Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!



Link naar het eerste topic
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 27 april 2017 @ 11:35:

[...]



En, geslaagd?



Nee, helaas niet Het gebeurde aan het begin van het examen, ik kreeg daardoor een ingreep. Erge stress daarna.

Maar na 3x ben ik geslaagd hoor Heb mijn rijbewijs alweer bijna 20 jaar. shit, ik word echt oud



Rotondes zijn trouwens nog steeds wel een dingetje. Sorry voor degenen die last hierdoor van me hebben.
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
OV in A 'Dam
Alle reacties Link kopieren
quote:Ineke98 schreef op 27 april 2017 @ 19:12:

OV in A 'Dam Was je er vandaag? Of in het algemeen? Ik kom er zelden maar ik weet van vrienden dat ongeveer 98% van de stad op de schop ligt, momenteel.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Ineke98 schreef op 27 april 2017 @ 19:12:

OV in A 'Dam Herkenbaar! Hoeveel tijd ik wel niet verspild heb met het wachten op trams...
Alle reacties Link kopieren
Op het forum: uiteraard de bloedirritante TVP maar ook het kopieren van lappen tekst en dan een reactie eronder te zetten van 1 zin. Ik lees vaak tig keer dezelfde post.....
Alle reacties Link kopieren
quote:funnylady schreef op 29 april 2017 @ 13:06:

Op het forum: uiteraard de bloedirritante TVP maar ook het kopieren van lappen tekst en dan een reactie eronder te zetten van 1 zin. Ik lees vaak tig keer dezelfde post.....



Mijn onbenullige ergernis is andersom

Een reactie lezen waar de quote geheel of gedeeltelijk weggehaald is en dan bladzijden terug moeten zoeken naar het bericht waar op gereageerd werd....
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:KitKeller schreef op 29 april 2017 @ 13:11:

[...]

Mijn onbenullige ergernis is andersom

Een reactie lezen waar de quote geheel of gedeeltelijk weggehaald is en dan bladzijden terug moeten zoeken naar het bericht waar op gereageerd werd....

Jaaa, het is sowieso irritant.

Ergenis van de laatste tijd, dat als ik een half theelepeltje groene thee in mijn thee-ei doe, dit zich vermenigvuldigd tot een supervol ei, maar toch kan ik er nauwelijks een hele bak thee mee zetten...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Mensen die geen richting aangeven op de rotonde. Sta je mooi voor jan lul te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Automobilist die op een doodstil kruispunt toch met meer dan 50 door rood reed. Gelukkig was ik gewoon een brave voetganger, maar serieus bizar. Het is ook nog zo'n kruispunt dat heel snel op groen gaat als er ruimte is.

Zo iemand doet het waarschijnlijk wel vaker, ik ben benieuwd hoelang het nog duurt tot het verkeerd gaat.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:funnylady schreef op 29 april 2017 @ 13:06:

Op het forum: uiteraard de bloedirritante TVP maar ook het kopieren van lappen tekst en dan een reactie eronder te zetten van 1 zin. Ik lees vaak tig keer dezelfde post.....Of een hele lange saaie OP die bij vervolgtopics gewoon dom wordt geknipt & plakt. (Weggeefhoek-topic)
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen, die altijd voor me gaan lopen zodat ik me elke keer in moet houden om niet over te struikelen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Mijn hond, die altijd voor me gaat lopen zodat ik me elke keer in moet houden om niet over te struikelen.
Niet geschoten is altijd mis
De hoge prijzen bij de lokale kringloop. Een bijna-vol potje bellenblaas voor €0,50. Serieus? Ik koop voor €0,89 vier nieuwe potjes bij Action. En dan weet ik tenminste zeker dat er zeepsop in zit, en dat niet een of ander lollig kind erin heeft geplast
En een voedingskussen, €15! Daarvoor koop ik een nieuwe bij Kruidvat. En die kinderstoelen van IKEA, vragen ze €10 voor. Dat kost ie nieuw ook!
Alle reacties Link kopieren
Een stoplicht wat hier in de buurt totaal werkloos staat te zijn, want de kruisende straten zijn afgesloten. Toch staan er elke keer mensen voor te wachten als het op rood staat zodat ik er niet langs kan.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:Bitje93 schreef op 05 mei 2017 @ 13:04:

Mijn hond, die altijd voor me gaat lopen zodat ik me elke keer in moet houden om niet over te struikelen.Die is gewoon hartstikke trots dat z'n baasje 'm zo goed volgt
mijn ergernis: mensen die hun lief en leed op z'n manier op fb posten waardoor ze zelf denken dat ze denken dat ze zielig/geweldig/etc etc zijn, en ik daar zwaar geïrriteerd ben die naam weer te lezen. Ik ben ook geen vrienden met die persoon, maar ze reageert telkens op het overgrote merendeel van mijn vrienden. Als vrienden plaatsen ik ben naar de efteling geweest, komt zij er met een heel verhaal overheen met foto en al hoe leuk zij het een poosje geleden ook had in de efteling.



Grrrr.
quote:Starshine-2 schreef op 05 mei 2017 @ 11:12:

Mensen die geen richting aangeven op de rotonde. Sta je mooi voor jan lul te wachten.Dit inderdaad! En het zijn best veel mensen hoor, die dan geen richting aangeven. Toen ik nog rijlessen had irriteerde ik me er vanaf het begin al aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Belle73 schreef op 05 mei 2017 @ 13:50:

Een stoplicht wat hier in de buurt totaal werkloos staat te zijn, want de kruisende straten zijn afgesloten. Toch staan er elke keer mensen voor te wachten als het op rood staat zodat ik er niet langs kan.Ik heb zoiets ook wel eens aan de hand gehad. Weg was afgesloten dus ik liep door het rode stoplicht (net als normaal iedereen, maar ik liep nu alleen), werd op een gegeven moment teruggefloten door 2 overijverige politieagentes. Technisch gezien, hadden wel gelijk, ik liep door rood. Ze kwamen mij nog echt achterna ook.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
De bikini editie vd BonPrix, super leuke bikini's maar ik heb niet zo'n platte buik als die modellen
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 05 mei 2017 @ 11:12:

Mensen die geen richting aangeven op de rotonde. Sta je mooi voor jan lul te wachten.



Oh ja dit!!!



Mijn rij instructeur raakte dan altijd een beetje geirriteerd "muurhanger waarom rij je niet, je kan aan de wielen toch zien dat die auto rechts afslaat?!" Uhm ja vaak kan je het na meer rijervaring inschatten, maar je zal maar een verkeerde inschatting maken en een botsing veroorzaken. Ik wacht mooi tot ik het zeker weet. Ookal is het irritant.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
quote:Martje2801 schreef op 05 mei 2017 @ 13:53:

mijn ergernis: mensen die hun lief en leed op z'n manier op fb posten waardoor ze zelf denken dat ze denken dat ze zielig/geweldig/etc etc zijn, en ik daar zwaar geïrriteerd ben die naam weer te lezen. Ik ben ook geen vrienden met die persoon, maar ze reageert telkens op het overgrote merendeel van mijn vrienden. Als vrienden plaatsen ik ben naar de efteling geweest, komt zij er met een heel verhaal overheen met foto en al hoe leuk zij het een poosje geleden ook had in de efteling.



Grrrr.







Ik lees wel eens reacties bij een sponsorbericht van een bepaald product of dienst, en dan zie je zulke dingen ook ja. Bijvoorbeeld bij een nieuwe borstel die beter voor je haren is en minder haarbreuk geeft: "oh dit lijkt me fijn. Ja 2 jaar geleden vielen ineens al mijn haren uit en dat was echt verschrikkelijk. Durfde niet meer over straat enz enz enz........"



En dan denk ik altijd Ja echt super rot voor je, maar hoezo zet je dat onder zo'n bericht?! Niemand vroeg erom.. maar goed
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
Ik irriteer me mateloos aan de uitdrukking "kinderen nemen" ipv "kinderen krijgen".

Ik zeg altijd maar 'een hond neem je' en 'een kind krijg je'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miriam1981 schreef op 05 mei 2017 @ 15:11:

Ik irriteer me mateloos aan de uitdrukking "kinderen nemen" ipv "kinderen krijgen".

Ik zeg altijd maar 'een hond neem je' en 'een kind krijg je'.Ik stoor mij er altijd aan dat als er een discussie is waar bijvoorbeeld gezegd wordt; dat moet je bedenken voor je kinderen neemt (of vergelijkbaar), dat het vervolgens gelijk 3 pagina's gaat over dat het 'krijgen' moet zijn ipv 'nemen'. Terwijl het 'nemen' dan volgens mij gewoon verwijst naar 'de beslissing nemen om aan kinderen te beginnen'.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:Muurhanger schreef op 05 mei 2017 @ 14:46:

[...]









Ik lees wel eens reacties bij een sponsorbericht van een bepaald product of dienst, en dan zie je zulke dingen ook ja. Bijvoorbeeld bij een nieuwe borstel die beter voor je haren is en minder haarbreuk geeft: "oh dit lijkt me fijn. Ja 2 jaar geleden vielen ineens al mijn haren uit en dat was echt verschrikkelijk. Durfde niet meer over straat enz enz enz........"



En dan denk ik altijd Ja echt super rot voor je, maar hoezo zet je dat onder zo'n bericht?! Niemand vroeg erom.. maar goed

Omdat ze denken dat het een winactie is.



Een vriendin van mij reageert op elk berichtje van prenatal of zo. Die stellen vragen als 'wanneer voelde jij de eerste schopjes'. Zit niet eens een winactie aan vast. Gewoon ordinaire clickbait.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven