Uitgerekend 2e helft oktober 2017

09-02-2017 20:53 3005 berichten
Hoeraaa, zwanger!

Omdat het toch fijn is om al je kwaaltjes, misselijkheid en onzekerheden, maar ook geluk, blijheid en de eerste schopjes te delen, hierbij een topic!

Wie sluit aan?


Nr Naam # Kind UD Afspraken Geslacht Bijzonderheden Bevallen op:
1 B2L 2e 18 oktober 12 juni controle Een meisje! :heart: 23 oktober
2 hsharon 1e 18 oktober 2 juni 20-wekenecho, 16 mei geslachtsbepaling Een meisje! :heart: 27 oktober
3 Sneeuwwitje 1e 20 oktober 20-wekenecho 31 mei, geslachtsbepaling 12 mei Een meisje! :heart:
4 Mazzel31 2e 15 oktober Een jongen! :heart: 23 oktober
5 EB05 21 oktober 6 juni 20-wekenecho Een jongen! :heart: 7 oktober
6 Missyd 2e 27 oktober 9 juni 20-wekenecho Verrassing! :heart:
7 Pink Lady 2e 21 oktober 22 april pretecho een meisje! :heart: 21 september
8 Miriampiej 2e 16 oktober Een meisje! :heart: 16 oktober
9 -lelie- 2e 27 oktober 13 juni vk, 14 juni 20-wekenecho :heart: 22 september
10 Kikker7 2e 20 oktober 31 mei controle 6 juni 20- wekenecho Verrassing! :heart: 20 oktober
11 Kashri 1e 24 oktober 9 juni 20-wekenecho, 13 mei geslachtsbepaling Een jongen! :heart: 31 oktober
12 Appeltaartjes 1e 23 oktober 1 juni 20-wekenecho Een meisje! :heart: 22 oktober
13 Madelief08 2e 24 oktober 8 juni 20-wekenecho een jongen! :heart: 13 oktober
14 Torina 2e 23 oktober 13 april termijnecho Verrassing! :heart:
Hanne__31, Arinna, Babbes83, Crex, Lientje57, Saar1987, _melon, Marijeens25, MoedervanA :redrose:
anoniem_654b96ba9ca56 wijzigde dit bericht op 06-11-2017 13:40
56.51% gewijzigd
Werkze morgen dames! Hier gewoon lekker suf vrijmarkt struinen.
Alle reacties Link kopieren
Werkse dames en anderen een fijne vrije dag!!
Alle reacties Link kopieren
En het zonnetje schijnt gewoon! Wat heerlijk. Zo naar de vrijmarkt, vond dat nooit zo leuk.. Maar nu begint het leuk te worden met zoon. Over paar jaar daar saampjes spulletjes verkopen!



ik zag op NU.nl een stukje over ziekenhuizen die druk zijn met NIPT, daarin werd voornamelijk VUMC genoemd. Hopelijk is het niet zo dat die het echt drukker hebben dan anderen..



Hier zin in vandaag, waarom geen idee want denk dat het niet spannend wordt haha. Zoon mooi vroeg wakker, das dan goed jammer! maar zo heb ik zeker wat aan m'n dag!



Veel plezier allemaal vandaag, op de hei, terras, vrijmarkt of werk!
Volgens het vumc zijn er geen klachten. Goh...moet ik een klacht in gaan dienen?



Let niet op mij. Slechte nacht gehad. Ik kan sowieso niet meer uitslapen sinds ik zwanger ben maar het lijkt wel alsof ik als ik later naar bed ga NOG vroeger wakker word.
Nu heb ik dus alleen een probleem:



dat ik een meisje had verwacht en dat het een jongetje wordt, das niet zo erg, zeker niet na vorige week.



Alleen: ik kan zo 10 hele leuke meisjesnamen bedenken maar jongensnamen....geen 1! En dat wil wel wat zeggen want normaliter wordt elke beslissing in dit huis (huis kopen ja of nee, auto kopen ja of nee wat voor vakantie) en binnen 5 minuten doorheen geramd:-)
Badmeester ga er goed voor zitten en neem de SVB voornamenlijst eens door.
Alle reacties Link kopieren
Badmeester, gelukkig heb je nog even! Maar ik herken het wel hoor wat je zegt.

Je kan een app downloaden die een beetje op tinder lijkt. En swipen maar! Zo kunnen jullie kijken wat jullie matches zijn.
Oh pink lady hoe heet die app?
Die SVB heb ik bekeken inderdaad en ik kwam een paar leuke namen tegen.



Maar bij de meisjesnaam hadden badmeesteres en ik allebei zoiets van jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.



En bij de jongenskamer van: ja best leuk. En hetzelfde gevoel zou wel fijn zijn. Zeg maar.



Maar inderdaad: hoe heet die app??????
Meteen maar 4 apps gedownload.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt babyname (die is meer Engels georiënteerd) en de Zwitsal app. Er staat een hoop tussen wat niks is maar hier hebben we al een leuke lijst. We hebben afgesproken er iedere week 1 vanaf te halen.
Zo even 1000 jongensnamen geswyped.....
Grappig. Ik heb dat juist met jongensnamen, kamers etc. Alleen hebben wij geen namenlijstje. Ik heb een namenlijstje.
Alle reacties Link kopieren
Hier morgen extra controle, vanavond bloedverlies.. Hopelijk gewoon een te drukke dag...
Alle reacties Link kopieren
Oh bah kikker... succes! Hoe laat mag je heen? Hopelijk inderdaad door drukte oid!!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Kikker. Hopelijk niets aan de hand.



Hier net mijn laatste flessen voor MvM ingeleverd. Pff was er echt klaar mee!! Laatste 3 weken echt amper nog iets opgevangen.
Alle reacties Link kopieren
Spannend kikker, hopelijk is er niets aan de hand!
Alle reacties Link kopieren
Oeh kikker ff schrikken!
Alle reacties Link kopieren
Check was goed. Hartje klopt netjes en konden ook bewegingen horen. Nog wel wat buikpijn, hopelijk zakt dat ook. Bloeding iig wel stuk minder. Maar pff toch echt even stressen dit!
Alle reacties Link kopieren
Oh gelukkig kikker! Kan me voorstellen dat het heel stressvol is. Hebben ze enig idee hoe het zou kunnen komen?
Alle reacties Link kopieren
Pfieuw gelukkig!! Toch een waarschuwing om het rustiger aan te doen?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje kikker dat is schrikken! Fijn dat ze gelijk even konden kijken. Heb je wel kunnen slapen?

Ligt je placenta misschien laag?
Oh gelukkig Kikker! Dat is schrikken idd. Fijn dat alles goed is..
Alle reacties Link kopieren
Beetje onrustig geslapen, maar kon slechter. Er kunnen veel redenen zijn, gebeurt vaker vertelde ze. Vandaag rustig dagje van maken en komende dagen naar lichaam luisteren. Op zich hoef ik nog niks te laten. Als het terug blijft keren onderzoeken ze meer. Ben wel blij dat ik komende week weer afspraak heb, die heb ik lekker laten staan!



Met jullie wel alles goed? Voelen jullie de baby al?
Ik denk soms dat ik de baby voel maar weet het nog niet helemaal zeker. Net of er een golf bubbels door mijn buik gaat. Meestal als ik rustig op de bank zit 's avonds. Het is in ieder geval een herkenbaar gevoel wat ik de vorige keer ook had alleen toen niet als de baby herkende

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven