+30 en zwanger willen worden (deel 2)

03-04-2017 13:25 666 berichten
Al ruim een jaar "lief en leed" gedeeld in deel 1. En hier gaan we weer vrolijk verder!
Even snel: uitslag van man prima. Bloedwaarden zijn weer goed en de afwijking die is gevonden, is inwendig littekenweefsel (en geen tumor of iets anders ernstigs). Er volgt 1 operatie, die vrij "simpel" is. Alle paniek van de afgelopen tijd voor niets.... Pfffff! Zul je zien dat hij geopereerd wordt in mijn eerste werkweek, terwijl dit al speelt vanaf de vijfde week van mijn verlof... Maar goed, nu ga ik vooral blij zijn!!!



Sorry, ego-post. Reageer later uitgebreider op Iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor! Heb je een gevoel?



Snap dat je het liever natuurlijk wil.. wanneer moet je weer naar vk?
Alle reacties Link kopieren
Whoehoe super Satire!!! Ow wat ontzettend fijn zeg! ))
Alle reacties Link kopieren
Wat super satire! Wauw! Echt super nieuws. En mocht het zo zijn, ga ik er vanuit dat je baas je nog wel een weekje rust gunt toch?



Opzich ben ik niet tegen strippen hoor, maar vindt op dinsdag avond strippen een beetje de goden verzoeken om het kind op koningsdag geboren te laten worden. Ik denk dat dat voor het kindje niet zo leuk is. Mag nu vrijdag weer bellen om evt te strippen, maar ze verwachtte niet dan tijd te hebben, eerst volgende de controle is pas woensdag weer ;)



Ik hoop eigenlijk gewoon dat het donderdag op vrijdag of vrijdag op zaterdag begint ;)
Alle reacties Link kopieren
Santire goed nieuws!



Kaatje jullie weten het niet?! WoW spannend zeg. Ben je er ziek geweest? Dan een Meid en anders een jongen.



Nee Messe zit er middenin. Morgen eisprong verwacht ik.
Alle reacties Link kopieren
Sorry niet op gereageerd; nee we weten het echt niet... Niet ziek geweest, wel bijna 8 maanden bek af.



Ik had heel sterk het gevoel een jongen, maar ben nu alle gevoelens daaromtrent kwijt, echt geen idee meer haha



Maak er wat moois van deze dagen Vanessa
Alle reacties Link kopieren
Oh Satire, wat een opluchting zeg. Pffffff. Hoop dat jullie nu een ontspannen week tegemoet gaan. Daarna weer aan de bak toch?



Kaatje, ik hoop dat de kleine morgen nog even lekker blijft zitten. Maar daarna willen we wel graag weten wat het nou eigenlijk is........ ;)
Alle reacties Link kopieren
Satire ohh oeff seg! Moet een opluchting zijn na alle weken in spanning.



Vanessa, go go go!



Mijn bloedtesten waren goed! Dus nu op naar volgende week donderdag.
Alle reacties Link kopieren
Toppie Dorien!! Echt zooo fijn!!



Allemaal fijne koningsdag, ik mag zo werken.. hoezee, hoezee ;)
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Dorien!



Werkse Messe!



Hier is het tot op heden 'rustig' maar het rommelt wel hihi... Ik hou me nu dus maar erg rustig nu, op de hoop dat ik het uitzing, al heb ik natuurlijk geen idee of dit een evt lichtelijk begin is... Kan misschien ook nog wel dagen duren natuurlijk...
Alle reacties Link kopieren
Fijn Dorien!



Ik gok jongen Kaatje.



Zow stom ik deed vanmorgen een cb ovu test en hij was leeg! Gister die van action gedaan en een duidelijke streep. Bizar.

Miss toch al gesprongen dan.
Alle reacties Link kopieren
Hihi kaatje hoe is het nu? Als ik lees het rommeld denk ik is begonnen hoor.. Had ooit buurmeisje dat was uitgerekend en zij mopperen jemig alweer.niks vandaag alleen maar stomme rugpijn prut zooi en ik dacht haha je moest eens weten paar uur later was ze moeder...



Vanessa gister wel goed gebruikt dan?



Dorien wat goed nieuws gewoon positief blijven hé...



Satire beste nieuws van de maand top zeg wat zullen jullie opgelucht zijn...



Zonne. Dat vertrouwen blijft lastig ik ben officieel uit de gevaren zone maar je leeft vN mijlpaal naar mijlpaal merk ik bij mezelf...



Het gaat hier goed misselijkheid blijft aangevuld door af en toe flinke hoofdpijn maar alles voor goeie doel haha.. Ruim 17 weken alweer... Ik draag al een tijde positie kleding heerlijk tenminste heb 1 broek en daar woon ik.in.. Vind positie kleding trouwens mega duur voor dat eventjes... Zijn jullie al uit over de namen wij kunnen het niet eens worden waar ik dingen als. Liz liv britt leuk vind komt manlief met els ik. Pieste Bijna in me broek sorry als. Ik. Nu iemand voor het hoofd stoot... De jongens naam. Waren we zo uit maar een meisje gaat denk ik baby meisje heten haha...



Hebben jullie wat leuks gedaan vNdaag ik vond het maar koud brrrr
Alle reacties Link kopieren
Goed van je te horen Lois. Weten jullie nog niet wat t wordt?! (Nee dus)



Hier zat zon din en vandaag. Dus hoop voldoende.
Alle reacties Link kopieren
Vanessa, zo goed bezig zeg. Nu ben je er zeker ook wel weer even klaar mee? Heb je ook nog een actiontest gedaan vandaag? Met de gewone digitale cb heb ik weleens 1 positieve gehad in de ochtend. Maar de avond ervoor en erna niets, dus zou zo kunnen dat je je piek met de cb gemist hebt.



Dorien, wat super fijn. Ik hoop op een mooie echo voor jou. Hoe gaat het nu met je?



Kaatje, hoe is het nu? Volhouden hè nog maar paar uurtjes.



Messe, hier naar stadje in de buurt geweest, maar niet gefeest, gewoon beetje rondgesjokt



Lois, fijn even wat te horen. Was zo stilletjes. 17 weken al. Namen zijn ook moeilijk en je hebt nog even. Jullie vinden was wel iets wat je beiden mooi vindt. Die kleding is idd best aan de prijs voor de duur en dan ook nog verschillende seizoenen. Ik denk dat ik ook maar wat dingen zelf maak. Heb je niets meer van de vorige?



12 weken rond. Bizar gewoon. Weer groeipijnen vandaag. Probeer het maar los te laten. Verder niets bijzonders.
Alle reacties Link kopieren
Vanessa die testen zijn maar rare dingen gelukkig kansen goed benut...



Zonne ben jij zo. Handig zelf. Maken gelukkig Gaan we de zomer in tijd voor veel rekstofjes die lange jurken of wat kortere passén altijd wel over je buik. Heb meeste moeite met mijn winterjas echt nog nodig maar zo veel. Te krap dus gister kleren bij mijn moeder meegenomen die heeft best leuke dingen alleen maatje groter en meeste ruim. Om de buik omdat zij buikje heeft hihi en ze ging op vakantie dus haar winterjas gepikt haha

Heb wel. Een zwangerschap vest van bon. Prix kun je ook stuk i ritsen en baby eronder dragen en niet duur...

Soms. Ben ik idd wat Stiller maar vergeet jullie. Niet hoor..



En die.pijnen die blijven ben pas.ook.weer geweest mega druk. Pijn onderin banden pijn... Baarmoeder zat al vrij hoog en stond veel. Spanning op buik.. In kilo, 's nog niks aangekomen wel wat eraf maar dat had ik met andere twee ook kan gelukkig geen kwaad en kan wel wat missen haha
Alle reacties Link kopieren
Ow ja vaness weet niet wat het word willen we niet weten ik denk een jongen maar zit er altijd naast dus een meisje haha.. Voor manlief zou jongen leuk zijn. Ivm. Familie naam hij zegt dat hij wel. 4 meiden wil.. Zijn ouders hadden ook eerst drie meiden en toen een zoon dus ach we gaan het zien heb wel. Mega. Lief vestje van noppies gekocht van vriendin voor 5 euro maar echt jongens mar kon niet laten Haha
Alle reacties Link kopieren
Even een kort berichtje, ik heb hem/haar binnen weten te houden hoor haha ga zo eerst vk bellen voor strippen en reageer dan weer even uitgebreid ;)
Alle reacties Link kopieren
Zonne super de 12 weken!!! Voelt toch fijn ja toch?!



Vanes ik ga hard duimen want jij moet gewoon volgen nu!!



Lois, ik denk bij jou een meid.. bij zonne ook. Kaatje een jongen denk.. ik ook.

Die kleding is idd best prijzig. Heb 1 dure spijkerbroek gekocht en verder 2 leggings.. niet zo duur, lang shirt of trui en klaar. Idd vd zomer jurken.

17 wkn alweer.. bijna 20! Wij weten de namen al.. haha

Kamertje en wagen ook al gevonden..



Ik vandaag precies 14 wkn, volgende week zaterdag echo en geslacht..

Maar vind vooral echo zelf spannend.. dan denk ik.. zit alles wel goed, is ie wel gegroeid.. echo is dan al 6 wkn terug.



Kaatje spannend!! Nu mag de beeb gaan komen ook!! Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ja ben er wel weer even klaar me eigenlijk maar ja net weer vloeibare afscheiding dus ik snap er niets van. Morgen toch nog maar een keer proberen dus. Action nam ook af ja gister.



Groeipijn is goed Zonne waarschijnlijk je banden. En onthoud je bm groeit in verhouding 800x dus alleen maar goed.



Ook al niet Lois wat knap van jullie ik zou t echt niet kunnen.. Haha



Goed bezig kaatje. Mooie datums komen er aan dus kom maar op.



Ja Messe bij 13 weken is alles al af en hoeft alleen nog maar te groeien. Ik zag mijn laatste echo alle ribbetjes en botjes toen ging ze draaien en duimen. Zo gaaf. Ik hoop dat je ook hele mooie beelden krijgt.
Alle reacties Link kopieren
En Kaatje, wat is er afgesproken? Ben heel blij voor je dat de kleine is blijven zitten tot na de 27e.



Messe, ja het is wel een fijn idee. Maar ik zou het nog fijner vinden als ik woensdag bij de vk toch weer even het hartje gehoord heb. Dat het er echt nog is en dat de snelheid goed is. Vanochtend werd ik wakker zonder pijnljike borsten en dan vliegt het me toch wel echt aan merk ik.



Echt een groot gat hoor 6 weken ertussen. Had je niet liever een extra echo ingepland? Jeetje, jullie weten de namen al. Ik ga daar pas echt over nadenken als ik de uitslag van de nipt en het geslacht weet, anders maak ik mezelf helemaal gek.



Wat ik me nog afvroeg, bij jouw vroege echo destijds (voor de mk) is er toen ook iets gezegd over de snelheid van de hartslag? Bij mij namelijk niet en ik vraag me nu toch vaak af of daar iets aan af te lezen was geweest. Zeker omdat er nu bij alle echo's naar gekeken is en ik het ook zelf steeds gevraagd heb.



Vanessa, kan het me helemaal indenken. Maar misschien voor de zekerheid toch nog maar een keertje. Irritant he als je het niet helemaal zeker weet of er een eisprong geweest is.



Lois, ik kan geen hele ingewikkelde dingen maken, maar een jurkje of iets van een patroon dat lukt me wel. En verder heb ik laatst m'n kledingkast al gescreend op wat nog wel een tijdje kan met een dikkere buik, haha.



Volgens mij zou ik nu zo'n beetje mijn baarmoederrand moeten kunnen voelen, maar ik voel eigenlijk alleen maar pijnlijke darmen in m'n bolle buik. Ook zei de echoscopist destijds dat de placenta aan de achterkant zat en dat ik het kindje dus al snel zou gaan voelen aan de voorzijde. Ik ben benieuwd. Vandaag geen groeipijnen, vooralsnog dan.
Alle reacties Link kopieren
Kaatje, zo spannend! Duim voor een vlotte bevalling.



Zonne, 12 weken wat leuk. Je hebt het gehaald! Leuk dat je zelf jurken kan maken. Zou mij echt nooit lukken hihi



Messe, 6 weken amai seg dat is lang geleden. Denk niet dat ik het zolang volhoud. Je gaat verschieten hoe ie gegroeid is. Hopelijk kunnen ze mooie beelden laten zien. Dat ie niet alleen zen rug en poep laat zien .



Vanes, goed kunnen gebruik maken dan van je eitje. Hopelijk ben je de volgende!



Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor de bloeduitslagen. Alles zag er normaal uit. En ze hebben al eventjes een echo genomen. Er was een vruchtzak en ieniemieni vruchtje te zien. Nog geen hartslag. Maar alles op schema voor 5 weken te zijn.

Juist ook een boek gekocht over zwangerschap en pasgeboren baby'tje. Kon het niet laten
Alle reacties Link kopieren
Dorien, wat een topbericht! Er is echt iets aan het groeien. Super. Hoop dat je volgende week een hartje gaat zien. Zou gewoon geruststellend zijn.
Alle reacties Link kopieren
Super Dorien!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, na een snel berichtje van gisteren, nu even een snelle ego post ;)



Iets na middernacht op de 28e bevallen van een wolk van een dochter, bijna 8,5 pond hihi... Ze is dus koningsdag nog net blijven zitten.

Vk bellen voor strippen was dus klein leugentje hihi



Bevalling was zeker niet volgens het boekje, maar prima gegaan ;)



We zijn gisteren thuis gekomen en vandaag maar even alles op z'n plaats laten vallen hihi...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha die Kaatje!!!

Onwijs gefeliciteerd met jullie meisje! Superleuk!! En leuk dat je ff bericht neerzet ;)



Lekker dat je thuis bent, rustig aan en zo mooi! Je kleine eindelijk in je armen. ( na koningsdag) :p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven