Uitgerekend 3de week april

17-08-2016 10:08 431 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd/partnerKindjeUDjongen/meisjeBijzonderhedenMHvdW29 / 292de (zoon van 13 mnd)21 apriljongen Zaphyra31 / 321ste23 aprilmeisje 1 april Eline geborenDoor8729 / 1ste25 aprilmeisje Olifantjes28 / 281ste17 apriljongen Marielle848431 / 2de (dochter 1,5 jaar)16 april Miezemuis39 / 406de (andere kids tussen 2 en 14 jaar)19 aprilmeisje Julia 19 april geboren Maki9322 / 271ste20 april Zonnestraal8829 / 2de (dochter 13 mnd)18 april april zoon geboren Tweety0124 / 271ste25 aprilKaatje 1431 / 311ste21 april mamastudentvrouw284de16 aprilmeisje

23 januari geboren
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog geen babynieuws. Ik krijg elke dag wel appjes of de kleine al geboren is of dat het al rommelt. Dan denk ik.. als de kleine er was wisten jullie dat waarschijnlijk allang hoor haha maargoed



Goed dat je voor jezelf kiest door. In totaal 3 uur in de auto lijkt me ook geen pretje



Ik moet zeggen dat ik veel thuis ben. Komt ook omdat mijn vriend nog bezig is met zijn rijbewijs (3mei afrijden jeej) en ik autorijden niet meer zo prettig vind. Maar als de baby er morgen nog niet is ga ik wel ff naar de stad hoor.. alleen maar thuis vind ik ook niks
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het strippen gegaan Olifantjes? Merk je al wat of vooralsnog niks? En je afspraak in het ziekenhuis gister ook alles goed?



En Kaatje, ben je nu gister gestript of ook vandaag? Bij jou ook alles goed gegaan?



Ik ga morgen naar de vk om gestript te worden. Ben erg benieuwd of het wat op gaat leveren....
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben bij mij maandag gevoeld, maar er was te kort ruimte nog op werkelijk te strippen. Ik til het nu over koningsdag heen en laat me dan evt. Vrijdag of zaterdag strippen. Mocht de kleine er nog niet zijn



Jij geen moeite met evt een koningsdag kindje mhvdw?



De kleintjes zitten allemaal lekker warm nog ;)

Klopt dus in deze groep wel dat richting 41 weken niet gek is ;)
Alle reacties Link kopieren
Ja idd Haha vk Appte gister of ik toch vandaag wil komen. Dus ik ga vandaag wel maar laat me niet strippen. Een koningsdagkindje is prima als ze vanzelf komt maar ik ga dat niet forceren. Dus ik hoop dat ze vrijdag naar ons thuis komt en anders wacht ik tot maandag.



Ik ben benieuwd dames wie de volgende is spannend!! Hebben jullie veel klachten?? Ik heb gewoon niks slaap s'middags een uurtje en dat is het. Lijkt wel of ik nog veel langer moet dan max 1,5 week.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Even een kort berichtje. Vanochtend is onze kleine Sven geboren na een korte bevalling van 3 uurtjes. Het strippen was dus niet nodig omdat hij zichzelf al aandiende. We zijn allemaal erg moe,maar verder gaat het goed.



Hopen dat de andere kleintjes ook niet meer te lang op zich laten wachten!
Alle reacties Link kopieren
Wat super leuk gefeliciteerd!!! Lekker genieten nu!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd mhvdw!!!
Alle reacties Link kopieren
Mhvdw van harte gefeliciteerd! Heerlijk bijkomen nu en genieten



Hier ook babynieuws! Wij zijn afgelopen maandag trotse ouders geworden van Xavi. De bevalling verliep goed en binnen 7 uurtjes was hij er al. We zijn helemaal verliefd!
Alle reacties Link kopieren
Wat super meiden! Van harte gefeliciteerd!



@ door, ik slaap helemaal niet overdag, omdat ik dan snachts aldoor wakker lag, vind eigenlijk ook dat ik nog veel te actief ben voor iemand die 5 dagen over tijd is haha...maar het hoeft niets te zeggen he..
Alle reacties Link kopieren
En hier nog een baby! Vorige week zaterdag zijn wij de trotse ouders geworden van Loïs!

Pittige bevalling omdat de klem zat, maar uiteindelijk is ze toch nog thuis geboren.

Het gaat hier supergoed. Tevreden baby, trotse zus en blije ouders! Ook het herstel gaat supersnel. Reageer later meer.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal!!! Fijn dat het zo goed gaat met iedereen. Lekker genieten van de kraamtijd.



@zwangere hopelijk voor jullie ook gauw gezonde baby's! Succes met laatste loodjes.



Hier alles goed. Tevreden mannetje wat de nachten door slaapt. Verder weinig tijd om uitgebreid op het forum te zitten maar genieten vol op!
Alle reacties Link kopieren
WoW Haha in 1 keer veel kleintjes wat super leuk gefeliciteerd allemaal!!!



Ik hoop jullie snel te volgen! Vanmiddag bij de vk geweest alles weer helemaal goed ze komt vrijdag strippen mits ze tijd heeft want er lopen er op het moment 3 op 41 weken anders komt ze zaterdag. Mocht het niet werken moet ik maandag naar het ziekenhuis om een inleiding te bespreken hoe wat en wanneer. Ik zie daar best tegen op dus ik hoop dat het niet nodig is.



Meiden geniet van jullie kleine wondertjes! Heerlijk lijkt me!!
Alle reacties Link kopieren
Pfffff vind het nu wel spannend worden ik hoop dat het strippen werkt morgen.
Alle reacties Link kopieren
Je maakt het wel spannend Door! Hopelijk helpt het strippen en voorkomt het een inleiding. Voel je je verder wel goed?
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes Door! Hopelijk gaat het strippen werken morgen!



Iedereen gefeliciteerd die al bevallen is!



Alle meiden die nog aan het wachten zijn, heel veeel succes met de allerlaatste loodjes !
Alle reacties Link kopieren
Ja ik voel me heel erg goed. Mag echt niet klagen gister wel wat steken gehad maar heb het googled en het waren volgens mij indalingsweeen. We gaan het wel zien vind het heel spannend maar het is vooral dat ik heel nieuwsgierig ben.
Alle reacties Link kopieren
Helaas ze kon nog niet strippen nu weer afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Dat is echt jammer Door! Zet em.op he...nog even!
Alle reacties Link kopieren
Nog even volhouden door! Ik voelde ook niets en had al een afspraak staan om een inleiding te bespreken. Dag van te voren toch ineens spontaan weeen en gebroken vliezen!



Was die dag nog de stad in geweest en best wat beweging gehad. Wie weet heeft dat toch ook nog geholpen
Alle reacties Link kopieren
Even een snel baby nieuwsje, vrijdag bevallen van een wolk van een dochter, alles gaat goed!



Succes voor de dames die nog mogen, (bevallen blijft pittig, maar ik vond t goed te doen ;) )
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kaatje!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd iedereen. Wat een baby's opeens :D.



Succes nog even Door. Hopelijk heb jij ook snel je kleintje in je armen! Gaan ze je nog een keer proberen te strippen of wordt het inleiden?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd kaatje! Super leuk!



Ja die van ons blijft nog even zitten... haha de verloskundige komt zo strippen en anders beginnen ze morgenavond met inleiden... Ik zit er mentaal helemaal doorheen. Gister naar het ziekenhuis gegaan omdat ik er helemaal doorheen zat maar het was mentaal en niet ernstig genoeg. Dus werd weer naar huis gestuurd. Maar goed met een beetje geluk slaat het inleiden aan en hebben we dinsdag onze kleine meid in de onze handen...
Alle reacties Link kopieren
Spannend Door! Hopelijk lukt het strippen nu wel en anders al vast heel veel succes voor morgen! Xx
Alle reacties Link kopieren
Mijn vliezen zijn gisteravond om 22.00 uur gebroken ik twijfelde heel erg ofdat het mijn vliezen waren maar ze hebben in het ziekenhuis getest en idd gebroken vliezen. Verder heb ik nog nergens last van. Als ze vannacht niet geboren word moet ik me morgenochtend om 6.30 uur bij het ziekenhuis melden voor de inleiding. Dus het is spannend hier Haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven