Entertainment alle pijlers

'Help, mijn man is klusser'

18-02-2016 19:58 2867 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw seizoen 'Help, mijn man is klusser'. Wie Sjont er mee?



Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ongemakkelijk gesprek...
Alle reacties Link kopieren
Die schuur wordt die man z'n slaapkamer.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapicobella schreef op 27 april 2017 @ 21:22:

[...]





Omdat hij extra getraind heeft!
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Jasje is inderdaad wat te krap!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou daar echt niet willen wonen. Net terug gekeken maar wat een locatie.
Alle reacties Link kopieren
Wat weinig reacties nog zeg!



Ik vond het weer eens een ouwerwets leuke uitzending met leuke mensen. Oscar is een lieverd en ik smul van het sappig overkants van Laura. Heerlijk dialect (voor mij dan, haha!)



John is ook gewoon weer zijn gezellige zelf. Klaar met John-bashen inderdaad!



Ik vind dat zee-behang echt super, iemand enig idee waar dat vandaan komt? Niet bij de collectie van het Rijks, of zou het een blow-up zijn?
Alle reacties Link kopieren
ik vond het een leuke uitzending.

Maar wel een kutlocatie. Zou doodsbang zijn om in die tuin te zitten, je zit echt in de berm van de weg.



dat behang is Panorama Mesdag. Dat hangt niet in het Rijks.... Dat hangt in het Panorama Mesdag in Den Haag. (het loopt rond, daarom heet het panorama. )



https://www.decobehang.nl/c-3296798/sch ... ng-mesdag/
Een van de weinige plekken waar de klussers het naar het zin hebben gehad en werden gewaardeerd. Echt een ouderwetse uitzending, al vond ik het taalgebruik van Oscar vreselijk. Nu nog de boot naar een mooie locatie slepen ipv die mistroostige bende. Dan kunnen ze weer helemaal opbloeien.
Ik vind John ook heel onecht overkomen.. de enige die ik erger vond was Peter van der Vorst. Die was gewoon lomp. De enige die ik leuk en respectvol vind overkomen is Martijn Krabbe.
Wat betreft de aflevering van gisteren.. Ik begrijp niet dat iemand ervoor kiest om op zo'n locatie te gaan wonen. Dat je graag in een woonboot wil wonen, oke, maar dan zijn er toch wel gezelligere plekjes dan letterlijk met je neus op zo'n drukke weg? Heel naargeestig.
Alle reacties Link kopieren
Gossie Pietje
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 27 april 2017 @ 21:03:

Je zou toch suicidaal worden van die locatie alleen al.



Nou inderdaad



Een drukke weg vlak voor je snufferd, een industrieterrein aan de overkant en laagvliegende vliegtuigen boven je hoofd



Het kleine buitenplaatsje tegenaan de drukke weg oogt ook troosteloos



Vreselijke locatie, en ik snap ook nooit dat wonen op een woonboot leuk is, geef mij maar gewoon een huis
Alle reacties Link kopieren
quote:grasklokje schreef op 28 april 2017 @ 19:00:

Een van de weinige plekken waar de klussers het naar het zin hebben gehad en werden gewaardeerd. Echt een ouderwetse uitzending, al vond ik het taalgebruik van Oscar vreselijk. Nu nog de boot naar een mooie locatie slepen ipv die mistroostige bende. Dan kunnen ze weer helemaal opbloeien.Vergeleken met die hork van vorige week valt toch elk taalgebruik mee
Alle reacties Link kopieren


Ik zit nu terug te kijken, maar mijn God wat is die man onhandig zeg.

Waarom ga je dan zelf klussen?
Alle reacties Link kopieren
quote:jopee schreef op 28 april 2017 @ 13:25:

ik vond het een leuke uitzending.

Maar wel een kutlocatie. Zou doodsbang zijn om in die tuin te zitten, je zit echt in de berm van de weg.



dat behang is Panorama Mesdag. Dat hangt niet in het Rijks.... Dat hangt in het Panorama Mesdag in Den Haag. (het loopt rond, daarom heet het panorama. )



https://www.decobehang.nl/c-3296798/sch ... -mesdag/Ze zeggen in de uitzending anders dat het uit de collectie van het Rijks komt.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die zich afvraagt waar de wc gebleven is? Nieuwe badkamer heeft alles erop en eraan behalve een wc...
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 30 april 2017 @ 16:22:

[...]





Ze zeggen in de uitzending anders dat het uit de collectie van het Rijks komt.Volgens mij is het ook niet het panorama Mesdag, maar wel werk van Mesdag. En dat hangt dan weer wel in het Rijksmuseum.
Pivot! PIVOT!!!
Mist er trouwens een aflevering? Ik keek net aflevering 5 terug waarin de een vooruitblik laten zien van aflevering 6. Gaat over een surinaams stel. Maar aflevering 6 is die van Mees.
Heeft iemand de aflevering van gister gezien? Ik vond het een heel vreemde uitzending. Ik snap hem niet maar haar nog minder. Eerst moet hij klussen, klust hij dan eindelijk dat moet hij weer stoppen van haar.

Hij geeft steeds aan pdd-nos te hebben, maar wat hij omschrijft qua twee personen te zijn vind ik daar niet niet zozeer bij passen. Daarnaast vraag ik me van haar kant af waarom ze zolang doorgaat met hem. Het ene moment is ze boos omdat hij als de camera's uit zijn heel anders doet, maar ze zoenen wel steeds semie-liefdevol. Rare omgang vind ik het.
Heeft iemand de aflevering van gister gezien? Ik vond het een heel vreemde uitzending. Ik snap hem niet maar haar nog minder. Eerst moet hij klussen, klust hij dan eindelijk dat moet hij weer stoppen van haar.

Hij geeft steeds aan pdd-nos te hebben, maar wat hij omschrijft qua twee personen te zijn vind ik daar niet niet zozeer bij passen. Daarnaast vraag ik me van haar kant af waarom ze zolang doorgaat met hem. Het ene moment is ze boos omdat hij als de camera's uit zijn heel anders doet, maar ze zoenen wel steeds semie-liefdevol. Rare omgang vind ik het.
Alle reacties Link kopieren
Hoe onhandig kun je zijn?
Alle reacties Link kopieren
Liefdeloos stel. Zij als een schooljuf zoals ze tegen hem praat.
Maar van hem krijg ik ook de schurft met zijn slachtofferro.
En dus al dverse keren vreemdgegaan. En schulden.
Waarom blijven die mensen bij elkaar..
Alle reacties Link kopieren
Up. Zit er toevallig nog iemand te kijken?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik. Volgens mij is het een herhaling.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
:hello:
Kijkt iemand? Nieuw seizoen toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven