van mijzelf al een redelijk grote maat(80F) maar nu ik zo rond de 12e week zit voel ik alles pijn doen en dat terwijl ik een buikslaper ben! Maar vast veranderen voordat ik straks helemaal niet meer kan slapen op m'n buik!



Ben ik de enige die aankomende week(dinsdag) een echo heeft?
Alle reacties Link kopieren
Marlinjane, op je zij slapen is ook niet echt een succes hoor. Mijn borsten doen ook erg pijn, heb ook een f cup. Ik ben een zijslaper, maar soms zitten m'n borsten 'ertussen'. Ook niet echt fijn.

Iemand al een nieuwe bh?
Alle reacties Link kopieren
Hier nog geen nieuwe bh's gekocht, maar dat zal vast niet lang meer duren.

Ik slaap vaak op m'n buik, maar dat ligt nu al niet lekker meer.



Kan iemand met ervaring - - vertellen hoe de inwendige echo in z'n werk gaat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Groene-thee schreef op 29 april 2017 @ 10:37:

Hier nog geen nieuwe bh's gekocht, maar dat zal vast niet lang meer duren.

Ik slaap vaak op m'n buik, maar dat ligt nu al niet lekker meer.



Kan iemand met ervaring - - vertellen hoe de inwendige echo in z'n werk gaat?



Je krijgt een soort staaf ( weet ff geen ander woord) met een condoom erover naar binnen. Hij is niet zo dik dus het is niet erg pijnlijk. Het voelt wat koud/hard aan, beetje ongemakkelijk.

Ik heb helaas heel wat aparaten en vingers erin gehad tijdens mijn vorige zwangerschap, dit viel nog mee. Maargoed liever gewoon uitwendig.
Alle reacties Link kopieren
Mijn borsten zijn nog niks gegroeid, okk niet gevoelig ofzo. Er is niet veel meer van over na de vorige keer. Heb mijn zwangerschapsbhs van de vorige keer tevoorschijn gehaald. Wooow ze waten echt gigantisch op het einde!

Ik heb ze van noppies, super fijn. Wel met beugel ook al raden ze dat niet aan maar zonder beugel kreeg ik echt pijn, veel te weinig steun. En het zag er niet uit ( a la ma flodder)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven