Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 5

21-04-2017 18:04 3345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet uitgespeeld, dus hier weer verder.







Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

How to beat

Global Nest Atlas

IV calculator
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:ruma1999 schreef op 27 april 2017 @ 09:46:

Wat me trouwens opvalt, is dat er weinig starterspokemon van de tweede generatie te vinden zijn, zoals totodile, cyndaquil en chicorita (?). Is dat bij jullie ook?





Valt mee. Chicorita zat steeds in huis dus daar ben ik tweede evolve van. Totadile: zaten meerdere nesten van in park dichtbij. Dus die heb ik compleet. Maar cyndaquil ben ik niet verder dan eerste evolve. Die zat veel in park stuk verderop in stad. Heb ik niet compleet kunnen krijgen omdat ik toen niet veel tijd had (en t was heel slecht weer toen).



Heb nu 216 pokemons. Mis nog twee special items. Heb nog niet goed zicht op hoeveel pokemons je in europa kunt krijgen. Gen 1 en babies op lapras na compleet maar rest?

Hounder, sunkern, slugma en snubbell zijn hier schaars dus evolve gaat lang duren. Net als chansey en lavitar (tweede) evolves.

Ik mis los van mij gemiste maar wel bekende evolves nog: (gen 1? 150, 151) 179, 180, 181, 201, 214, 222, 225, 235, 237, 241, 243, 244 en 245. Zit daar nog wat vangbaars tussen?
Gen1

Gen2



Uit je rijtje kan je deze nog vinden volgens mij:

179, 180 en 181 zijn Mareep en 2 evolves Flaaffy en Ampharos. Ik heb ze ook nog niet.

201 is Unown. in 26 varianten te vinden zelfs. Maar ik heb er geen een . Iemand wel al?

214 en 222 zijn Heracross en Corsola; regionale

237 is Hitmontop

241 de swaffelkoe Miltank
Alle reacties Link kopieren
Waar is iedereen hier?

Niet veel gepokemond, zoon heeft ons in 2 gyms gezet, en een loslopende Donphan gevangen

Verder scizor (?) kunnen maken, want metalcoat gekregen, en de evolutie van Slugma. Dus goed dagje!



Beter dan de rommelmarkten, alleen een puzzel, een dvd, een stapel Donald Ducks en twee Playmobilridders te paard.

(twee ridders met 2 paarden voor €0,60, volgende markt 2 ridders met 1 paard voor €6,50 )
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Zojuist tijdens het wachten op het eten met 2 kinderen achter me aan het restaurant uitgerend: er zat een pokemon die we nog niet hadden op de hoek en hij leek een soort horens te hebben!

Helaas.... wij hebben nu ook de dansende koe aan onze pokedex toegevoegd...
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een hele tijd gestopt omdat ik het echt zat was, maar nu zit ik in India en hier zitten regelmatig hele andere pokemons dan in NL. Vriendlief speelde het wel de hele tijd en heeft me overgehaald ook weer mee te doen! :p
Alle reacties Link kopieren
quote:vlaflippie schreef op 28 april 2017 @ 07:22:

Ik ben een hele tijd gestopt omdat ik het echt zat was, maar nu zit ik in India en hier zitten regelmatig hele andere pokemons dan in NL. Vriendlief speelde het wel de hele tijd en heeft me overgehaald ook weer mee te doen! :pWat leuk. Welke zijn daar de 'ratten en pidgeys'?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:gifgroen schreef op 27 april 2017 @ 10:57:

Gen1

Gen2



Uit je rijtje kan je deze nog vinden volgens mij:

179, 180 en 181 zijn Mareep en 2 evolves Flaaffy en Ampharos. Ik heb ze ook nog niet.

201 is Unown. in 26 varianten te vinden zelfs. Maar ik heb er geen een . Iemand wel al?

214 en 222 zijn Heracross en Corsola; regionale

237 is Hitmontop

241 de swaffelkoe Miltank



Ik heb ook nog nooit iemand gehoord die een unknown heeft gevangen.

Ik heb wel de 222/Corsola, komt in een strook rond de evenaar voor en ik zat net zuidelijk genoeg op de Canarische eilanden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 28 april 2017 @ 08:02:

[...]





Ik heb ook nog nooit iemand gehoord die een unknown heeft gevangen.

Ik heb wel de 222/Corsola, komt in een strook rond de evenaar voor en ik zat net zuidelijk genoeg op de Canarische eilanden.



Volgens mij zijn het alleen cheaters die unown hebben gevangen, sommige zelfs het hele alfabet :p

Ik ga in juni een weekje met vriend naar Gran Canaria, zouden we dan Corsola kunnen vangen?? Zou erg leuk zijn!

Wij zijn gisteren wel vrij actief geweest, nog een paar gyms veroverd, beide 100 coins kunnen innen! Lagen al snel weer uit 1 er van, maar zitten nog steeds in 9.

En ik kreeg Phanpy uit een ei, terwijl ik hem nog had als buddy (tot nu toe was ik steeds nèt klaar met de buddy en kreeg 'm vervolgens uit een ei....) en kon meteen evolueren. Nu Pupitar als buddy.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnA_C schreef op 28 april 2017 @ 05:06:

Zojuist tijdens het wachten op het eten met 2 kinderen achter me aan het restaurant uitgerend: er zat een pokemon die we nog niet hadden op de hoek en hij leek een soort horens te hebben!

Helaas.... wij hebben nu ook de dansende koe aan onze pokedex toegevoegd...



Goeie actie Anna

Leuk de koe, zou 'm graag vangen of uit een ei krijgen! Maar jullie hoopten op Taurus natuurlijk, jammer!!

Zou je 'm misschien kunnen vangen wanneer je een incense aan zet?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet het idee dat incense of een lure veel doet, jullie wel?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Nee, als ik hem bij de pokestop thuis aanzet komen er in een half uur misschien 5 pokemons langs. Terwijl er hier bij het opstarten al 5 verschijnen. Nu snap ik ineens hoe mensen in level 34 kunnen zitten .
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Jeej! De Pokemon Go Plus is binnen.

Ik had wat opstartprobleempjes, maar hij doet het!



Unown heb ik ook nog niet gevangen helaas.



Gisteren kwam mijn 5 km-ei uit. Daarin zat.... Poliwag
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 28 april 2017 @ 12:50:

Jeej! De Pokemon Go Plus is binnen.

Ik had wat opstartprobleempjes, maar hij doet het!





Yeah!! Veel plezier er mee.

Nu veel ballen scoren, want ze gaan hard.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Fijn stukje gereden en kwam een wilde rapidash tegen, die had ik nog niet. Daarna zag ik in het abra nest 2 abra zitten dus ook daar ff heen. Had ondertussen al zitten rekenen, alle 2 met pinap en ik heb 100 candy voor mn alakazam. Kom ik bijj het nest, zitten er 3 dus alle drie met pinap gevangen. Nu dus ook mn alakazam in mn dex. Teller staat op 174.... blij blij blij
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 28 april 2017 @ 08:00:

[...]

Wat leuk. Welke zijn daar de 'ratten en pidgeys'?

Alsnog veel ratata's en pidgeys hier, maar ik vang ook enorm veel sentrets, natu's, murkrows, snubbuls en mankeys. Maar weet dus niet perse of die meer voorkomen in India ivm NL. M'n vriend heeft al wel verschillende gevangen die echt heel zeldzaam zijn, maar hij is sowieso een lucky bastard. Hij krijgt om de haverklap 10km eitjes, en zijn GPS is standaard op hol waardoor zijn pokemon tientallen kilometers loopt terwijl hij eigenlijk gewoon op kantoor zit :') Op zijn kantoor zit ook precies een pokestop, waardoor hij de hele dag door eitjes en andere dingen vangt (hij schrijft zijn thesis, dus kan werken hoe en wat hij wilt, voordat jullie denken dat hij niks uitvoert en alleen maar aan het pokemonnen is haha )

Morgen ga ik ook op zijn kantoor een dagje werken en gaan we tijdens de lunch lures aanzetten, ben benieuwd wat daar op af komt!



Hoeveel pokemons staan er inmiddels in jullie pokedex geregistreerd? Hier nu 95... vriendlief heeft er bijna 200 geloof ik. Ik had met m mee moeten blijven doen eigenlijk
quote:winters schreef op 28 april 2017 @ 12:50:

Jeej! De Pokemon Go Plus is binnen.

Ik had wat opstartprobleempjes, maar hij doet het! ow wow winters, gefeliciteerd! nu ga je geen stopje meer missen, kan gewoon jouw mail bekijken terwijl de km doorlopen en je trillinkjes krijgt van elk beestje.. ga je vast heel erg blij mee blijven, hoera!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn op vakantie, in een land waar ongeveer hetzelfde zit als in Nederland.



Die pogoplus zou best handig zijn, voor meer stardust, maar ik ben vooralsnog te gierig om er eentje aan te schaffen





Vlaflippie, hoe ben je in India terechtgekomen?
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 28 april 2017 @ 12:18:

Ik heb niet het idee dat incense of een lure veel doet, jullie wel?Een lure nauwelijks, meer van hetzelfde eigenlijk. Een incense heeft me eens de Porygon opgeleverd die ik nog nodig had maar dat kan ook puur toeval zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 28 april 2017 @ 12:50:

Jeej! De Pokemon Go Plus is binnen.

Ik had wat opstartprobleempjes, maar hij doet het!



Unown heb ik ook nog niet gevangen helaas.



Gisteren kwam mijn 5 km-ei uit. Daarin zat.... Poliwag Ik kreeg ze vandaag ook binnen, voor mezelf en vriend. Morgen uitproberen!
Alle reacties Link kopieren
quote:vlaflippie schreef op 28 april 2017 @ 14:03:

[...]



Alsnog veel ratata's en pidgeys hier, maar ik vang ook enorm veel sentrets, natu's, murkrows, snubbuls en mankeys. Maar weet dus niet perse of die meer voorkomen in India ivm NL. M'n vriend heeft al wel verschillende gevangen die echt heel zeldzaam zijn, maar hij is sowieso een lucky bastard. Hij krijgt om de haverklap 10km eitjes, en zijn GPS is standaard op hol waardoor zijn pokemon tientallen kilometers loopt terwijl hij eigenlijk gewoon op kantoor zit :') Op zijn kantoor zit ook precies een pokestop, waardoor hij de hele dag door eitjes en andere dingen vangt (hij schrijft zijn thesis, dus kan werken hoe en wat hij wilt, voordat jullie denken dat hij niks uitvoert en alleen maar aan het pokemonnen is haha )

Morgen ga ik ook op zijn kantoor een dagje werken en gaan we tijdens de lunch lures aanzetten, ben benieuwd wat daar op af komt!



Hoeveel pokemons staan er inmiddels in jullie pokedex geregistreerd? Hier nu 95... vriendlief heeft er bijna 200 geloof ik. Ik had met m mee moeten blijven doen eigenlijk



Ideaal, km maken terwijl je achter je bureau of op de bank zit! Mijn alter ego doet het soms, vooral als ik schakel tussen bijv. whatsapp en pokemon en dan alleen als ik wifi thuis uit heb. 't Gaat dan om 100 of hooguit paar honderd meter.



Ik heb nu 226 in pokedex.
Wow Vlaflip, India! Lijkt me een heel mooi land. En lekker eten . En Farfetch'd geloof ik?



Eze, fijne vakantie! Is het weer waar jullie zijn wel een paar graadjes warmer dan hier?



Marene, wow 10 gyms. Respect! Daar heb ik het geduld echt niet voor..



Uit verveling en omdat ik toch niks nieuws meer ga tegenkomen (moet alleen Unown, Mareep, Flaaffy en Ampharos nog en lopen voor Quilava en Tyranitar) heb ik vandaag eens zoveel mogelijk verschillenden gevangen. Kwam tot de 48!! Het leek ook wel dat hoe meer ik er ving, hoe meer leuke er ook bij zaten: Gligar, Electabuzz, Omanyte, Grimer en Chicorita bijvoorbeeld. Maar dat zal wel toeval geweest zijn.
Iemand een tip waar ik zo'n schaap kan vangen trouwens?
Alle reacties Link kopieren
quote:gifgroen schreef op 28 april 2017 @ 20:57:

Iemand een tip waar ik zo'n schaap kan vangen trouwens?Ik heb er een gevangen aan de rand van een jaren 70/80 nieuwbouwwijk bij een redelijk grote stad. Niet echt een plek waar je schapen verwacht En een bij een tennispark. Daar lagen dan nog wel weilanden eromheen, dus dat paste misschien nog een beetje.
Alle reacties Link kopieren
Dankzij pokehunt me een grandbull gevangen. Een slechte, maar dan hoef ik niet te wandelen met snubbull.

En vier houndours met ananas gevangen. Dat schiet op. Heb er nu 217! Nog 15 maar dan moet ik wel heeeel veel wandelen. Namelíjk 665 km...... ???? (Zonder schaapjes want die heb ik helemaal nog niet). Heb al 1400 km gelopen.



Dat schaap willen we hier thuis ook graag tegen komen. Zelfs mijn man heeft die nog niet. En die hoeft er nog maar vijf (nederlandse).
Alle reacties Link kopieren
Is de schapenfamilie zo zeldzaam dan? Ik heb ze alle 3, gewoon gevangen (over nr. 3 twijfel ik, wellicht evolutie). Gewoon om de hoek, en hier zit normaal niks exotisch hoor.



Grrr, we zaten gisteren in 5 gyms en nu nog maar in 1...

We zijn een weekend weg met familie en hier zit he-le-maal niks qua stops of pokemon. Het gaat nu dus heel langzaam met muntjes, gelukkig gaan we morgen fietsen en komen we vast wel ergens een stop tegen voor de zoveel-day-streak.

Hadden ze best rekening mee kunnen houden verdorie, met het uitkiezen van het vakantiepark
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven