Zwanger worden vanaf april/mei 2017

26-03-2017 21:59 795 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik ben op zoek naar dames die gezellig willen kletsen tijdens de spannende tijd van het zwanger willen worden.



Even kort voorstellen. Ik ben bambi ben 30 jaar oud, woon samen met mijn vriend, waarmee ik al 10 jaar samen ben. En 9 maanden geleden hebben we samen een zoontje gekregen. Het papa en mama zijn bevalt ons zo goed, dat het alweer kriebelt voor een 2e kindje. Ik vind het zo spannend allemaal weer!
Alle reacties Link kopieren
Haha nee als je van meerdere merken hetzelfde doet testen dan zal het wel kloppen. Haha.



Voor de rest iedereen goed konings dag gevierd?
Alle reacties Link kopieren
@santje, van harte gefeliciteerd!! Wanneer was je nod ook alweer?



@koningsdag; vanmorgen in de versierde fietsenoptocht meegelopen in t dorp. Vanmiddag en vanavond gewerkt..
Alle reacties Link kopieren
jaaa, nog een lichte streep, maar eindelijk zichtbaar!!! De eerste 2 minuten bijna niets zichtbaar, maar na 3 minuten kwam die eindelijk naar voren..



Morgen nog even een 2e test halen..



Kan het zelf haast niet geloven
Alle reacties Link kopieren
Jaaa Xinsia wat goed!
Alle reacties Link kopieren
Ja! Gefeliciteerd!
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Xinsia!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Xinsia!!
Alle reacties Link kopieren
Nou dames vanmorgen getest. En zoals verwacht negatief. Nu afwachten wanneer ik ongesteld ga worden.
Alle reacties Link kopieren
Balen King :(

Maar: nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Alle reacties Link kopieren
Jammer King.. wanneer was je nod ook alweer? Gister toch?
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
ja als ik van een cyclus van 28 dagen uit ga was mijn nod gisteren.

dus mocht ik volgende week nog niet ongesteld zijn dan doe ik weer een test.

was zeker jammer maar had het wel al verwacht
Alle reacties Link kopieren
@xinsia yeehh, geweldig! Gefeliciteerd!!



Sorry dames, net terug van vakantie en ga niet alles terug lezen. Sinds mijn vriend en ik zijn 'begonnen', spelen mijn hormonen een spelletje met mij. Mijn NOD zou a.s. dinsdag zijn, maar afgelopen dinsdag ben ik al ongesteld geworden. Mijn schemaatje geeft daardoor niet eens een eisprong aan, omdat die 2 weken voor je ongesteldheid is en ik 2 weken voor mijn ongesteldheid nog ongesteld was. De maand hiervoor was ik 3 dagen overtijd, terwijl ik daarvoor een jaar lang een normale cyclus had van 26 dagen. Ik snap er helemaal niets van!
Alle reacties Link kopieren
@MS1993: hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad en dat je even hebt kunnen genieten van alle rust..

wat vervelend dat je cyclus nu helemaal de weg kwijt is. hopelijk is de snel weer normaal, zodat je ook weet wanneer je je eisprong hebt.

ik kan je helaas geen antwoord geven waar dit aan zou kunnen liggen, maar zoals je zelf al zegt de hormonen en je lichaam kunnen je aardig gek maken.
Alle reacties Link kopieren
@king2012. Ja, dat heb ik zeker! Was heerlijk! Ja, vind het zo raar. Dat het ineens zo gek gaat doen, precies als we gaan beginnen, terwijl mn cyclus altijd normaal is geweest. Echt jammer. Maargoed, we houden de goede moed er in. Spannend voor jou! Hoop dat je straks positief kunt testen.
Alle reacties Link kopieren
@MS1993: wat fijn dat je ervan hebt genoten. ja dat is zeker jammer, wil je er mee gaan beginnen gaat je cyclus helemaal op de kop.

dat is inderdaad wel het beste wat je kunt doen, de moed erin houden en proberen positief te blijven..

ja ik hoop ook dat ik volgende week positief mag testen.
Alle reacties Link kopieren
@Lisboeta: welkom!



@Xinsia: gefeliciteerd meid! Wat super!!!



@king: wat jammer dat ie negatief was... maar er is nog hoop!!!



Hier een hoop feestjes gehad, erg gezellig!!! Straks nog 1! Ik drink gewoon tussen menstruatie en eisprong! Heus niet belachelijk veel! Mijn menstruatie was al een paar dagen over en nu in 1x weer bruine afscheiding! Mn lichaam moet echt nog effe van die Mirena afkicken volgens mij haha! Ondertussen alweer op dag 9 van mn cyclus dus nog even geduld en dan komen de vruchtbare dagen er alweer aan Nieuwe ronde nieuwe kansen haha
Alle reacties Link kopieren
Joly1113,



hoop is er altijd.. haha.

ik denk eigenlijk dat ik een beetje dezelfde cyclus ga krijgen als wat ik van de eerste had. en die was 36 dagen.

veel plezier straks op het feestje. en inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen.
Alle reacties Link kopieren
MS1993, wat gek dat je zo'n korte cyclus had. Hopelijk eenmalig!!



Joly, ik had mijn mirena in januari laten verwijderen en had dat volgens mij ook bij mijn 1 menstruatie. Daarna weer helemaal goed gekomen



King, nog even geduld!
Alle reacties Link kopieren
Geduld hebben we zeker. Mijn man en ik hebben afgesproken als het achter een jaar nog niet gelukt is dan gaan we eens naar de dokter.
Alle reacties Link kopieren
Ik was net heel lekker uit eten met vriend, maar wat is er eigenlijk veel wat er niet mag zeg!
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
@king: irritant hè dat onregelmatige? Bij meestal ook hoor dus daarom ga ik zeker weer aan de ovu testjes!



@xinsia: komt zeker weer goed maar vervelend is het wel! Nu al 10 dagen ongi!!!



@tomatensoep: ja jammer hè dat je veel moet laten staan maar het is voor een goed doel!!! Ik ben zelf echt dol op carpaccio en biefstuk dus dat heb ik gisteren nog lekker ff gegeten
Alle reacties Link kopieren
@MS wat gek na 2 weken al ongesteld! Wordt dit de eerste maand dat jullie ervoor gaan?



@King: wat spannend! ik had ook een tijd een onregelmatige cyclus en de laatste dagen zijn altijd het vervelendst omdat je niet weet waar je aan toe bent. Aan de andere kant, zolang je niet ongesteld bent is er nog hoop! Weet je of je een eisprong hebt gehad? Jezelf de tijd geven is volgens mij inderdaad de beste strategie! Fijn dat dat lukt.



@ Joly: dat is vervelend! Heb het ook een paar keer gehad, dan blijft je ongi hangen terwijl je gewoon weer aan de slag wilt gaan.



Ik zit nu (volgens mij) op dag 9. Ik heb ovu-testen van sensitest gekocht, ben van plan daar dinsdag mee te beginnen. Er staat dat je geen ochtendurine mag gebruiken, op welk moment van de dag doen jullie het dan? Ben bang dat ik het ga vergeten haha.
Alle reacties Link kopieren
Als ik het goed heb heb ik ongeveer anderhalf week geleden de eisprong gehad. Dit merkte ik aan rekbaar slijm. Maar of het ook toen geweest is weet ik niet zeker. Ik doe geen ovulatie testen.

Maar inderdaad zolang ik niet ongi ben is er hoop. En word ik ongi dan is het jammer maar dan gewoon nieuwe ronde nieuwe kansen. Haha.
Alle reacties Link kopieren
@Joly: carpaccio (en rauw vlees) mag je eten als je het eerst twee dagen ingevroren hebt. Dan is de eventuele toxoplasmosebacterie dood.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
Oh dus bijv biefstuk uit de diepvries mag je wel medium eten?
Natte tosti..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven