Entertainment alle pijlers

Boer zoekt Vrouw 2017 -deel 2-

16-04-2017 20:45 1652 berichten
Gaan we weer!
Dit zal ook wel interessant zijn voor wie de stelletjes wil volgen.

https://boerzoektvrouw.kr ... aflevering/WO_KN_8582867/



Ik heb ze nog niet bekeken, want ik heb niet genoeg tijd.
Ik vind Annekim een prachtige vrouw. Niets aan veranderen.

En Marit ook. En Marit op de ijsbaan liet goed al haar vrouwelijke vormen zien. Ik snap wel dat ze brieven krijgt!
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 27 april 2017 @ 13:47:

Elke keer weer dat gezeur over Amalia. Ze is niet dik, ze heeft alleen een bolle toet. Nou en? Hebben jaar vader en oma ook.oeh ik word daar ook zo pissig van als ik dat ergens lees dat ze dat schrijven. Ze heeft er niet om gevraagd, ze heeft een ontzettend knap smoeltje maar is nu iets te mollig. Zoals wel meer pubers. Volgens mij was maxima ook steviger als puber. Komt vast nog wel goed. Ze zit nu in een enorme akward fase, ik zag haar vanmorgen op TV. Zo bewust van alles. Zo tussen servet en tafellaken in. Ik vond het schattig. Ik hoop voor haar dat ze later wat slanker is, zeker omdat ze een publieke rol krijgt. Maar wordt ze dat niet, ook goed. Het is sowieso een leuk meisje om te zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:jopee schreef op 27 april 2017 @ 22:39:

[...]





oeh ik word daar ook zo pissig van als ik dat ergens lees dat ze dat schrijven. Ze heeft er niet om gevraagd, ze heeft een ontzettend knap smoeltje maar is nu iets te mollig. Zoals wel meer pubers. Volgens mij was maxima ook steviger als puber. Komt vast nog wel goed. Ze zit nu in een enorme akward fase, ik zag haar vanmorgen op TV. Zo bewust van alles. Zo tussen servet en tafellaken in. Ik vond het schattig. Ik hoop voor haar dat ze later wat slanker is, zeker omdat ze een publieke rol krijgt. Maar wordt ze dat niet, ook goed. Het is sowieso een leuk meisje om te zien.Helemaal mee eens!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:jopee schreef op 27 april 2017 @ 22:39:

[...]





oeh ik word daar ook zo pissig van als ik dat ergens lees dat ze dat schrijven. Ze heeft er niet om gevraagd, ze heeft een ontzettend knap smoeltje maar is nu iets te mollig. Zoals wel meer pubers. Volgens mij was maxima ook steviger als puber. Komt vast nog wel goed. Ze zit nu in een enorme akward fase, ik zag haar vanmorgen op TV. Zo bewust van alles. Zo tussen servet en tafellaken in. Ik vond het schattig. Ik hoop voor haar dat ze later wat slanker is, zeker omdat ze een publieke rol krijgt. Maar wordt ze dat niet, ook goed. Het is sowieso een leuk meisje om te zien.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Ik wist niet dat prinses Amalia op boer David had geschreven.



Maar ...... W.A. zei zelf al dat hij niet wilde weten wat zijn dochter doet.



Wat zouden de boeren vanavond hebben gedaan.

Die vieren geen Koningsdag internationaal.



Zouden zij ook een oranje pouche gegeten hebben?

Ik niet. Wel een lekkere mandarijn gegeten.
quote:clemance schreef op 26 april 2017 @ 23:24:

[...]





Jezus Christus zijn we eindelijk eens klaar met Mara bashen? Prachtige leuke lieve jonge meid, helemaal niks mis mee. Daar kijk ik 10 keer liever naar dan naar de verlepte vellen Sandra en Alberdien (met d'r uitgezakte permanent). Of make-up-loze Marit.Mara bashen mag dan niet (en terecht), maar andere deelneemsters verlepte vellen noemen mag wel? Practise what you preach. Sowieso is het knap treurig en veel lelijker dan een uitgezakt permanent, vrouwen die elkaars uiterlijk bekritiseren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 27 april 2017 @ 23:13:

Ik wist niet dat prinses Amalia op boer David had geschreven.





Ze heeft het dan ook niet geschopt tot de speeddates.

Hij vond haar wel leuk hoor, maar niet 'super'.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 27 april 2017 @ 13:47:

Elke keer weer dat gezeur over Amalia. Ze is niet dik, ze heeft alleen een bolle toet. Nou en? Hebben jaar vader en oma ook.



Helemaal mee eens! Wat een gezeur weer overal over Amalia! Als je als bekende wereldburger niet als skelet met een velletje erover op de foto's staat word je meteen uitgemaakt voor "dik".

Zelfs een mode-icoon als Maxima werd ooit afgeschilderd als "volslank". Als men zo'n prima figuur al volslank vind, ben ik een nijlpaard met morbide obesitas.
Alle reacties Link kopieren
quote:jopee schreef op 27 april 2017 @ 22:39:

[...]





oeh ik word daar ook zo pissig van als ik dat ergens lees dat ze dat schrijven. Ze heeft er niet om gevraagd, ze heeft een ontzettend knap smoeltje maar is nu iets te mollig. Zoals wel meer pubers. Volgens mij was maxima ook steviger als puber. Komt vast nog wel goed. Ze zit nu in een enorme akward fase, ik zag haar vanmorgen op TV. Zo bewust van alles. Zo tussen servet en tafellaken in. Ik vond het schattig. Ik hoop voor haar dat ze later wat slanker is, zeker omdat ze een publieke rol krijgt. Maar wordt ze dat niet, ook goed. Het is sowieso een leuk meisje om te zien.Ik vind haar zeker niet mollig. Ze heeft geen spillebenen nee, maar mollig? Kom op zeg ...
Alle reacties Link kopieren
Ik las op social media iemand die zei dat de familie er over een paar jaar drie obesitasvrouwen bij heeft (de prinsesjes dus). Echt te gek voor woorden. Uberhaupt dat je het al denkt en daarmaast zijn die meiden in de groei, pubers die vaak toch al onzeker zijn. Echt dat er zoveel onzin uit volwassenen komt.
Ongelofelijk dat mensen zo bezig zijn met hoe kinderen notabene, eruit zien qua formaat en daar kritiek op menen te moeten hebben. Die meiden zien er hartstikke goed uit. Hoog tijd dat we eens afkomen van het idee dat iedereen er moet zien als een paspop.
Alle reacties Link kopieren
eh, waarom hebben we het mu over de prinsesjes in het bzv topic?
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
quote:hayleyyy schreef op 28 april 2017 @ 12:13:

eh, waarom hebben we het mu over de prinsesjes in het bzv topic?

Mja, inderdaad.

Hoe lief die meiden ook zijn; graag back on topic.
quote:Courage-- schreef op 28 april 2017 @ 12:47:

[...]



Mja, inderdaad.

Hoe lief die meiden ook zijn; graag back on topic.



Alle meiden zijn lief. Maar ze hebben niet allemaal de liefde gevonden.

De boeren wel!!!



Maar Olke heeft trouwens wel een vrouw gevonden van zijn eigen leeftijd.

Het was Riks die het over zijn eigen vriendin had. Dat ze lekker strak in het vel zat. Ik dacht dat het over de nieuwe vrouw van Olke ging.

Qua uiterlijk zouden ze familie kunnen zijn. Ze kennen elkaar nog niet zo goed volgens de video's op de site van BMV (Boer Met Vrouw)



Ode:

Vrouw ik hou van jou.

Hou jij ook van mij nou.

Het mag wel snel,

Daarvan hou ik wel.

De eerste brief deed het.

Delen ze nu tafel en bed.



Ja, en dat uit elkaar trekken van een reactie van mij.

Is als de draad uit een stof trekken en het gaat rafelen.

Daarom deze ode aan de boeren die allemaal iets van hun gading vonden.

Ze trokken een brief uit de stapel en die werd het voor de meesten.

Met dank aan het knip en plakwerk van de redacteur van Boer zoekt vrouw.

Anders hadden we dat moeten missen.

Soms weet een boer nog niet meteen wat hij wil.

Ja, als dat liedje van "...... " dat iemand anders quote.



EDIT: A little bit off topic, but explaning tings.... BMW is not equal to Boer Met Wagen. Auch nicht Bauer mit Wagen.

Volkswagen is auch ein auto. Not Bored Man with or without wife.
Alle reacties Link kopieren
Morgenavond
You don't have to fit into the format
quote:Lotte35 schreef op 29 april 2017 @ 12:04:

Morgenavond

Volgend seizoen af en toe op ander tijdstip kijken, bijvoorbeeld via Uitzendinggemist.

Val je niet zo in een gat.
Ga net als de boeren groenten verbouwen.

Die hebben het erg druk als het buitenleven begint.

Maar ...... het feest!! Dat is ergens in mei. Kan je een leuke outfit gaan zoeken voor het feest.

Met plaatjes!!! Ik niet, want ik ben al druk met andere dingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 29 april 2017 @ 12:11:

Maar ...... het feest!! Dat is ergens in mei. Kan je een leuke outfit gaan zoeken voor het feest.

Met plaatjes!!! Ik niet, want ik ben al druk met andere dingen.Mijn outfit hangt al klaar joh.





Is wel feestelijk genoeg, toch?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Courage-- schreef op 29 april 2017 @ 12:06:

Volgend seizoen af en toe op ander tijdstip kijken, bijvoorbeeld via Uitzendinggemist.

Val je niet zo in een gat. Maar dan weet ik de afloop al
You don't have to fit into the format
quote:Lotte35 schreef op 29 april 2017 @ 12:19:

[...]



Maar dan weet ik de afloop al

Ja, dat was wel een uitdaging die paar keer dat ik later keek:

hier niet bijlezen en hopen dat er niets over in stond in het regionale nieuws ofzo.

Maar het is me gelukt.
Alle reacties Link kopieren
https://vrouw.nl/video/ho ... gelukkig-zonder-boer-marc
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
http://www.lindanieuws.nl ... dreigd-na-afwijzing-boer/
Alle reacties Link kopieren
Nav Liefbeest, uit: NU.nl

Ik moet zeggen dat ik het echt verbijsterend vind dat mensen haar gaan bedreigen. Ja, ze kwam als een trut over, waarbij ik gelijk een aantekening maak dat dat mogelijk ook zo gemonteerd is en dus vertekend. Maar dat je werkelijk zo ver gaat om haar te bedreigen? Heb je dan echt niets beters te doen?



=====================================



Boer zoekt vrouw-kandidate Sandra Koningstein heeft meerdere bedreigingen ontvangen nadat haar relatie met boer Olke op niets is uitgelopen. "Ik zeg niet dat ze me echt komen opzoeken, maar leuk is dit natuurlijk niet."



In gesprek met Privé vertelt de 51-jarige Koningstein dat ze berichten heeft ontvangen met flinke dreigementen er in. "Ik heb bijvoorbeeld berichten gekregen waarin stond: 'Jij kunt maar beter naar het buitenland verhuizen, anders komen we je opzoeken'. Of: 'Je bent een oplichtster, een schande voor Brabant.'"



De in Texas wonende boer Olke koos aan het einde van het programma voor Koningstein. Tijdens de stedentrip ontdekte ze dat ze geen romantische gevoelens voor de boer koesterde. De relatie liep op niets uit en Olke heeft inmiddels een relatie met iemand anders.



"De verliefdheid was er van mijn kant inderdaad niet, dat kan gebeuren. Maar dat wil niet zeggen dat ik daar met verkeerde bedoelingen heen ben gegaan, zoals me nu door kijkers verweten wordt. Kijkers die zich alleen baseren op wat ze op televisie hebben gezien, wat niet altijd terecht is."



Kwetsen

Koningstein zegt nooit de intentie te hebben gehad Olke te kwetsen. Het verhaal dat zij nooit naar Texas kon verhuizen omdat ze franchisenemer van een bezorgservice is in Nederland is dan ook onzin. "Ik heb inderdaad een franchise, maar ik heb afgesproken dat als ik naar het buitenland ga, iemand anders mijn plek zou overnemen. Het is namelijk altijd al mijn droom geweest om te emigreren, maar dan wel met een partner. Helaas was Olke die partner niet."
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Pfff.

Ik vond Sandra's gedrag op het laatst ook merkwaardig, maar om dan iemand te gaan bedreigen.

Wat een stumpers lopen er toch rond
You don't have to fit into the format

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven