Zwanger worden vanaf september 2014

09-08-2014 14:14 2184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de dames die vanaf september 2014 zwanger proberen te worden!



NaamLeeftijdKindjeBijzonderhedenmarg8135/441e 9-5-2015 bevallen van een jongen!

Zwanger van nummer twee!San8235/361e 12-6-2015 bevallen van een meisje!hamstertje7726/291e 14-10-2015 bevallen van een jongen!Noortje1231/351e 30-11-2015 bevallen van een jongen!Linda10131/351e 18-12-2015 bevallen van een meisje!Aspasiaa36/371e 4-2-2016 bevallen van een meisje!wolkje8235/371e 31-12-2016 bevallen van een jongen!feeeriek34/341eMan onbeweeglijke zaadcellen na hersteloperatie en besloten niet voor tesa/icsi te gaan.

Bezig met tweede hersteloperatie
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooi begin van het nieuwe jaar wolkje! Gefeliciteerd en veel geluk samen!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!

Fijn dat alles goed is gegaan! En volgens mij bevallen op de uitgerekende datum, wie doet dat na.

Zo te lezen best wel pittig laatste stuk, vond ik zelf ook. Bij mij hebben ze nog meegedrukt op m'n buik anders moest de pomp er ook bij komen. Maar was allemaal geen pretje.

Heerlijk he om je ventje dan in je armen te hebben. Geniet ervan, laat je lekker verwennen.

We horen wel weer van je.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel! Ik ben ook echt dolblij en supergelukkig. Dus van die babyblauwe wolk kom ik voorlopig niet af

Ons ventje doet het supergoed, drinkt, poept en slaapt goed en meldt zich alleen als hij honger heeft. En zoals iedere ouder zal zeggen : hij is de allermooiste en liefste



@san: bij mij hebben ze ook zo op mijn buik meegedrukt. Mijn vriend vond dat wel heftig om te zien, door de knip, het duwen en de vacuümpomp had hij zoiets van: er blijft niets meer van mijn vriendin en zoontje over. En in het begin vond ik het ook een heftige bevalling, ik heb ook veel met mijn vriend erover nagepraat, dat had ik echt nodig. Veel is langs me heen gegaan en heb ik niet meegekregen (misschien maar goed ook). Maar alle clichés zijn waar: het was het echt zo ontzettend waard
Alle reacties Link kopieren
Wauw, Wolkje. Ik kom eigenlijk niet meer hier op het forum. Maar ineens zat ik te denken aan je en je uitgerekende datum. En wat lees ik hier, je bent mama geworden van een gezonde mooie zoon. Wat een heerlijkheid, van harte gefeliciteerd.

Heel veel mooi geluk voor jullie gezinnetje en geniet van al het moois wat gaat komen.



Ik geniet ook elke dag van ons mooie dochter die het super goed doet en met elke dag vind ik het steeds maar weer leuker worden.

We zijn aan het aftellen voor haar eerste verjaardag :-)



LIefs voor iedereen
Alle reacties Link kopieren
Ja ja de eerste poep op de wc is een feit! Hij stond te drukken in zijn luier dus ik dacht dat hij al gepoept had maar toen ik hem wilde verschonen was zijn luier nog leeg dus meteen op de wc gezet en toen kwam er zo ineens een grote jongens poep uit. Hij was denk ik net zo verbaasd als wij haha. We zijn nog niet druk met zindelijkheids training hoor maar hij gaat wel elke dag een of twee keer op de wc en dat vindt hij erg leuk. De rest komt vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
@marg, wat goed zeg een poep! Mooi dat hij het niet eng vindt op de pot/wc. Wij hebben ook een verkleiner aangeschaft. Heb haar 1 keer erop gezet, maar ze vond het heel eng, hield mij stevig beet met een pruillip. Ik denk dat ze er nog niet helemaal klaar voor is, proberen het binnenkort wel weer. De pot doet ze ook niks mee, ze blijft er nog niet eens een tel op.



Onze meid is meer bezig met kleuren, ze kan er echt al een aantal benoemen en ook goed en ze telt tot 10. Ik wist eerst ook niet wat ik hoorde.



@wolkje, gaat het goed daar? Voed je zelf trouwens? Geniet van jullie mooie mannetje, het kleine dat gaat zo snel.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Het is weer even geleden... ik had niet gedacht dat ik zo weinig tijd over zou houden! Maar we genieten enorm van ons ventje! Hij is echt zo lief



Alles gaat helemaal goed! Onze man is nu iets meer als 4 weken oud en wat is hij al veranderd! Hij is al wat zwaarder geworden en krijgt al een bollere toet (maar hij eet ook goed ) Ook merken we dat hij al wat wakkerder is na de flesjes en dat hij zelfs al begint te lachen. Eerst dacht ik dat het niet bewust was, maar je merkt toch dat hij op onze stemmen reageert en dan ook lacht. Om te smelten... En het wat ook super is: onze man krijgt rond 20 uur een fles en meldt zich dan pas weer rond 24 uur / 1 uur. Dan krijgt hij weer een flesje en meldt zich dan pas weer rond 5.30 uur. We kunnen dus best al wat uurtjes doorslapen. Ik pin me niet erop vast dat het zo blijft, maar voor onze nachtrust nu is dit wel fijn



Over het algemeen is onze man een heel tevreden en rustig manneke



Hoe gaat het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Wat een luxe wolkje! Tel je zegeningen! Als hij weer vaker wakker gaat worden, probeer dan of hij een grotere fles wil drinken. Dat lost het probleem vaak weer een tijdje op.



@hier: ik ben vorige week bij de huisarts geweest voor een klein gynecologisch onderzoek. Ik heb al een tijdje dat ik tijdens mijn menstruatie behoorlijk pijn heb aan mijn litteken van de keizersnee. En dan aan een kant. Het voelt dan echt gevoelig in mijn buik, alsof het nog moet genezen. Ook last als ik moet hoesten of ons ventje op til. Erg vreemd dus vandaar even langs de huisarts.

Huisarts denkt in mijn buik te hebben gevoeld dat mijn baarmoeder een beetje aan de buikwand is vast gegroeid via het kitteken. Kan volgens haar geen kwaad maar als ik het wil kan ik wel een verwijzing krijgen naar de gynecoloog in het ziekenhuis voor een inwendige echo.

Ik heb het nog maar even niet gedaan. Dat soort dingen gaan uit je eigen risico en het zou verder geen problemen moeten geven als het alleen maar een vergroeiing is aan mn buikwand.
Alle reacties Link kopieren
@wolkje, wat een heerlijk ventje zo te lezen. Lekker he als je even wat uurtjes kan slapen. Wij hadden ook zo'n makkelijk baby'tje als ik erop terug kijk. Het slapen is nu alleen wel een dingetje maar ach ga ervan uit dat het ooit goedkomt haha.

Geniet ervan!



@marg, oh wat vervelend van die pijn, goed dat je het hebt laten checken. Wat zouden ze met een inwendige echo dan kunnen doen? Succes!



Hoe gaat het met de zindelijkheid?



@hier, Onze meid is paar dagen ziek geweest. Nu nog een beetje half maar dan hebben we het maar weer gehad. Verder klets ze zoveel, zo mooi is dat. Soms lekker eigen willetje, een heerlijke meid.
Alle reacties Link kopieren
We zijn nog niet actief met zindelijkheid bezig. Ik probeer wel wat meer bezig te zijn met signalen als hij moet poepen of plassen en hem dan op de wc te zetten. Hij heeft al een tweede keer op de wc gepoept dus we hebben we hebben weer een stapje voor uit gedaan.

Echt zindelijkheid trainen doen we van de zomer als het warm is. Dan kan hij in een onderbroekje lopen en dan voelt hij sneller als hij geplast heeft.
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden!



Hoe gaat het met jullie?



Hier gaat alles goed! Ons manneke is alweer ruim 8 weken oud en doet het erg goed! Hij is een erg rustige en lieve baby en begint nu steeds meer te lachen, zo leuk!



Slapen gaat ook nog steeds erg goed! Eerst sliep ons manneke van 20 tot 6 uur (!) en na zijn flesje van 6 uur nog eens tot 10 uur, maar op advies van het consultatiebureau hebben we de tijden van de flesjes toch wat anders ingedeeld. Nu krijgt hij om 22 uur zijn laatste flesje tot 6 uur, omdat het consultatiebureau hem toch wat te jong vond om 's nachts zo lang zonder voeding te zijn. Wij hadden daar geen idee van... wij dachten hij meldt zich wel als hij honger heeft...



Verder krijgt ons manneke volgende week zijn eerste vaccinaties en ben ik alweer langzaam bezig met eraan te wennen dat ik binnenkort weer aan het werk moet

Aan de ene kant vind ik het fijn om weer wat om handen te hebben, weer een ander ritme behalve moeder zijn en zorgen. Maar ik denk wel dat ik het op mijn eerste werkdag moeilijk heb. Onze kleine is in goede handen hoor, als ik werken ben, maar toch... maar ook dat zal wel snel weer wennen... hoop ik



Hopelijk gaat.alles goed met jullie allemaal!
Alle reacties Link kopieren
@wolkje, leuk weer even een update van je te lezen. Wat een heerlijke slaper heb je zeg. Maar idd dat zijn wel hele lange nachten zonder voeding. Onze meid was in het begin ook zo'n slaper maar dan 6/7 uur achter elkaar. Wij hadden een zomerbaby dus maakte ik haar Snachts ook weleens wakker voor extra drinken vanwege de hitte.

Ja niet leuk he die prikken, daar moet iedereen even doorheen. Succes!

Wanneer moet je weer werken. Ik had het er ook wel moeilijk mee weet ik nog. Maar als je er eenmaal weer bent valt het wel heel erg mee, was mijn ervaring.



@marg, hoe gaat het nu met jouw buikklachten? En met je ventje ook alles goed? Nog even dan alweer 2 wat gaat de tijd snel zeg!



@de rest ook alles prima.



@hier, alles goed niet zoveel te vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Het is niet zo druk meer op t forum maar toch even een berichtje.



@wolkje, hoegaat het bij jullie? Bevalt het werken weer? Ga ervan uit dat je alweer begonnen bent.



@marg, nog even en jullie ventje is alweer 2!! Al bezig met de voorbereidingen? Ik ben ook al aan het nadenken voor een kado maar vind het toch best lastig.



@de rest ook alles goed?



@hier, onze meid zit nu echt in de nee fase alles wat je vraagt daar is het antwoord nee op. Af en toe kan ze ook lekker dwars zijn haha. Ze praat alles na en zingt veel liedjes al helemaal mee. Ja een trotse mama.

Ik krijg haar nog niet op de pot, dat vind ze nog heel eng. Dus gaat allemaal heel goed.
Alle reacties Link kopieren
@san: niet echt voorbereiden. We hebben wat familie uitgenodigd maar meer dan wat taart halen hoeft er niet geregeld te worden haha. We gaan geen super feest geven ofzo.



@potje: muppet gaat al een tijdje na het avond eten op het potje. Dan loopt hij een uurtje in zn blote gat en zeggen we steeds dat als hij moet plassen dat hij dat dan moet zeggen. We hebben ook altijd de laptop aanstaan met kindertube filmpjes zodat hij een beetje afgeleid is en even een tijdje blijft zitten. Gisteren wilde hij niet blijven zitten maar na tien minuten liep hij naar het potje toe en klopte op de deksel. Ik zette hem er op en hij ging meteen plassen. Erg trots dus. Komende tijd nog wat meer oefenen.



Verder ook de nee fase hier. Praten doet hij nog steeds niet echt maar hij kent wel veel woorden. Komt vanzelf denk ik maar. Net als het lopen. Hij liep pas met anderhf maar nu rent hij al. En zindelijkheidstraining kost ook veel energie. Hij slaapt smiddags rustig nog van 14:00 tot 17:00.



Eennnn...ik had zondag ongesteld moeten worden en dat is niet gebeurd en test was positief. Dus het lijkt er op dat nr twee in de oven zit.
@marg: nogmaals gefeliciteerd! Voelt het nu extra spannend na je eerdere miskraam? Ik hoop zo voor je dat deze blijft plakken. Houd je ons op de hoogte van je zwangerschap?



@hier: ook een soort van nee-fase, al kan ze dat nog niet zeggen. Niets is meer goed genoeg. Dochter wil alleen doen of hebben wat niet kan of wat ze niet heeft. En sinds ze kan lopen wil ze alleen maar de wereld ontdekken... Het opvoeden is nu echt begonnen, maar helaas zie ik nog weinig resultaat. Maar verder is ze uiteraard het mooiste, leukste en liefste meisje!



@rest: zijn er al meer meiden die plannen hebben voor een tweede? Aan de ene kant denken we er aan om na de zomer weer een poging te wagen, aan de andere kant is het ook wel fijn dat dochter nu ouder is en de rust toch weer wat is wedergekeerd. Twijfel twijfel... maar het begint wel weer te kriebelen stiekem....
Alle reacties Link kopieren
@marg, gefeliciteerd! De eerste weken zijn altijd spannend zeker als het een keer is misgegaan.



Wat knap een plas op de pot. Hier wil ze totaal niet op de pot, maar ze poept stiekem wel standaard onder de tafel. Ach komt ook wel, als ze straks 2 is gaan we er wel weer wat meer mee bezig.



@linda, heel herkenbaar dat stukje opvoeden. En ja hier ook heel veel kriebels onze meid is dan ook al bijna 2. Ik ken mensen die gelijk zwanger waren en nu al bijna de tweede krijgen. Ik zou nu al wel willen maar denk dat wij nog even "moeten" wachten, eerst een ander huis. Hier kunnen we geen twee kindjes grootbrengen. Het heeft ook nog geen haast vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Als eerste: marg, gefeliciteerd! Ik duim voor je dat alles goed gaat. Ik was zelf erg onzeker na de miskraam en het heeft best wel een tijd geduurd voor ik wat meer vertrouwen kreeg in de zwangerschap. Hopelijk heb jij daar minder last van en kun je gewoon genieten!



Leuk om alle verhalen over potjes, nee fase etc te lezen! Dat gaan wij ook nog krijgen! Hopelijk kan ik tegen die tijd wat advies vragen hier



Met ons gaat alles heel goed! Ik ben alweer drie weken aan het werk! Zoals verwacht had ik het (vooral in de aanloop naar) mijn eerste werkdag moeilijk. Ik zag er zo tegenop! Maar eenmaal op het werk was het goed. Ik was zo weer gewend en vind het nu ook leuk om weer aan het werk te zijn. Maar eerlijk is eerlijk: ik ben blij als het 17 uur is en ik naar ons manneke kan. Ik denk dat ik een goede balans heb tussen werk en thuis



Ons ventje slaapt nog steeds heerlijk door en is nu overdag wel wat meer wakker. Zo leuk, hij brabbelt hele verhalen en heeft nu zijn handjes ontdekt, die vind hij heel interessant! We genieten enorm van hem. Ik vind het leuk dat we nu ook wat meer interactie hebben nu hij ouder wordt, Maar aan de andere kant vind ik het ook veel te snel gaan. Dat gevoel toen ze hem na de geboorte op mijn borst legden, zo klein en kwetsbaar. Dat vergeet ik nooit meer! En nu is het echt al een heel manneke!



Onze kleine krijgt nu alleen wel fysio en ostheopatie. Hij heeft een erge voorkeurshouding naar links en dat zie je wel aan zijn hoofdje. We hebben het idee dat het hem ook moeite kost om naar rechts te draaien, zelfs dat het hem pijn doet. Nu denkt de fysio dat door de kracht van de vacuümpomp de werveltjes misschien niet helemaal goed staan, vandaar fysio en de ostheopaat. We zien wel al verbetering en hopelijk is het over niet al te lange tijd helemaal goed.



@linda: over een tweede hebben wij het nog niet gehad, dat is nog wat snel Maar ik heb wel altijd graag 2 kindjes willen hebben... maar eerst even genieten van ons kleintje en dan kijken of het lukt en ook niet onbelangrijk, of mijn vriend nog een tweede wil



Hopelijk gaat het verder ook goed met jullie! Ik vind het leuk wat van jullie te lezen
@ wolkje, leuk om te lezen hoe je alles ervaart. Weer een totaal andere fase dan waar ik nu zit. Fijn dat jullie al verbetering merken na behandeling van fysio en osteopaat.

Hoeveel dagen/uur werk je?



@san, ik zou gewoon nog even wachten met het potje als ze er niks aan vindt. Komt vanzelf. Leuk dat ze zo lekker aan het kletsen is, gezellig hè? Zijn jullie al aan het kijken naar een nieuw huis? Al



@ Linda, wij zouden ook graag een tweede kindje willen maar hebben ook nog zoveel dingen die we eerst nog met onze uk willen doen. Wij denken er ook aan om in augustus weer eens te proberen.



@marg, hoe voel je je? Knap dat jullie mannetje al op het potje gaat. Heerlijk dat hij s middags nog zo lang slaapt. Hoelaat gaat hij s avonds dan naar bed?



@hier, morgen is ons mannetje alweer 1,5. Inmiddels loopt hij helemaal zelfstandig het huis door en zegt hij elke dag nieuwe woorden. Het is een vrolijke kletskous en gaat nu ook liedjes aanvullen als ik wat woordjes weglaat. De afgelopen week is hij wel wat eigenzinnig of snel in tranen als hij ergens mee moet stoppen. Gelukkig begrijpt hij al heel veel dus ik leg het elke keer maar aan hem uit.

Hij groeit niet zo heel hard dus na zijn boterham en voor het slapen gaan krijgt hij nog een fles. Hij eet overdag wel van alles hoor maar hij heeft ook 2 poepluiers op een dag.



Jullie nog leuke plannen met de paasdagen? Tweede paasdagen komt mijn schoonfamilie brunchen.

De komende tijd hebben wij heel wat vakantie(tje)s voor de boeg. Na Koningsdag gaan we met mijn schoonfamilie een weekje naar de Eiffel en met Hemelvaart gaan we eens in Friesland kijken. Iemand nog tips voor daar?
Alle reacties Link kopieren
@hamstertje: onze muppet slaapt smiddags van 14:00 tot 17:00 meestal en dan savonds gaan we rond 19:30 naar boven, samen douchen, tanden poetsen (onder de douche) afdrogen, pyjama aan, verhaaltje en naar bed. Meestal ligt hij er 20:00/20:15 in. En dan slaapt hij tot ongeveer 08:00 de volgende ochtend.



Wat betreft Friesland: je kunt vrij makkelijk vanaf daar naar Drenthe rijden en hunnebedden kijken, Wildlands Emmen is goed te doen vanaf daar. Boot tocht maken op het IJsselmeer kan, Leeuwarden is wel een leuke stad om een dagje naar toe te gaan, sprookjeshof, speelstad oranje. Het ligt er helemaal aan waar je naar op zoek bent.



@wolkje: wat fijn dat de fysio en ostheopaat helpen. Het is inderdaad lastig zelf op te lossen denk ik. Vaak trekt het wel weer bij als ze ook op hun andere zij gaan slapen. Ons ventje had een afgevlakte oogkas bij geboorte omdat hij in de stuitligging mijn zijn hoofdje klem had gezeten onder mijn ribben. Dat heeft wel eventjes geduurd maar nu zie je daar niks meer van.



@san: potje komt inderdaad vanzelf. Hier heeft het erg geholpen om hem af te leiden met spelletjes op de laptop of tekenfilmpjes. Daardoor ging hij het potje snel koppelen aan wat leuks en nu wil hij soms zelfs op het potje omdat hij filmpjes wil kijken haha. Niet helemaal de bedoeling dus daar moeten we soms nog wat in sturen maar het komt vanzelf.

Zijn jullie wel al aan het kijken naar een huis? Of staat dat nog een beetje in de koelkast? Willen jullie dan ook ergens anders heen of wel in dezelfde gemeente/stad/dorp blijven?



@linda: ons ventje had dat ook. Wat hier erg hielp was hem zelf dingen laten doen. Zelf eten, zelf dingen pakken, zelf een boekje uitkiezen enz. Hij eet echt alleen als hij het zelf in zn mond kan stoppen. Dus met warm eten geef ik hem een lepeltje met eten en dat stopt hij dan zelf in zn mond. Gaat prima. Zelf scheppen is nog wat rommelig vaak. En afleiden. Als kind iets wil en dat mag niet, dan nadat je nee gezegd hebt, kind meenemen en met de trein gaan spelen ofzo of gezellig samen een boekje lezen. Dan zijn ze het zo weer vergeten. Succes in ieder geval!



@hier: sinds afgelopen nacht af en aan wat misselijk geweest. Herken ik helemaal niet van de vorige zwangerschap dus voelt wat vreemd. Kan natuurlijk ook een andere oorzaak hebben dus ik wacht het maar een beetje af. Verder geen echte kwalen. Alleen wat onrust in mn buik af en toe en lage rug pijn daardoor.
Alle reacties Link kopieren
Update: 3 mei intake en eerste echo.



Ik heb al sinds ik weet dat ik zwanger ben het gevoel dat het een tweeling gaat zijn. Geen flauw idee waarom maar het idee gaat niet weg. Ben er eigenlijk een beetje bang voor dus het maakt me wat nerveus.

Verder blijf ik wat gevoelig op mijn maag. Zoete dingen wil ik eigenlijk helemaal noet meer. Het staat me tegen. Dus ik eet bijna alleen maar kaas op mn brood en warm eten. Het zoete maakt me wat misselijk dus ik laat het maar staan.
Alle reacties Link kopieren
@hamstertje: ik werk op maandag, donderdag en vrijdag een hele dag. Op dinsdag werk ik een halve dag thuis, maar die uren mag ik over een hele dag verdelen (maar tot nu toe lukt het me nog om deze uren 's ochtends te maken) en op woensdag is mijn vaste vrije dag. Ik was eerst bang dat het teveel zou zijn maar doordat ik dinsdag thuiswerk en dus lekker bij ons manneke ben ervaar ik dat toch niet echt als een werkdag. Dus tot nu toe bevalt deze verdeling me goed



@marg: spannend voor je! Ik had dat gevoel ook bij mijn zwangerschap, maar dat komt waarschijnlijk ook doordat ik door die hormoonbehandelingen een grotere kans had op een tweeling en je dat idee dan een beetje in je hoofd zet. Ik was er ook een beetje bang voor, maar was ergens ook allang blij dat het gelukt was! En toen ik aan het idee gewend was, bleek bij de eerste echo het er gewoon maar een te zijn



Veel succes en ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
@marg, spannend de eerste echo. Dan zul je het weten of er een tweeling onderweg is. Mijn voorkeur heeft ook een eenling maar mocht het wel zo zijn dan ga je er echt wel mee redden. Succes en eet gewoon lekker waar je zin in hebt, betere eetlust komt wel weer. Ben benieuwd hoe je het allemaal gaat ervaren zo'n 2de keer.



@hamstertje, dus ook zo'n kletskous in huis. Leuk he! Dus naar Friesland, welkom! Ik weet niet waar je precies heengaat. Maar aqua zoo in Leeuwarden is erg leuk. Het is geen Artis maar wel de moeite waard zeker met jullie mannetje. Bij ons in de buurt heb je ook nog een balorig, ben er met onze dochter nog niet eens geweest want je hebt maar een klein gedeelte voor echt kleintjes. Als de kindjes wat groter zijn vind ik het zelf wat leuker. Ga zelf vaker naar de kinderboerderij met onze meid. Hou je van watersport dan kun je bootjes kijken of varen richting Sneek enzo. Zelf kom ik daar eigenlijk nooit. Ook heb je wel hele leuke dorpjes maar is maar net waar je van houdt. Dagje naar 1 van de eilanden is ook erg leuk.



Wolkje, fijn te horen dat het goed gaat. Gaat vast goedkomen met de voorkeurshouding, mooi dat je al resultaat ziet. Mooi dat het werken weer bevalt.



@hier, alles goed met de kleine grote meid. In m'n hoofd al aan t denken wat we voor de verjaardag gaan kopen. Vind ik altijd wel leuk om te sneupen en ideeën op doen. Praten gaat heel goed, ze praat wel 3 en 4 woordzinnen. Kan haar heel goed duidelijk maken. Ze wordt wat moeilijker met eten, war ze eerst heerlijk vond trekt ze nu de neus voor op. Stukjes fruit eet ze nog steeds niet. Ze wil het gepureerd. Knijpzakjes vind ze ook lekker. Liever zo dan geen fruit zeg ik maar, maar wel jammer dat ze geen stukjes wil of lust.



@hamstertje nog een keer. Als onze meid niet zo goed gegeten heeft doen we haar ook nog met een fles op bed. Dan ligt ze het liefst als een baby bij mij op schoot. Heb ik af en to toch nog een baby'tje.



Binnenkort ook vakantie voor de boeg, zuid Limburg gaat de reis heen, wolkje nog tips.
Alle reacties Link kopieren
San: gaia zoo is erg mooi. En afgelopen zomer hebben we een paar keer met ons ventje bij een meertje gezeten waar hij zich prima vermaakt heeft (was 30 graden).

Oh en jumbo heeft van die kortingsmunten voor gaia zoo. Krijg je 10 euro korting ofzo.
Alle reacties Link kopieren
@marg: Een tweeling, werkelijk, ik heb daar altijd al een voorgevoel over gehad bij mezelf. Wellicht ook omdat ik aan beide kanten tweelingen heb en nu ben ik ook ouder dus dan is de kans sowieso groter dacht ik. Bij een tweeling schijnen de testen eerder te knallen qua streep en pittige misselijkheid, dat heb ik vaker gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee Feeeriek. Ik testte nu ongeveer drie dagen voor mijn nod positief..met muppet was dat hetzelfde.

Ik heb wel beduidend andere symptomen dan vorige keer. Ik heb al drie weken onafgebroken honger..word er stront chagrijnig van. Mijn borsten zijn een hele maat gegroeid en ik moet twee keer zo veel plassen.



San: wat betreft fruit..ik merk bij onze muppet dat hij heel erg gevoelig is voor voordoen. Dus als je zelf een stukje fruit neemt en het heel overdreven lekker gaat zitten vinden dan wil hij ook. Dus in je mond stoppen en heel duidelijk zeggen: hmmm! Dat is lekker zeg. Jammie! Wil jij ook?

Muppet eet ananas, blauwe bessen, mandarijn, sinaasappel, appel, druiven, peer en banaan. Alleen frambozen vindt hij tot nu toe niet zo lekker.



Ik heb daarnaast verder geen flauw idee wat we hem voor zijn verjaardag moeten geven. Hij heeft al zo veel speelgoed. Ik kan echt niks bedenken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven