Langer dan 6 maanden bezig met zwanger worden zonder mmm

16-11-2016 00:55 2302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je het gevoel dat je op het forum tussen twee groepen in valt? De groep die net probeert zwanger te worden en de groep die al in de medische molen zit. In deze topic zijn we met meiden die ook wat langer bezig zijn met zwanger worden. Inmiddels zijn er al wat meiden de medische molen ingegaan. Dit vormt geen probleem om mee te schrijven in deze topic.

Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.

langer dan 6 maanden groep is zwanger

gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87


naam leeftijd probeert zwanger te worden sinds NOD bijzonderheden
AV199224 / 27sinds september 20169 juli, ronde 12
Camomila 29 / 30sinds februari 201617 april
Emceetje 36 / 37 Januari 2015 15 maart onbegrepen verminderd vruchtbaar. Start iui eind januari
florence13 36 / 36 mei 2016buik slagveld na ongeval. Miskraam in april 2017
Foodsandbeats 34 / 36maart 2016
Labgeek1990 26 / 30 sinds november 2016
Maur91 25 / 24 maart 2016lange cyclussen
Missy1983 33 / 33 sinds vorig jaar na een jaar tussenpauze 17 maartbloedonderzoeken,zaadonderzoek,hysteroscopie en hsg gehad nu afwachten tot juni
Mollebol1 34 / 34 april 2016 2 juli ronde 9
Pinquinlove 29 / 28 november 2015 29 maart curettage april 2016 mk sept 2016
Rosalie 29 / 30 januari 2016 19 juli ofo uitslagen waren goed, komende half jaar zelf proberen
Twilight84 33 / 35 Augustus 2015 30 april
Viva-30 30 / 30 oktober 201529 maart
Yinthe24 24 / 31 mei 2016 30 mei, ronde 11
Zonnebloem111 28 / 30 juni 201619 maart
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:00
41.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oké! Lekker laat dan de uitslag. Spannend. Want je meet geen eisprong met test Twilight? Of wat is reden ervan dat ze 2x prikken?



Nee, nog niet. Maar kan altijd even duren.
Snap ik Rosalie, het geeft dubbele gevoelens als er niks gevonden wordt. Je bent lang niet de enige, maar goed, daar heb je zelf niks aan natuurlijk.



Ik duim heel hard voor je Yinthe! Zo lastig dat symptomen overal bij kunnen passen, zoals kramp en gevoelige borsten..



Hier hetzelfde als bij pinguinlove, ook gevoelige borsten, maar dat heb ik altijd voor m'n menstruatie. Het begon wat eerder dit keer, maar ik durf niks meer te hopen :-[ en afgelopen weekend had ik wat roze bloedverlies na seks, maar misschien is er gewoon wat slijmvlies stuk gegaan ofzo..
Alle reacties Link kopieren
Mijn hoop is ook weer vervlogen :( roze afscheiding gisterenavond.



Ben er heel rustig om eigenlijk. Ben blij dat ik weer een normale cyclus heb na de afgelopen rare cyclus.

Nu gewoon lekker een drankje op koningsdag! & vol goede moed ronde 9 in.
Alle reacties Link kopieren
AV, wanneer is je NOD? spannend ook!



Ja, dat drankje heeft ook voordelen! Lopen we net 1 rond na elkaar Pinquin.

En zo is, moed houden moeten we maar...
Alle reacties Link kopieren
Hier zojuist ook blaasontsteking getest...
Alle reacties Link kopieren
Oefff dat is balen! Zit het in de lucht ofzo?



Vorig jaar was ik door de tandarts doorgestuurd naar de kaakchirurg, om een verstandskies laten te verwijderen. Toen ik daar was, bestond er een kans dat ik zwanger was. Kaakchirurg stuurde mij naar huis. Hij zei kom maar terug in een later stadium van je zwangerschap, of als je niet zwanger bent.

Nooit geen last gehad van die kies, dus nooit terug geweest.

En nu... komt die kies dus eindelijk door! En dat voel ik eigenlijk best wel. Nu eerst maar weer afwachten of ik zwanger ben of niet. En dan bel ik anders wel of ik in ieder geval voor mijn eisprong hopelijk terecht kan.

Pfffff
Alle reacties Link kopieren
Even viva pauze hier, in buitenland voor werk en wachten op normale cyclus. Als dat zo zou zijn is nod 5 mei. 1 mei naar vk om te kijken of alles goed is na miskraam vorige maand
Yinthe beterschap met de blaasontsteking! Ben je al ongesteld geworden?



Pinguin, veel plezier met koningsdag. Inderdaad vol goede moed naar ronde 9!



Twilight, moet je onder narcose voor de verstandskies? Balen! Misschien kun je vast een afspraak na je NOD maken? Kun je altijd cancellen. En weet je tenminste dat je terecht kunt.



Hier begint de spanning toe te nemen. Nog een kleine week tot mijn NOD. Ik heb al 2 dagen een rommelende buik en wat vlagen misselijkheid. Alleen twee anderen van ons groepje zijn aan de reizigers diarree dus het zal wel wat van het eten zijn geweest. Ik probeer mezelf niet gek te maken.
Alle reacties Link kopieren
Yinthe dat is ook toevallig, wel balen natuurlijk. Beterschap!



Pinguïn fijn dat je weer een normale cyclus hebt.



Twilight, idd ik zou gewoon een afspraak makem en mocht je zwanger zijn die cancelen.



Mollebol, spannend! Hopelijk is het geen buikgriepje!



Ik wil zelf even klagen graag ;) van de week is er weer iemand vader geworden op m'n werk, had het er even met een collega over en die begint meteen allemaal verhalen te vertellen van mensen die 3 kinderen in 3 jaar hebben gekregen, en ongelukjes etc. Pff ik had echt zoiets van hou alsjeblieft je mond.. maar niet gedaan omdat het een collega-is die dan gelijk ergens iets achter gaat zoeken, maar wel heel irritant.. verder volgens mij deze ronde opeens een hele vroege eisprong! Ik denk namelijk dat ik hem al gister heb gehad aan afscheiding en eisprongpijn te merken. Dat is dag 11! Hebben gelukkig dag 9 en 11 sex gehad, maar dag 9 nog niet echt op bevruchting gericht dus daar baal ik wel van. Ben maar 5 min blijven liggen bijv. Naja nu niets meer aan te doen en gewoon afwachten.. wordt dan wel m'n kortste cyclus ooit als ik de eisprong goed heb.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel! Nee, nog steeds niet. Net getest. maar gezien dat ik twee weken geleden ook geen eisprong vond, kan dat dus ook pas van het weekend zijn.



@Florence, fijne vakantie nog verder en gelukkig dat je normale cyclus hebt.



@Twilight, ooo joh! Idd te hopen dat je snel terecht kan. Ik heb in juni ook afspraak staan bij kaakchirurg. Niet echt over nagedacht!

Wel irraitant als je er last van hebt!



@Mollebol, heeeel spannend. Duim duim duim voor je!



@Zinnebloem, oorkonde toneelspel voor jou dus?

dag 9 is idd vlotjes, jij merkt dus goed als je eisprong hebt?
Mijn NOD is 29 april Yinthe, zaterdag dus. Als ik dan niet ongesteld ben geworden wil ik denk ik zondag testen.



Wat rot Pinguin.. Heeft het inmiddels doorgezet? Doe er inderdaad maar een drankje op morgen. Ik ga ook ronde 9 in als deze ronde mislukt is.



Twilight ik heb ook doorkomende verstandskiezen (gehad), kan behoorlijk pijn doen, maar hoeft niet te betekenen dat ze er per se uit moeten volgens mij. Bij mij werd het na een tijdje weer minder in ieder geval, en m'n tanden staan nog recht



Sterkte florence



Spannend Mollebol! Ik duim!



Zonnebloem: lastig hè.. ik herken het hoor, ik vind het soms ook rot dat ik niet gewoon alleen maar blij kan zijn voor anderen, maar dat ik ook altijd nog die jaloezie voel.

Wat handig dat jij dat zo goed merkt, ik heb echt de testen nodig om het te weten. 5 minuten blijven liggen zou lang genoeg moeten zijn
Edit: volgens mij ga ik ook ronde 9 in bloedverlies is nu al begonnen..
Alle reacties Link kopieren
Ooh AV balen zeg
Always count your blessings!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje aan de ervaringsdeskundigen onder ons. Morgen is mijn NOD. Vanmorgen vroege test gedaan, na 10 minuten niets te zien. Paar uur later wil ik hem weggooien, zie ik een heeeeeel licht tweede streepje. Bijna onzichtbaar. Is dit omdat hij al een paar uur lag, of kan het toch positief zijn? Heb zo erg het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn.. Borsten zijn al 6 dagen gevoellig. Meestal alleen een week voor mijn NOD 1 of 2 dagen.. En ik voel me ook nog niet alsof ik ongesteld ga worden. Ik wil niet hopen, dan valt het morgen alleen maar extra tegen..



En andere dames op het wachtbankje: succes en sterke!!
Always count your blessings!
Alle reacties Link kopieren
Balen zeg AV :(



UHm kan ook indroogstreepje zijn, maar streep is streep zeggen ze. Denk morgen snel nog x doen?

Wat staat er in gebruiksaanwijzing?
Alle reacties Link kopieren
Dreamer: er staat meestal op de tests dat je hem binnen 10 minuten moet aflezen en dat het resultaat anders niet meer betrouwbaar is. Het kan heel goed een indroog streepje zijn. Er zit weinig anders op dan morgen of overmorgen nog eens testen. Persoonlijk zou ik 48 uur wachten. In de eerste periode verdubbeld je HCG elke 36 tot 48 uur, dus de opbouw na 24 uur is nog niet zo groot. Als je test vanmorgen nog echt wit was is de kans dat je morgen wel een duidelijk positieve test hebt niet zo groot. Ik weet ook dat het heel moeilijk is om van die tests af te blijven als je onzeker bent over het wel of niet.

Zowel bij de eerste als nu bij deze zwangerschap testte ik positief ruim voor mijn NOD, echter dit is per persoon verschillend. Sommige vrouwen testen pas een week na hun NOD positief ..bij hun bouwt het HCG dus gewoon langzamer op.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden. Spannend hier.

Yinthe dat is ook toevallig, hopelijk ben je naast de blaasontsteking ook zwanger.



Hier is de blaasontsteking over. Zit in de wachtweken dus niets te melden.

Fijne Koningsdag morgen!
Voor de tabel: ronde 9, nod 21 mei
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met alle blaasontstekingen?

Iedereen een leuke koningsdag gehad?



Hier lekker naar de stad geweest voor de vrijmarkt en smiddags terwijl muppet zijn middag dutje deed, zelf ook maar wat geslapen. Was helemaal gesloopt.

En ik word echt helemaal gestoord van het constant honger hebben. niet goed voor mijn humeur.
Dreamer.. Was het echt een lijntje? Of meer een vage hele lichte dikkere streep? Bij die laatste zou ik wel wat hoop houden. Inderdaad over een paar dagen pas nog een keer testen (whahaha ik zou dat dus elke dag doen maar dit is hoe het hoort)



AV balen meis...



Marg, crackers op zak houden? Ik kan ook vrij sjaggie worden van honger. Fijn zo'n baby die je de hele dag door hongerig maakt. Maar wees blij dat ie er zit en goed groeit. Wanneer heb je de echo?



Zonnebloem balen he? Al die oh oeps zwanger verhalen... Ik kan ze ook nog maar moeilijk horen. Hier staat een collega op knappen. Ben wel blij voor ze hoor. Maar ondertussen durf ik niet eens te hopen dat het deze keer wel gelukt is.



Hier zijn de buikklachten weer verdwenen. Nou ja grotendeels. 8 DPO... Zal dus wel iets van het eten geweest zijn. Heb nog wat maagzuur.

Verder wat kramp in de baarmoeder, maar dat heb ik altijd wel. Dus het komt neer op dat ik geen dingen anders voel dan anders.

Ben een beetje teleurgesteld daarvan, hoopte dat mijn buikklachten een symptoom waren. Zat ik mezelf dus toch voor de gek te houden. Het is maar goed dat ik op vakantie ben en lekker afleiding kan zoeken. Dinsdag ben ik thuis en dan verwacht ik precies mijn menstruatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels weer terug in de bewoonde wereld... Ik voel echt helemaal niets, maandag vk, vrijdag volgende week nod als alles goed gaat met mijn cyclus, wat ik dus hoop



Jammer mollebol, hadje zo graag buikklachten gegund ( je snapt me wel)
Alle reacties Link kopieren
Dames ik moet wel zeggen dat ik bij mijn eerste zwangerschap eigenlijk nul komma nul klachten had. Ik heb geen seconde krampen gehad, gevoelige borsten, misselijkheid of wat dan ook in de eerste maanden. Dus dat je niks voelt, wil helemaal niet zeggen dat er niks is....
ik ben ongesteld. Na een LF van 8 dagen! Door de positieve ovulatietest weet ik dat dus.

Dat is geen goed nieuws he?

Ik denk echt niet dat dit een innestelingsbloeding kan zijn... Het is helderrood en niet veel maar ook niet weinig.
Alle reacties Link kopieren
Heee jakkes Dat zou wel heel snel zijn. Was het eenmalig of blijft het doorlopen?
Geen idee nog. Ontdekte het net vanmorgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven