Zwanger worden van 1e kindje

15-02-2017 22:29 1785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,



Sinds augustus ben ik gestopt met de anti conceptie. Tot nu toe wel bezig geweest maar een heel onregelmatige cyclus. Sinds deze maand is ie weer normaal dus nu kunnen we echt beginnen!

Ik vind het leuk om te kletsen met andere dames die ook bezig zijn voor hun eerste en we zo onze ervaringen kunnen delen (in hoeverre wij die hebben haha)



Tabel Volquote:NM1717 schreef op 24 februari 2017 @ 23:08:

NaamLeeftijd (v/m)# KindNODRondeBijzonderhedendingetje9125/2716 April3ZWANGERNM171725/27130 Mei5In augustus gestopt met prikpil. Januari gyneacoloog: dun baarmoederslijmvliesAnanee34/37131 Maei2Beginnen na laatste pil aprilSilentStorm28/29119 Mei5Ronde 3 MK bij 6 wekenBebis29/27111 April1ZWANGERVivaforum201724/301???Pcos, afwachting ziekenhuisLove2229/32127 Mei - 5 Juni6Lange cyclusPhoebe-Buffay34/35129 Mei4-hendrika8729/30112 Mei4-DPW24/2917 Mei5-Nelle8927/29129 Mei4-Mellala26/31116 Maart7ZWANGER
nm1717 wijzigde dit bericht op 10-06-2017 03:36
0.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn NOD is woensdag dus moet nog even wachten. Maar zat vanavond te piekeren over afgelopen dinsdag en ik begin nu een beetje te twijfelen of ze iets heeft gezien.

Toen ik binnenkwam was ze gewoon serieus het gesprek met mij aan het voeren. Uiteindelijk toch besloten om een echo te doen en daarna was ze heel enthousiast. Ze zei dat het mij zeker moest lukken om "gewoon" zwanger te worden en ze vroeg in ene na de echo of ik al wel foliumzuur slik.

Misschien heel normale vragen maar ik vind het gek dat ze het 3 maanden terug dan niet heeft gevraagd...

Ik ga er gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben.. ga nu over alles nadenken haha
Alle reacties Link kopieren
Hahah oo zoo spannend!!

Ik begrijp volkomen dat je nu gaat piekeren en nadenken hoe het is gegaan! En als ze in 1x enthousiast is en eerder serieus was dan snap ik dat er door je heen gaat dat ze iets gezien heeft

Heb je niet gevraagd of ze iets kon zien?

Ga voor je duimen en hoop dat je donderdag een positieve test hebt!!
Alle reacties Link kopieren
Haha nee niet gevraagd. Voor t zelfde geld maakt ze me blij en gaat t alsnog fout.

Ze vertelde daarna ook dat je de grootste kans had om zwanger te worden als je vanaf de dag na je menstruatie ongeveer 2 weken lang om de dag sex hebt. (Gezonde zaadcellen blijven zeker 48 uur in leven)

Dus aan de hand daarvan denk ik dan weer dat ze niets heeft gezien..

Was er maar gewoon een pilletje voor.... ik ben echt een controlfreak wat dat betreft. Wil t zelf in de hand hebben haha
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je gelijk in... helaas duurt wachten zolang

Maar je hebt ontzettend goede bevestiging gehad dat alles goed is daar beneden en dat je zwanger kan worden. Ondanks dat het al even duurt, komt het vast goed! Je zal vast snel zwanger zijn!!

Haha een pilletje zou handig zijn, dan gaan we die meteen met z'n alle halen.

Ik snap dat je het zelf in de hand wil houden haha nu ben je afhankelijk van..... :-)
Alle reacties Link kopieren
Ja als het deze maand niet lukt dan zal ik over 2 weken eens een hartig woordje gaan spreken met die eicellen en zaadcellen van ons haha
Alle reacties Link kopieren
Hahah nou dat lijkt me een goed idee!

Ik zal dat dan ook maar eens even gaan doen.. maar bij mij duurt dat nog even
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Je kan niet vroeg genoeg beginnen met de opvoeding
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha precies je hebt helemaal gelijk!

Fijn om hier zo open te kunnen praten.

Mijn man luistert wel maar dat is zooo anders. Wij dames weten het gevoel erbij en dat mist een man soms wel
Alle reacties Link kopieren
Nou idd. Mijn vriend vroeg dinsdag niet eens hoe t was bij de gynaecoloog.

Dus ik zei dat woensdag tegen m, zegt ie: ja maar als t fout was had je t toch wel meteen gezegd dus ik wist dat t goed zat

Mannen zijn zo makkelijk
Alle reacties Link kopieren
Oo ja heel herkenbaar, mijn vriend zou dat ook echt doen! Mannen!! Pfff af en toe... maja wij hebben ze nodig
Alle reacties Link kopieren
Haha ja ik kan ook niet zonder hem hoor. Hij is meestal wel lief
Alle reacties Link kopieren
Haha ja die van mij ook hoor! Daarom vergeven wij hun ook voor soms die onbewuste ongevoeligheid haha
Alle reacties Link kopieren
@vivaforum



Vandaag is idd mijn NOD.

En er is nog niks aan de hand. Ik ben voor het eerst een beetje gespannen.



@Hendrika Eerst maar eens vandaag afwachten, maar ik denk dat ik zondag avond ga testen.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Phoebe!! We duimen voor je, hopelijk zet het niet door!

Waarom ben je gespannen? Heb je symptomen of juist niets?
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niks. Ik denk een gevoel, ofzo.
Spannend Phoebe! Ik duim voor je.



NM1717, zo herkenbaar. Mijn vriend wist toen ik zwanger was niet eens dat het gebruikelijk was om bij de 8 weken echo mee te gaan. Hahahaha. Die dacht dat je dan nog niks zag. Hij ging mee natuurlijk, ook al wisten we toen al dat er niks meer zou zitten. Hij schrok ook een beetje van de inwendige echo hahahaha.



Hier is mijn menstruatie weer voorbij. Ben op vakantie nu, maar ga toch proberen te vrijen, ondanks alle drukte.
Alle reacties Link kopieren
Phoebe spannend! Heb je het gevoel dat het raak is dan?



Haha volgens mij lijken de mannen echt allemaal op elkaar. Hier zit er ook 1



Silenstorm fijne vakantie! Geniet van de klussen..





Hier gaat het rustig op het bankje. Heb gezegd niet de hoop op die ene x willen zetten maar soms toch te twijfels. Hier al 2 dagen last van de borsten.. ze voelen meer aanwezig en wat last van steekjes erin. Mmm we zullen zien..
Alle reacties Link kopieren
Nou meiden ik was vandaag aan het werk.... krampen ineens... niet normaal.. voelde ik wat vloeien (lekker onsmakelijk) dus ik als een gek naar de wc.. ik denk ik ben veeeeel te vroeg ongesteld.. was het alleen maar afscheiding.. hahaha. Sorry voor mijn onsmakelijke post maar wilde het toch met jullie delen.



Fijne vakantie silentstorm en veel succes voor iedereen op het wachtbankje
Alle reacties Link kopieren
Spannend!! Zou het teken zijn van??? Hoop het voor je!!
Alle reacties Link kopieren
Sorry dames.. ben een beetje afwezig.. voel me namelijk echt beroerd! Ik kan geen eten meer aanzien, ruiken of zelf er niet aan denken! Ik krijg alleen nogaar fruit binnen en voel me onwijs moe. En dat terwijl ik op werk best moet doen om het niet op te laten vallen



Nm1717, heb je al je eisprong gehad?.. weet je nog dat ik ongeveer 5 dagen na mn eisprong hetzelfde had? Hele rare steken.. bleek achteraf een innesteling dus wie weet. Heb je je vruchtbare periode kunnen benutten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Phoebe-Buffay schreef op 28 april 2017 @ 15:09:

Helemaal niks. Ik denk een gevoel, ofzo.Ik ben benieuwd,
Alle reacties Link kopieren
Mijn eisprong was ongeveer vorige week dinsdag (18 april) verwacht mijn NOD aanstaande dinsdag/woensdag. Eisprong kan het niet zijn geweest want mijn eistokken waren mooi schoon zij de gynaecoloog afgelopen dinsdag. Dus die is echt vorige week geweest.. zo spannend!



Wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Misschien een idee om je vriend s morgens een klein bakke yoghurt naar je toe te laten brengen als je nog in bed ligt en dat je daar even een klein beetje kan eten. Heb al van meerdere dames gehoord dat het eten van een beetje yoghurt of een crackertje/beschuitje met jam kan helpen tegen het beroerd voelen. En vaak iets kleins eten ipv 3 maaltijden



Phoebe, ik ga voor jou duimen!
Alle reacties Link kopieren
NM1717 wat zegt je eigen gevoel? ben echt benieuwd!



Phoebe is de menstruatie door gebroken of?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet meer wat ik moet denken. Ga er maar gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden, dan kan het alleen maar meevallen haha. Heb ook geen testen in huis, wilde ik wel gaan halen gisteren, maar ik wacht er lekker mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven